Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei sitten vietä juhannusta meidän kanssa...

Vierailija
19.06.2024 |

Aikoo mennä ryyppäämään kavereiden kanssa jättää minut ja pojan yksin kotiin. Taas istun ja kökötän yksin juhannuksen. Edes kokkoa en pääse katsomaan autonkin mies ottaa mukaan.

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi tuolla lailla käyttäytyvä mies, olisin ikionnellinen, jos hän viettäisi juhannusta muualla. Teillähän voi lapsen kanssa olla vaikka kuinka kivaa kahdestaan, kun vähän vaivaat mielikuvitustasi ja keksit tekemistä teille.

Miksi et samantien vaan eroaisi, vai olisiko kivaa toimia miehen piikana tai palvelijana? Koska olen varman siitä, että sinä tekisit kaikki kotityöt ja hoitaisit lapset, näin ollen mahdollistaisit miehelle hotellielämän. Koska niinhän ap:kin näyttää tekevän nytten.

Vierailija
102/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei taida ap olla penaalin terävin kynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mies olla parempaa tasoa kuin ap, siksi ap roikkuu hänessä eikä halua erota. Sillä mies varmaan löytää heti uuden ap:n kaltaisen naisen ja jää kokonaan yksin lapsensa kanssa.

Vierailija
104/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi tuolla lailla käyttäytyvä mies, olisin ikionnellinen, jos hän viettäisi juhannusta muualla. Teillähän voi lapsen kanssa olla vaikka kuinka kivaa kahdestaan, kun vähän vaivaat mielikuvitustasi ja keksit tekemistä teille.

Miksi et samantien vaan eroaisi, vai olisiko kivaa toimia miehen piikana tai palvelijana? Koska olen varman siitä, että sinä tekisit kaikki kotityöt ja hoitaisit lapset, näin ollen mahdollistaisit miehelle hotellielämän. Koska niinhän ap:kin näyttää tekevän nytten.

Koska naiset alistuu miehen tahtoon parisuhteessa, ainakin suurin osa naisista. Vaikka täällä palstalla he kovaan ääneen huutavat toista, mutta totuus on sitten toinen. Jos ette usko minua, niin nämä ketjut täällä palstalla tukevat väitettäni.

Vierailija
105/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on naisen edes tunkea lapsensa kanssa mökille, jossa vietetään äijäporukassa juhannusta? Olisitte vaan tiellä siellä, eikä lapsesi varmaan pitäisi näkemästään mökillä. Keksi sinä jotain muuta tekemistä juhannukseksi.

Vierailija
106/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme uusavuuttomuutta taas...

Panet vain äijää ja imet kuiviin, niin rajusti vetelet menemään ettei ukkopaha jaksa enää mihinkään lähteä.

Vierailija
107/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehen paikka kotona juhannuksena! Vaan mökillä rentoutumassa sekä kavereidensa kanssa grillaamassa. Näyttää naisten olevan vaikeata tämä ymmärtää.

Vierailija
108/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä edes oot miehen kans, joka ei välitä susta sekä lapsest?

Vierailija
109/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

En voi jättää vielä miestä pakko on vaan yrittää kestää tätä.

ap

Miksi?

Koska tilanne on hyvin vaikea meidän perheessä, en halua että lapsi joutuu vielä kokemaan vanhempien avioeron. Se olisi todella raskasta pojalle.

ap

Lapsi on mieluummin rikkinäiSESTÄ kodista kuin on rikkinäiSESSÄ kodissa.

Moni vanhempi tekee sen virheen, että ajattelee eron olevan lapselle pahempi kuin elää paskassa perhetilanteessa. Ei ole. Se on usein helpotus lapselle. 

nimim. avioerolapsi, ja tyytyväinen että erosivat

Vierailija
110/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta mieleen vuoden 1994 juhannus, mies lähti juhannuksena festareille ja jätti mut yksin kotiin, palasi kahden päivän päässä tukka leikeltynä ja krapulassa, huh! ja tosiaan exä on, ja sen jälkeen en ole juoppoja katsellut.

Vierailija
111/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V i ttuako sen teidän kanssa siellä pitäisi kyhjöttää.

Niin, v i ttuako miehellä on vaimo ja lapsi.

