Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei sitten vietä juhannusta meidän kanssa...

Vierailija
19.06.2024 |

Aikoo mennä ryyppäämään kavereiden kanssa jättää minut ja pojan yksin kotiin. Taas istun ja kökötän yksin juhannuksen. Edes kokkoa en pääse katsomaan autonkin mies ottaa mukaan.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin suunnittelen karkaavani juhannukseksi mökille. Vaimon ja lapset saavat jäädä kotiin, koska olisivat siellä vaan mun tiellä. Kyllä mulla on oikeus saada yks viikko vapaaksi perheestä kesälomalla.

Niin että ajattelit kehittää riidan jostain tyhjästä ja lähteä "mököttämään" mökille? 

Vierailija
122/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehen paikka kotona juhannuksena! Vaan mökillä rentoutumassa sekä kavereidensa kanssa grillaamassa. Näyttää naisten olevan vaikeata tämä ymmärtää.

Toivottavasti olet Porvoosta, mutta siltä varalta että olet tosissasi: älkää ihmetelkö synnyttämättömyyttä. Älkää myös itkekö naisettomuutta. Ja jos satut saamaan naisen niin miettikää vielä kerran kannattaako enää leikkiä teinipoikaa vai kasvaa aikuiseksi. Ja jos päätät lisääntyä, katso todellakin peiliin, kannattaako juuri Sinun lisääntyä jos jo pelkkä naisen seura on liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa minun juhannukseltani. Puoliso lähtee toiselle paikkakunnalle Juhannusta juhlimaan porukalla. Ei aio ottaa perhettä mukaan vaikka kutsu osoitettiin myös lapsille ja minulle. Ei mitään riitoja tms taustalla, hän vain ei pidä perhejusseista ja saanut tottua tähän viimeiset kymmenen vuotta 

Mahdatko olla yksi mieheni kaverin vaimo... Vuorotellaan kenen mökillä/kotona vietetään juhannusta ystäväPERHEIDEN kanssa. Tämä yksi mies tulee aina ilman perhettä, vaikka kaikilla muilla on lapsetkin mukana. Aiheuttaa kyllä suurta ihmetystä. Monesti käynyt mielessä, että tuolla miehellä on muita naisia kierroksessa (enkä ole yksin ajatuksen kanssa). Lisäksi kummasti hän ei koskaan ota isännän roolia, vaan kulkee muiden kodeissa ja mökeillä.

Vierailija
124/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta mieleen vuoden 1994 juhannus, mies lähti juhannuksena festareille ja jätti mut yksin kotiin, palasi kahden päivän päässä tukka leikeltynä ja krapulassa, huh! ja tosiaan exä on, ja sen jälkeen en ole juoppoja katsellut.

Jussi 2004: oltiin vasta seurusteleva pari, ja sovittu että mennään jussina hänen vanhemmilleen mökille. Kaverit kysyivät festareille ym mua alkukesästä mutta kieltäydyin kun piti mennä poikkiksen kanssa mökille. Jussin aaton aattona ilmoittaa jotta lähtee sinne yksin, "autoon ei mahdu" minua kun on kalastustarvikkeet ja jotain rakennuskamaa. Eipä naurattanut. Kaikilla kavereilla oli menot jo sovittuna. Suututti niin että yksin en halunnut olla jussia joten liftasin yhteen jussitapahtumaan ja vietinkin todella hauskan juhannuksen lopulta. Seurustelumme päättyi poikkiksen kanssa siihen. Yritti vielä jussin jälkeen ihan pokkana ehdottaa mutta annoin tulla täydeltä laidalta mielipiteeni seurustelun jatkosta. 

Sittemmin törmäsin häneen. Vuosien päästä. Oli perustanut perheen ja alko maittoi. Oli juuri tuollaisessa kuviossa kun mitä ap kirjoitti. Mies jatkoi vielä isäksi tultuaankin tuota poikamiesten kalja ja makkara elämää. Itse aikuistuin kyllä. 

Vierailija
125/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat lapset mukaan ja menet mumman ja pupan mökille karkkivasujen ääreen.

Vierailija
126/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta mieleen vuoden 1994 juhannus, mies lähti juhannuksena festareille ja jätti mut yksin kotiin, palasi kahden päivän päässä tukka leikeltynä ja krapulassa, huh! ja tosiaan exä on, ja sen jälkeen en ole juoppoja katsellut.

