Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää

Kommentit (501)

Vierailija
381/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei enää merkkaa samalla tavalla

"Mukava, rakastava, kiltti, aito, välittävä, ymmärtäväinen, romanttinen, syvällinen, realisti, tasapainoinen luonteeltaan ja huumorintajuinen mies viehättää. Olen kyllästynyt kylmiin, pinnallisiin ja komeisiin miehiin! Ne haluavat vain yhtä asiaa."

Suski

Olen oppinut pitämään viehättävänä kauniita, mutta myös fiksuja ja sivistyneitä henkilöitä. Pakko sanoa, että ulkonäkö ei enää merkkaa samalla tavalla, eikä sen pitäisikään."

qwk

"Kiltit, itsevarmat ja ulospäin suuntautuneet miehet kunniaan. Herrasmiesmäisyys ja käytöstavat hurmaavat ainakin minut. Ilkeisiin miehiin en kiinnitä huomiotani."

J

"Kannattaa olla oma itsensä, jolloin on mahdollisuus kohdata aidosti itselle sopiva ihminen. Se oikea tietää olla menemättä onnensa ohi."

MacGyver

Kun on hyvä itsetunto, ei tarvitse ilkeillä

Omanarvontunto ja itsenäisyys ovat arvostettavia ominaisuuksia esimerkiksi nimimerkki Zeldan mielestä.

"27-vuotiaan naisen näkökulmasta voin kertoa, etteivät ainakaan minua viehätä ilkeät ihmiset ollenkaan - oli kyse naisista tai miehistä. Omapäisyys, omanarvontunto ja itsenäisyys ovat toki arvostettavia ominaisuuksia. En toivo miehen olevan mikään tossukka.

Ilkeys ja kylmyys ovat kuitenkin eri asioita. Usein ne heijastavat vain henkilön omaa epävarmuutta. Ihmisen, jolla on hyvä itsetunto, ei tarvitse olla ilkeä kenellekään tai alentua pelaamaan kummallisia pelejä herättääkseen toisten kiinnostuksen.

"Naisena haluan, että kumppanini kohtelee minua kaikin tavoin hyvin, ilkeät tai ylimieliset ihmiset jätän täysin omaan arvoonsa. Onneksi olen vierelleni jo löytänyt itsevarman, itsenäisen, vahvan ja hellän miehen."

Zelda

Luotettava, kiltti ja hauska kiinnostaa

"Näin 32-vuotiaana lapsettomana naisena, joka on kokenut paljon ja joka tietää suurin piirtein mitä haluaa, en kaipaa enää mitään ylimääräistä peliä tai leikkiä. Aidot ja aidosti minusta kiinnostuneet miehet, joilla on samoja mielenkiinnonkohteita tai harrastuksia ja sama kieroutunut huumorintaju, kiinnostavat. Ilkeä, valittava tai välinpitämätön mies antaa "en ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta" -kuvan. Lopetan sen leikin siihen.

"Mies, joka saa minut tuntemaan että häneen voi luottaa, kiinnostaa enemmän kuin tuuliviiri."

Tuikkis

"Minua kiinnostaa eniten kiltti ja hauska mies, joka saa minut nauramaan. Tuhmat miehet on jo nähty, en jaksa enää sellaisia."

Nauru pidentää ikää

"Ratkaiseva tekijä on itsevarmuus. Niin sanotut kiltit miehet, joilla on vähemmän onnea rakkaudessa, eivät välttämättä uskalla osoittaa oikeaa kiinnostusta naista kohtaan. He odottavat ehkä naisen ihastuvan pelkkiin hyviin käytöstapoihin. Itsetunnon parantamisella on merkittävä vaikutus."

JJ

Vierailija
382/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮

Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.

Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.

Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäk

Ei geneettinen piirre vaan plastiikkakirurgi. Katso tarkemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä pyhyitä miehiä suomalaiset naiset vihaa, mutta Japanissa naisia ei haittaa meidän lyhyys. Eivät ole niin pinnallisia kuin suominaiset. M34

Tai sit se johtuu siitä että lyhytkin suomimies on japanissa vähintäänkin keskipitkä. Ja ne naisetkin on lyhyempiä. 

Miten sitten selität sen, että japanilaiset naiset tulevat juttelemaan baareissa ja yökerhoissa ja siitä jatkoille? Ja miten selität heidän mukavuuden? Entä ystävällisyyden?

Japanissahan suunnilleen kaikki suomalainen on cool, miksei sitten suomalaiset miehetkin. Vähintäänkin eksoottisia. Ja japanilaisten mittapuulla myös pitkiä. 

Vierailija
384/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskusteluketjun lukeminen oli aika karmea kokemus. Ei ihme, että pariutuminen on nykyisin vaikeaa ainakin osalle ihmisistä.

Mistä ihmeestä kumpuaa tällainen julkinen ihmisten piirteiden luokittelu ja sen generoima suoranainen viha ja halveksunta, joka tässäkin keskuselussa näkyy kummankin sukupuolen kommenteissa?

Vierailija
385/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen sentin minikikkula. Olen nähnyt pari kertaa, joten sellaisia on. Oli naurussa pitelemistä🥱

Naiset tietävät onneksi, että nappinenäisellä miehellä on nappi myös housuissa.

Noin pieniä ei ole tullut vastaan, mutta kyllä on naurussa pitelemistä myös niissä 15 sentin minikikuleissakin!

Naurettavan näköisiä, jos isolla ukolla tuollainen lapsen kokoluokkaa oleva vehje.

Miten löysä teillä on kun normaali n. 14 cm pitkä muna ei kelpaa?

Normaali🤭

Vierailija
386/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali🤭

Normaalille naiselle riittää n. 14 cm pitkä muna.

Vierailija
387/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali🤭

Normaalille naiselle riittää n. 14 cm pitkä muna.

Jollekin riittää, toiselle ei. Ja koska pystyn valinnan tekemään, miksen valitsisi paremmin varusteltua ja komeampaa? Pidä vaan omana tietonasi minivehkeidesi koko, ei sitä kannata täällä kaikille kuuluttaa 

Vierailija
388/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö naisille penis, joka on 10% kehon pituudesta? Mulla on semmonen. Toivon, ettei se olisi ällöttävä.

Vierailija
389/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko löysyyden lisäävän syvyyttä? Jos luulit, luulit väärin. Eli epäilyssäsi löysyydestä ei ole mitään perää.

Ei kukaan varmasti pidä 14 sentin minivehjettä miehekkäänä, vaan naurettavana.

Oot ihme akka. Tuo pituus on hyvä.

Onko noin pieniä oikeasti olemassa enemmän kin? 

Vierailija
390/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysely. Ahdistaa vaan turhaan monia ja houkuttelee ajattelemaan typeryyksiä.

Vierailija
391/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö naisille penis, joka on 10% kehon pituudesta? Mulla on semmonen. Toivon, ettei se olisi ällöttävä.

Jos olet yli 2 metrinen ja etkä ylipainoinen, 10% on ok.

Vierailija
392/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas pidän kaljuista miehistä. Eli mieltymyksetkin vaihtelevat.

Sama. Mulla on kalju mies. En tiedä mitä sillä pituudellakaan tekee. En valitse miehiä ulkonäön perusteella, koska sillä kriteerillä jäisi aarteet löytämättä. Tärkeintä, että on kivaa yhdessä, samanlainen huumorintaju ja löytyy joitain yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

Hygeniasta on pidettävä huolta. Likaiset haisulit on nounou. Ulkonäköönsä ei voi välttämättä vaikuttaa, mutta tähän voi. 

Vierailija
393/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet yli 2 metrinen ja etkä ylipainoinen, 10% on ok.

Valitettavasti olen vain 180, hoikka, v-mallinen. Minua harmittaa kovasti, jos olenkin ällöttävä. Luulin, että olisin ihan ok.

Vierailija
394/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskusteluketjun lukeminen oli aika karmea kokemus. Ei ihme, että pariutuminen on nykyisin vaikeaa ainakin osalle ihmisistä.

Mistä ihmeestä kumpuaa tällainen julkinen ihmisten piirteiden luokittelu ja sen generoima suoranainen viha ja halveksunta, joka tässäkin keskuselussa näkyy kummankin sukupuolen kommenteissa?

Niinpä, samaa ihmettelen.

Vierailija
395/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko seuraavaksi haukkua naisten ulkonäköä yli 20 sivun verran?

Vierailija
396/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä pituus on kriteerinä jo sen puolesta että olen 166cm. Jos mies on minua hirveästi lyhyempi niin näyttää jo koomiselta jos kuljemme yhdessä saatika jos käytän korkkareita.

Kaljuuntumisen voi hoitaa siististi vetämällä loputkin hapsut pois, mutta valitettavasti jotkut miehet yrittävät ylläpitää hiuksia vaikka hiusraja on paennut kauemmas kuin Dr. Philillä joka näyttää aivan hirveältä, tekee kolmekymppisestä miehestä 55v ukon näköisen.

Dr. Phil näyttää ikäiseltään, on 73 v. 

Vierailija
397/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä miehen ulkonäössä viehättää, listauksen numero 1, paksu pullottava lompakko.

Ei se minusta liity ulkonäköön suoranaisesti. Sitä paitsi varakkaat miehet käyttävät korttia, eli lompakko ei ole paksu.

Huvittaa kuinka nykyaikana ei ymmärretä metaforia ja kielikuvilla leikittelyä. Tai ne ymmärretään tahalleen väärin.

Huvittaa, kuinka nykyaikana miehet jankkaavat tätä kulunutta fraasia 1950-luvulta, että nainen on aina miehen rahojen perässä.

Varsinkin kun mieslokit on ainakin Suomessa yleisempiä. Aina kuulee juttua täälläkin kuinka mies maksattaa naisella kaiken, jopa avioliitoissa nainen käyttää kaiken tienaamansa kotiin ja lapsiin, koska ukon

No ei todellakaan ole mieslokit yleisempiä, kuin naislokit.

Niistä ehkä puhutaan vaan enemmän.

Vierailija
398/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin siitä, että moni nainen reagoi kaljuuntumiseen noin. Eihän sille mies itse mitään mahda, kuten ei pituudellekaan. 

Minäkin aina yllätyn kun tajuan kuinka moni mies lopulta haaveilee isoista rinnoista naisella ja itselleni ei ole sellaisia suotu. Eihän sille nainen itse mitään mahda. 

Valtaosalle miehistä ei rintojen koolla ole väliä, joten älä valehtele.

Todellisuudessa, suurin osa toivoo naisella olevat isommat rinnat.

Vierailija
399/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko seuraavaksi haukkua naisten ulkonäköä yli 20 sivun verran?

Miten epämiellyttävien fyysisten piirteiden listaaminen vastakkaisessa sukupuolessa on haukkumista?

Antaa vaan ikkunan siihen miksi tässä maassa on väestökato ja syntyvyyskriisi.

"Antaa vaan ikkunan siihen miksi tässä maassa on väestökato ja syntyvyyskriisi"

Ihmisten pitäisi yksinkertaisesti olla paremman näköisiä, koskee sekä miehiä että naisia.

Vierailija
400/501 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mikä itku ja mielensäpahoittaminen tulisi, mikäli tällainen juttu tehtäsiin miesten kertomana naisista.