Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei sitten vietä juhannusta meidän kanssa...

Vierailija
19.06.2024 |

Aikoo mennä ryyppäämään kavereiden kanssa jättää minut ja pojan yksin kotiin. Taas istun ja kökötän yksin juhannuksen. Edes kokkoa en pääse katsomaan autonkin mies ottaa mukaan.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap, Ihanaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiloutukaa auton takaluukkuun? Muista porata takaluukkuun pari ilmareikää 😁. Välttämättä minunkaan mieheni ei työkuvioiden vuoksi pääse minun ja lasten kanssa mökille . Saa nyt nähdä miten käy 😅.

Vierailija
4/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

En voi jättää vielä miestä pakko on vaan yrittää kestää tätä.

ap

Vierailija
5/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ryyppää, ei se autoa tarvii. Käykää pojan kanssa heittämässä ukko bilepaikalle ja lähtekää ajelulle. Käykää vaikka kansallispuistossa retkellä. Luo uudet perinteet, jos ei vanhat onnistu. Ei se oma onni ole kenenkään muun kädessä, itse olet siitä vastuussa.

Vierailija
6/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minun juhannukseltani. Puoliso lähtee toiselle paikkakunnalle Juhannusta juhlimaan porukalla. Ei aio ottaa perhettä mukaan vaikka kutsu osoitettiin myös lapsille ja minulle. Ei mitään riitoja tms taustalla, hän vain ei pidä perhejusseista ja saanut tottua tähän viimeiset kymmenen vuotta 

Vierailija
7/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se mies kavereilleen niin saat auton käyttöösi. Teette sitten lapsen kanssa jonkun kivan juhannusretken.

Vierailija
8/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe autolla pojan kanssa johonkin ennen miehen lähtöä. Menköön taksilla.

Vierailija
9/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä oma autosi, miksi et käytä sitä? Älä nyt vaan kerro meille, että sinulla ei ole omaa autoa, koska mielestäsi miehen maksama auto on yhteinen.

Vierailija
10/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V i ttuako sen teidän kanssa siellä pitäisi kyhjöttää.

Niin, v i ttuako miehellä on vaimo ja lapsi.

Vierailija
11/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiloutukaa auton takaluukkuun? Muista porata takaluukkuun pari ilmareikää 😁. Välttämättä minunkaan mieheni ei työkuvioiden vuoksi pääse minun ja lasten kanssa mökille . Saa nyt nähdä miten käy 😅.

No en kyllä voi noin tehdä tietenkään kuka nyt salaa takaluukkuun itsensä pistäisi.

ap

Vierailija
12/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa minun juhannukseltani. Puoliso lähtee toiselle paikkakunnalle Juhannusta juhlimaan porukalla. Ei aio ottaa perhettä mukaan vaikka kutsu osoitettiin myös lapsille ja minulle. Ei mitään riitoja tms taustalla, hän vain ei pidä perhejusseista ja saanut tottua tähän viimeiset kymmenen vuotta 

Mitä te tätä alapeukutatte, tulisiko kaikilla olla yhtäläiset juhannusperinteet ja poiketessa olla jättämässä jonkinlainen sika? Ei ihme että puolet suhteista päättyy eroon ja eroja etenkin lomilla

-ohis

Vierailija
13/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ota juhannus myönteisesti ja tee pojan kanssa tai ilman kivoja tanssijuttuja kotona ja katso jos naapurissa on joku joka myös on yksin.

Saat mieleenpainuvan juhlan ja selvinpäin.

Vierailija
14/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko nainen on valinnut sellaisen miehen, joka kulkee omia polkujaan välittämättä muista eli tässä tapauksessa omasta perheestään?

Vierailija
15/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teillä muutenkaan ole normaalia parisuhdetta, niin miksi juhannus olisi joku poikkeus?

Vierailija
16/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poika ap?

Vierailija
17/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko nainen on valinnut sellaisen miehen, joka kulkee omia polkujaan välittämättä muista eli tässä tapauksessa omasta perheestään?

Ja tämäkin on taas kaikkien miesten syy, hyi helvetti naisia.

Vierailija
18/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä voi noin tehdä tietenkään kuka nyt salaa takaluukkuun itsensä pistäisi.

ap

Pääsette mukaan kuokkimaan 🙂? Iloinen yllätys miehelle. Ota mukaan takakonttiin juotavaa ja makkarapaketti.

Vierailija
19/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen poika ap?

8-vuotias

Vierailija
20/134 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa? 

miksi lapsen vielä pitää katsella tällaista touhua? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi