Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?

Vierailija
19.06.2024 |

Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?

M38

Kommentit (214)

Vierailija
141/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä ihmisiä vaivaa just tänään? Toinen keskiviikon ketju jo, jonka läpiluku tekee mulle vatsanväänteitä. Tuntuu todella selkeästi siltä, että tietyt samat herjaajat tekee tätä 7-23 päivittäin.

Sadistisesti kostaa oman kadotetun kauneutensa, nauttii nuorien ja kauniiden nillittämisestä. 

Joku x-polvea vielä vanhempi boomeri.

Ei vanhemmilla naisilla ole mitään nuoria ja kauniita naisia vastaan tai suurta surua vanhenemisestaan. Nämä harhaiset palstapaapat, jotka kuvittelevat olevansa ikuisesti yhtä viehättäviä nuorten naisten mielestä kuin 25-vuotiaana, meitä naurattavat, kun eivät pysty kohtaamaan vanhenemistaan ja hyväksymään sen seurauksia. Mistä tämä paapojen kiukku ja harhaisuus tulee? Myykö aikuisviihde heille tätä harhaista kuvaa?

Mikä teidät vanhukset sitten saa puuttumaan tällaiseen?

No mikäköhän? Voisko harhainen vanha ukko käyttää käyttää aivojaan? Jokainen tämän ketjun nainen on itse ollut nuori nainen, jolle samanlaiset harhaiset vanhat ukot on lirkutelleet.

Eri

Vierailija
142/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä ihmisiä vaivaa just tänään? Toinen keskiviikon ketju jo, jonka läpiluku tekee mulle vatsanväänteitä. Tuntuu todella selkeästi siltä, että tietyt samat herjaajat tekee tätä 7-23 päivittäin.

Sadistisesti kostaa oman kadotetun kauneutensa, nauttii nuorien ja kauniiden nillittämisestä. 

Me kaikki keski-ikäiset naiset ollaan oltu nuoria naisia ja me tiedetään, miten vanhat miehet juoksee nuorten naisten perässä kuola valuen. Nuorten naisten kuuluu seurustella ikäistensä kanssa eikä oman isän ikäisten. Siinä menee naisen elämä pilalle, jos sotkeentuu vanhaan mieheen.

Joo aivan varmasti sinunkin perässä on miehet juosseet. Älä nyt kanttura viitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, Ryyd. Olet nolo

Vierailija
144/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pysyttele vaan niissä oman ikäisissä naisissa...

Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.

Ap

Sain ekan lapsen 35v ja toisen 41v. Ja hyvin on jaksanut hoitaa, myös mies. Kuis sinä? 

Vierailija
145/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 33-vuotias mies ja seurustelen vakavissaan 19-vuotiaan naisen kans.

Mä oon ap:n ikäinen mies ja minua kehuu monet noin 50v naiset, että olen komia mies. Kolmekymppiset on sitä mieltä että saatan olla vähän liian iäkäs, vaikka olen itsekin kolmekymppinen teoriassa. Vaikeeta keskustella viisikymppisten tai vähän alle olevien naisten kanssa Dingosta esimerkiksi. Kun itse olin juuri liian nuori ymmärtääkseni Dingon suuruutta.

m38

Olet ilmeisesti jutellut viisikymppisten naisten kanssa unissasi, kun en muista kenenkään heidän puhuneen Dingosta pariin viimeiseen vuosikymmeneen tai jääneen muutenkaan jonnekin 80-luvulle.

Vierailija
146/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan 18-25 vuotias ei halua lastensa isäksi vanhaa ukkelia ellei tule jostain köyhästä maasta.

Harva 18-25-vuotias edes haluaa vielä lasta.

Sehän se tässä onkin huolestuttavaa. Ensisynnyttäjien ikä vanhenee ja vanhenee. Ihanne on nuori äiti ja myös edellytykset terveeseen lapseen. 

Ihanne on isä, joka on emotionaalisesti terve ja sitoutuu lastensa kasvatukseen ja hoivaan SEKÄ rakastaa ja kunnioittaa puolisoaan.

Ap:n kaltaisia ruikkuja ei kukaan pidä miehinä.

M 42, kolme lasta

Moi Justiina, milloin sinusta on mies tullut?

Vierailija
147/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee. Jos on pinkka kunnossa, niin onhan seitsemänkymppisiä, joilla 18 vee vaimo, ollut maailman sivu. Hakevat mm. Filippiineiltä.

