Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikisinkkuja yhdistää usein yksi asia

Vierailija
19.06.2024 |

Se että on mietitty tarkkaan mitä itse haluaa, mutta ei lähes lainkaan sitä mitä itse tarjoaa.

Moni olettaa että on vain sellaisenaan uskomaton helmi ja itsellä sitten hirveän pitkä lista ja tiukat kriteerit. Usein täysin epärealistiset omaan ns. tasoon nähden.

Kommentit (394)

Vierailija
341/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on liikaa valinnanvaraa. Uskollisuutta ei enää ole koska miksi tyytyä yhteen jos on muitakin parempiakin hedelmiä tarjolla?

Naisille se tällaista onkin. Kaikille miehille ei ole edes naista saatavilla kun taas naiset saa miehen sormia napsauttamalla jos sellaisen haluavat.

Eiköhän tämän ketjun yksi suurimpia puheenaiheita ole se, etteivät naiset löydä miestä. 

Nehä löytää mistä vaan jos haluavat miehen. Jos taas ei kelpaa niin ite valittee sinkkuuden.

Juu. Kun Repa lähijuottolasta ei kelpaa niin ihan itse valitsin sinkkuuden. Toki. 

<

Ei pidä, mutta valitettavan usein kelpaa, koska rimaa ei ole ja parisuhdetta voi aina esittää, jotta pääsee panemaan. 

Eli sun mielestä Raija ja Repa on ali-ihmisiä jotka ei saa saavuttaa mitään suhdetta? Ei seksi- eikä parisuhdetta.

Vierailija
342/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on liikaa valinnanvaraa. Uskollisuutta ei enää ole koska miksi tyytyä yhteen jos on muitakin parempiakin hedelmiä tarjolla?

Naisille se tällaista onkin. Kaikille miehille ei ole edes naista saatavilla kun taas naiset saa miehen sormia napsauttamalla jos sellaisen haluavat.

Eiköhän tämän ketjun yksi suurimpia puheenaiheita ole se, etteivät naiset löydä miestä. 

Nehä löytää mistä vaan jos haluavat miehen. Jos taas ei kelpaa niin ite valittee sinkkuuden.

Juu. Kun Repa lähijuottolasta ei kelpaa ni

Eli sun mielestä Raija ja Repa on ali-ihmisiä jotka ei saa saavuttaa mitään suhdetta? Ei seksi- eikä parisuhdetta.

Eikös heillä yleensä ole suhteita käsittääkseni? Sen sijaan absolutistin ei kannata Repan kanssa pariutua, eikä tarvitse. Siitähän siinä juuri on kyse, yhteensopivuudesta, ei mistään "paremmuudesta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan kumppanilta täysin samoja asioita, mitä itse voin hänelle tarjota.

Sama elämänkatsomus, elämäntyyli, yhteneväinen luonne ja tavoitteet elämässä. Samankaltainen näkemys tulevasta ja suht samanlaiset haaveet. Talouden tulee olla kunnossa ja rahankäytön järkevää. 

Pidän rauhasta, en draamaile, olen alkoton ja savuton sekä liikunnallinen. Pidän arjesta ja rutiineista, en tarvitse kovaa menoa ja meininkiä. Haluan rakastaa ja olla rakastettu. Haluan hellyyttä ja intohimoa, syvällisiä keskusteluja. Haluan arvostusta, kunnioitusta ja tukea elämässä, kaikkea näistä voin itse myös antaa kunnolliselle kumppanille.

Samanlainen kumppani kuin itse olen olisi kiva, jos ei löydy, yksinkin pärjään vallan hyvin. Kumppanin tulee tuoda lisäarvoa ja positiivisuutta elämään, kumppanin ei tule lisätä taakkaa ja tuoda negatiivisuutta elämään tullessaan. Näillä mennään. 

Vierailija
344/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama elämänkatsomus, elämäntyyli, yhteneväinen luonne ja tavoitteet elämässä. Samankaltainen näkemys tulevasta ja suht samanlaiset haaveet. Talouden tulee olla kunnossa ja rahankäytön järkevää. 

Pidän rauhasta, en draamaile, olen alkoton ja savuton sekä liikunnallinen. Pidän arjesta ja rutiineista, en tarvitse kovaa menoa ja meininkiä. Haluan rakastaa ja olla rakastettu. Haluan hellyyttä ja intohimoa, syvällisiä keskusteluja. Haluan arvostusta, kunnioitusta ja tukea elämässä, kaikkea näistä voin itse myös antaa kunnolliselle kumppanille.

Samanlainen kumppani kuin itse olen olisi kiva, jos ei löydy, yksinkin pärjään vallan hyvin. Kumppanin tulee tuoda lisäarvoa ja positiivisuutta elämään, kumppanin ei tule lisätä taakkaa ja tuoda negatiivisuutta elämään tullessaan. Näillä mennään. 

