Ikisinkkuja yhdistää usein yksi asia
Se että on mietitty tarkkaan mitä itse haluaa, mutta ei lähes lainkaan sitä mitä itse tarjoaa.
Moni olettaa että on vain sellaisenaan uskomaton helmi ja itsellä sitten hirveän pitkä lista ja tiukat kriteerit. Usein täysin epärealistiset omaan ns. tasoon nähden.
Kommentit (394)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei osaa ajatella, että jotkut yksinkertaisesti vain haluavat olla sinkkuja.
Itselläni on kokemusta sekä parisuhteessa olosta että sinkkuudesta. Elämässäni onnellisinta aikaa on ollut se aika, kun olen sinkku.
Haluan olla mahdollisimman onnellinen ja sinkkuus takaa sen. Joillekin muille taas parisuhde on onnellisuuden avain.
Sinä et osaa lukea että aloituksessa tarkoitettiin niitä jotka ovat sinkkuja vasten tahtoaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemiani ikisinkkuja yhdistää ainakin rumuus.
Itse tiedän useita ns hyviä saaliita, mutta heillä on aivan mahdottomat kriteerit kumppaniehdokkaille sekä he ovat ihmissuhteissa turhan yksipuolisia. Puhuvat paljon siitä mitä haluavat mutta ei lainkaan siitä mitä antavat.
Moni nainen ohitti lapsentekoiän vaikka perhettä olisi halunnut. Miehet 50+ ei meinaa enää kelvata kolmekymppisille naisille, joiden kanssa perhettä voisi vielä saada.
:D Miksi ihmeessä kolmikymppiset naiset ylipäätään katselisivat 50+ miehiä? Kolmikymppistä naista lähestyy lähinnä 25-35v miehet, ja ne tuntemani kolmikymppiset naiset jotka on viime vuosina pariutuneet, ovat pariutuneet ihan oman ikäisen kanssa. Ei kellään tule mieleenkään tuollainen, että jotain viiskymppi
No ei ne katsokaan ja se oli mun pointti. 50v perhettä haluava katselee kolmekymppisiä jotka voi vielä tulla raskaaksi. En tajua mikä tossa on vaikea ymmärtää
Kuka mies, 50v tai nuorempikaa, mitää perhettä haluaa?
Ite haluaisin naisen parisuhteeseen, en perhettä. Ja ihan itteni ikäsiä 40+ kattelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa meistä "ikisinkuista" on sellaisia, ettemme edes halua parisuhdetta. Typerää aina olettaa, että jos joku on ollut pitkään sinkkuna, johtuisi se aina siitä ettei löydä ketään. Ei kaikki meistä ole niin viettien vietävänä, että se pariutuminen olisi elämän tarkoitus. Itse olen nauttinut sinkkuelämästä jo toista vuosikymmentä, enkä tästä ihanasta vapaudesta ihan helpolla luovu.
Jostain syystä muiden sinkkuus on monille ongelma. Minuakin on huijattu milloin millekin sokkotreffeille, vaikka olen hyvin selvästi ilmaissut että haluan elää sinkkuna eikä minulta mitään puutu. Ärsyttävää, vaikka hyvää toki tarkoittavatkin parituksineen. Mikä ihmeen itseisarvo se parisuhde on, että kaikkien pitäisi elää niin?! En ymmärrä.
Tuo
Naisten kauppaamisesta on just päästy eroon, ja sä toivot, että sellainen tuotais sulle hopeatarjottimella. Ei ihme että olet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän useita ns hyviä saaliita, mutta heillä on aivan mahdottomat kriteerit kumppaniehdokkaille sekä he ovat ihmissuhteissa turhan yksipuolisia. Puhuvat paljon siitä mitä haluavat mutta ei lainkaan siitä mitä antavat.
Moni nainen ohitti lapsentekoiän vaikka perhettä olisi halunnut. Miehet 50+ ei meinaa enää kelvata kolmekymppisille naisille, joiden kanssa perhettä voisi vielä saada.
