Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle 2 nyt: Anssi Kukkonen 90 v, todella skarppi edelleen

Vierailija
16.01.2025 |

Kannatti lopettaa se viinan juominen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta ikäistään nuoremman oloinen.

Vierailija
2/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti kun sillä oli ainakin aikaisemmin kertoa jokaiselle vastaantulijalle paljonko on tienannut minäkin vuonna. Ja esitteli tilinauhojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se oli??

Vierailija
4/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoh, kertoi ylen haastattelussa ,että on nykyisin 4 kk Rukan mökillään ja hiihtää aina 1000km vuodessa. Eli se tekee n 10 km joka päivä. Huom JOKA PÄIVÄ  4 kk. Uskokoon ken tahtoo 90v äijästä. Minä en.

Vierailija
5/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi oli nuorena selostamassa radiossa, niin toinen selostaja selosti juuri pitkän matkan juoksua takasuoralla ja sanoi sitten radiossa Anssille, että "Ojennapas minulle sitä kiikaria" ja kun Anssi ojensi sen, niin toinen selostaja sanoi sitten "Mutta tämähän on tyhjä".

Vierailija
6/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti kun sillä oli ainakin aikaisemmin kertoa jokaiselle vastaantulijalle paljonko on tienannut minäkin vuonna. Ja esitteli tilinauhojaan.

Joo, tämä. Kuulemma joka paikassa sössötti tätä. Porukka oli jo aika vaivautunut kun se elvisteli tienesteillään. Nyt on tainnut rauhoittua. Olisiko se ollut vanhan alkoholistin uusi riippuvuus: kamala työnteko. Iso palkka oli todiste miten hyvin on toipunut ja halusi sitten sitä kertoa kaikille.

Vierailija
7/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämä. Kuulemma joka paikassa sössötti tätä. Porukka oli jo aika vaivautunut kun se elvisteli tienesteillään. Nyt on tainnut rauhoittua. Olisiko se ollut vanhan alkoholistin uusi riippuvuus: kamala työnteko. Iso palkka oli todiste miten hyvin on toipunut ja halusi sitten sitä kertoa kaikille.

Joku urheilutoimittaja-kollega menneiltä vuosilta oli nähnyt Anssia vuosien jälkeen. Keskustelu oli mennyt suunnilleen näin:

- Kato Anssi terve! Pitkästä aikaa.

- Terve. Arvaa paljon tienasin viime vuonna?

- Öö.. no enpä arvaa. 

- Paljon

- Ok, mitäs muuta?

- Mitäs tässä. Arvaa paljonko tienasin toissavuonna?

-Whatever.. kappas, taksini tulikin juuri moikka.

- Ostaisit tällaisen auton kuin minulla, mutta ei taida olla varaa..

- Heippa!

Vierailija
8/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni on köyhä peeaa ja täyttää kesällä 90v. Liikkuu hyvin ja pää pelaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän