Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkkuja yhdistää usein yksi asia

Vierailija
19.06.2024 |

Se että on mietitty tarkkaan mitä itse haluaa, mutta ei lähes lainkaan sitä mitä itse tarjoaa.

Moni olettaa että on vain sellaisenaan uskomaton helmi ja itsellä sitten hirveän pitkä lista ja tiukat kriteerit. Usein täysin epärealistiset omaan ns. tasoon nähden.

Kommentit (394)

Vierailija
361/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkään sinkkuna olleista naisita olen huomannut, että heillä on haluttomuutta seksiin.

Ai. Täällä on sellainen patouma, että en tiedä, kuka mies kestäisi ottaa vastaan purkaakseen sen. 

Minä voin sun patoumat aukasta mutta voih et mulle antais kumminkaan.

Vierailija
362/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkään sinkkuna olleista naisita olen huomannut, että heillä on haluttomuutta seksiin.

Ai. Täällä on sellainen patouma, että en tiedä, kuka mies kestäisi ottaa vastaan purkaakseen sen. 

Eipä mulle ainakaan tällasta patoa ole vastaan tullu. Siis ikisinkuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma tasoni on miesten mielestä alkkis tai henkisesti väkivaltainen duunari niin ihan mielelläni olen yksin epärealistisella tasollani.

Etkai tarkoita että henkisesti väkivaltainen akateeminen olis sen parempi?

Mua ei haittaa pätkääkään onko duunari vai mikä on vaikka olen akateeminen.

Vierailija
364/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei ole halunnut parisuhdetta joten hän ei siihen myöskään sitoudu. Seksi on ainoa mikä kiinnostaa, niin sitä hakee sitten heti muualta, jos sattuu kuivempi kausi tai oikeastaan mitään syytä ei edes tarvitse. Seksiseksiseksi. "

Tuo on vain omaa oletustasi. Ei mies hae seksiä muualta jos haluaa sitä tietyltä naiselta. Vai haetko itse heti parisuhdetta/rakkautta/läheisyyttä/mitä lie heti muualta jos miehellä on kuiva kausi?

Miksi mies ei sitten halua sen naisen kanssa parisuhdetta?

<

On kusipäisyyttä olla feikkaamassa seksiä, jos kerran ei seksiä halua. Se on huijaamista ja toisen tunteilla leikkimistä. Ole mieluummin rehellinen ja sano ettet halua seksiä, se on reilua etkä silloin ajaudu antamaan sille miehelle mitä hän haluaa (jos se on seksi mitä hän haluaa) Kaikki voittavat. 

Kuule, yleensä naiset haluavat seksiä parisuhteissaan. Tuo sinun asennevammasi voi olla syy siihen, miksi jäätyvät kanssasi eivätkä enää haluakaan. Lisäksi on fakta, että erittäin huomiotaherättävästi laittautuneet seksikkäät naiset eivät ole seksin vaan huomion perässä. Se kaupan kassalla oleva arkivaatteissa oleva nainen voi olla illalla täysi halukas villikissa miehensä kanssa. 

Vierailija
365/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun en halua seksiä kuin ainoastaan parisuhteessa. 

Miehet ihan vaan ilman mitään totuuspohjaakaan valittavat haluttomista naisista. Sitten, kun vastassa on oikeasti todella halukas nainen, ei välttämättä kestetä sitäkään. 

Vierailija
366/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma tasoni on miesten mielestä alkkis tai henkisesti väkivaltainen duunari niin ihan mielelläni olen yksin epärealistisella tasollani.

Etkai tarkoita että henkisesti väkivaltainen akateeminen olis sen parempi?

Mua ei haittaa pätkääkään onko duunari vai mikä on vaikka olen akateeminen.

Siinäpä se tais pitkän sinkkuuden syy selvitäkin. Alkkishan voi olla duunari tai vaikka presidentti.

Vierailija
367/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemiani ikisinkkuja yhdistää ainakin rumuus.

Itse tiedän useita ns hyviä saaliita, mutta heillä on aivan mahdottomat kriteerit kumppaniehdokkaille sekä he ovat ihmissuhteissa turhan yksipuolisia. Puhuvat paljon siitä mitä haluavat mutta ei lainkaan siitä mitä antavat.

