Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
M38
Kommentit (214)
Siitospuuhiin oot yli-ikäinen ja parisuhteeseen kelvoton, mutta laitapa meiliä PS:n puoluejohdolle, jolla olis tarvetta ryppyvoiteelle. Ne tuskin muualta ihonhoitomateriaalia saa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lapst saa hävetä vanhaa isää
Mun isän takia koulussa kiusattiin minua papan nussimaksi :(
Isä on nyt 88, kun olen 42v. Äidillä ja isällä oli 15 vuoden ikäero. Viimeiset 20 vuotta tai kauemmin ollut isäni omaishoitajana ja jarruna. Kuulen jatkuvasti äidiltä kuinka raskasta on vanhan ukon kanssa. Mulla oli aika raskasta koulussa kun isä näytti ihan isoisältäni, eikä jaksanut osallistua mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan 18-25 vuotias ei halua lastensa isäksi vanhaa ukkelia ellei tule jostain köyhästä maasta.
Harva 18-25-vuotias edes haluaa vielä lasta.
Sehän se tässä onkin huolestuttavaa. Ensisynnyttäjien ikä vanhenee ja vanhenee. Ihanne on nuori äiti ja myös edellytykset terveeseen lapseen.
Kirjoitusvirhe kirjoitetaan yhteen. Pahoittelut korjaamisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pysyttele vaan niissä oman ikäisissä naisissa...
Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.
Ap
Aha, et siis haluakaan isäksi vaan groomata pikkutyttöjä.
Siittäjä ei ole mikään isä vaan elatusvelvollinen.
Autismiin liittyy nimenomaan isän korkea ikä
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä ihmisiä vaivaa just tänään? Toinen keskiviikon ketju jo, jonka läpiluku tekee mulle vatsanväänteitä. Tuntuu todella selkeästi siltä, että tietyt samat herjaajat tekee tätä 7-23 päivittäin.
Sadistisesti kostaa oman kadotetun kauneutensa, nauttii nuorien ja kauniiden nillittämisestä.
Joku x-polvea vielä vanhempi boomeri.
Ei vanhemmilla naisilla ole mitään nuoria ja kauniita naisia vastaan tai suurta surua vanhenemisestaan. Nämä harhaiset palstapaapat, jotka kuvittelevat olevansa ikuisesti yhtä viehättäviä nuorten naisten mielestä kuin 25-vuotiaana, meitä naurattavat, kun eivät pysty kohtaamaan vanhenemistaan ja hyväksymään sen seurauksia. Mistä tämä paapojen kiukku ja harhaisuus tulee? Myykö aikuisviihde heille tätä harhaista kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.
Ap
Huoh. Miten sitten on näitä 50-vuotiaitakin naisia jotka saavat lapsia ja ihan terveitäkin vielä? Toki riskit on isommat mutta ei se automaattisesti tarkoita sitä että vanhoille äideille syntyy vammaisia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täh? 😁
Mitä et ymmärrä? Yli 35 vuotiaana syntyneet lapset on todennäköisesti autisteja tai downin syndrooma.
Ap
Uskotko olevasi hyväksi lapsen psykologiselle kehitykselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä ihmisiä vaivaa just tänään? Toinen keskiviikon ketju jo, jonka läpiluku tekee mulle vatsanväänteitä. Tuntuu todella selkeästi siltä, että tietyt samat herjaajat tekee tätä 7-23 päivittäin.
Sadistisesti kostaa oman kadotetun kauneutensa, nauttii nuorien ja kauniiden nillittämisestä.
Ei vanhemmilla naisilla ole mitään nuoria ja kauniita naisia vastaan tai suurta surua vanhenemisestaan. Nämä harhaiset palstapaapat, jotka kuvittelevat olevansa ikuisesti yhtä viehättäviä nuorten naisten mielestä kuin 25-vuotiaana, meitä naurattavat, kun eivät pysty kohtaamaan vanhenemistaan ja hyväksymään sen seurauksia. Mistä tämä paapojen kiukku ja harhaisuus tulee? Myykö aikuisviihde heille tätä harhaista kuvaa?
