IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää
Kalju, pieni muna sekä lyhyys
https://www.iltalehti.fi/keho/a/9f64880b-4cef-49b7-9150-b0a86956b3c3
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
"Voihan se olla noinkin. Valitettavasti Suomessa varsinkin on melko vähän varakkaita miehiä. Kaipa me naiset sitten olemme tyytyneet kohtaloomme ja menneet töihin tienataksemme."
Menitte töihin voimaantumisen vuoksi. Nyt on hyvä muistaa, että Suomi on yksi maailman liberaaleimmista ja feministisimmistä maista. Saihan täällä naiset äänioikeuden ensimmäisten maiden joukossa.
En ymmärtänyt kommenttiasi. Toki töihin meno ja oman elannon tienaaminen voimaannuttaa ketä tahansa. Mitä äänioikeudella on tämän asian kanssa tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me suomimiehet otamme mielellämme parempia naisia muista maista. Suominainen on nirppanokka joka valittaa kaikesta ja himoitsee ulkomaiden miehiä. Meillä miehilläkin on oikeus himoita ulkomaiden naisia.
Teillä on vaan se ongelma, että te vain himoitsette, mutta ette lähde sinne ulkomaille. Kunhan netissä fantasioitte ja ulisette. Tietenkin haukkumalla samalla suomalaiset naiset.
Niinkö? Ja sinun ongelmasi on mikä? Isäsi ja esi-isäsi ja äitisi olivat suomalaisia. Miksi vihaat suomalaisia? Niitä karvakäsi muslimeitako himoitset? Sitä uskontoa?
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ketju ei katoa, niin minä näytän keinon millä katoaa. Varoitus on annettu.
Miksi et halua että totuus rumista miehistä tuodaan koko kansan näytille?
Vierailija kirjoitti:
Me suomimiehet otamme mielellämme parempia naisia muista maista. Suominainen on nirppanokka joka valittaa kaikesta ja himoitsee ulkomaiden miehiä. Meillä miehilläkin on oikeus himoita ulkomaiden naisia.
Menkää ja ottakaa. Hittojako täällä ulisette.
Mulla on suomalainen mies. Muut ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Kokeile minua jos uskallat. Ja minä vannon että minä satutan sinua silloin. Pidä turpasi kiinni nyt. Minä olen valmis tappamaan minua pilkkaavat. Katsotaan mihinkä sinä olet oikeasti valmis.
Mikäs se siellä inisee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tällaisten kyselyiden tarkoitus oikein on?
Lisätä vastakkainasettelua ja ilmeisesti estää ihmisiä pariutumasta missä nyt ei ole logiikkaa.
En minä parittelisi rumanaamaisen kaljun miehen kanssa vaikka kyselyitä ei olisi olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies valehtelee pituuttaan? Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla?
Jos valehtelee yhdestä asiasta, niin silloin valehtelee muistakin asioista.
Naiset valehtelee netissä filttereillä. Petollisia haahkoja!
Naisella on tekovärit naamassa, tekotissit rinnassa, tekoperse, tekomielipiteet somekollektiivista JA haluavat jotain aitoa!
NAINEN ON SAIRAS OLENTO.
En tuomitse, jos joku kävisi "puhuttelemassa" Annabellaa ja Henriä. Minkäänlaiseen väkivaltaan en kehoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanan huo*at! Vielä te palatte helvetin tulessa!
Mikä olisi ollut vaihtoehto? Sinun kanssa iänkaikkiseen? Ei kiitos.
Ei missään tapauksessa sinun kanssasi samaan sänkyyn. Kuvottava ja iljettävä suomilutca 🔥
Kylläpä nyt menee pienellä miehellä tunteisiin 😂
Niinkö? Kokeile minua jos uskallat. Ja minä vannon että minä satutan sinua silloin. Pidä turpasi kiinni nyt. Minä olen valmis tappamaan minua pilkkaavat. Katsotaan mihinkä sinä olet oikeasti valmis.
Olet mitätön pikkumies jonka pieni nainenkin tönäisisi kumoon. Kaltaisesi inselimiehet pitäi
Ja sittenkun "heikko" otus suolestaa feminassen niin jopas ollaan kyynelehtimässä että mitenkäs näin kävikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on vaan se ongelma, että te vain himoitsette, mutta ette lähde sinne ulkomaille. Kunhan netissä fantasioitte ja ulisette. Tietenkin haukkumalla samalla suomalaiset naiset.