Moni nainen ohitti lapsentekoiän vaikka perhettä olisi halunnut. Miehet 50+ ei meinaa enää kelvata kolmekymppisille naisille, joiden kanssa perhettä voisi vielä saada.

Muutama noista tuntemistani rumista ikisinkuista olisi persoonansa puolesta ehdottomasti hyviä saaliita. Ovat älykkäitä, empaattisia ja hyviä keskustelijoita. Mutta, he ovat myös rumia, eikä kukaan siksi kiinnostu heistä. 

T. sama jolle vastasit

Tiedän erään melko ruman naisen, joka on kaiken lisäksi epäsiisti ja luonteeltaankin introvertti ja melko vastenmielinen. Nainen on ollut kahdesti naimisissa ja aina on miesystävä löytynyt rinnalle. Ihmettelen suuresti.

Vierailija
368/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ihan vaan ilman mitään totuuspohjaakaan valittavat haluttomista naisista. Sitten, kun vastassa on oikeasti todella halukas nainen, ei välttämättä kestetä sitäkään. 

Entäs sitten kun patoumat on aukaistu? Seksielämä loppuu siihen?

Vierailija
369/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani ihmiset ovat alkaneet ikisinkuiksi 40-60-vuotiaina, kun mitta parisuhteiden osalta on tullut täyteen.

Mä olen itse 40v, ja ainakin omassa lähipiirissä jakopiiri on aivan selkeä: on ihmisiä jotka ovat systemaattisesti harrastaneet seurustelu/parisuhteita koko elämänsä (lyhyitä sinkkujaksoja toki välissä), ja sitten on ikisinkut jotka eivät ole koskaan saaneet ketään. En tunne yhtäkään sellaista ihmistä, joka oli aiemmin "seurustelija" mutta muuttunut ikisinkuksi. 

Kuinka kauan eron jälkeen pitää olla sinkku, että voi ikisinkuuntua? Minä seurustelin teininä pariin kertaan, tapasin 20 vuotiaana miehen jonka kanssa olin 15 v. Erosin, ja siitä asti olen ollut äärimmäisen tyytyväinen lapsettomana sinkkuna elämiseen. Muutama suhde on ollut, mutta pienintäkään aietta seurusteluun, yhteiselämään tai edes julkisesti yhdessä näyttäytymiseen ei ole ollut enkä sitä ole halunnut. Näin on mennyt 10 v.

Vierailija
370/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei ole halunnut parisuhdetta joten hän ei siihen myöskään sitoudu. Seksi on ainoa mikä kiinnostaa, niin sitä hakee sitten heti muualta, jos sattuu kuivempi kausi tai oikeastaan mitään syytä ei edes tarvitse. Seksiseksiseksi. "

Tuo on vain omaa oletustasi. Ei mies hae seksiä muualta jos haluaa sitä tietyltä naiselta. Vai haetko itse heti parisuhdetta/rakkautta/läheisyyttä/mitä lie heti muualta jos miehellä on kuiva kausi?

Miksi mies ei sitten halua sen naisen kanssa parisuhdetta?

<

On kusipäisyyttä olla feikkaamassa seksiä, jos kerran ei seksiä halua. Se on huijaamista ja toisen tunteilla leikkimistä. Ole mieluummin rehellinen ja sano ettet halua seksiä, se on reilua etkä silloin ajaudu antamaan sille miehelle mitä hän haluaa (jos se on seksi mitä hän haluaa) Kaikki voittavat. 

Seksiä ei ole mikään pakko kenenkään antaa kenellekään tosiaan. Jos siihen suostuu painostettuna, ollaan jo r aiskauksen määritelmässä. Hyvä neuvo todellakin sanoa, ettei seksiä halua. Niin kuuluu tehdäkin, jos ei halua seksiä. Jännästi vaan sitä ei joskus uskota tai se saa toisessa aikaan raivoa...

