Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkkuja yhdistää usein yksi asia

Vierailija
19.06.2024 |

Se että on mietitty tarkkaan mitä itse haluaa, mutta ei lähes lainkaan sitä mitä itse tarjoaa.

Moni olettaa että on vain sellaisenaan uskomaton helmi ja itsellä sitten hirveän pitkä lista ja tiukat kriteerit. Usein täysin epärealistiset omaan ns. tasoon nähden.

Kommentit (394)

Vierailija
281/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei ole halunnut parisuhdetta joten hän ei siihen myöskään sitoudu. Seksi on ainoa mikä kiinnostaa, niin sitä hakee sitten heti muualta, jos sattuu kuivempi kausi tai oikeastaan mitään syytä ei edes tarvitse. Seksiseksiseksi. "

Tuo on vain omaa oletustasi. Ei mies hae seksiä muualta jos haluaa sitä tietyltä naiselta. Vai haetko itse heti parisuhdetta/rakkautta/läheisyyttä/mitä lie heti muualta jos miehellä on kuiva kausi?

Miksi mies ei sitten halua sen naisen kanssa parisuhdetta?

Moni nainen ei halua anaaliseksiä mutta antaa sitä silti koska mies haluaa.

No niillä naisilla ei ole mitään itsekunnioitusta eivätkä ymmärrä mitä on kehollinen itsemääräämisoikeus. 

Tai sitten heille se on ihan sama eikä mikään inhotus, täysin neutraali asia.

Vierailija
282/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei ole halunnut parisuhdetta joten hän ei siihen myöskään sitoudu. Seksi on ainoa mikä kiinnostaa, niin sitä hakee sitten heti muualta, jos sattuu kuivempi kausi tai oikeastaan mitään syytä ei edes tarvitse. Seksiseksiseksi. "

Tuo on vain omaa oletustasi. Ei mies hae seksiä muualta jos haluaa sitä tietyltä naiselta. Vai haetko itse heti parisuhdetta/rakkautta/läheisyyttä/mitä lie heti muualta jos miehellä on kuiva kausi?

Jos vain ei halua parisuhdetta. Ei vastusta parisuhdetta mutta ei sellaista halua.

Ei voi olla tilannetta, että ei halua jotain muttei vastustakaan sitä :D Joko on tai ei ole. Vai onko se joku Schrödingerin parisuhde?

Ei

Miksei voi olla? En halua tänään syödä pizzaa mutta syön jos sitä sattuu olemaan. Jos vastustaisin pizzan syömistä niin en söisi vaikka se olisi maailman ainoa ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mitä tarjoat parisuhteeseen? Hemmetin huono ohje, koska suurin osa meistä ihmisistä ajattelee itsestään valoisammin ja positiivisemmin kuin mitä me olemme. Sellaisen ihanneminän kautta.

Esimerkki: nuoruuden poikaystävä kertoi olevansa spontaani ja rakastavansa spontaaneja seikkailuja. Otetaan auto ja ajetaan toiseen kaupunkiin ja seikkaillaan siellä. Lähdetään lauantaina kaupungille, keksitään kivaa tekemistä lennosta ja tullaan kotiin sitten joskus saman päivän aikana. Mennään kävelylle ja etsiydytään jonnekin uuteen kahvilaan tai ravintolaan purtavalle. Oikein mainosti tätä, että miten tykkää tällaisesta.

No, todellisuus olikin sitten sitä, että kun sen yhden ainoan kerran kerrankin lähdettiin spontaanisti seikkailemaan, ei kitinälle tullut loppua. Miksi me ollaan täällä, tylsää, pitäis olla suunnitelma, ei tälleen voi tehdä, mennään kotiin, en tykkää.

Ehkäpä se spontaanius oli tälle kyseiselle tyypille sitä, että kaveri soittaa, että tule soittamaan kitaraa ja juomaan kaljaa ja tyyppi lähtee spontaanisti matkaan :D

Vierailija
284/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti, mitä tarjoat parisuhteeseen? Hemmetin huono ohje, koska suurin osa meistä ihmisistä ajattelee itsestään valoisammin ja positiivisemmin kuin mitä me olemme. Sellaisen ihanneminän kautta.

Esimerkki: nuoruuden poikaystävä kertoi olevansa spontaani ja rakastavansa spontaaneja seikkailuja. Otetaan auto ja ajetaan toiseen kaupunkiin ja seikkaillaan siellä. Lähdetään lauantaina kaupungille, keksitään kivaa tekemistä lennosta ja tullaan kotiin sitten joskus saman päivän aikana. Mennään kävelylle ja etsiydytään jonnekin uuteen kahvilaan tai ravintolaan purtavalle. Oikein mainosti tätä, että miten tykkää tällaisesta.

No, todellisuus olikin sitten sitä, että kun sen yhden ainoan kerran kerrankin lähdettiin spontaanisti seikkailemaan, ei kitinälle tullut loppua. Miksi me ollaan täällä, tylsää, pitäis olla suunnitelma, ei tälleen voi tehdä, mennään kotiin, en tykkää.

Ehkäpä se spontaanius oli tälle kyseiselle ty

Hyi kuinka ällöttävältä tuollanen spontaanius kuulostaa. Minä en tee mitään vaikka suunnittelis vuoden koska en halua että mikään muuttuu ikinä. Jopa kesäloma on mulle kauhistus koska en mene töihin aamulla.

Vierailija
285/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vain ei halua parisuhdetta. Ei vastusta parisuhdetta mutta ei sellaista halua.

Ei voi olla tilannetta, että ei halua jotain muttei vastustakaan sitä :D Joko on tai ei ole. Vai

Aivan, eli nainen on kuin pitsa. Mitä se pitsa siitä saa, että joku mies vetää napaansa?

Ei ikinä parisuhdetta miehen kanssa, joka ei aidosti rakasta, vaan ajattelee naista ja parisuhdetta lähinnä pitsana.

Vierailija
286/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi kyllä jonkinlainen joustamattomuus, ajatus siitä ettei itse tarvitse muuttua tai tulla vastaan missään. Että "minä olen tällainen ja pitää löytyä minuun sopiva ihminen". Siis sillä tasolla että mietitään parien treffien jälkeen voisinko asua tuon kanssa kun on erilaiset rutiinit tai sisustusmaku jne.

Ja pidetään ylpeyttään/pelkoaan yllä sellaista En tarvitse sinua -muuria ettei vaan satu.

Vierailija
287/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AIVAN! Juuri näin sen pitäisikin olla. Ei se, että mitä MINÄ voin tarjota parisuhteeseen, vaan millaisen kumppanin minä haluan ja mitä haluaisin tehdä hänen kanssaan. Millaista arkemme on, entä juhlat, millaista elämää haluamme elää yhdessä jne.

Ollaan väärillä urilla, jos sanotaan, että olen spontaani ja todellisuudessa haluaakin tiukat rutiinit, koska ne tekevät aidosti onnellisiksi. Tai päinvastoin, mainostaa olevansa rutiini-ihminen, mutta onkin huithapeli.

Vierailija
288/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua parisuhdetta miehen kanssa, joka ei vastusta parisuhdetta eikä halua parisuhdetta.

Vierailija
289/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi kyllä jonkinlainen joustamattomuus, ajatus siitä ettei itse tarvitse muuttua tai tulla vastaan missään. Että "minä olen tällainen ja pitää löytyä minuun sopiva ihminen". Siis sillä tasolla että mietitään parien treffien jälkeen voisinko asua tuon kanssa kun on erilaiset rutiinit tai sisustusmaku jne.

En itse kyllä ole missään suhteessani mitenkään joutunut muuttumaan. Minkälaiseen muutokseen ajattelet, että pitäisi olla valmis? Kyllä kai ihmissuhteet yleensä perustuvat siihen, että ihmiset sopivat yhteen, eikä niin että yhteensopimattomat yritetään muokata toisilleen sopiviksi.

Vierailija
290/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä "ei halua parisuhdetta mutta ei vastusta sitä" ja pizzavertauksista tulee sellainen kuva, että miehet vaan seksinhimossa ajautuvat parisuhteisiin.

Onko samaa ilmiötä, kuin se, että miehet ajautuvat perheenisiksi, vaikka eivät halua lapsia, mutta eivät vastustakaan?

Sitten kun ajautumisesta koituu vastuita ja velvollisuuksia, märistään ettei koskaan haluttukaan sitä parisuhdetta, yhdessäasumista tai lapsia ja sen takia ei ole halua osallistua mihinkään. 

Kannattais vastustaa asiaa, jota ei halua.

Vierailija
291/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä "ei halua parisuhdetta mutta ei vastusta sitä" ja pizzavertauksista tulee sellainen kuva, että miehet vaan seksinhimossa ajautuvat parisuhteisiin.

Onko samaa ilmiötä, kuin se, että miehet ajautuvat perheenisiksi, vaikka eivät halua lapsia, mutta eivät vastustakaan?

Sitten kun ajautumisesta koituu vastuita ja velvollisuuksia, märistään ettei koskaan haluttukaan sitä parisuhdetta, yhdessäasumista tai lapsia ja sen takia ei ole halua osallistua mihinkään. 

En halua maksaa veroja mutta maksan silti

Vierailija
292/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tajua miten joku voi koko elämänsä ajatella että olisi kiva löytää joku mutta ei tee asian eteen mitään. Ehkä sitten se halu löytää joku on niin olematon mutta itse en ainakaan voisi elää noin.

