Persujen kannatus jatkaa romahtamistaan.
Uusin galluppi taas julkaistu ja YLLÄTYS! Persut edelleen vapaapudotuksessa.
Onneksi suomalaiset ovat järkiintyneet.
Kommentit (364)
Eli jos ihmiset eroavat liitoista eikä ole enää työehtosopimuksia niin ei ole enää lomarahoja, minimipalkkaa, palkankorotuksia jne.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ihmiset eroavat liitoista eikä ole enää työehtosopimuksia niin ei ole enää lomarahoja, minimipalkkaa, palkankorotuksia jne.
Jokainen tekee yksin työsopimuksen ja perustelee miksi tarvitsee niin paljon palkkaa: esim. ei ole lapsia kotona ei tarvitse saikuttaa niiden takia.
Ei hyvinvointivaltion ajatus silti aivan kuollut ole. Se ajatus, että kansalaisia on syytä turvata kohtalon pahimpia kolhuja vastaan on nähdäkseni edelleen pätevä, mutta kukas se sanoikaan aikoinaan osuvasti että, yhteiskunnan tulee tarjota turvaverkko mutta se ei saa muodostua riippumatoksi.
Ongelma meidän tilanteessa on se, että liian moni ihminen on jo riippuvainen hyvinvointivaltiosta, joko työntekijänä julkisella sektorilla, ja/tai tukien saajana. Eivät ihmiset äänestä omien tukien leikkaamisen tai oman työpaikan menetyksen puolesta. Siksi hyvinvointipalveluista luopuminen poliittisesti on kovin hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousee se nyt ku Lindtman estää rajalain ja kansalaiset muistaa miks ne siirty sdp:sta perussuomalaisiin.
Minä muistan miksi äänestin persuja. 1. Lupasivat bensan hinnan euroon. 2. Lupasivat palauttaa turve-energian käytön vanhalle tasolle. 3. Lupasivat, etteivät leikkaa työttömiltä, sairailta, vanhuksilta, lapsilta, opiskelijoilta ja muilta pienituloisilta. 4. Lupasivat lopettaa velkaantumisen.
Tämän muistan ikäni, enkä koskaan enää äänestä persuja, vaan jatkossa demareita tai vasemmistoliittoa.
Tämä on yhtä totta kuin Salatut elämät tai raamattu.
Vierailija kirjoitti:
Näillä 1-2 prosenttiyksikön heilahteluilla ei ole mitään merkitystä. Ne kuuluvat tutkimusmetodiin aina. Propagandistit tietysti paisuttelevat hyttyskokoista asiaa suhteettomasti. Niin toimii työväenliike.
Ja koska kyse on HS-mittauksesta, ei lukua voida ottaa millään tasolla vakavasti. Todellinen kannatus mitataan vaaleissa mikä unohtuu näiltä sankareilta aina.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvinvointivaltion ajatus silti aivan kuollut ole. Se ajatus, että kansalaisia on syytä turvata kohtalon pahimpia kolhuja vastaan on nähdäkseni edelleen pätevä, mutta kukas se sanoikaan aikoinaan osuvasti että, yhteiskunnan tulee tarjota turvaverkko mutta se ei saa muodostua riippumatoksi.
Ongelma meidän tilanteessa on se, että liian moni ihminen on jo riippuvainen hyvinvointivaltiosta, joko työntekijänä julkisella sektorilla, ja/tai tukien saajana. Eivät ihmiset äänestä omien tukien leikkaamisen tai oman työpaikan menetyksen puolesta. Siksi hyvinvointipalveluista luopuminen poliittisesti on kovin hankalaa.
"Jatkossa työkokeilu ja kuntouttava työtoiminta ei enää kelpaa sakkomaksuihin työttömistä. Vain ansiotyö kelpaa.
Vantaa joutuu maksamaan sakkomaksuja työttömistä 42 miljoonaa euroa jatkossa."
Parodiapuolue Persut oli hauska niin kauan, kun vain muut kärsivät.
Vitsi on jo vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousee se nyt ku Lindtman estää rajalain ja kansalaiset muistaa miks ne siirty sdp:sta perussuomalaisiin.
