Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
M38
Kommentit (214)
Tuommoinen 18 vuotias alkaa olla jo vanha menestyvälle ministerismiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan olisi alle 25v naisena vilkaissutkaan 38-vuotiaaseen mieheen ainakaan sillä ajatuksella että tuossa olisi mahdollinen isä tulevalle lapselleni. Yök.
Nyt olen 39-vuotias, synnytän kohta lapsen (ei ole syndroomia) ja ainiin tulin muuten ihan kertalaakista raskaaksi.
Lapsesi kärii kun olet jo seniili ennen kuin lapsi on edes täysi-ikäinen
Ap
Ja sinäkö et olisi seniili kun lapsesi olisi täysi-ikäinen jos saisit sen lapsesi nyt 38 vuotiaana?? Hei Haloo, vähän on epäloogista tuo höpötyksesi.
Aika vahvasti tuot esille itsekkyytesi ja sen ettet oikein taida edes etsiä lapsesi äidiksi naista jota rakastaisit vaan naista jota himoitaan. Rakkaus ja himo on kaksi eri asiaa ja sen jälkimmäisen kyseessä ollen naisen ei kannata hankkia pelkkää himoa tuntevan miehen kanssa lapsia jos edes mitään suhdettakaan. Varmaa nimittäin on että ero tulee melko pian kun tärkein eli se rakkaus puuttuu.
Millä tavalla "ryhdytään isäksi" ihan minkä tahansa ikäisen naisen kanssa? Isäksi nimittäin yleensä tullaan parisuhteessa, jossa molemmat osapuolet ovat vapaasta tahdosta ja omasta valinnastaan. Kuulostaa siltä, että oma suunnitelmasi on vielä utopian asteella, joten kannattaa lähteä liikkeelle alusta: Saada edes joku nainen sietämään sinua livenä. Sitä odotellessa, en suosittele pidättämään hengistystäsi.
Vierailija kirjoitti:
Raha ratkaisee. Jos on pinkka kunnossa, niin onhan seitsemänkymppisiä, joilla 18 vee vaimo, ollut maailman sivu. Hakevat mm. Filippiineiltä.
Eikä tarvitse edes miehen olla mikään ökypohatta. Ihan amerikkalaiseen ylempään keskiluokkaan kuuluminen mahdollistaisi jo tuollaisen suunnitelman toteuttamisen miehellä. Yhdysvalloissa näitäkin keissejä on vaikka kuinka paljon. Saavat vielä avioparina lapsiakin.
Minusta näitä yli-ikäisiä paappoja pitäisi ennemmin kannustaa ja myötäillä tässä heidän harhaisessa ajatuksessaan kuin torpata heti. Eivät kuitenkaan onnistu siinä niin mitä siinä kukaan menettää jos haaveilevat eläkevuosien kynnyksellä perheen perustamisesta.
18 vuotias on liian nuori, tuskin kiinnostuu ikäisestäsi kun nuorempiakin miehiä on tarjolla, mutta joku max 10v nuorempi - ikäisesi voi kiinnostuakin. Kyllähän sinullakin tulee ikä pian vastaan joten kiirettä pitelee jotta saisit lapsen alulle ennen 40 v päivääsi. Toki vanhempanakin voi yrittää saada lasta mutta sinusta kiinnostuvat naisetkin ovat tuolloin vanhempia.
Suurin osa pariskunnista väestöliiton mukaan +/-5 vuotta ikäerolla, yleisin ikäero +3 vuotta mies vanhempi naista.
On muuten noloa näköistä Filippiineillä kuinka vanhat ukot kävelevät jonkun 17-vuotiaan kanssa käsi kädessä 🤢 eikä edes hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 33-vuotias mies ja seurustelen vakavissaan 19-vuotiaan naisen kans.
Nice. 😎
Tytölle siitä kiva, ettei hänen tarvitse ottaa opintolainaa, kun miesystävä elättää hänet.
Saa vähän niin kuin isän kanssa asua?
Vierailija kirjoitti:
Minusta näitä yli-ikäisiä paappoja pitäisi ennemmin kannustaa ja myötäillä tässä heidän harhaisessa ajatuksessaan kuin torpata heti. Eivät kuitenkaan onnistu siinä niin mitä siinä kukaan menettää jos haaveilevat eläkevuosien kynnyksellä perheen perustamisesta.
Laskin juuri, että tiedän heti 8 miestä jotka perustivat perheen vielä yli nelikymppisinä. Yhtä lukuunottamatta kaikilla pieniä lapsia. Eli ei tarvitse kannustaa, kyllä aikuinen mies tekee mitä huvittaa ja nauraa vanhoille kantturoille matkalla makuuhuoneeseen nuorikkonsa luo.