Nainen tässä on se häviäjä ja mies voittaja 🥳 Joten tuo diili on miehelle selvästi parempi.

Vierailija
112/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin suunnittelen karkaavani juhannukseksi mökille. Vaimon ja lapset saavat jäädä kotiin, koska olisivat siellä vaan mun tiellä. Kyllä mulla on oikeus saada yks viikko vapaaksi perheestä kesälomalla.

Vierailija
113/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on ryyppäiset, niin eihän sinne silloin lapsia voikaan viedä. Ovatko muut osallistujat lapsettomia, jos kutsu on koskenut kuitenkin koko perhettä?

Vai miten muut paikalla olijat hoitavat lapset?

Kyllä osalla on perhe ja osalla ei. Menevät sinne äijäporukassa juhlimaan sekä ryyppäämään.

ap

Jännää miten te naiset valitsette tuollaisia miehiä, jotka äijäporukassa juhlii ja ryyppää. Siinä ei paljon perhe paina, jos kaverit näyttää olevan tärkeämpiä, kun oma vaimo ja lapsi/lapset.

Nämä miehet olivat niitä yläasteella olevia kovia kundeja, joita tytöt aina jahtasivat tai halusivat poikaystäväkseen. He saavat tytön kun tytön, kävivät läpi suurimman osa luokan tytöistä. Nyt heillä on perhee

Alluhan se täällä taas.

Vierailija
114/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löytyy vielä naisia, jotka pitävät tätä perinnettä yllä, jossa mies on mies ja nainen on nainen.

Vierailija
115/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiloutukaa auton takaluukkuun? Muista porata takaluukkuun pari ilmareikää 😁. Välttämättä minunkaan mieheni ei työkuvioiden vuoksi pääse minun ja lasten kanssa mökille . Saa nyt nähdä miten käy 😅.

Mutta älkää poratko kohtaan, jossa alla on bensatankki, muuten voi tulla äkkilähtö.

Vierailija
116/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei taida ap olla penaalin terävin kynä.

Ap on onnistunut oikein hyvin trolololoimaan yli 200 vastausta avaukseena, kyllä tuosta yLaudalla hyvät pisteet saa, vaikkei mihinkään topkymppiin pääsekään.

Vierailija
117/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

En voi jättää vielä miestä pakko on vaan yrittää kestää tätä.

ap

Miksi?

Koska tilanne on hyvin vaikea meidän perheessä, en halua että lapsi joutuu vielä kokemaan vanhempien avioeron. Se olisi todella raskasta pojalle.

ap

Lapsi on mieluummin rikkinäiSESTÄ kodista kuin on rikkinäiSESSÄ kodissa.

Moni vanhempi tekee sen virheen, että ajattelee eron olevan lapselle pahempi kuin elää paskassa perhetilanteessa. Ei ole. Se on usein helpotus lapselle. 

nimim. avioerolapsi, ja tyytyväinen että erosivat

Sitä suuremmin on syytä erota, jos kerran tilanne on jo muutenkin niin vaikea, että lapsella on kestämistä. Se kestäminen loppuu siihen eroon. Ja äidinkin voimat alkavat palautua. 

Vierailija
118/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on naisen edes tunkea lapsensa kanssa mökille, jossa vietetään äijäporukassa juhannusta? Olisitte vaan tiellä siellä, eikä lapsesi varmaan pitäisi näkemästään mökillä. Keksi sinä jotain muuta tekemistä juhannukseksi.

Äijäporukassa? Luulen kyllä, että siellä on ne muut äijät perheineen ja siksi ap ja lapsetkin oli kutsuttu. Ap:n mies on typerä ja ap yhtä typerä, kun katsoo tuollaista.

Vierailija
119/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijäporukassa? Luulen kyllä, että siellä on ne muut äijät perheineen ja siksi ap ja lapsetkin oli kutsuttu. Ap:n mies on typerä ja ap yhtä typerä, kun katsoo tuollaista.

Eikun hups, tämä taisikin olla eri tapaus.

Vierailija
120/134 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin suunnittelen karkaavani juhannukseksi mökille. Vaimon ja lapset saavat jäädä kotiin, koska olisivat siellä vaan mun tiellä. Kyllä mulla on oikeus saada yks viikko vapaaksi perheestä kesälomalla.

Saako vaimokin viikon yksin jossain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän