Mies ei sitten vietä juhannusta meidän kanssa...
Aikoo mennä ryyppäämään kavereiden kanssa jättää minut ja pojan yksin kotiin. Taas istun ja kökötän yksin juhannuksen. Edes kokkoa en pääse katsomaan autonkin mies ottaa mukaan.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa juhannuksena mökkeillä ja minä kotoilla. Mitä sitten vaikka muissa maisemissa yksittäisen viikonlopun vietetään? Samaa naamakerrointavja ja seuraa luvassa muu aika vuodesta
Mikäpä siinä, jos yhdessä olette näin sopineet. Ketjun tapauksessa kuulostaa siltä, että toinen vain päätti toimia omalla tyylillään, muista viis.
Vierailija kirjoitti:
Ei juhannus ole sellainen perinteinen perhejuhla nykyisin kuten joulu. Nuoriso painaa kavereiden kanssa. Mökillä ollaan kavereiden kanssa eikä suvun.
Teette lapsen kanssa kivan juhannuksen. Eväsretki molempina päivinä. Koriin limsaa, mehua, sipsiä, karkkia, hyvät voileivät ja käykää lähilaavulla makkaran paistossa. Illalla kivoja elokuvia Netflixistä ym. Katso kaupunkisi nettisivuilta onko ohjelmaa missään. Kutsu joku kylään.
Ja aina nainen eli äiti joutuu joustamaan.
No eroa. Et hyödy mitenkään positiivisella henkisellä tavalla suhteesta, vaan tulee puutteita? Auto viedään sulta. Miten mies huomioi sut ja sun tunteet. Viina vaan kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Olisit aikanaan valinnut kiltin miehen. Meitä on olemassa paljonkin, mutta jännämies on kiinnostavampi. Sit mukava tulla itkemään tänne palstalle kohtelusta ja kerätä myötätuntoa.
Niin naiset ovat aina vaikeuksissa miestensä kanssa. Aluksi oli mies niin ihana ja romanttinen, mutta sitten arkielämä astui kuvioihin... Nyt ei olekaan enää niin ihanaa vaan tylsää, joka ajattelee vaan itsesään naisen mielestä. Naiset haluaa sitä, että on koko ajan jotain pientä jännitystä meneillään elämässä tai elämä on yhtä vuoristorataa.
Sanoppa ukollesi, että sinut on kutsuttu juhannuksenviettoon tyttökavereiden kanssa, että ottaa sen kersan mukaansa omiin juhliinsa. Jos ei sovi, niin vaihdata lukot äijän h..rausreissun aikana...
Vierailija kirjoitti:
Taasko nainen on valinnut sellaisen miehen, joka kulkee omia polkujaan välittämättä muista eli tässä tapauksessa omasta perheestään?
Onhan näitä naisia, jotka uskoo kaiken mitä mies heille satuilee ihanasta perhe-elämästä tulevaisuudessa.
Ehkä olisi kannattanut ottaa raitis ja mukava mies?
Me vietetään juhannus kotona. Grillataan huvimajassa ja ollaan yhdessä. Nuoriso varmastikin lähtee viettämään jussia kavereidensa kanssa, mutta mies, minä ja 2 nuorinta ollaan kotona. Juhannus on vaan yks viikonloppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juhannus ole sellainen perinteinen perhejuhla nykyisin kuten joulu. Nuoriso painaa kavereiden kanssa. Mökillä ollaan kavereiden kanssa eikä suvun.
Teette lapsen kanssa kivan juhannuksen. Eväsretki molempina päivinä. Koriin limsaa, mehua, sipsiä, karkkia, hyvät voileivät ja käykää lähilaavulla makkaran paistossa. Illalla kivoja elokuvia Netflixistä ym. Katso kaupunkisi nettisivuilta onko ohjelmaa missään. Kutsu joku kylään.
Ja aina nainen eli äiti joutuu joustamaan.
Miten joustamaan? Mistä ap siis joustaa? Mitään suunnitelmia ei ilmeisesti ollut. Ehkä miehellä on perinne mennä kavereiden kanssa. Ehkä muuten viettää aina aikaa perheen kanssa.
No, missä se poika on jos sinä olet yksin juhannuksena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
En voi jättää vielä miestä pakko on vaan yrittää kestää tätä.
ap
Miksi?
Koska tilanne on hyvin vaikea meidän perheessä, en halua että lapsi joutuu vielä kokemaan vanhempien avioeron. Se olisi todella raskasta pojalle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen poika ap?
8-vuotias
Tuon ikäisen kanssa voi mennä vaikka pyöräilemään juhannuksena. Minun äiti ei aina päässyt eikä halunnut lähteä saareen juhannuksena, minä jäin kerran kotiin myös, käytiin pyöräilemässä mummolassa jne
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa minun juhannukseltani. Puoliso lähtee toiselle paikkakunnalle Juhannusta juhlimaan porukalla. Ei aio ottaa perhettä mukaan vaikka kutsu osoitettiin myös lapsille ja minulle. Ei mitään riitoja tms taustalla, hän vain ei pidä perhejusseista ja saanut tottua tähän viimeiset kymmenen vuotta
Mahtaa olla mukavaa muille perheineen tuleville, kun puoliso örveltää sinkkujuhannustaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mies tuskin on nuorisoa. Kyllä perheet edelleen viettää juhannusta, ei toki välttämättä koko suvun voimin.
Vierailija kirjoitti:
No jos on ryyppäiset, niin eihän sinne silloin lapsia voikaan viedä. Ovatko muut osallistujat lapsettomia, jos kutsu on koskenut kuitenkin koko perhettä?
Vai miten muut paikalla olijat hoitavat lapset?
Kyllä osalla on perhe ja osalla ei. Menevät sinne äijäporukassa juhlimaan sekä ryyppäämään.
ap
Kaikenlaisten kanssa sitä onkin pariuduttu, on ollut rakkaus näköjään sokeaa. Jätä se mieslapsi vielä kun voit. Jopa on lapsenkin kannalta paras ratkaisu.
En mäkään vietä juhannusta perheeni kanssa. Hyi mua.
Nainen ja lapset jää kotiin, minä menen mökille kalastamaan.
On niitä muitakin viikonloppuja aikaa viettää perheen kanssa. Miksi ihmiset nyt yhden niistä nostaa noin jalustalle?
Minulla ei ole tuloja joudun sossun elätiksi jos mieheni jätän pakko olisi löytää uusi koti.
ap
Ei kukaan normaalia mies vakavissaan ryhdy suhteeseen naisen kanssa jolla on lapsi. Ehkä seksisuhde joo, mutta ei mitään sen vakavampaa.