Olet kuin minä? Oletko mies vai nainen?

Tai no ei väliä koska vaikka olisit nainen niin emme silti tapaisi oikeassa elämässä

Vierailija
345/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ennemmin, että ap kuvailit lyhytsuhteilijan. Tuollaiset tapaukset ovat niitä, joilla on lukuisia muutaman kuukauden suhdekokeiluja takana, mutta yllättäen ne eivät ole kestäneet. 

ikisinkut on yleensä hyvin varautuneita ihmisiä, keillä on suojamuurit korkealla, eikö suhteeseen heittäytyminen ole luontevaa. Myös joustamattomuus/mustavalkoisuus monilla piirteinä. 

Vierailija
346/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen kumppani kuin itse olen olisi kiva, jos ei löydy, yksinkin pärjään vallan hyvin. Kumppanin tulee tuoda lisäarvoa ja positiivisuutta elämään, kumppanin ei tule lisätä taakkaa ja tuoda negatiivisuutta elämään tullessaan. Näillä men

Täällä on yksi tuollainen nainen, voisi olla omalta näppikseltä. Leikkisyyttä kyllä pitäisi löytyä myös ja huumoria. 

Vierailija
347/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin ennemmin, että ap kuvailit lyhytsuhteilijan. Tuollaiset tapaukset ovat niitä, joilla on lukuisia muutaman kuukauden suhdekokeiluja takana, mutta yllättäen ne eivät ole kestäneet. 

ikisinkut on yleensä hyvin varautuneita ihmisiä, keillä on suojamuurit korkealla, eikö suhteeseen heittäytyminen ole luontevaa. Myös joustamattomuus/mustavalkoisuus monilla piirteinä. 

Sitä ei itse näe. Siis, että jos joku näkee minut varautuneena ja muurien takana olevana, koska suhteeseen heittäytyminen käy kyllä luontevasti, mutta sitä tapahtuu ihan liian harvoin, joten ikisinkkuna mennään. Joustamaton en kyllä ole, edes tietämättäni. 

Vierailija
348/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä "ei halua parisuhdetta mutta ei vastusta sitä" ja pizzavertauksista tulee sellainen kuva, että miehet vaan seksinhimossa ajautuvat parisuhteisiin.

Onko samaa ilmiötä, kuin se, että miehet ajautuvat perheenisiksi, vaikka eivät halua lapsia, mutta eivät vastustakaan?

Sitten kun ajautumisesta koituu vastuita ja velvollisuuksia, märistään ettei koskaan haluttukaan sitä parisuhdetta, yhdessäasumista tai lapsia ja sen takia ei ole halua osallistua mihinkään. 

Kannattais vastustaa asiaa, jota ei halua.

En halua maksaa veroja mutta maksan silti

Kumppania on nyt verrattu pizzaan ja veroihin. Onnea vaan.

Jos jotkut ajattelevat parisuhteen olevan välttämätön paha (verot) tai fyysisen tarpeen tyydyttäminen (nälkä, pizza), niin tietenkään he eivät voi ymmärtää jonkun toisen toivovan hyvää parisuhdetta ja sopivaa kumppania sekä sitä, että jos noita ei ole löytynyt/saatavilla, niin sitten on mieluummin yksin. 

Vierailija
349/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä "ei halua parisuhdetta mutta ei vastusta sitä" ja pizzavertauksista tulee sellainen kuva, että miehet vaan seksinhimossa ajautuvat parisuhteisiin.

Onko samaa ilmiötä, kuin se, että miehet ajautuvat perheenisiksi, vaikka eivät halua lapsia, mutta eivät vastustakaan?

Sitten kun ajautumisesta koituu vastuita ja velvollisuuksia, märistään ettei koskaan haluttukaan sitä parisuhdetta, yhdessäasumista tai lapsia ja sen takia ei ole halua osallistua mihinkään. 

Kannattais vastustaa asiaa, jota ei halua.

En halua maksaa veroja mutta maksan silti

Kumppania on nyt verrattu pizzaan ja veroihin. Onnea vaan.

Jos jotkut ajattelevat parisuhteen olevan välttämätön paha (verot) tai fyysisen tarpeen tyydyttäminen

Ehkä he eivät ole koskaan edes nähneet toimivaa parisuhdetta eivätkä tiedä, millainen se olisi. 

Vierailija
350/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota, mitä joku "tarjoaa".

Sen tiedän, mitä itse haluan miehestä yleisesti, mutta mistä voin tietää, mitä joku tietty mies haluaa minulta /parisuhteelta?

Meinaatko, että sinkkunaisen pitäisi listata profiiliin  "tarjoan lihapullia, tanssitunteja, koiran, rivarikolmion ja sähköauton"? 

Kaikki tietää että sinkkunaisella on tarjolla piparia ja se riittää. Sinkkumiehillä taas pitää olla pitkälista siitä mitä tarjoavat naiselle tätä piparia vastaan.

Ja naisella taas on oleellisena listassa, että ei miestä, joka on vain p*** perässä vaan haluaa muutakin. 

Mulle ei kelpais nainen jonka tarve ei olis saaha munaa multa. Ei se olis ees parisu

Ei nainenkaan halua miestä, joka ei häntä halua, koska silloinhan on yksi vallankäytön väline pois. Mieshän voisi vaikka lähteä. Tietenkin piilohomo ja -lesbo voivat elää kulissisuhteessa.

Vierailija
351/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani ihmiset ovat alkaneet ikisinkuiksi 40-60-vuotiaina, kun mitta parisuhteiden osalta on tullut täyteen.

Mä olen itse 40v, ja ainakin omassa lähipiirissä jakopiiri on aivan selkeä: on ihmisiä jotka ovat systemaattisesti harrastaneet seurustelu/parisuhteita koko elämänsä (lyhyitä sinkkujaksoja toki välissä), ja sitten on ikisinkut jotka eivät ole koskaan saaneet ketään. En tunne yhtäkään sellaista ihmistä, joka oli aiemmin "seurustelija" mutta muuttunut ikisinkuksi. 

Kyllä seurustelija muuttuu ikisinkuksi loppujen lopuksi aika helpostikin. Yleensä se on päähänpotkittu nainen. Sellainen jota on petetty, kohdeltu kuin paskakasaa ja lopulta mahdollisesti myös jätetty nuoremman naisen takia, niin kyllä siinä moni pirkko ja marjatta traumatisoituu. Ne hankkii kerrostalokaksion, kaksi kissaa, viherk

Outoa, kuinka mielestäsi alkoon menevän Ranen seksikeinuviritelmä peittoaisi  rauhallisen yksinolon kivojen kissojen kanssa.

Ilkeilet miesten pahoinpitämien naisten kustannusella. Kai itsekin sisimmässäsi ymmärrät, että jos miesvalikoima on tyyliin alko-seksihullu-Rane-osastoa, yksinelo on huomattavasti tyydyttävämpää naiselle. 

Vierailija
352/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sitäkin. Mutta niin kauan kun en valita sinkkuudestani, niin voin mielestäni toivoa mitä tahdon. Kyllä ne realiteetit yleensä tulee aina jossain kohtaa elämää vastaan.

N32

Vierailija
353/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään sinkkuna olleista naisita olen huomannut, että heillä on haluttomuutta seksiin.

Vierailija
354/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei ole halunnut parisuhdetta joten hän ei siihen myöskään sitoudu. Seksi on ainoa mikä kiinnostaa, niin sitä hakee sitten heti muualta, jos sattuu kuivempi kausi tai oikeastaan mitään syytä ei edes tarvitse. Seksiseksiseksi. "

Tuo on vain omaa oletustasi. Ei mies hae seksiä muualta jos haluaa sitä tietyltä naiselta. Vai haetko itse heti parisuhdetta/rakkautta/läheisyyttä/mitä lie heti muualta jos miehellä on kuiva kausi?

Miksi mies ei sitten halua sen naisen kanssa parisuhdetta?

Jos vain ei halua parisuhdetta. Ei vastusta parisuhdetta mutta ei sellaista halua.

Eli on kusipäisyyttä antaa naiselle tämän haluamat asiat. Tämäpä selvä, lopetan saman tien. Jatkossa en anna naisille ikinä mitään mitä haluavat

On kusipäisyyttä olla feikkaamassa parisuhdetta, jos kerran ei parisuhdetta halua. Se on huijaamista ja toisen tunteilla leikkimistä. Ole mieluummin rehellinen ja sano ettet halua parisuhdetta, se on reilua etkä silloin ajaudu antamaan sille naiselle mitä hän haluaa (jos se on parisuhde mitä hän haluaa) Kaikki voittavat. 

Vierailija
355/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään sinkkuna olleista naisita olen huomannut, että heillä on haluttomuutta seksiin.

Ai. Täällä on sellainen patouma, että en tiedä, kuka mies kestäisi ottaa vastaan purkaakseen sen. 

Vierailija
356/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan vielä tullut kotoa hakemaan, siinä suurin syy. En ole oikeastaan uskaltanut koskaan upottaa käsiäni paskaiseen veteen. Mutta minulla on ehkä päinvastainenkin tilanne kuin aloitusviestissä maalataan, että en todellakaan oikein tiedä mitä haluaisin; en halua suhdetta rationaalisesti kuin kaupanhyllyltä valiten, vaan haluaisin ilman ennakko-odotuksia kiinnostua jostakusta. Ei silti niin ettenkö olisi vaativakin, sillä koska parisuhde ei minulle ole mikään elämän välttämättömyys, tuntuisi aivan järjettömältä tyytyä, koska miksi haluaisin olla sellaisen kanssa josta en edes pidä.

Suurin este kiinnostua satunnaisesta miehestä on hänen ulosantinsa: tyhmyys, ilkeys, lammasmaisuus. Olen perusluonteeltani anarkistinen eikä minulla voi olla mitään haluja mieheen, jolla ei ole samanlaista liekkiä, eli voisin kyllä sanoa ettei tavallinen mies kelpaa, mutta en monelle itsellekään kelpaisi mm. transsukupuolisuuteni tähden, joten siitä lienee tarpeetonta olla kaunainen.

Vierailija
357/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei ole halunnut parisuhdetta joten hän ei siihen myöskään sitoudu. Seksi on ainoa mikä kiinnostaa, niin sitä hakee sitten heti muualta, jos sattuu kuivempi kausi tai oikeastaan mitään syytä ei edes tarvitse. Seksiseksiseksi. "

Tuo on vain omaa oletustasi. Ei mies hae seksiä muualta jos haluaa sitä tietyltä naiselta. Vai haetko itse heti parisuhdetta/rakkautta/läheisyyttä/mitä lie heti muualta jos miehellä on kuiva kausi?

Miksi mies ei sitten halua sen naisen kanssa parisuhdetta?

Jos vain ei halua parisuhdetta. Ei vastusta parisu

On kusipäisyyttä olla feikkaamassa parisuhdetta, jos kerran ei parisuhdetta halua. Se on huijaamista ja toisen tunteilla leikkimistä. Ole mieluummin rehellinen ja sano ettet halua parisuhdetta, se on reilua etkä silloin ajaudu antamaan sille naiselle mitä hän haluaa (jos se on parisuhde mitä hän haluaa) Kaikki voittavat. 

On kusipäisyyttä olla feikkaamassa seksiä, jos kerran ei seksiä halua. Se on huijaamista ja toisen tunteilla leikkimistä. Ole mieluummin rehellinen ja sano ettet halua seksiä, se on reilua etkä silloin ajaudu antamaan sille miehelle mitä hän haluaa (jos se on seksi mitä hän haluaa) Kaikki voittavat. 

Vierailija
358/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja intohimo suklaaseen, sekä miesvihafeminismi

Vierailija
359/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että moni nainen täällä ei koe että itse pitää tarjota mitään ja niin oli myös eksänkin kanssa. Olin mukana hänen harrastuksissaan, kuskasin ja hoidin hänen asioita, autoin häntä kun oli pitkään kipeä, ostin kukkia ystävänpäivänä jne. Pidin hänestä huolta ja koitin tehdä hänet onnelliseksi mutta eipä hän koskaan tuntunut koittavan tehdä minua onnelliseksi. Tuntui lähinnä kaverisuhteelta kun ainut ero mitä en kaverilta saisi oli muutama pusu ja halailua sohvalla kun katsottiin sarjoja. Puoli vuotta jaksoin katsoa tuommoista kunnes otin

Kaikki miehethän sitä "haluavat" aluksi. 

Kummasti haluavat lapsia velan kanssa ja naimisiin, vaikka sanoo ettei halua naimisiin. Tuo on toki hyvä tapa päästä musta eroon helposti, ehkä siinä syy, kumpikin säilyttää siinä erossa kasvonsa. Eri 

Vierailija
360/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tästä eri mieltä. Ikisinkut ovat usein harkitsevia ja analyyttisiä kuin suhteesta toiseen lentävät jotka tuskin paljoa miettivät muuta kuin että tuossapa kiva sinkku, kokeillaan.

Analyyttiset ikisinkut ovat varmastikin enemmän pohtineet heikkouksiaan ja vahvuuksiaan ja myös mitä heillä olisi annettavaa toiselle. Saattavat olla jopa turhan itsekriittisiä. 

Suhteesta toiseen ajautuvat tuskin miettivät olenko nyt tarpeeksi toiselle, tässä kännykkää kun illat sohvalla selailen ja puhelen päivittäin omia juttujani ja kihnutan kyljessä.

Tässä ei ole tarkoitus dissata ketään, ei ikisinkkua, ei sarjasuhteilijoita, vaan tuoda ilmi se, että itselleen ja tylsyydelleen tulisi antaa armoa. Ei suhde ole aina ilotulitusta eikä tarvitse olla mikään supliikki tirehtööri. Me kaikki ollaan loppujen lopuksi aika tavallisia, tylsiä ja arkisia. Jollekulle olisit kuitenkin tylsänä, turhia juttujasi suoltavana sohvanmurkassa kihnutellessasikin tärkeä.