Mies ei sitten vietä juhannusta meidän kanssa...
Aikoo mennä ryyppäämään kavereiden kanssa jättää minut ja pojan yksin kotiin. Taas istun ja kökötän yksin juhannuksen. Edes kokkoa en pääse katsomaan autonkin mies ottaa mukaan.
Kommentit (134)
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa
Me ollaan viimeksi vietetty juhannussa yhessä varmaan 08 ja mua ei haittaa. Koska mies ei viihy mökillä ja mä taas rakastan mökkeilyä, samoin lapsi, niin me vietetään suurin osa kesästä erillään ja ei ole mikää ongelma kummallekkaa. Nytkin mies vie meiät huomenna tai pe mökille ja tullaan juhannuksen jälkeen vasta takas.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään vietä juhannusta perheeni kanssa. Hyi mua.
Nainen ja lapset jää kotiin, minä menen mökille kalastamaan.
On niitä muitakin viikonloppuja aikaa viettää perheen kanssa. Miksi ihmiset nyt yhden niistä nostaa noin jalustalle?
Koska se on yleinen juhlapäivä jolloin tapahtuu kaikenlaista mukavaa ja on kiva juhlistaa perinteitä? Varmaan jätät joulunkin välistä perheesi kanssa ja toteat että voihan sitä kuusta koristaa ja lapselle antaa oahjoja muulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on ryyppäiset, niin eihän sinne silloin lapsia voikaan viedä. Ovatko muut osallistujat lapsettomia, jos kutsu on koskenut kuitenkin koko perhettä?
Vai miten muut paikalla olijat hoitavat lapset?
Kyllä osalla on perhe ja osalla ei. Menevät sinne äijäporukassa juhlimaan sekä ryyppäämään.
ap
Jännää miten te naiset valitsette tuollaisia miehiä, jotka äijäporukassa juhlii ja ryyppää. Siinä ei paljon perhe paina, jos kaverit näyttää olevan tärkeämpiä, kun oma vaimo ja lapsi/lapset.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tuloja joudun sossun elätiksi jos mieheni jätän pakko olisi löytää uusi koti.
ap
Nyt on vuokrat tosi alhaalla ja vuokra-asuntoja paljon tyhjilläänkin, joten tuskin vaikeaa löytää.
Laita sokeria sen auton tankkiin 😇, ja syyhypulveria sen vaihtokalsareihin, kjäh kjäh 😂.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa minun juhannukseltani. Puoliso lähtee toiselle paikkakunnalle Juhannusta juhlimaan porukalla. Ei aio ottaa perhettä mukaan vaikka kutsu osoitettiin myös lapsille ja minulle. Ei mitään riitoja tms taustalla, hän vain ei pidä perhejusseista ja saanut tottua tähän viimeiset kymmenen vuotta
Nyt annat uusien tuulien puhaltaa juhannukseenne. Joko menette mukaan halusi mies tai ei tai tosiaan viet hänet juhlimaan ja teet lapsillesi omat juhannusperinteet. Illalla on kiva ajella ja katsella kokkoja. Syötte jotain hyvää, josta te kaikki pidätte. Lapsille karkkipussit ja limsaa autoajelulle. Siitä tulee vielä hauskaa ja saatat tulla toisiin ajatuksiin miehestäsi, onko hän välttämätön, jos teitä noin huonosti kohtelee. Ehkä teette yllätysvisiitin miehesi juhlapaikalle varoituksena, että et ehkä pidä siitä, mitä näet,
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tuloja joudun sossun elätiksi jos mieheni jätän pakko olisi löytää uusi koti.
ap
Eihän tuosta perhe-elämästä mitään tule kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on ryyppäiset, niin eihän sinne silloin lapsia voikaan viedä. Ovatko muut osallistujat lapsettomia, jos kutsu on koskenut kuitenkin koko perhettä?
Kyllä osalla on perhe ja osalla ei. Menevät sinne äijäporukassa juhlimaan sekä ryyppäämään.
ap
Jännää miten te naiset valitsette tuollaisia miehiä, jotka äijäporukassa juhlii ja ryyppää. Siinä ei paljon perhe paina, jos kaverit näyttää olevan tärkeämpiä, kun oma vaimo ja lapsi/lapset.