Vai puhutko jostain "seksin lupaamisesta"? Parisuhde ei ole lupaus seksistä. Avioliitto ei ole lupaus seksistä. Yhteiset jatkot baarin jälkeen eivät ole lupaus seksistä. Mitään "lupausta seksistä" ei ole. Ei miehille eikä naisille. Kukaan ei omista käyttöoikeutta kumppaninsa kehoon.

Vierailija
371/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tasosi ole alkkis vaan sinun kuvitellaan olevan hoivaava, hyväksyvä ja joustava. Siksi kuvaamasi kaltaiset miehet etsiytyvät seuraasi. Tiedän kokemuksesta sillä samoin minulle yritetään lykätä hyväntekeväisyyskohteita ja avuntarvitisjoita vaikka totuus on etten katselisi hetkeäkään alkoholistia yms. parisuhdekumppanina.

Sitten, kun kuvioon astuu kapset ootte lasun kynsissä niin elämä on yttä hel*

Tuo tyrkytys on juuri syy sinkkuuteeni.

Vierailija
372/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lopu. Libido on korkea. Valitettavasti vaan en taivu irtoseksiin, joten yritän kestää. 

Vierailija
373/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ikisinkku nainen ja seuraillut tätä asiaa omassa tuttavapiirissäni ja työkavereissa. Minusta ei ollenkaan noin. Se mikä useimpia yhdistää on lähinnä introverttiys, joka johtaa siihen ettei tule tavattua kovin paljon ihmisiä, joista löytää se kumppani. Eikä moni, kuten en minäkään, ole koskaan edes erityisesti etsinyt kumppania. Eli ei iole mitään listoja mietitty. Ajateltu vaan, että jos nyt jonkun tapaan niin hyvä, jos en, niin sekin käy.

Olen samoilla linjoilla mutta minun toiveeni on löytää introverttinaisena älykäs mies. Minulle tärkeää on keskustelu erilaisista asioista. Miesten kanssa joita kiinnostaa sellaiset perusjutut kuten alkoholi ja tietty rillumarei elämä ja muu jonninjoutava ei kiinnosta.

Olen kyllä ollut naimisissa ja hankkinut lapsia mutta mies oli täysin vääränlainen ja erohan siitä tuli. Ei kiitos enää samaa. Joten sinkkuelämä ei yhtään hullumpaa sen kokemuksen jälkeen Tiedän ettei älykkäitä miehiä ole kuin kolmasosa kaikista ei siis helppoa ole sellaista löytää. Sinkkuna mennään varmaan eteenpäin mutta ei se ole suuri ongelma.

Vierailija
374/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös miehet osaavat lopettaa seksielämän. Vaikka kuinka moni nainen on suhteessa puutteessa. 

Vierailija
375/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan kumppanilta täysin samoja asioita, mitä itse voin hänelle tarjota.

Sama elämänkatsomus, elämäntyyli, yhteneväinen luonne ja tavoitteet elämässä. Samankaltainen näkemys tulevasta ja suht samanlaiset haaveet. Talouden tulee olla kunnossa ja rahankäytön järkevää. 

Pidän rauhasta, en draamaile, olen alkoton ja savuton sekä liikunnallinen. Pidän arjesta ja rutiineista, en tarvitse kovaa menoa ja meininkiä. Haluan rakastaa ja olla rakastettu. Haluan hellyyttä ja intohimoa, syvällisiä keskusteluja. Haluan arvostusta, kunnioitusta ja tukea elämässä, kaikkea näistä voin itse myös antaa kunnolliselle kumppanille.

Samanlainen kumppani kuin itse olen olisi kiva, jos ei löydy, yksinkin pärjään vallan hyvin. Kumppanin tulee tuoda lisäarvoa ja positiivisuutta elämään, kumppanin ei tule lisätä taakkaa ja tuoda negatiivisuutta elämään tullessaan. Näillä mennään. 

Aamen! Täysin kuin minun kirjoittamani. Juuri näin asioiden pitäisi mennä. Mutta hyvin usein miehet suuttuvat, kun olen kirjoittanut tuontyylisen määritelmän profiiliini ja selviää, että heillä onkin täysin erilaiset arvot ja elämäntavoitteet kuin minulla enkä siksi ole kiinnostunut heistä. 

