Mies ei sitten vietä juhannusta meidän kanssa...
Aikoo mennä ryyppäämään kavereiden kanssa jättää minut ja pojan yksin kotiin. Taas istun ja kökötän yksin juhannuksen. Edes kokkoa en pääse katsomaan autonkin mies ottaa mukaan.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tuloja joudun sossun elätiksi jos mieheni jätän pakko olisi löytää uusi koti.
ap
Eihän tuosta perhe-elämästä mitään tule kuitenkaan?
No ei se ihan niinkään mene. Jos eroaisin joutuisin aina rahattomana kököttämään kotona mitään tekemistä ei ole mihinkään en pääsisi.
ap
Provo tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä luulin että mulla on vaikeeta 😀
Vaikeesta ei kukaan voi kilpailla tämän aloittajan kanssa. Sillä on vaikeinta, eikä muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tuloja joudun sossun elätiksi jos mieheni jätän pakko olisi löytää uusi koti.
ap
No ei se ihan niinkään mene. Jos eroaisin joutuisin aina rahattomana kököttämään kotona mitään tekemistä ei ole mihinkään en pääsisi.
ap
Provo tämä on.
Provo tai ei, niin kyllä tuollaisia naisia on paljon olemassa ihan täällä suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit aikanaan valinnut kiltin miehen. Meitä on olemassa paljonkin, mutta jännämies on kiinnostavampi. Sit mukava tulla itkemään tänne palstalle kohtelusta ja kerätä myötätuntoa.
Niin naiset ovat aina vaikeuksissa miestensä kanssa. Aluksi oli mies niin ihana ja romanttinen, mutta sitten arkielämä astui kuvioihin... Nyt ei olekaan enää niin ihanaa vaan tylsää, joka ajattelee vaan itsesään naisen mielestä. Naiset haluaa sitä, että on koko ajan jotain pientä jännitystä meneillään elämässä tai elämä on yhtä vuoristorataa.
Voi, se on just noin. Varokaa nuoret naiset, ettette sotkeudu niihin ihaniin miehiin. Jos mies alkaa liiaksi mennä,niin ottakaa ISO HARPPAUS, ja olkaa aina pari askelta edellä menoissanne. Laps äidille tai isoäidille vaan hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa minun juhannukseltani. Puoliso lähtee toiselle paikkakunnalle Juhannusta juhlimaan porukalla. Ei aio ottaa perhettä mukaan vaikka kutsu osoitettiin myös lapsille ja minulle. Ei mitään riitoja tms taustalla, hän vain ei pidä perhejusseista ja saanut tottua tähän viimeiset kymmenen vuotta
Mitä te tätä alapeukutatte, tulisiko kaikilla olla yhtäläiset juhannusperinteet ja poiketessa olla jättämässä jonkinlainen sika? Ei ihme että puolet suhteista päättyy eroon ja eroja etenkin lomilla
-ohis
Ei kannata olla kynnysmatto ja antaa kohdella itseään kuin p*skaa. Yleensä perheessä yhdessä mietitään, mitä tehdään tai jos miehesi haluaa viettää kaverijuhannuksia ilman perhettä, niin tasa-arvoisessa parisuhteessa myös sun pitäis välillä saada viettää lapsivapaa juhannus. En ikinä olis tollaisessa avioliitossa. Huomenna lähden miehen ja lasten kanssa mökille ja ollaan innoissaan yhdessä suunniteltu ruokia ja tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on ryyppäiset, niin eihän sinne silloin lapsia voikaan viedä. Ovatko muut osallistujat lapsettomia, jos kutsu on koskenut kuitenkin koko perhettä?
Vai miten muut paikalla olijat hoitavat lapset?
Kyllä osalla on perhe ja osalla ei. Menevät sinne äijäporukassa juhlimaan sekä ryyppäämään.
ap
Jännää miten te naiset valitsette tuollaisia miehiä, jotka äijäporukassa juhlii ja ryyppää. Siinä ei paljon perhe paina, jos kaverit näyttää olevan tärkeämpiä, kun oma vaimo ja lapsi/lapset.
Nämä miehet olivat niitä yläasteella olevia kovia kundeja, joita tytöt aina jahtasivat tai halusivat poikaystäväkseen. He saavat tytön kun tytön, kävivät läpi suurimman osa luokan tytöistä. Nyt heillä on perheet, eikä mikään ole muuttunut vaan sama meno jatkuu. Naisia näillä miehillä kyllä riittää, toisin kun minulla olenhan tavallinen perusduunari. Hyvä jos joskus nainen sattuu vilkaisemaan suuntaani... Minä en käytä ollenkaan alkoholia, polta, jne. Olen pukeudun puhtaisiin vaatteisiin ja pidän omasta hygieniasta huolen, olen myös kohtelias kaikille sukupuolesta riippumatta, mutta naiset eivät ikinä huomaa minua. Tämä jos mikä, kyllä harmittaa paljon.
