Persujen kannatus jatkaa romahtamistaan.
Uusin galluppi taas julkaistu ja YLLÄTYS! Persut edelleen vapaapudotuksessa.
Onneksi suomalaiset ovat järkiintyneet.
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Ei me mennä noihin ostoskeskuksiin enää lainkaan, kun hallitus leikkasi naisilta soviteltua päivärahaa ja asumistukea ja ansiosidonnaista.
Ja tehyn tädit sanoi radiossa, että hallituksen leikkaukset esim ensimmäisen sairausloma päivän palkattomuus vaikuttaa eniten pienipalkkaisiin naisiin, kun näillä on paljon yhden päivän poissaoloja, esim kuukautiset ja migreeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me mennä noihin ostoskeskuksiin enää lainkaan, kun hallitus leikkasi naisilta soviteltua päivärahaa ja asumistukea ja ansiosidonnaista.
Ei mennä niin ei edes tee mieli ostaa mitään.
Ja markettiin pääsee ruokapuolelta sisälle.
Ostakoot miehet markettien vaatteet, korut, astiat ja lakanat.
Hallitus lupasi varmat työpaikat rajavartiolaitokselle, armeijalle, vanginvartijoille ja poliiseille, noissa työpaikoissa suurin osa on miehiä, he saa ostaa naisten puolesta astioita, lakanoita, pyyhkeitä, vaatteita, koruja.
Me naiset ei osteta mitään, hallituksen tahto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkkärin ei enää tarvitse hommata 57-vuotiaana irtisanotulle uuttaa palkkatukityöpaikkaa, josta kertyisi uusi ansiosidonnainen.
Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa.
Kaikki mahdollinen tehdään että 60 vuoden tienoilla oleva irtisanottu joka ei muutenkaan enää työtä saa, eläisi loppuikänsä köyhyydessä.
Kliimaksi tietysti se että hän joutuu myymään kotinsakin pois.
Siinä kokkareiden kiitos kymmenien vuosien työurasta.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea enää tammikuussa.
Toimeentulotukeen vaikuttavat puolison tulot eikä lainat ole asumismenoja eikä saa omistaa kesämökkiä eikä venettä eikä moottoripyörää eikä asuntovaunua.
Vähän lohduttaa, että kerrostaloissa osakkaat on vastuussa muiden osakk
Jos osakas ei maksa vastikkeitaan, taloyhtiö ottaa asunnon hallintaansa, mikä voi tarkoittaa mm. vuokrausta.
Meneekö upseerit viikonloppuna ostamaan astioita ja pyyhkeitä?
Kyllä kai, kun on varma työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkkärin ei enää tarvitse hommata 57-vuotiaana irtisanotulle uuttaa palkkatukityöpaikkaa, josta kertyisi uusi ansiosidonnainen.
Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa.
Kaikki mahdollinen tehdään että 60 vuoden tienoilla oleva irtisanottu joka ei muutenkaan enää työtä saa, eläisi loppuikänsä köyhyydessä.
Kliimaksi tietysti se että hän joutuu myymään kotinsakin pois.
Siinä kokkareiden kiitos kymmenien vuosien työurasta.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea enää tammikuussa.
Toimeentulotukeen vaikuttavat puolison tulot eikä lainat ole asumismenoja eikä saa omistaa kesämökkiä eikä venettä eikä moottoripyörää eikä asuntovaunua.
Vähän lohduttaa, ett
Asuntokauppa on jäässä ja vuokra-asunnoista on iso ylitarjonta Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ihmiset eroavat liitoista eikä ole enää työehtosopimuksia niin ei ole enää lomarahoja, minimipalkkaa, palkankorotuksia jne.
Minä olen jo vuosia sopinut omat ehtoni. En minä halua mitään standardia kahdeksasta neljään työtä vaan itse päättää miten, milloin, jne teen töitä. Se, että sinä et osaa esim kilpailuttaa omaa aikaasi on ihan omaa älyllistä laiskuuttasi.
Katsotaan miten sairaalassa jokainen palkkansa yksin sopii.
Mun nilkan leikannut kirurgi sopii itse milloin leikkaa, kenet leikkaa, jne. Erittäin määrätietoinen ja oman arvonsa tunteva nainen.
Ihmisen hoivalla ei saa rahastaa, hoettiin Esperi Caren tapauksessa. Miksei? Hoitaisitko itse ilmaiseksi potkivaa ja purevaa rautatieaseman vessan hajuista vanhusta?
Koska hoiva-alan naiset ovat empaattisia, heitä käytetään tämän takia hyväkseen. Yksityinen hoivabisnes on pääosin naisten johtamaa, omistamaa ja pyörittämää.
Ja naisia. Naiset, teitä on enemmän kuin miehiä. Alas sieltä ristiltä ulisemasta. Olette itse sinne kiivenneet ja lyöneet naulat ranteisiin. Alas ristiltä ja itsestä puhumisen sijaan niitä rakenteita muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne menee ettei markettien myyntitulos laske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne menee ettei markettien myyntitulos laske.
Niiden pitää ottaa myös kestovärit ja permanentteja parturissa naisten puolesta.
Minä ostin ruokakaupasta 8 euron hiusvärin ja laitan sen itse kotona päähän.
Kun ostaa ruokakaupasta hiusvärin 8 eurolla ja laittaa itse päähän niin se on halpaa. Parturissa hiustenvärjäys maksaisi vähintään sata euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousee se nyt ku Lindtman estää rajalain ja kansalaiset muistaa miks ne siirty sdp:sta perussuomalaisiin.
Minä muistan miksi äänestin persuja. 1. Lupasivat bensan hinnan euroon. 2. Lupasivat palauttaa turve-energian käytön vanhalle tasolle. 3. Lupasivat, etteivät leikkaa työttömiltä, sairailta, vanhuksilta, lapsilta, opiskelijoilta ja muilta pienituloisilta. 4. Lupasivat lopettaa velkaantumisen.
Tämän muistan ikäni, enkä koskaan enää äänestä persuja, vaan jatkossa demareita tai vasemmistoliittoa.
Et oikeesti äänestäny persuja.
Vierailija kirjoitti:
Kun ostaa ruokakaupasta hiusvärin 8 eurolla ja laittaa itse päähän niin se on halpaa. Parturissa hiustenvärjäys maksaisi vähintään sata euroa.
Työkaveri millä vakituinen työpaikka sanoi, että 150 euroa väri ja leikkaus, kun hiukset olkapäille asti.
Hallitus leikkasi ansiosidonnaista ja soviteltua päivärahaa, juu ei ikinä makseta enää tollasta hintaa.
O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri millä vakituinen työpaikka sanoi, että 150 euroa väri ja leikkaus, kun hiukset olkapäille asti.
Hallitus leikkasi ansiosidonnaista ja soviteltua päivärahaa, juu ei ikinä makseta enää tollasta hintaa.
O
Miehet menevät naisten puolesta, että partureilla säilyy työpaikat.
h
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ihmiset eroavat liitoista eikä ole enää työehtosopimuksia niin ei ole enää lomarahoja, minimipalkkaa, palkankorotuksia jne.
Minä olen jo vuosia sopinut omat ehtoni. En minä halua mitään standardia kahdeksasta neljään työtä vaan itse päättää miten, milloin, jne teen töitä. Se, että sinä et osaa esim kilpailuttaa omaa aikaasi on ihan omaa älyllistä laiskuuttasi.
Katsotaan miten sairaalassa jokainen palkkansa yksin sopii.
Mun nilkan leikannut kirurgi sopii itse milloin leikkaa, kenet leikkaa, jne. Erittäin määrätietoinen ja oman arvonsa tunteva nainen.
Ihmisen hoivalla ei saa rahastaa, hoettiin Esperi Caren tapauksessa. Miksei? Hoitaisitko itse ilmaiseksi potkivaa ja purevaa rautatieaseman
Palkkaneuvotteluissa kapitalisti käyttää naisten empaattisuutta hyväkseen, eivätkä naiset kehtaa vaatia liksaa. Tähän on ratkaisu. Vähentäkää empatiaa. Empatiaa pitää kokea vain ihmisiä kohtaan. Sen sijaan firmoja kohtaan ei pidä kokea empatiaa. Eivät nekään koe sitä sinua kohtaan. Lehdessä sukupuolten tuloeroista avautuminen aiheuttaa lukijoissa empatiaa. Mutta empatialla nainen ei voi maksaa tuoksukynttilöitä, aforismityynyjä eikä hieromasauvoja.
Romahtamistaan jatkaa ennen kaikkea demarit, joka romahti enemmän kuin persut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O
h
Mitä pidemmät hiukset sitä enemmän parturi saa rahaa kestoväristä jne.
Vierailija kirjoitti:
Per seet ei tule enää ikinä olemaan hallituksessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Per seet ei tule enää ikinä olemaan hallituksessa :)
SDP on enski vaalien jälkeen oppositiossa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O
h
Mitä pidemmät hiukset sitä enemmän parturi saa rahaa kestoväristä jne.
Miehet voi kasvattaa pitkät hiukset ja ottaa kestoväriä ja permanentteja.
Pitkät hiukset voi laittaa ponnarille, jos ne on töissä tiellä.
Odotan innolla.
Me naiset tehdään kotona vessapaperilla kiharoita.
Suomi säästää nyt siis naiset on säästötalkoissa. Myynnit riippuu siitä paljonko miehet ostavat ja kuluttavat.
Laitetaan postiluukkuun lappu ei mainoksia.