Niinkö? Ja sinun ongelmasi on mikä? Isäsi ja esi-isäsi ja äitisi olivat suomalaisia. Miksi vihaat suomalaisia? Niitä karvakäsi muslimeitako himoitset? Sitä uskontoa?
No eivät esi-vanhempani itse asiassa olleet suomalaisia. Mikä sinua nyt risoo? Mene nyt sinne ulkomaille vain, siellä se onnesi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ketju ei katoa, niin minä näytän keinon millä katoaa. Varoitus on annettu.
Miksi et halua että totuus rumista miehistä tuodaan koko kansan näytille?
Miksi et halua että totuus rumista naisista tuodaan koko kansan näytille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua että totuus rumista miehistä tuodaan koko kansan näytille?Miksi et halua että totuus rumista naisista tuodaan koko kansan näytille?
Se totuus naisista on valitettavasti esillä mediassa päivittäin, siitä ei vaan saa puhua. Vihapuhetta kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää ja ottakaa. Hittojako täällä ulisette.
Mulla on suomalainen mies. Muut ei kelpaa.
Olet yksinäinen suomalainen mies joka katsoo animea.
Voi viddu.. juu ihan varmasti, kun sä niin kuvittelet...
Joku lyhyt mikkihiiri sai raivarit ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät esi-vanhempani itse asiassa olleet suomalaisia. Mikä sinua nyt risoo? Mene nyt sinne ulkomaille vain, siellä se onnesi on.
Et ole siis oikea suomalainen vaan muslimi packa. Mene pois maastani.
Vierailija kirjoitti:
En tuomitse, jos joku kävisi "puhuttelemassa" Annabellaa ja Henriä. Minkäänlaiseen väkivaltaan en kehoita.
Oletko niin pelkuri että vaan istut ja kehottelet ventovieraita sen sijaan että puhut kellekään kasvotusten?
Ei ihme että olet ikineitsyt aikamies jonka elämä on täysin hukkaan heitettyä geenijätettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanan huo*at! Vielä te palatte helvetin tulessa!
Mikä olisi ollut vaihtoehto? Sinun kanssa iänkaikkiseen? Ei kiitos.
Ei missään tapauksessa sinun kanssasi samaan sänkyyn. Kuvottava ja iljettävä suomilutca 🔥
Kylläpä nyt menee pienellä miehellä tunteisiin 😂
Tyypillinen inkkeli taas. Joko suunnittelet kouluampumista?
Et tiedä pentu kenelle puhut. Sinun kannattaisi nyt pitää se suusi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Harva asia ällöttää: on ollut upeakroppaisia mallimiehiä, lentäjälaatikkoleukakirurgeja, tavallisia johtajasmiehiä ja isomahainen ex-poliisi, kaikkien kanssa oli kemiaa, hauskaa sängyssä ja sen ulkopuolella. Ihminen on muutakin kuin jokin juttu ulkonäössä
"tavallisia johtajasmiehiä ja isomahainen ex-poliisi"
Noissa sinua selkeästi kiihotti status joten ulkonäöllä ei ollut väliä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten turn offit naisissa:
Lihavuus (kertoo samalla älykkyydestä)
Lyhyeksi kynitty värjätty kananpersetukka (näille tirskutaan. Oksettaa)
Ohuet hiukset
Selluliittiperse
Tatuoinnit (katso lihavuus)
Huono iho
Pullaposket
Pienet rinnat
Riippurinnat
Pienet huulet
Liian pitkä
Oudonmuotoinen pää
Tupakointi
"Olen erilainen kuin muut tytöt"
Matkustelun ihannointi
Liian monta kumppania (ei parisuhdemateriaalia)
Yksinhuoltajuus (ja lisäpiste jos lapsi ulkomaalaisen kanssa)
Ikä yli 30 vuotta
Niin ja sitten kun nainen täyttää nämä kaikki kriteerit ja sanoo, ettei halua lyhyttä kaljua miestä, niin siitäkin syntyy ihan hirveä itku ja parku.
Eihän kysely pariutumista estä, vaan ne mieltymykset, joista vain on kerrottu kyselyssä. Ja estävät pariutumisen vain niiden kanssa, jotka eivät miellytä.