Vierailija
376/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama elämänkatsomus, elämäntyyli, yhteneväinen luonne ja tavoitteet elämässä. Samankaltainen näkemys tulevasta ja suht samanlaiset haaveet. Talouden tulee olla kunnossa ja rahankäytön järkevää. 

Pidän rauhasta, en draamaile, olen alkoton ja savuton sekä liikunnallinen. Pidän arjesta ja rutiineista, en tarvitse kovaa menoa ja meininkiä. Haluan rakastaa ja olla rakastettu. Haluan hellyyttä ja intohimoa, syvällisiä keskusteluja. Haluan arvostusta, kunnioitusta ja tukea elämässä, kaikkea näistä voin itse myös antaa kunnolliselle kumppanille.

Samanlainen kumppani kuin itse olen olisi kiva, jos ei löydy, yksinkin pärjään vallan hyvin. Kumppanin tulee tuoda lisäarvoa ja positiivisuutta elämään, kumppanin ei tule lisätä taakkaa ja tuoda negatiivisuutta elämään tullessaan. Näillä men

Aamen! Täysin kuin minun kirjoittamani. Juuri näin asioiden pitäisi mennä. Mutta hyvin usein miehet suuttuvat, kun olen kirjoittanut tuontyylisen määritelmän profiiliini ja selviää, että heillä onkin täysin erilaiset arvot ja elämäntavoitteet kuin minulla enkä siksi ole kiinnostunut heistä. 

Tuo teksti on keskeisin syy ikisinkkuihin naisiin. Se, ettei tuollaisia miehiä ole tarpeeksi, tarkoita, että naisen taso olisi jossain sarjapanijan tai haluttomana parisuhteessa olevan tasolla. 

Vierailija
377/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen kumppani kuin itse olen olisi kiva, jos ei löydy, yksinkin pärjään vallan hyvin. Kumppanin tulee tuoda lisäarvoa ja positiivisuutta elämään, kumppanin ei tule lisätä taakkaa ja tuoda

Tuo teksti on keskeisin syy ikisinkkuihin naisiin. Se, ettei tuollaisia miehiä ole tarpeeksi, tarkoita, että naisen taso olisi jossain sarjapanijan tai haluttomana parisuhteessa olevan tasolla. 

Ja silti minä tällaisena miehenä en saa koskaan tykkäyksiä tai treffejä. Jännä homma.

Vierailija
378/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti minä tällaisena miehenä en saa koskaan tykkäyksiä tai treffejä. Jännä homma.

Koska me tällaiset naiset emme ole Tinderissä. 

Vierailija
379/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on liikaa valinnanvaraa. Uskollisuutta ei enää ole koska miksi tyytyä yhteen jos on muitakin parempiakin hedelmiä tarjolla?

Naisille se tällaista onkin. Kaikille miehille ei ole edes naista saatavilla kun taas naiset saa miehen sormia napsauttamalla jos sellaisen haluavat.

Älä jankuta. Useimmat naiset eivät halua "sormia napsauttamalla" satunnaista panoa jonkun likaisen ventovieraan vastaantulijan kanssa vaan avioliiton ja lapsia tavallisen, kunnollisen perusmiehen kanssa. Naps naps! En ole saanut kunnollista parisuhdetta, vaikka kuinka napsuttelen sormiani. 

N36

Vierailija
380/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on liikaa valinnanvaraa. Uskollisuutta ei enää ole koska miksi tyytyä yhteen jos on muitakin parempiakin hedelmiä tarjolla?

Naisille se tällaista onkin. Kaikille miehille ei ole edes naista saatavilla kun taas naiset saa miehen sormia napsauttamalla jos sellaisen haluavat.

Älä jankuta. Useimmat naiset eivät halua "sormia napsauttamalla" satunnaista panoa jonkun likaisen ventovieraan vastaantulijan kanssa vaan avioliiton ja lapsia tavallisen, kunnollisen perusmiehen kanssa. Naps naps! En ole saanut kunnollista parisuhdetta, vaikka kuinka napsuttelen sormiani. 

N36

No et tietenkää saa kun mulla on jo lapset tehtynä ja enempää en tee.