Yle 2 nyt: Anssi Kukkonen 90 v, todella skarppi edelleen
Kommentit (8)
Nauratti kun sillä oli ainakin aikaisemmin kertoa jokaiselle vastaantulijalle paljonko on tienannut minäkin vuonna. Ja esitteli tilinauhojaan.
Hoh hoh, kertoi ylen haastattelussa ,että on nykyisin 4 kk Rukan mökillään ja hiihtää aina 1000km vuodessa. Eli se tekee n 10 km joka päivä. Huom JOKA PÄIVÄ 4 kk. Uskokoon ken tahtoo 90v äijästä. Minä en.
Anssi oli nuorena selostamassa radiossa, niin toinen selostaja selosti juuri pitkän matkan juoksua takasuoralla ja sanoi sitten radiossa Anssille, että "Ojennapas minulle sitä kiikaria" ja kun Anssi ojensi sen, niin toinen selostaja sanoi sitten "Mutta tämähän on tyhjä".
Vierailija kirjoitti:
Nauratti kun sillä oli ainakin aikaisemmin kertoa jokaiselle vastaantulijalle paljonko on tienannut minäkin vuonna. Ja esitteli tilinauhojaan.
Joo, tämä. Kuulemma joka paikassa sössötti tätä. Porukka oli jo aika vaivautunut kun se elvisteli tienesteillään. Nyt on tainnut rauhoittua. Olisiko se ollut vanhan alkoholistin uusi riippuvuus: kamala työnteko. Iso palkka oli todiste miten hyvin on toipunut ja halusi sitten sitä kertoa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä. Kuulemma joka paikassa sössötti tätä. Porukka oli jo aika vaivautunut kun se elvisteli tienesteillään. Nyt on tainnut rauhoittua. Olisiko se ollut vanhan alkoholistin uusi riippuvuus: kamala työnteko. Iso palkka oli todiste miten hyvin on toipunut ja halusi sitten sitä kertoa kaikille.
Joku urheilutoimittaja-kollega menneiltä vuosilta oli nähnyt Anssia vuosien jälkeen. Keskustelu oli mennyt suunnilleen näin:
- Kato Anssi terve! Pitkästä aikaa.
- Terve. Arvaa paljon tienasin viime vuonna?
- Öö.. no enpä arvaa.
- Paljon
- Ok, mitäs muuta?
- Mitäs tässä. Arvaa paljonko tienasin toissavuonna?
-Whatever.. kappas, taksini tulikin juuri moikka.
- Ostaisit tällaisen auton kuin minulla, mutta ei taida olla varaa..
- Heippa!
Mun isäni on köyhä peeaa ja täyttää kesällä 90v. Liikkuu hyvin ja pää pelaa.
Kymmenen vuotta ikäistään nuoremman oloinen.