:D Miksi ihmeessä kolmikymppiset naiset ylipäätään katselisivat 50+ miehiä? Kolmikymppistä naista lähestyy lähinnä 25-35v miehet, ja ne tuntemani kolmikymppiset naiset jotka on viime vuosina pariutuneet, ovat pariutuneet ihan oman ikäisen kanssa. Ei kellään tule mieleenkään tuollainen, että jotain viiskymppi
No ei ne katsokaan ja se oli mun pointti. 50v perhettä haluava katselee kolmekymppisiä jotka voi vielä tulla raskaaksi. En tajua mikä tossa on vaikea ymmärtää
Voisiko se mieskin ihan vaan hyväksyä totuuden, että se juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sisko, joka on ikisinkku, vaikka on kaunis ja hoikka eikä ole mitään vaatimuslistoja. Mutta ymmärrän hyvin silti, miksi hän on sinkku. Hän on joko vain hyvin vaikea luonne, tai joku diagnosoimaton neuro-epätyypillinen. En yllättyisi jos hän olisi asperger tai autisti. Hän on myös Mensan jäsen, joten voi myös olla että kyse on vain ilmiöstä josta luin, että jos keskustelukumppaneilla on enemmän kuin 30 pistettä eroa älykkyysosamäärissä, keskustelusta tulee vaikeaa.
Koko hänen olemuksensa on jotenkin torjuva ja pelottava. Mustat hiukset, usein voimakas meikki, mustat vaatteet. Kova ääni, ja hyviin vahvat mielipiteet kaikista, eikä hän ujostele niitä sanoa. Toisaalta ei osaa oikein sellaista tavallista small talk jutustelua, vaan on ensin hiljaa ja itsekseen sulkeutuneen oloisena, ja sitten kun bongaa jotain juttua mihin hänellä on mielipide, möläyttää sen toisten päälle puhuen.
Minä olen myös Mensaan "päässyt" nainen ja tosi mielellään mies saisi olla itseäni fiksumpi. Ja usein onkin, omalla alallaan ja ihailen sitä.
"Naisten kauppaamisesta on just päästy eroon, ja sä toivot, että sellainen tuotais sulle hopeatarjottimella. Ei ihme että olet yksin."
Se luetun ymmärtäminen tainnu unohtua sulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten paljon tajua!
50 perhettä havitteleva on lopullisesti myöhässä. Lisäksi hän on säälittävä, jos ei edes tajua että kaikki junat meni jo.
On se vaan ko naisten pitää ettimällä ettiä esimerkkejä siitä miten hekin ovat tahtomattaan sinkkuja vaikka oikeasti eivät vain kelpuuta saatavilla olevia miehiä. Miehet taas ovat oikeasti tahtomattaan ilman naista.
En minä ainakaan osaa arvioida omaa ulkonäköäni, koska tiedän, että monella rumemmallakin on puoliso. En taatusti ole maailman rumin, vaikken kaunis olekaan. Siksi tuntuu oudolta, ettei ulkonäkönsä vuoksi löytäisi puolisoa.
En tajua tuota, mitä joku "tarjoaa".
Sen tiedän, mitä itse haluan miehestä yleisesti, mutta mistä voin tietää, mitä joku tietty mies haluaa minulta /parisuhteelta?
Meinaatko, että sinkkunaisen pitäisi listata profiiliin "tarjoan lihapullia, tanssitunteja, koiran, rivarikolmion ja sähköauton"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Miksi ihmeessä kolmikymppiset naiset ylipäätään katselisivat 50+ miehiä? Kolmikymppistä naista lähestyy lähinnä 25-35v miehet, ja ne tuntemani kolmikymppiset naiset jotka on viime vuosina pariutuneet, ovat pariutuneet ihan oman ikäisen kanssa. Ei kellään tu
Voisiko se mieskin ihan vaan hyväksyä totuuden, että se juna meni jo.