Miksi pitäisi löytää joku? Ihminen voi olla elämäänsä tyytyväinen muutenkin.

Vierailija
293/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ajautumisessa on vikana? Jotainha sitä on elämässä tehtävä ennen kuolemaa

Vierailija
294/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mielestäni tarjoamista. Jos tuntuu itsestä siltä, ettei oikein saa suhteesta mitään, mitä tarvitsee, niin lopulta houkuttaa olla mieluummin yksin. Sama toisinpäin. Itsellä on oltava jotain annettavaa toiselle, että se toinen jaksaa katsella sinua.

Normaalisti se "tarjottava" on henkilö itse, hänen persoonansa. Sitten se joko on hyvä match tai sitten ei. En minä ainakaan usko, että olisin kaikkien unelmatyttöystävä, vaikka joillekin voin sitä ollakin. Näin ollen minulla ei joillekin ole tarjottavanä käytännössä mitään, kun taas jollekin on paljonkin. Mutta ei minun tuota kannata miettiä - miehen on itse tiedettävä, mitä haluaa, millainen nainen sytyttää ja tunnistettava omat tunteensa ja halunsa. Ei minun kannata miesten puolesta alkaa tätä pohdiskella. Sellainen mies jaksaa katsella minua, joka tuntee minuun vetoa. Joku toinen ei. Mutta se vetovoima on hänen korviensa välissä, en minä sitä voi keinotekoisesti kenellekään luoda - enkä haluakaan.

Vierailija
295/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usealla (ei kaikilla) ikisinkulla voi olla kyse kiintymyssuhdetraumasta. Välttelevä tai pelokas kiintymyssuhde. Silloin ihmisen hermosto vastustaa kiintymistä. Ensin tulee ihastus, mutta sitten tulee kova ällötys ja toisessa näkee vain huonoja puolia. Siitä voi parantua, jos tiedostaa ja tekee töitä sen eteen. Mutta jos sitä ei tiedosta, niin tuntuu vain siltä, että sopivaa ei ole tullut vastaan, kun ihastukset lopahtaa. Normaalin kiintymyssuhteen omaava ihminen pystyy kiintymään epätäydelliseen puolisoon ja kokemaan siitä onnea. Ja sitten myös kiintymyssuhdetrauma voi aiheuttaa sen, että kiintyy vain persoonallisuuhäiriöisiin ja tulee tunne, että helpommalla pääsee, kun on vain yksin. Itse pidän sinkkuelämää yhtä arvokkaana kuin liittolaisuutta. Mutta kyllä hyvä pitkä liitto tuo onnea ja hyvinvointia. 

Vierailija
296/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppania on nyt verrattu pizzaan ja veroihin. Onnea vaan.

Vierailija
297/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usealla (ei kaikilla) ikisinkulla voi olla kyse kiintymyssuhdetraumasta. Välttelevä tai pelokas kiintymyssuhde. Silloin ihmisen hermosto vastustaa kiintymistä. Ensin tulee ihastus, mutta sitten tulee kova ällötys ja toisessa näkee vain huonoja puolia. Siitä voi parantua, jos tiedostaa ja tekee töitä sen eteen. Mutta jos sitä ei tiedosta, niin tuntuu vain siltä, että sopivaa ei ole tullut vastaan, kun ihastukset lopahtaa. Normaalin kiintymyssuhteen omaava ihminen pystyy kiintymään epätäydelliseen puolisoon ja kokemaan siitä onnea. Ja sitten myös kiintymyssuhdetrauma voi aiheuttaa sen, että kiintyy vain persoonallisuuhäiriöisiin ja tulee tunne, että helpommalla pääsee, kun on vain yksin. Itse pidän sinkkuelämää yhtä arvokkaana kuin liittolaisuutta. Mutta kyllä hyvä pitkä liitto tuo onnea ja hyvinvointia. 

Jaa minä nään naisissa aina vaan hyviä puolia ja mitä pitempää oon heidä kanssaa niin näen niitä lisää. Silti oon ikisinkku kun eihä heille kelepaa tämmönen kaupungissa asuva koulutettu uramies.

Vierailija
298/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osata lukea tekstiä ja ymmärtää sen tarkoitusta. Onnea vaan.

Vierailija
299/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ajautumisessa on vikana? Jotainha sitä on elämässä tehtävä ennen kuolemaa

Ajautujat voivat ajautua keskenään. Freeloaderit riippakivet ovat loisia.

Vierailija
300/394 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osata lukea tekstiä ja ymmärtää sen tarkoitusta. Onnea vaan.

Nimenomaan on ymmärretty,