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo! Olet wanha setä, keskity ikäisiisi naisiin.
Suurempi ongelma kuin ikä(ero) sinänsä vaikuttaisi olevan ap:n henkinen ja asenteellinen kypsymättömyys isäksi ja aviomieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Harva 18-vuotias haluaa itselleen 20 vuotta vanhempaa miestä. Kun nainen on 30, ukko on 50, ja kun nainen 50, ukko on 70. Vielä harvempi 18-vuotias haluaa lapsia noin vanhan miehen kanssa.
Sitä paitsi sinun siittiösi ovat vanhoja.
Ja tuskin kukaan 18 v. haluaa vielä mitään lapsia kun on juuri ja juuri itse aikuinen mutta vailla riittävää elämänkokemusta että kannattaisi lasten hankkimista vielä edes ajatella. Lasten hankinta on ajankohtainen aikaisintaan 25 vuotiaana ja silloinkin koulutus ja työpaikka pitää olla hankittuna että lasten elatus onnistuu.
Kyllä nyt pahasti näyttää vähän tyhmältä ja lapselliselta tämä Ap. Näitähän on joiden ÄO on jossain lapsen tasolla vaikka aikuisia virallisesti ovatkin. Sellaiset ovat juuri niitä jotka riekkuvat lasten ympärillä aikuisina vanhoina setinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan olisi alle 25v naisena vilkaissutkaan 38-vuotiaaseen mieheen ainakaan sillä ajatuksella että tuossa olisi mahdollinen isä tulevalle lapselleni. Yök.
Nyt olen 39-vuotias, synnytän kohta lapsen (ei ole syndroomia) ja ainiin tulin muuten ihan kertalaakista raskaaksi.
Lapsesi kärii kun olet jo seniili ennen kuin lapsi on edes täysi-ikäinen
Ap
Ihan samalla tavoin sinä olet seniili kun lapsesi on täysi-ikäinen.
Mies on eri asia, äidin pitää olla nuori koska äiti hoitaa lapsen hoidon ja muut asiat.
Ap
Ja sinä et tee mit
Mietitäänpä vaikka sellaista, että lasten äiti joutuisi vakavaan onnettomuuteen, niin eihän tämän kaltaiset isät saisi pidettyä mukuloitaan hengissä edes viikkoa, ja palautusoikeutta ei olisi. Juu, ei lapsia tällaisille miehille lainkaan.
Älä missään tapauksessa hanki lapsia! Kaikki merkit nyt viittaa siihen. Täytä elämäsi joillakin muilla jutuilla; työllä, harrastuksilla, ystävillä.
Ihan epäironisesti sanon, että aloittaja on itse selvästi vammainen, joten hänen kanssaan lisääntymällä nainen iästä riippumatta saisi vammaisen lapsen.
Näin muuten ei ole liian vanha, jos vain saa nuoren naisen, joka haluaa lapsia.
Ei oo liian vanha, mutta moniko 18-25 haluaa lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lapst saa hävetä vanhaa isää
Mun isän takia koulussa kiusattiin minua papan nussimaksi :(
Isä on nyt 88, kun olen 42v. Äidillä ja isällä oli 15 vuoden ikäero. Viimeiset 20 vuotta tai kauemmin ollut isäni omaishoitajana ja jarruna. Kuulen jatkuvasti äidiltä kuinka raskasta on vanhan ukon kanssa. Mulla oli aika raskasta koulussa kun isä näytti ihan isoisältäni, eikä jaksanut osallistua mihinkään.
Valitettavasti koulu ei todellisuudessa oikeastaan oikeasti edes pyri kasvattamaan lapsista empaattisia lähimmäisiään kohteliaasti kunnioittavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 33-vuotias mies ja seurustelen vakavissaan 19-vuotiaan naisen kans.
Mä oon ap:n ikäinen mies ja minua kehuu monet noin 50v naiset, että olen komia mies. Kolmekymppiset on sitä mieltä että saatan olla vähän liian iäkäs, vaikka olen itsekin kolmekymppinen teoriassa. Vaikeeta keskustella viisikymppisten tai vähän alle olevien naisten kanssa Dingosta esimerkiksi. Kun itse olin juuri liian nuori ymmärtääkseni Dingon suuruutta.
m38
On kyllä tosi teoriassa. Käytännössä olet nelikymppinen.
Sanotaanko näin, että jos olisin 18v tai vähän päälle 20v, ja mies olisi 38v ja haluaa lapsen. Ei kiinnostaisi. Kyllä minä tuossa iässä halusin opiskella, matkustella, viettää kavereiden kanssa aikaa. Tuon ikäiset miehet kelpasi tarjoamaan drinkin baarissa, mutta ei muuten kiinnostanut🤭
Nice. 😎