Ei mua ainakaa vois vähempää kiinnostaa naiste ite aiheuttamat ongelmat. Kärsiköö nyt sit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mikään ei käy -trollin juhannusvedätys. Ehdotan, että otatte taksin alle ja huristatte katsomaan Porvoon kokkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa minun juhannukseltani. Puoliso lähtee toiselle paikkakunnalle Juhannusta juhlimaan porukalla. Ei aio ottaa perhettä mukaan vaikka kutsu osoitettiin myös lapsille ja minulle. Ei mitään riitoja tms taustalla, hän vain ei pidä perhejusseista ja saanut tottua tähän viimeiset kymmenen vuotta
Tällaiset kumppanit eivät ole mitään kumppaneita vaan rasite elämässä, kannattaa miettiä haluaako olla narsisti - sosiopaatti pas*** kanssa koko elämänsä vai alkaa olla onnellinen ilman rasitteita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kerta aikoo ryypätä, niin se ei tee autolla mitään. Auto sinulle, ja menet pojan kanssa johonkin kivaan tapahtumaan viettämään hauskaa juhannusta. Ei miehen läsnäolo ole ainut tae sille että teillä olisi mukavaa.
Ei mies anna autoa minulle sanoo että hajotan sen siksi vie sen pois etten voi ottaa sitä salaa.
ap
Voi hyvää päivää, miten joku voi olla noin kädetön. Ajattele lastasi ja toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te tätä alapeukutatte, tulisiko kaikilla olla yhtäläiset juhannusperinteet ja poiketessa olla jättämässä jonkinlainen sika? Ei ihme että puolet suhteista päättyy eroon ja eroja etenkin lomilla
-ohis
Tämän perheen juhannusperinne (myös joulu-, uusivuosi-, vappu- ja arkiviikonloppuperinne) on se , että mies lähtee yksin juomaan.
Sitä sopii kysyä, miksi joku on alistunut tuollaiseen jo 10 vuotta eikä ole järjestänyt itselleen ja lapsille kivaa juhannusta ilman alkkista.
Ap:n kannattaa hankkia oma auto, niin pääsee mihin haluaa ja milloin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Provo tämä on.
Toivottavasti. Tunnen kuitenkin liian monta, jotka elävät tuollaisessa suhteessa. Eivät uskalla tehdä yksin mitään. Ei hän edes älyä, että ihan samalla tavalla hän nytkin kököttää kotona eikä pääse mihinkään, eikä mitään iloa siitä, että ei ole rahaton.
Katso peiliin. Sieltä se vika löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Ei tarvitse olla yhtäläiset, mutta kuulostaa vähän siltä, ettei noilla kahdella naisella (ap ja tuo, jota lainasit) olisi yhtään minkäänlaisia juhannusperinteitä. Vai onko se hyväkin perinne, että heidät jätetään yksin kotiin, vaikka eivät halua niin tapahtuvan?
Kun joku lyö sinua nenään joka kuun ensimmäinen päivä, niin onko se sinun oma kiva perinteesi?
Ap kyllä kannattaa itsesi ja lapsesi takia toimia jos viinan takia tulee jatkuvasti ns hylätyksi. Minä erosin miehestäni kun lapsemme oli pieni. Erosin siksi kun miehellä kavereiden kanssa ryyppääminen meni aina ykköseksi ja jäätiin lapsen kanssa kotiin. Suhteessa jäin tosiaan yksin ja jatkuvan viinanhuuruisen elämän seuraaminen sivusta oli ällöttävää. Tätä tapahtui joka viikonloppu.
Kyllä sinä selviät, ota elämä omiin käsiin ja lapsi teillä on sen ikäinen että myöhemmin eroaminen menee sitten tosiaan vaikeaksi. Olen aina ollut lapseni kanssa läheinen ja tehnyt suuren osan asioista yhdessä. Nyt hän on jo pian täysi-ikäinen ja hänellä on omat juttunsa. Vähän haikeaa. Itse en halua suhdetta jatkossakaan, olen aika sitoutumiskammoinen ja tottunut tekemään niinkuin itselle ja lapselle sopii.
Itkuntuhruisin silminkö kökötätte?
Sano miehelle, että jättää sen emakon ja porsaat.
Ha ha, ap on ihan loinen. Monessa viestissä tullut selväksi. En voi ottaa eroa koska joutuisin sossun elätiksi, mies ei anna autoa, koska ap kuitenkin hajottaisi sen. Kommentoijat komppaavat kilvan, kukaan ei antanut neuvoa mennä töihin tai ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi. Pelkkää jätä se sika neuvoja. Tosin trolli tää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Niin no, ei lasten kuulu nähdä tuollaista perhemallia. Sairasta itsekkyyttä. Yök.
Mikä tässä on ongelma? Naisethan eivät palstan naisten mukaan edes halua olla miesten kanssa. Sietäisi olla tyytyväinen kun saa päivän pari olla rauhassa.
Ei mies anna autoa minulle sanoo että hajotan sen siksi vie sen pois etten voi ottaa sitä salaa.
ap