Ikisinkkuja yhdistää usein yksi asia
Se että on mietitty tarkkaan mitä itse haluaa, mutta ei lähes lainkaan sitä mitä itse tarjoaa.
Moni olettaa että on vain sellaisenaan uskomaton helmi ja itsellä sitten hirveän pitkä lista ja tiukat kriteerit. Usein täysin epärealistiset omaan ns. tasoon nähden.
Kommentit (394)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota, mitä joku "tarjoaa".
Sen tiedän, mitä itse haluan miehestä yleisesti, mutta mistä voin tietää, mitä joku tietty mies haluaa minulta /parisuhteelta?
Meinaatko, että sinkkunaisen pitäisi listata profiiliin "tarjoan lihapullia, tanssitunteja, koiran, rivarikolmion ja sähköauton"?
Minäkin ihmettelen näitä tarjoomispuheita - en minä ainakaan "tarjoa" yhtään mitään. Ihmissuhteissa ei ole kyse mistään aikapankin tyyppisestä vaihtotaloudesta, vaan kahden ihmisen välisestä kohtaamisesta, tutustumisesta, ihmissuhteen rakentamisesta. Joko juttu toimii tai sitten ei. Jotkut eivät tunnu tajuavan ollenkaan, mikä ihmissuhteissa (ja parisuhteessa) on pointtina. Ja vaikka kyse olisi pelkästä seksistä, niin ei sekään mitään vaihdantataloutta ole tai palvelusten tarjoamista, vaan kyllähän siinäkin olennaista on se, mitä kahden ihmisen välillä on ja tapahtuu. Joidenkin kanssa on kemiaa, joidenkin kanssa ei.
On se mielestäni tarjoamista. Jos tuntuu itsestä siltä, ettei oikein saa suhteesta mitään, mitä tarvitsee, niin lopulta houkuttaa olla mieluummin yksin. Sama toisinpäin. Itsellä on oltava jotain annettavaa toiselle, että se toinen jaksaa katsella sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemiani ikisinkkuja yhdistää ainakin rumuus.
Itse tiedän useita ns hyviä saaliita, mutta heillä on aivan mahdottomat kriteerit kumppaniehdokkaille sekä he ovat ihmissuhteissa turhan yksipuolisia. Puhuvat paljon siitä mitä haluavat mutta ei lainkaan siitä mitä antavat.
Moni nainen ohitti lapsentekoiän vaikka perhettä olisi halunnut. Miehet 50+ ei meinaa enää kelvata kolmekymppisille naisille, joiden kanssa perhettä voisi vielä saada.
Taitaa olla vakkari taas selittämässä. Listaa pois (rehellisesti), mitä annettavaa itselläsi olisi, ja sitten etsi kiinnostunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan ko naisten pitää ettimällä ettiä esimerkkejä siitä miten hekin ovat tahtomattaan sinkkuja vaikka oikeasti eivät vain kelpuuta saatavilla olevia miehiä. Miehet taas ovat oikeasti tahtomattaan ilman naista.
Tälleen karkeasti ottaen ikisinkkuja ovat kaupungissa olevat "uranaiset", usein akateemisesti kouluttautuneet ja maakunnissa olevat ammattikoulutason miehet, monet heistä syrjäytyneitä tai muuten sosiaalisesti rajoittuneita. Näistäkö sitten pitäisi tulla pareja? Ihan oikeasti ajattelet niin?
Sivusta kommentoin, että ikisinkuissa on paljon myös akateemisesti kouluttautuneita, työssäkäyviä ja sosiaalisesti ihan normaaleja kaupungissa asuvia miehiä.
Voi olla, mutta tämmöiset miehet ovat kyllä kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tajua miten joku voi koko elämänsä ajatella että olisi kiva löytää joku mutta ei tee asian eteen mitään. Ehkä sitten se halu löytää joku on niin olematon mutta itse en ainakaan voisi elää noin.
Sopivia on äärimmäisen vähän. En käytä aikaani siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tiedän, mitä itse haluan miehestä yleisesti, mutta mistä voin tietää, mitä joku tietty mies haluaa minulta /parisuhteelta?
Meinaatko, että sinkkunaisen pitäisi listata profiiliin "tarjoan lihapullia, tanssitunteja, koiran, rivarikolmion ja sähköauton"?
Kaikki tietää että sinkkunaisella on tarjolla piparia ja se riittää. Sinkkumiehillä taas pitää olla pitkälista siitä mitä tarjoavat naiselle tätä piparia vastaan.
Ja naisella taas on oleellisena listassa, että ei miestä, joka on vain p*** perässä vaan haluaa muutakin.
Melekosta tää naislogiikka "en anna sulle koska haluat mua, antaisin jos et haluis
Ei ole poissulkevaa. Ainakin itse haluan seksiä, paljon ja usein, mutta en sellaisen miehen kanssa, jolle se on ainoa kriteeri.
Ite en alkais suhteeseen missä toinen haluaa kaveruutta, treffejä, matkustelua ja arjen jakamista mutta ei seksiä. Sellasen kanssa voisin alkaa suhteeseen jonka ainoa tarve on seksi, silloha itekki saisin sitä.