Minä muistan miksi äänestin persuja. 1. Lupasivat bensan hinnan euroon. 2. Lupasivat palauttaa turve-energian käytön vanhalle tasolle. 3. Lupasivat, etteivät leikkaa työttömiltä, sairailta, vanhuksilta, lapsilta, opiskelijoilta ja muilta pienituloisilta. 4. Lupasivat lopettaa velkaantumisen.
Tämän muistan ikäni, enkä koskaan enää äänestä persuja, vaan jatkossa demareita tai vasemmistoliittoa.
Okei, uskot varmaan joulupukkiinkin? Vaaleissa ikään kuin kuuluu asiaan, että annetaan näitä kukkaislupauksia, joita ei ole tarkoituskaan pitää. Jälkikäteen voidaankin vedota mielipiteen tarkentumineen, jne. Ja mikä tahansa puolue sopii samaan hallitukseen.
Ei se poliitikon vika, että äänestävä kansa on tyhmää kuin saapas.
Kaikki leikkaukset lähtevät yrityksiltä myynneistä eli 800 miljoonaa.
Ei pienituloisilla mitään rahaa säästöön jää, ei ole jäänyt myöskään ennen leikkauksia.
Tämä tullaan oppimaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä 1-2 prosenttiyksikön heilahteluilla ei ole mitään merkitystä. Ne kuuluvat tutkimusmetodiin aina. Propagandistit tietysti paisuttelevat hyttyskokoista asiaa suhteettomasti. Niin toimii työväenliike.
Ja koska kyse on HS-mittauksesta, ei lukua voida ottaa millään tasolla vakavasti. Todellinen kannatus mitataan vaaleissa mikä unohtuu näiltä sankareilta aina.
Joo, gallup antaa aivan liian korkean kannatuksen Persuille. Vaaleissa oltiin paljon alempana.
Purra oli iso virhe puheenjohtajaksi. Silloin lähti minun kannatukseni.
Turhaa markkinoille on raahata myyntiin koruja, vaatteita ja sisustustavaroita.
Ei naiset osta mitään, hallitus leikkasi soviteltua päivärahaa ja asumistukea ja ansiosidonnaista ja irtisanoa voidaan milloin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo vuosia sopinut omat ehtoni. En minä halua mitään standardia kahdeksasta neljään työtä vaan itse päättää miten, milloin, jne teen töitä. Se, että sinä et osaa esim kilpailuttaa omaa aikaasi on ihan omaa älyllistä laiskuuttasi.
Tyhmät uskoo mediaa,haha ha.Vihervas varsikin se on niiden koko elämä ha ha haa.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa markkinoille on raahata myyntiin koruja, vaatteita ja sisustustavaroita.
Ei naiset osta mitään, hallitus leikkasi soviteltua päivärahaa ja asumistukea ja ansiosidonnaista ja irtisanoa voidaan milloin vaan.
Otetaan vesipullo kotoa mukaan ja kävellään ja katsellaan ihmisiä ja mennään kotiin.
Hallitus lupasi varmat työpaikat rajavartiolaitokselle, armeijalle, vanginvartijoille ja poliiseille, ostakoot he koruja ja vaatteita markkinoilta ja kauppakeskuksista.
Ei me mennä noihin ostoskeskuksiin enää lainkaan, kun hallitus leikkasi naisilta soviteltua päivärahaa ja asumistukea ja ansiosidonnaista.
Pedosuomalaisten kannatus laskussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo vuosia sopinut omat ehtoni. En minä halua mitään standardia kahdeksasta neljään työtä vaan itse päättää miten, milloin, jne teen töitä. Se, että sinä et osaa esim kilpailuttaa omaa aikaasi on ihan omaa älyllistä laiskuuttasi.
Katsotaan miten sairaalassa jokainen palkkansa yksin sopii.
t
Vierailija kirjoitti:
Ei me mennä noihin ostoskeskuksiin enää lainkaan, kun hallitus leikkasi naisilta soviteltua päivärahaa ja asumistukea ja ansiosidonnaista.
Ei mennä niin ei edes tee mieli ostaa mitään.
Ja markettiin pääsee ruokapuolelta sisälle.
Ostakoot miehet markettien vaatteet, korut, astiat ja lakanat.