Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
Onko 38 vuotias mies liian vanha ryhtyä isäksi 18-25 vuotiaan naisen kanssa?
M38
Kommentit (214)
On niitäkin nuoria naisia joiden mielestä papparaiset on tosi kuumia. Minä aina ihmettelen niitä, mutta makunsa kullakin. Aika harvassa on sellaiset joka tosisuhteita hakee papparaisista.
Voihan papparainenkin olla ihan hyvännäköinen mies sinällään, mutta niin on moni ihminen ja siihen se jääkin. Aikansa kutakin. Minusta aika iso ikäero ellei ole joku kultti tai uskonto kyseessä tai sellainen nainen joka oikeasti innostuu papparaisista. Valtava kultuurillinen erokin, kun toinen punoo paidan housun sisään ja toinen on sitä ikäluokkaa Nirvanan aikakaudelta kun paita otettiin voimakeinoin pois housujen välistä.
Mitä olen katsellut niin nuoret tuntuisi tunkevan sukatkin lahkeiden päälle kuten juntit teki kasarina.
Ihme häröilyä. Olisi liikaa mulle tyylillisesti että nainen työntää paidan housunsa sisään ja pistää sukat lahkeiden päälle.
Siinä menee kyllä raja.
Lanka palaa jo,mutta rahaa on ja mälli lentää,siinä teille oppia nuorisoluuserit.
Jos olisit edes vähän normaali mies, voisit vielä löytää yli 30-vuotiaan vauvakuumeisen naisen, mutta kerrothan hänelle samantien että joutuu elämään parisuhteessa yksinhuoltajana, että onhan se hänelle varmasti ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pysyttele vaan niissä oman ikäisissä naisissa...
Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.
Ap
Täh? 😁
Mitä et ymmärrä? Yli 35 vuotiaana syntyneet lapset on todennäköisesti autisteja tai downin syndrooma.
Ap
Nyt menee melko villiksi. Yli 35-vuotiaana syntyneet lapset ovat autisteja tai downin syndrooma?
Sanonta "vanha sielu" ei tarkoita tuota.
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo! Olet wanha setä, keskity ikäisiisi naisiin.
Siinäpä taas Tuulikki 68v täräytti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä, koska et tule ikinä joutumaan tilanteeseen, jossa tarvisi päättää teetkö lapsen tuon ikäisen naisen kanssa.
Mutta saahan aina haaveilla, en minä sitä. Joskus haaveet on ainoat mitä sinulla on.
Miksi te naiset peilaatte tämänkin asian itsenne kautta? Tuon ikäiselle miehelle joku alle 25-vuotias nainen on just sopiva toisin kuin teille saman ikäinen mies.
Parisuhde syntyy vain molempien osapuolten tahdosta. Jos naisten mielestä noin paljon vanhempi mies on ehdottomasti ei, parisuhdetta ei synny, vaikka kaikkien maailman miesten mielestä ap:lle sopisi nuori nainen. Se on vain miesten hyväksyttävä, vaikka leuka tuntuu teillä väpättävän ja jalkaa polkee kiukkuisena lattiaa.
Kovin marginaalisen vähän näitä pariskuntia syntyy, vaikka paapat vitjapallit polville tahtia lyöden lattiaa polkee ja känkkäränkkäilee nuoren naisen puutettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo! Olet wanha setä, keskity ikäisiisi naisiin.
Siinäpä taas Tuulikki 68v täräytti!
Tuulikilla on elämän- ja parisuhdekokemusta toisin kuin sinulla.
Mamceleille pikku vihje. Jos pitäisitte edes kolmasosan verran huolta omista parisuhteistanne mitä pyritte vaikuttamaan muiden haaveisiin ja suhteisiin, tekin olisitte onnellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pysyttele vaan niissä oman ikäisissä naisissa...
Minun ikäiset ei enää lapsia saa tai syntyy vammaisia lapsia eikä yli 35 vuotiaalla naisella ole voimia hoitaa lasta.
Ap
Täh? 😁
Mitä et ymmärrä? Yli 35 vuotiaana syntyneet lapset on todennäköisesti autisteja tai downin syndrooma.
Ap
Ne lapset syntyy 0-vuotiaina..
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä, koska et tule ikinä joutumaan tilanteeseen, jossa tarvisi päättää teetkö lapsen tuon ikäisen naisen kanssa.
Mutta saahan aina haaveilla, en minä sitä. Joskus haaveet on ainoat mitä sinulla on.
Enpä nyt oikein tiedä, sillä tunnen naisia 18-24v naisia jotka seurustelevat 35-45v miesten kanssa. Yhdellä 22v naisella on jopa lapsi 47v miehen kanssa... t. n23
Tunnen erään 32v naisen joka sai lapsen 55v miehen kanssa. Eli kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan olisi alle 25v naisena vilkaissutkaan 38-vuotiaaseen mieheen ainakaan sillä ajatuksella että tuossa olisi mahdollinen isä tulevalle lapselleni. Yök.
Nyt olen 39-vuotias, synnytän kohta lapsen (ei ole syndroomia) ja ainiin tulin muuten ihan kertalaakista raskaaksi.
Lapsesi kärii kun olet jo seniili ennen kuin lapsi on edes täysi-ikäinen
Ap
Nii hän olisit itsekin.
Hauskaa voi aina pitää. Muista ehkäisy!
Ei niin mitää järkee. Toinen kuuntelee popedaa ja toinen kuuntelee iisak eliottia. ei mitää järkee taaska.
Mä oon 33-vuotias mies ja seurustelen vakavissaan 19-vuotiaan naisen kans.
Et halua oikeasti lapsia, vain nuoremman naisen. Jotkin miehet tekevätkin niin että aina vaihtavat lennosta nuorempaan kun naisen ikä ylittää 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Lanka palaa jo,mutta rahaa on ja mälli lentää,siinä teille oppia nuorisoluuserit.
öllöjä noi mällitarinat. onko siistiä kertoa nuorille eritteistä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen erään 32v naisen joka sai lapsen 55v miehen kanssa. Eli kaikki on mahdollista.
Onhan Saulilla ja Jennillä myös 29v ikäero.
Annat tuolla kielenkäytöllä erittäin huonoa esimerkkiä kakarallesi.