Vierailija kirjoitti:
monelle yliopiston käyneelle tytöntyllerölle nousee se ns näennäissivistys kupoliin ja sitten katsellaan yläpuolella miehiä joilla ei ole ns yliopistosivistystä ja mikään ei tytöntyllerölle kelpaa. tunnen näitä koska itsekin luin yliopistolla tutkinnon josta ei mitään hyötyä ollut mihinkään ja myöhemmin toisen maisterin tutkinnon mutta siitäkään ei mitään apua ollut.
jos nainen on kaunis ja vielä yliopistosivistynyt voi jäädä mies saamatta tälleen kävi ainakin yhdelle tutulle koska piti jotain ranskalaista yliopistotutkintoa ja komeaa miestä rimana, jäi kaunis nainen vanhaksi piiaksi.
Itselle se rima on ollut kauneus ja toisaalta urheilullisuus ja älykkyys, vaikken sitä yliopistotutkintoa sinänsä arvosta enää persekarvan vertaa. silti en mitänä tatskanarkkaria ja elämänkoulun kasvattia ottas naiseksi. enkäö sellaista yliopiston nirppanokkaa ja opettajaa
Kirjoititko esseet ja tenttivastaukset tuolla tyylillä? Ja pääsit läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan ko naisten pitää ettimällä ettiä esimerkkejä siitä miten hekin ovat tahtomattaan sinkkuja vaikka oikeasti eivät vain kelpuuta saatavilla olevia miehiä. Miehet taas ovat oikeasti tahtomattaan ilman naista.
Tälleen karkeasti ottaen ikisinkkuja ovat kaupungissa olevat "uranaiset", usein akateemisesti kouluttautuneet ja maakunnissa olevat ammattikoulutason miehet, monet heistä syrjäytyneitä tai muuten sosiaalisesti rajoittuneita. Näistäkö sitten pitäisi tulla pareja? Ihan oikeasti ajattelet niin?
Sivusta kommentoin, että ikisinkuissa on paljon myös akateemisesti kouluttautuneita, työssäkäyviä ja sosiaalisesti ihan normaaleja kaupungissa asuvia miehiä.
Voi olla, mutta tämmöiset miehet ovat kyllä kuuma
Ei ole koska en kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta tämmöiset miehet ovat kyllä kuuma
Eivät todellakaan ole :D paitsi jos ovat hyvännäköisiä.
Ap:lla on aivan outo ajatusvääristymä, kun kuvittelee ikisinkun edes haluavan parishudetta.
Huomaa että moni nainen täällä ei koe että itse pitää tarjota mitään ja niin oli myös eksänkin kanssa. Olin mukana hänen harrastuksissaan, kuskasin ja hoidin hänen asioita, autoin häntä kun oli pitkään kipeä, ostin kukkia ystävänpäivänä jne. Pidin hänestä huolta ja koitin tehdä hänet onnelliseksi mutta eipä hän koskaan tuntunut koittavan tehdä minua onnelliseksi. Tuntui lähinnä kaverisuhteelta kun ainut ero mitä en kaverilta saisi oli muutama pusu ja halailua sohvalla kun katsottiin sarjoja. Puoli vuotta jaksoin katsoa tuommoista kunnes otin eron.
Onneksi nykyinen naisystäväni tietää miten mies pidetään onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemiani ikisinkkuja yhdistää ainakin rumuus.
Itse tiedän useita ns hyviä saaliita, mutta heillä on aivan mahdottomat kriteerit kumppaniehdokkaille sekä he ovat ihmissuhteissa turhan yksipuolisia. Puhuvat paljon siitä mitä haluavat mutta ei lainkaan siitä mitä antavat.
Moni nainen ohitti lapsentekoiän vaikka perhettä olisi halunnut. Miehet 50+ ei meinaa enää kelvata kolmekymppisille naisille, joiden kanssa perhettä voisi vielä saada.
:D Miksi ihmeessä kolmikymppiset naiset ylipäätään katselisivat 50+ miehiä? Kolmikymppistä naista lähestyy lähinnä 25-35v miehet, ja ne tuntemani kolmikymppiset naiset jotka on viime vuosina pariutuneet, ovat pariutuneet ihan oman ikäisen kanssa. Ei kellään tule mieleenkään tuollainen, että jotain viiskymppi
Alta kolmekymppisena aloin tosissaan huolestua, saanko koskaan lasta. Irtisanouduin töistä ja aloin mennä kohti unelma-ammattiani. Tähän sisältyi paljon riskejä.
Tämä hyppäys oli kuitenkin sysäys siihen, että löysin lopulta parisuhteen ja sain lapsen. Tähän meni muutama vuosi. Minä en miettinyt tasoja jne. Mietin, miten olisin onnellinen.
Ehkä syy sinkkuuteen on lukkiutuneet odotukset. Ei haluta tai osata mukautua.
Kun ihminen joutuu keskelle muutosta, myös odotukset muuttuvat. Muutoksen voi myös saada itse aikaan. Uusi ala, muutto uudelle paikkakunnalle jne.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tehdä itselleni tärkeitä asioita enkä halua tästä joustaa, koska elämä on lyhyt. Pelkkä tapailusuhde riittää minulle. Miksi en saisi elää tavalla, joka tekee minut onnelliseksi?