Rempseä mies saa pillun märäksi.
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa ukollesi, että sinut on kutsuttu juhannuksenviettoon tyttökavereiden kanssa, että ottaa sen kersan mukaansa omiin juhliinsa. Jos ei sovi, niin vaihdata lukot äijän h..rausreissun aikana...
Uskokaa nyt jo, kaikki harhoissanne hourivat himokostajat, että toista ei voi estää tulemasta kotiinsa. Lukot voi vaihtaa, mutta ovi on avattava ja avain annettava, uuteen lukkoon, joten mitään hyötyä siitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Taasko nainen on valinnut sellaisen miehen, joka kulkee omia polkujaan välittämättä muista eli tässä tapauksessa omasta perheestään?
Kyseessä varmaan on äijien äijä, oikea miehinen mies! Sellaisenhan naiset yleensä haluavat, joka ei istu hiljaa tekemättä mitään. Miehen pitää olla koko ajan äänessä, mieluiten puhua toisten miesten päälle. Samoin pitäisi olla tekemissä jotain miesten töitä, vaikka mökillä kirveellä halkoja hakkaamassa, tietenkin ilman paitaa niin pääsee naiset näkemään miehen komeat ylävartalon lihakset. Näin mies saa alfauroksen statuksen naisten silmissä. Se että millainen mies sisimmissään on, ei naisia juuri hirveästi kiinnosta. Pääasia että mies miellyttää naisten silmää, muut ominaisuudet selviävät joskus jopa vasta vuosien päästä, silloin on jo perhe perustettu naisen kanssa ja lapsiakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eihän tuosta perhe-elämästä mitään tule kuitenkaan?
No ei se ihan niinkään mene. Jos eroaisin joutuisin aina rahattomana kököttämään kotona mitään tekemistä ei ole mihinkään en pääsisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko tullut ap ajatelleeksi sitä, että jos eroatte, saat puolet omaisuudestanne sekä saisit viimeinkin työttömyyskorvausta, kun miehen tulot eivät vaikuttaisi? Puhumattakaan asumistuista ynnä muista.
Minunkaan mieheni ei vietä juhannusta kanssani. Viettää sen toisen naisen seurassa. Vanhemman naisen. Tuntuu tosi pahalta, kun minä en kelpaa tällaisena hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nämä miehet olivat niitä yläasteella olevia kovia kundeja, joita tytöt aina jahtasivat tai halusivat poikaystäväkseen. He saavat tytön kun tytön, kävivät läpi suurimman osa luokan tytöistä. Nyt heillä on perheet, eikä mikään ole muuttunut vaan sama meno jatkuu. Naisia näillä miehillä kyllä riittää, toisin kun minulla olenhan tavallinen perusduunari. Hyvä jos joskus nainen sattuu vilkaisemaan suuntaani... Minä en käytä ollenkaan alkoholia, polta, jne. Olen pukeudun puhtaisiin vaatteisiin ja pidän omasta hygieniasta huolen, olen myös kohtelias kaikille sukupuolesta riippumatta, mutta naiset eivät ikinä huomaa minua. Tämä jos mikä, kyllä harmittaa paljon.
Aivan varmasti muuten lähtee pillunvonkausreissulle kavereidensa kanssa.
Jos mies kerta aikoo ryypätä, niin se ei tee autolla mitään. Auto sinulle, ja menet pojan kanssa johonkin kivaan tapahtumaan viettämään hauskaa juhannusta. Ei miehen läsnäolo ole ainut tae sille että teillä olisi mukavaa.
Ja mä luulin että mulla on vaikeeta 😀
Jos minulla olisi tuolla lailla käyttäytyvä mies, olisin ikionnellinen, jos hän viettäisi juhannusta muualla. Teillähän voi lapsen kanssa olla vaikka kuinka kivaa kahdestaan, kun vähän vaivaat mielikuvitustasi ja keksit tekemistä teille.
Ei kuulosta lasten paikalta, toisaalta miehelläsi on prioriteetit hukassa.