Entä kaikki ne 45+ naiset tinderissä jotka laittaa perhesuunnitelmiin "mietin vielä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elämään ei ole astunut ihmistä joka vie jalat alta ja jonka kanssa ajatukset ja elämän arvot passaavat yhteen, niin sitten on mieluummin yksin.
Tuollaista ei oikeassa elämässä tule ja jos tulee, juokse, kyseessä on rakkauspommittava itsensä mittatilausihmiseksi tekevä narsisti/psykopaatti.
Sori, en ymmärrä vastaustasi... ?! Minulle ainakin käynyt niin, että yksi kaunis päivä elämääni astuu ihminen, joka tuntuu vievän jalat alta. Tunne on jatkunut liki 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
On se vaan ko naisten pitää ettimällä ettiä esimerkkejä siitä miten hekin ovat tahtomattaan sinkkuja vaikka oikeasti eivät vain kelpuuta saatavilla olevia miehiä. Miehet taas ovat oikeasti tahtomattaan ilman naista.
Tälleen karkeasti ottaen ikisinkkuja ovat kaupungissa olevat "uranaiset", usein akateemisesti kouluttautuneet ja maakunnissa olevat ammattikoulutason miehet, monet heistä syrjäytyneitä tai muuten sosiaalisesti rajoittuneita. Näistäkö sitten pitäisi tulla pareja? Ihan oikeasti ajattelet niin?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan osaa arvioida omaa ulkonäköäni, koska tiedän, että monella rumemmallakin on puoliso. En taatusti ole maailman rumin, vaikken kaunis olekaan. Siksi tuntuu oudolta, ettei ulkonäkönsä vuoksi löytäisi puolisoa.
No sinä olet sitten vähintään keskitasoisen näköinen. Minä olen järjestään rumin nainen kaikissa yhteyksissä missä muita naisia on.
Vierailija kirjoitti:
Sen tiedän, mitä itse haluan miehestä yleisesti, mutta mistä voin tietää, mitä joku tietty mies haluaa minulta /parisuhteelta?
Meinaatko, että sinkkunaisen pitäisi listata profiiliin "tarjoan lihapullia, tanssitunteja, koiran, rivarikolmion ja sähköauton"?
Kaikki tietää että sinkkunaisella on tarjolla piparia ja se riittää. Sinkkumiehillä taas pitää olla pitkälista siitä mitä tarjoavat naiselle tätä piparia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä olet sitten vähintään keskitasoisen näköinen. Minä olen järjestään rumin nainen kaikissa yhteyksissä missä muita naisia on.
Tai sitten en vaan tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää että sinkkunaisella on tarjolla piparia ja se riittää. Sinkkumiehillä taas pitää olla pitkälista siitä mitä tarjoavat naiselle tätä piparia vastaan.
Ja naisella taas on oleellisena listassa, että ei miestä, joka on vain p*** perässä vaan haluaa muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälleen karkeasti ottaen ikisinkkuja ovat kaupungissa olevat "uranaiset", usein akateemisesti kouluttautuneet ja maakunnissa olevat ammattikoulutason miehet, monet heistä syrjäytyneitä tai muuten sosiaalisesti rajoittuneita. Näistäkö sitten pitäisi tulla pareja? Ihan oikeasti ajattelet niin?
Ihan karkeasti ottaen olen kaupungissa asuva kouluttautunut uramies joka ei kelpaa naisille. Mutta näille on kelvannut maalla asuva rekkakuski, kaupungissa asuva putkimies, jne.
Ja kaupungitkin on maakunnissa. Tsadi on on Uudenmaan maakunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisella taas on oleellisena listassa, että ei miestä, joka on vain p*** perässä vaan haluaa muutakin.
Kerrohan mitä se muutakin on. Yksi hyvä esimerkki riittäisi.
Sulla on oikea asenne!
Luultavasti kohtaatkin jonain kauniina päivänä parisi. Sen sijaan epätoivoinen mutrunaama joka ei arvosta itseään ei houkuttele ketään.