Saat elää, hyvä ystävä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oma tasoni on miesten mielestä alkkis tai henkisesti väkivaltainen duunari niin ihan mielelläni olen yksin epärealistisella tasollani.
No sitähän se on jos et paremmille kelpaa. Raaka totuus tuo kysynnän ja tarjonnan laki
Kysynnän ja tarjonnan laki toimisi vaan, jos kommentoija haluaisi välttämättä parisuhteen. Koska näin ei ole, kauppoja ei näillä spekseillä synny ollenkaan.
Niinpä. Jos haluan tietyn tuotteen eikä sitä ole saatavilla, en tuhlaa rahojani sellaiseen tuotteeseen, jolla en tee mitään ja pahimmillaan sen vaan lojuu olohuoneen nurkassa käyttämättömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. Monella ikisinkulla tuntuu olevan nimenomaan se ongelma ettei tiedetä mitä halutaan. Minä en ole ollut sinkku yli 10 vuoteen, tapasin mieheni teininä. Enpä tainnut koskaan miettiä mitä minulla olisi tarjottavaa parisuhdemielessä.
Eipä siinä tarvitse paljoa miettiä. Jos mies saa parisuhteessa seksiä ja tuntee olonsa mukavana seurassasi niin noi kaksi asiaa riittää isolle osalle.
Silloin on hyvä olla, jos haluaa toisen ihmisen kanssa seksiä. Seksihalun tappajia on ollut huono hygienia, tyhmät puheet, alistava, jopa väkivaltainen käytös, itsekkyys, hyväksikäytetty olo (henkinen, fyysinen, taloudellinen).
Kun toisen kanssa kokee olevansa tasa-vertaisessa suhteessa, jossa on kunnioitusta, toinen näkee vaivaa ulkoisen viehättävyyden eteen, huolehtii elämästään ja asioistaan, miksi ei silloin haluaisi seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää että sinkkunaisella on tarjolla piparia ja se riittää. Sinkkumiehillä taas pitää olla pitkälista siitä mitä tarjoavat naiselle tätä piparia vastaan.
Ja naisella taas on oleellisena listassa, että ei miestä, joka on vain p*** perässä vaan haluaa muutakin.
Melekosta tää naislogiikka "en
Ite en alkais suhteeseen missä toinen haluaa kaveruutta, treffejä, matkustelua ja arjen jakamista mutta ei seksiä. Sellasen kanssa voisin alkaa suhteeseen jonka ainoa tarve on seksi, silloha itekki saisin sitä.
Tajusitko edelleenkään, että korkealibidoinen nainen, joka ehkä haluaa seksiä sinuakin enemmän, ei ryhdy seksisuhteeseen kanssasi, vaan haluaa seksikumppaniksi miehen, jonka kanssa jakaa elämä ja kiinnostuksenkohteita muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. Monella ikisinkulla tuntuu olevan nimenomaan se ongelma ettei tiedetä mitä halutaan. Minä en ole ollut sinkku yli 10 vuoteen, tapasin mieheni teininä. Enpä tainnut koskaan miettiä mitä minulla olisi tarjottavaa parisuhdemielessä.
Eipä siinä tarvitse paljoa miettiä. Jos mies saa parisuhteessa seksiä ja tuntee olonsa mukavana seurassasi niin noi kaksi asiaa riittää isolle osalle.
Silloin on hyvä olla, jos haluaa toisen ihmisen kanssa seksiä. Seksihalun tappajia on ollut huono hygienia, tyhmät puheet, alistava, jopa väkivaltainen käytös, itsekkyys, hyväksikäytetty olo (henkinen, fyysinen, taloudellinen).
Kun toisen kanssa kokee olevansa tasa-vertaisessa suhteessa, jossa on kunnioitusta, toinen näkee vaivaa ulkoisen viehättävyyden eteen, huolehtii elämästään ja asioist
Tuossa tulikin minun listani, vaikken sitä pahemmin ole miettinyt. Lisään vielä yhden: rehellisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koska en kelpaa naisille.
Sinä et ole sosiaalinen, se on tullut jo selväksi näissä viesteissä.
Itse sain sinkkuna paljon huomiota miehiltä ja kriteerit miehiä kohtaan kasvoi. Menin treffeille tiukan kriteerilistan kanssa (mielessäni) ja loin usein itse nihkeän tunnelman. Vasta kun luovuin tiukoista kriteereistä ja keskityin hauskanpitoon treffeillä, sain ihanan miehen ja sinkkuus päättyi.
Minä olen ikisinkku mies ja olen ikisinkku oikeastaan vain siksi etten aktiivisesti etsi seuraa. En yliarvioi omaa tasoani, olen hiukan ylipainoinen "iskäkroppanen" duunari eli olen alhaista tasoa.
Olen itse jollakin tapaa tosi introvertti ja olen tottunut elämään yksin joten sinkkuus ei ole minulle mikään ongelma.
M33