Mikä teidät vanhukset sitten saa puuttumaan tällaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 33-vuotias mies ja seurustelen vakavissaan 19-vuotiaan naisen kans.
Mä oon ap:n ikäinen mies ja minua kehuu monet noin 50v naiset, että olen komia mies. Kolmekymppiset on sitä mieltä että saatan olla vähän liian iäkäs, vaikka olen itsekin kolmekymppinen teoriassa. Vaikeeta keskustella viisikymppisten tai vähän alle olevien naisten kanssa Dingosta esimerkiksi. Kun itse olin juuri liian nuori ymmärtääkseni Dingon suuruutta.
m38
Siis haluaisitko yhteisisyyttä naisen kanssa? No sinä ehkä kykenet olemaan isä, mutta naiset eivät kykene sitä olemaan (paitsin setan lappusissa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 33-vuotias mies ja seurustelen vakavissaan 19-vuotiaan naisen kans.
Mä oon ap:n ikäinen mies ja minua kehuu monet noin 50v naiset, että olen komia mies. Kolmekymppiset on sitä mieltä että saatan olla vähän liian iäkäs, vaikka olen itsekin kolmekymppinen teoriassa. Vaikeeta keskustella viisikymppisten tai vähän alle olevien naisten kanssa Dingosta esimerkiksi. Kun itse olin juuri liian nuori ymmärtääkseni Dingon suuruutta.
m38
Jos laittaudut kuin Dingo, niin oot hot jos et, niin not.
T: Jenna 49
Leikkauksien jälkeen jää vain 100€ 3 ihmisen ruokiin. 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että minkään ikäinen nainen voisi ryhtyä isäksi kenenkään kanssa. Paitsi, jos hän onkin mies, mutta silloin häntä ei ole asiallista sanoa naiseksi.
Pieni kirjoitus virhe, ei tarvitse siihen takertua
Ap
Takerrun yhdyssanoihisi. Ei sinusta ole isäksi.
Miten kirjoitus taito liittyy isänä oloon? Ei mitenkään.
Ap
Pitäähän sinun auttaa lastasi läksyissä. Lapsesi saa huonompia numeroita, jos et huomaa yhdyssanavirheitä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan olisi alle 25v naisena vilkaissutkaan 38-vuotiaaseen mieheen ainakaan sillä ajatuksella että tuossa olisi mahdollinen isä tulevalle lapselleni. Yök.
Nyt olen 39-vuotias, synnytän kohta lapsen (ei ole syndroomia) ja ainiin tulin muuten ihan kertalaakista raskaaksi.
Sinä olet sinä ja joku toinen ikäisesi on aivan oma erillinen yksilönsä.
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki keski-ikäiset naiset ollaan oltu nuoria naisia ja me tiedetään, miten vanhat miehet juoksee nuorten naisten perässä kuola valuen. Nuorten naisten kuuluu seurustella ikäistensä kanssa eikä oman isän ikäisten. Siinä menee naisen elämä pilalle, jos sotkeentuu vanhaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan 18-25 vuotias ei halua lastensa isäksi vanhaa ukkelia ellei tule jostain köyhästä maasta.
Sehän se tässä onkin huolestuttavaa. Ensisynnyttäjien ikä vanhenee ja vanhenee. Ihanne on nuori äiti ja myös edellytykset terveeseen lapseen.
Ihanne on isä, joka on emotionaalisesti terve ja sitoutuu lastensa kasvatukseen ja hoivaan SEKÄ rakastaa ja kunnioittaa puolisoaan.
Ap:n kaltaisia ruikkuja ei kukaan pidä miehinä.
M 42, kolme lasta
En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi aloittaja haluaisi lapsia kun ei niitä jaksaisi edes hoitaa. Voisitko vähän selventää asiaa? Yleensä kunnon isät myös viettävät aikaa jälkikasvunsa kanssa, mutta ap olettaa että nainen/äiti tekee kaiken, mitä ihmettä??