Vierailija
148/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki keski-ikäiset naiset ollaan oltu nuoria naisia ja me tiedetään, miten vanhat miehet juoksee nuorten naisten perässä kuola valuen. Nuorten naisten kuuluu seurustella ikäistensä kanssa eikä oman isän ikäisten. Siinä menee naisen elämä pilalle, jos sotkeentuu vanhaan mieheen.

Joo aivan varmasti sinunkin perässä on miehet juosseet. Älä nyt kanttura viitsi.

Nytkö paapa siis väität, ettei miehet juosseetkaan nuorten naisten perässä vielä pari vuosikymmentä sitten, vaan kyseessä on ihan uusi tapa?

Vierailija
149/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva 18-vuotias haluaa itselleen 20 vuotta vanhempaa miestä. Kun nainen on 30, ukko on 50, ja kun nainen 50, ukko on 70. Vielä harvempi 18-vuotias haluaa lapsia noin vanhan miehen kanssa.

Sitä paitsi sinun siittiösi ovat vanhoja.

Tässä taannoin oli juttu eräässä lehdessä naisesta joka oli avioitunut 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Saivat yhden lapsen. Nainen olisi halunnut vielä toisenkin mutta mies ei ikänsä perusteella suostunut. Vaikkei nainen jutussa moittinutkaan miestään, niin kyllä sieltä kuulsi läpi ikävä siitä ettei mies ollut toiveeseen suostunut, vaikka mies oli tuolloin kuollut noin viiden vuoden kuluttua ja siitäkin kulunut jo yli 30 vuotta. - Kaikki ihmiset ovat yksilöitä ja kaikilla on omat erityistilanteensa. 

Vierailija
150/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.

Ap

Sain ekan lapsen 35v ja toisen 41v. Ja hyvin on jaksanut hoitaa, myös mies. Kuis sinä? 

Ap ei hoida edes itseään. Näkeehän tuon.

Vierailija
151/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan jokaisen alle kaksikymppisen naisen tai tytön perässä on miehet juosseet. Kaikenlaiset ehdottelut alkoi jo ennen rippikouluikää. Varsinkin kolmekymppiset vanhukset yritti vaikka mitä, mutta niin myös ikäloput viisikymppisetkin.

Vierailija
152/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, kuka on syntynyt 35-vuotiaana? Opettele nyt hiukan suomea. 

Pieni kirjoitus virhe, ei tarvitse siihen takertua

Ap

Hauskaa, kun kirjoitit väärin sanan kirjoitusvirhe.

Peruskoulukauden kasvateilla nuo kirjoitusvirheet ovat hyvin monilla enemmän sääntö kuin poikkeus. 

Vierailija
153/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan! Olihan 38 vuotias ministerimmekin halukas opastaa 13 vuotiasta tyttöä rakkauden salaiseen puutarhaan.

Vierailija
154/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willen LAPSIJYTKY! LAPSIJYTKY! LAPSIJYTKY! 

Vierailija
155/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täh? 😁

Mitä et ymmärrä? Yli 35 vuotiaana syntyneet lapset on todennäköisesti autisteja tai downin syndrooma.

Ap

Ei kai kukaan synny 35 vuotiaaksi...

Vierailija
156/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantturat taas ihan liekeissä. :D

Vierailija
157/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet vähän liian nuori tuon ikäisen naisen isäksi. Aika harvinaista adoptoida aikuinen.

Perintöasioiden takia varmaan? Haluat jättää omaisuutesi rintaperilliselle. Kaunis ajatus, mutta testamenttikin on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
158/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se inhottavinta onkin että isoimmat vihjailut minulla oli silloin kun olin 16-20-vuotias. Miehet luulevat olevansa oikein hurmaavia könsikkäitä mutta minun silmissäni limaisia nuljakkeita. 

Vierailija
159/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa on paras, ou jee 🥳🥳🥳🥳

Vierailija
160/214 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan 18-25 vuotias ei halua lastensa isäksi vanhaa ukkelia ellei tule jostain köyhästä maasta.

Harva 18-25-vuotias edes haluaa vielä lasta.

Sehän se tässä onkin huolestuttavaa. Ensisynnyttäjien ikä vanhenee ja vanhenee. Ihanne on nuori äiti ja myös edellytykset terveeseen lapseen. 

Ihanne on isä, joka on emotionaalisesti terve ja sitoutuu lastensa kasvatukseen ja hoivaan SEKÄ rakastaa ja kunnioittaa puolisoaan.

Ap:n kaltaisia ruikkuja ei kukaan pidä miehinä.

M 42, kolme lasta

Moi Justiina, milloin sinusta on mies tullut?

Teini-iässä. Sinusta ei tule koskaan, yli-ikäinen räkänokka.

M 42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi