Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkkuja yhdistää usein yksi asia

Vierailija
19.06.2024 |

Se että on mietitty tarkkaan mitä itse haluaa, mutta ei lähes lainkaan sitä mitä itse tarjoaa.

Moni olettaa että on vain sellaisenaan uskomaton helmi ja itsellä sitten hirveän pitkä lista ja tiukat kriteerit. Usein täysin epärealistiset omaan ns. tasoon nähden.

Kommentit (394)

Vierailija
321/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei ole halunnut parisuhdetta joten hän ei siihen myöskään sitoudu. Seksi on ainoa mikä kiinnostaa, niin sitä hakee sitten heti muualta, jos sattuu kuivempi kausi tai oikeastaan mitään syytä ei edes tarvitse. Seksiseksiseksi. "

Tuo on vain omaa oletustasi. Ei mies hae seksiä muualta jos haluaa sitä tietyltä naiselta. Vai haetko itse heti parisuhdetta/rakkautta/läheisyyttä/mitä lie heti muualta jos miehellä on kuiva kausi?

Miksi mies ei sitten halua sen naisen kanssa parisuhdetta?

Jos vain ei halua parisuhdetta. Ei vastusta parisuhdetta mutta ei sellaista halua.

Miksi helvetissä se sitten on parisuhteessa?

Jotta saa seksiä naiselta

Miksi haluaa seksiä juuri siltä tietyltä naiselta?

Vierailija
322/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on liikaa valinnanvaraa. Uskollisuutta ei enää ole koska miksi tyytyä yhteen jos on muitakin parempiakin hedelmiä tarjolla?

Naisille se tällaista onkin. Kaikille miehille ei ole edes naista saatavilla kun taas naiset saa miehen sormia napsauttamalla jos sellaisen haluavat.

Eiköhän tämän ketjun yksi suurimpia puheenaiheita ole se, etteivät naiset löydä miestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana keskustelu. Nyt pakko kumminki lopettaa, kun on oikia elämäki olemassa.

Taidan tänää ottaa miestä munasta kiinni ja ohjata sen pildeeni 😊

Vierailija
324/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei ole halunnut parisuhdetta joten hän ei siihen myöskään sitoudu. Seksi on ainoa mikä kiinnostaa, niin sitä hakee sitten heti muualta, jos sattuu kuivempi kausi tai oikeastaan mitään syytä ei edes tarvitse. Seksiseksiseksi. "

Tuo on vain omaa oletustasi. Ei mies hae seksiä muualta jos haluaa sitä tietyltä naiselta. Vai haetko itse heti parisuhdetta/rakkautta/läheisyyttä/mitä lie heti muualta jos miehellä on kuiva kausi?

Jos vain ei halua parisuhdetta. Ei vastusta parisuhdetta mutta ei sellaista halua.

Miksi helvetissä se sitten on parisuhteessa?<

Säälin sitä naista, joka on targetoitu seuraavaksi kaadoksi. 

Vierailija
325/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on liikaa valinnanvaraa. Uskollisuutta ei enää ole koska miksi tyytyä yhteen jos on muitakin parempiakin hedelmiä tarjolla?

Naisille se tällaista onkin. Kaikille miehille ei ole edes naista saatavilla kun taas naiset saa miehen sormia napsauttamalla jos sellaisen haluavat.

Ilmeisesti eivät saa, koska tasot. 

Vierailija
326/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämän ketjun yksi suurimpia puheenaiheita ole se, etteivät naiset löydä miestä. 

Nehä löytää mistä vaan jos haluavat miehen. Jos taas ei kelpaa niin ite valittee sinkkuuden.

Vierailija
327/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että moni nainen täällä ei koe että itse pitää tarjota mitään ja niin oli myös eksänkin kanssa. Olin mukana hänen harrastuksissaan, kuskasin ja hoidin hänen asioita, autoin häntä kun oli pitkään kipeä, ostin kukkia ystävänpäivänä jne. Pidin hänestä huolta ja koitin tehdä hänet onnelliseksi mutta eipä hän koskaan tuntunut koittavan tehdä minua onnelliseksi. Tuntui lähinnä kaverisuhteelta kun ainut ero mitä en kaverilta saisi oli muutama pusu ja halailua sohvalla kun katsottiin sarjoja. Puoli vuotta jaksoin katsoa tuommoista kunnes otin eron.

Onneksi nykyinen naisystäväni tietää miten mies pidetään onnellisena.

Mulla on ihan päinvastainen kokemus. Sellaista miestä, joka ei halunnut mennä naimisiin tai hankkia lapsia, ei löytynyt. 

Vierailija
328/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehä löytää mistä vaan jos haluavat miehen. Jos taas ei kelpaa niin ite valittee sinkkuuden.

Juu. Kun Repa lähijuottolasta ei kelpaa niin ihan itse valitsin sinkkuuden. Toki. 

Vierailija
329/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että moni nainen täällä ei koe että itse pitää tarjota mitään ja niin oli myös eksänkin kanssa. Olin mukana hänen harrastuksissaan, kuskasin ja hoidin hänen asioita, autoin häntä kun oli pitkään kipeä, ostin kukkia ystävänpäivänä jne. Pidin hänestä huolta ja koitin tehdä hänet onnelliseksi mutta eipä hän koskaan tuntunut koittavan tehdä minua onnelliseksi. Tuntui lähinnä kaverisuhteelta kun ainut ero mitä en kaverilta saisi oli muutama pusu ja halailua sohvalla kun katsottiin sarjoja. Puoli vuotta jaksoin katsoa tuommoista kunnes otin eron.

Onneksi nykyinen naisystäväni tiet

Mulla on ihan päinvastainen kokemus. Sellaista miestä, joka ei halunnut mennä naimisiin tai hankkia lapsia, ei löytynyt. 

Kaikki miehethän sitä "haluavat" aluksi. 

Vierailija
330/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä se sitten on parisuhteessa?<

Tuleeko sulle yllätyksenä että miehet haluais tiettyä naista? Et ole sitten ihmiskunnan historiaa ja mytologioita edes lukenu.

Otetaas esimerkkinä vaikka Troijan Helena

Vierailija
331/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti eivät saa, koska tasot. 

Tasot? Onko naisilla jotain tasoja joiden ulkopuolelta miehet ei kelpaa?

Vierailija
332/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset luulevat itsestään liikoja.

Japanilaiset nauset ovat paljon mukavampia ja eivät ole heti kysymässä koulutusta ja ammattia. M34

Vierailija
333/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Kun Repa lähijuottolasta ei kelpaa niin ihan itse valitsin sinkkuuden. Toki. 

Juuri näin. Pitäähän miehillekin kelvata se Raija lähijuottolasta.

Vierailija
334/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset ei ikinä saa miestä, kun tavallinen mies ei kelpaa.

Vierailija
335/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Pitäähän miehille

Ei pidä, mutta valitettavan usein kelpaa, koska rimaa ei ole ja parisuhdetta voi aina esittää, jotta pääsee panemaan. 

Vierailija
336/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset nauset ovat paljon mukavampia ja eivät ole heti kysymässä koulutusta ja ammattia. M34

Japani on taivas meille sinkkumiehille.

Vierailija
337/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasianaiset hullu voi pakata laukkunsa ja muuttaa pois. 

Oikia mies tykkää naisista heidän itsensä takia, ei kansallisuuden.

Vierailija
338/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mutta jos niin luulet ni muuta sinne, jääpähä mulle enemmän naisia.

Vierailija
339/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Siellähän kolmasosa ei ole harrastanut seksiä koskaan, että sen verran kiihkeää on meno. 

Vierailija
340/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään löydä naista, koska en käytä tinderiä, enkä liiku missään "tapahtumissa". On muutenkin mennyt niinsanoitusti maku naisiin, ei vaan jaksa. Mulla on muutakin tekemistä.