Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
M38
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo! Olet wanha setä, keskity ikäisiisi naisiin.
Ap ei saa minkään ikäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuori nainen ihastuu ikiajoiksi, kun näkee hopeaketun isot karvaiset hikiset pallit!
Ap
MA Numminen joskus lauloi gummerbolleista ja Irwin lauloi popopoing poing popo poing.
Sinällään herättäviä kappaleita, kun jää miettimään sanoitusta. Kannattaa jättää karvat sinne palleihin niin ne imee kätevästi hien itseensä ja pysyy kuivana karvaiset pallit.
Jos kelpaisit nuorelle, olisit kelvannut jo aikanaan. Game over.
38-vuotias on sopivan ikäinen 18-vuotiaan isäksi. 25-vuotiaan isäksi olet liian nuori, eikä varmaan kukaan voi sinulle sellaista elämänpolkua suositella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä saanut edes nuorena ja raikkaana sitä vanhaakaan naista, saatika nuorta ja hedelmällistä.
Kyllä lapst saa hävetä vanhaa isää
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 33-vuotias mies ja seurustelen vakavissaan 19-vuotiaan naisen kans.
Eli käytät nuorta ja kokematonta naista hyväksi? Yleensä jos 19v nainen haluaa seurustella yli 10v ikäisten miesten kanssa, niin hänellä on jotain ongelmia. Voi olla että nainen etsii isäsuhdetta, joutunut hyväksi käytön uhriksi, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamceleille pikku vihje. Jos pitäisitte edes kolmasosan verran huolta omista parisuhteistanne mitä pyritte vaikuttamaan muiden haaveisiin ja suhteisiin, tekin olisitte onnellisempia.
Vihjaat, että palstan naisten liitot ovat seksittömiä vain, koska sinä et saa. Menee nyt se sinun projisointisi hieman yli :D
Kyllä meillä rakastellaan joka päivä, mutta epäilen että mitenkähän mahtaa mammoilla olla, kun olette niin kiukkuisia. Normaali nainen hehkuu onnellisuutta koko päivän ja vielä seuraavanakin kun on nauttinut kunnolla.
Miksi heräät vasta nyt siihen että haluat lapsia? Mikset miettinyt tätä reilu kymmenen vuotta aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että minkään ikäinen nainen voisi ryhtyä isäksi kenenkään kanssa. Paitsi, jos hän onkin mies, mutta silloin häntä ei ole asiallista sanoa naiseksi.
Pieni kirjoitus virhe, ei tarvitse siihen takertua
Ap
Takerrun yhdyssanoihisi. Ei sinusta ole isäksi.
Miten kirjoitus taito liittyy isänä oloon? Ei mitenkään.
Ap
Mikä teitä ihmisiä vaivaa just tänään? Toinen keskiviikon ketju jo, jonka läpiluku tekee mulle vatsanväänteitä. Tuntuu todella selkeästi siltä, että tietyt samat herjaajat tekee tätä 7-23 päivittäin.
Sadistisesti kostaa oman kadotetun kauneutensa, nauttii nuorien ja kauniiden nillittämisestä.
Joku x-polvea vielä vanhempi boomeri.
Vierailija kirjoitti:
Jos kelpaisit nuorelle, olisit kelvannut jo aikanaan. Game over.
Olen kelvannutkin mutta en ennen ole lapsia halunnut mutta nyt haluan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pysyttele vaan niissä oman ikäisissä naisissa...
Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.
Ap
Täh? 😁
Mitä et ymmärrä? Yli 35 vuotiaana syntyneet lapset on todennäköisesti autisteja tai downin syndrooma.
Ap
Jos tiedot lisääntymisestä on tuota luokkaa, niin kannattaa ehkä unohtaa koko isyys-juttu. Geenejäsi ei kannata jakaa yhdenkään lapsiparan riesaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan olisi alle 25v naisena vilkaissutkaan 38-vuotiaaseen mieheen ainakaan sillä ajatuksella että tuossa olisi mahdollinen isä tulevalle lapselleni. Yök.
Nyt olen 39-vuotias, synnytän kohta lapsen (ei ole syndroomia) ja ainiin tulin muuten ihan kertalaakista raskaaksi.
Mulla on kokemusta tuollaisesta tilanteesta. Olin tuolloin 40v ja oltiin samassa työpaikassa. Nainen kysyi minua johonkin bileisiin, koska meillä meni jutut yhteen ja tultiin muutenkin hyvin toimeneen duunissa ja duunin jälkeen. Piti kyllä heti huomauttaa että olen sinä vuona täyttämässä nelkyt. Hän ajatteli että olisin 28v tai lähelle. Ei edes uskonut minua.
Sivuutti koko ikä kommenttini. Kysyi sitten myöhemminkin, niin totesin iästä taas että en ole sulle sopivan ikäinen ja mula on perhettäkin. Näytin siinä vaiheessa lasten kuvia.
Siinä vaiheessa järkyttyi
Miksi helvetissä paljastat ikäsi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pysyttele vaan niissä oman ikäisissä naisissa...
Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.
Ap
Ammu ittes ruuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut varmaan kokemusasiantuntijana. Ensin yritit saada miehen...
Vauva kuumetta poteva mies on kyllä niin etovaa katsottavaa.
Tiktokissa on yksi komea poliisi mies, joka ei muusta puhukkaan kuin siitä kuinka hän haluaa parisuhteen ja perheen. En pysty häntä enää katsomaan, kun on niin ällöttävä. Että komea ulkonäkökään ei häntä pelasta. Että älä Ap ainakaan kovin voimakkaasti käy päälle isä toiveidesi kanssa, muuten juoksee nuori nainen karkuun. Epätoivo ei sovi kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamceleille pikku vihje. Jos pitäisitte edes kolmasosan verran huolta omista parisuhteistanne mitä pyritte vaikuttamaan muiden haaveisiin ja suhteisiin, tekin olisitte onnellisempia.
Vihjaat, että palstan naisten liitot ovat seksittömiä vain, koska sinä et saa. Menee nyt se sinun projisointisi hieman yli :D
Kyllä meillä rakastellaan joka päivä, mutta epäilen että mitenkähän mahtaa mammoilla olla, kun olette niin kiukkuisia. Normaali nainen hehkuu onnellisuutta koko päivän ja vielä seuraavanakin kun on nauttinut kunnolla.
Täällähän sinä olet meidän kanssa ja raivoat, kun mammat nauraa harhaisille nuorista naisista haaveileville paapoille. Älä meidän seksielämää mieti ja sure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sais poikaakaan. Kelpaa patjaksi homokarhulle, 58 vee ja 120 kg.