Jussi 2004: oltiin vasta seurusteleva pari, ja sovittu että mennään jussina hänen vanhemmilleen mökille. Kaverit kysyivät festareille ym mua alkukesästä mutta kieltäydyin kun piti mennä poikkiksen kanssa mökille. Jussin aaton aattona ilmoittaa jotta lähtee sinne yksin, "autoon ei mahdu" minua kun on kalastustarvikkeet ja jotain rakennuskamaa. Eipä naurattanut. Kaikilla kavereilla oli menot jo sovittuna. Suututti niin että yksin en halunnut olla jussia joten liftasin yhteen jussitapahtumaan ja vietinkin todella hauskan juhannuksen lopulta. Seurustelumme päättyi poikkiksen kanssa siihen. Yritti vielä jussin jälkeen ihan pokkana ehdottaa m

Kokemusta tällaisesta myös. Ensimmäinen yhteinen juhannus ja oltiin sovittu, että suunnitellaan juhannuksen menot, kun pääsen töistä ja menen miehen luo töiden jälkeen. Mies oli lomalla ja minä vielä torstaina iltavuorossa. Juhannus siis kuitenkin vapaa. Mies oli ilmoittamatta lähtenyt kaveriporukalla mökille työvuoroni aikana ja kun soittelin missä ihmeessä hän oikein on, niin kertoi olevansa tuolla mökillä ja taustalta kuului musiikkia ja biletystä. Ei sopinut, että minä menisin sinne myös. No, onneksi oli ystäviä, joiden mukaan pääsin...

Oli sunnuntaihin saakka ja hänelle oli melkoinen ihmetyksen aihe miksi olen loukkaantunut ja miksi kerroin hänelle, että oli meidän eka ja vika juhannus. 

Vierailija
127/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehen paikka kotona juhannuksena! Vaan mökillä rentoutumassa sekä kavereidensa kanssa grillaamassa. Näyttää naisten olevan vaikeata tämä ymmärtää.

Sinkkumiehet voi tehdä juhannuksena ihan mitä haluavat.

Vierailija
128/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähe autolla pojan kanssa johonkin ennen miehen lähtöä. Menköön taksilla.

Näin juuri. En ymmärrä miksi niin moni on ehdottanut aloittajan antavan kyydin (itsekkäälle) miehelle. 

Vierailija
129/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähe autolla pojan kanssa johonkin ennen miehen lähtöä. Menköön taksilla.

Näin juuri. En ymmärrä miksi niin moni on ehdottanut aloittajan antavan kyydin (itsekkäälle) miehelle. 

Tämä. En ikinä kuskaisi tuollaista ukkoa yhtään minnekään. 

Vierailija
130/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin suunnittelen karkaavani juhannukseksi mökille. Vaimon ja lapset saavat jäädä kotiin, koska olisivat siellä vaan mun tiellä. Kyllä mulla on oikeus saada yks viikko vapaaksi perheestä kesälomalla.

Saako vaimokin viikon yksin jossain?

Ei saa!

Vierailija
131/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että ajattelit kehittää riidan jostain tyhjästä ja lähteä "mököttämään" mökille? 

Mutta pitäähän miehen joskus saada edes viikko lomaa vaimosta sekä lapsista.

- eri

Vierailija
132/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet Porvoosta, mutta siltä varalta että olet tosissasi: älkää ihmetelkö synnyttämättömyyttä. Älkää myös itkekö naisettomuutta. Ja jos satut saamaan naisen niin miettikää vielä kerran kannattaako enää leikkiä teinipoikaa vai kasvaa aikuiseksi. Ja jos päätät lisääntyä, katso todellakin peiliin, kannattaako juuri Sinun lisääntyä jos jo pelkkä naisen seura on liikaa. 

Mitäs nainen nalkuttaa liikaa miehelle. Miehen on pakko päästä hetkeksi pois nalkuttavan naisen luota. Äijäporukka sopii siihen oikein hyvin, sillä siellä mies voi rauhassa rentoutua nalkuttavasta naisestaan.

Vierailija
133/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako vaimokin viikon yksin jossain?

Miksi ihmeessä vaimon pitäisi olla viikon yksin jossain? Eiköhän vaimolla ole tarpeeksi tekemistä kotona lapsia hoitamassa. Ei siinä paljon ole aikaa lähteä johonkin ja vielä viikoksi...

Vierailija
134/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehet voi tehdä juhannuksena ihan mitä haluavat.

Miehet ovat aina voineet tehdä mitä huvittaa toisin kuin naiset. Mies saa mennä ja tulla milloin haluaa, kukaan ei hirveästi kysele perään, että minne mies menee tai milloin hän palaa. Jos nainen tekee samoin, niin alkaa muut heti kyselemään, että minne nainen menee tai milloin hän palaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi