Persujen kannatus jatkaa romahtamistaan.
Uusin galluppi taas julkaistu ja YLLÄTYS! Persut edelleen vapaapudotuksessa.
Onneksi suomalaiset ovat järkiintyneet.
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä Prisman, Citymarketin, Pentikin jne myynnit jatkossa.
Katsotaan paljonko miehet shoppailee, osa niistä saa osinkojakin.
Ihanaa nähdä kun ps putoaa ensi vuonna alue- ja kuntavaaleissa!
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen pitää nyt laskea paljonko tekee eläkeläisten hoitokulut, kun hallitus pelasi omaiset pois eläkeläisten hoidosta.
Sotessa ovat kiitollisia.
Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta.
Eläkekatto. Harva on oikeasti maksanut yli 10 000€ eläkeensä itse.
Vierailija kirjoitti:
Kun ostaa ruokakaupasta hiusvärin 8 eurolla ja laittaa itse päähän niin se on halpaa. Parturissa hiustenvärjäys maksaisi vähintään sata euroa.
Suomessa rikastuu, kun myy jotain jollekin, joka ei käytä omia rahojaan. Siis julkiselle sektorille, kunnille, valtiolle ja sille maakuntahallinnolle, josta virkamiehetkin tajuavat yhtä vähän kuin vegaanikinkku abstraktista taiteesta.
Ei sun rahat ketään kiinnosta. Osta Temusta Fidget-spinnereitä ja muita kuolemisen odottamista helpottavia viihdykkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhaleja, enää 3 vuotta jäljellä.
Ei välttämättä. Ps alkaa olla kokoomukselle mainehaitta.
Ai niin, miehet saa hoitaa eläkeläiset.
Me naiset ei tehdä ilmaistyötä vapaa-ajalla.
Erkki Karun ohjaama komedia Syntipukki (1935) perustuu Agapetuksen samannimiseen näytelmään. Aikamiespoika Adalbert "Mussu" Koikkalainen (Kaarlo Kartio) perii enoltaan 9 000 markkaa. Ostaakseen maitopuodin Koikkalainen tarvitsee vielä tuhat markkaa ja työkokemusta, joten hän hakeutuu töihin tavaratalo Sampoon. Kommellusten kautta Koikkalainen palkataan tavarataloon syntipukiksi vastaanottamaan asiakkaiden valituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ostaa ruokakaupasta hiusvärin 8 eurolla ja laittaa itse päähän niin se on halpaa. Parturissa hiustenvärjäys maksaisi vähintään sata euroa.
Suomessa rikastuu, kun myy jotain jollekin, joka ei käytä omia rahojaan. Siis julkiselle sektorille, kunnille, valtiolle ja sille maakuntahallinnolle, josta virkamiehetkin tajuavat yhtä vähän kuin vegaanikinkku abstraktista taiteesta.
Ei sun rahat ketään kiinnosta. Osta Temusta Fidget-spinnereitä ja muita kuolemisen odottamista helpottavia viihdykkeitä.
Osa-aikatyötä tekee 400 000 ihmistä + pätkätyöläiset.
Hyvä ettei kauppiaita rahat kiinnosta, viekää kaatopaikalle tavarat, jos ei miehet osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa-aikatyötä tekee 400 000 ihmistä + pätkätyöläiset.
Hyvä ettei kauppiaita rahat kiinnosta, viekää kaatopaikalle tavarat, jos ei miehet osta.
Miesten pitää kuluttaa 800 miljoonalla mitä leikattiin osa-aikatyötä tekeviltä ja pätkätyötä tekeviltä.
Vierailija kirjoitti:
Ennustan, että kuntavaaleissa kannatus nousee ja en ole itse persu. Kunnissa on ollut vuosikymmenet hyvä yhteistyö persujen kanssa. Tiedän kun on tuttuja muista puolueista kuntapolitiikassa. Maaseudun asiat varsikin on ps:n aluetta. Joten ei kannata povata tappiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhaleja, enää 3 vuotta jäljellä.
Ei välttämättä. Ps alkaa olla kokoomukselle mainehaitta.
Ei ole, ainakaan niin kauan kuin persut toteuttavat kokkareiden talouspolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustan, että kuntavaaleissa kannatus nousee ja en ole itse persu. Kunnissa on ollut vuosikymmenet hyvä yhteistyö persujen kanssa. Tiedän kun on tuttuja muista puolueista kuntapolitiikassa. Maaseudun asiat varsikin on ps:n aluetta. Joten ei kannata povata tappiota.
Näillä leikkauksilla mitä yritysten myynneistä lähtee ei kauhean hyvää yhteistyötä tule. Kaupungeilta lähtee verotuloja, kun myynnit vähenevät ja lisäksi hallitus leikkasi kuntaosuuksista.
Se alv lasku on pielessä, kun myynneistä lähtee 800 miljoonaa euroa.
Vierailija kirjoitti:
Se alv tulo oli laskettu sillä perusteella, että myynnit ei vähene ja nyt ne vähenee 800 miljoonaa.
Olen pettynyt persujen kannatukseen. Kun se on pysyvästi EU-vaalien tasoa, voi olla jo tyytyväinen ja alle 5 prossaa paras.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt persujen kannatukseen. Kun se on pysyvästi EU-vaalien tasoa, voi olla jo tyytyväinen ja alle 5 prossaa paras.
Kerro olevasi muslimi kertomatta olevasi muslimi. Hyvää suomea sä jo kirjotat ku oot ollu tääl 9 vuotta ja siellä vankilassa puolet siitä ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä leikkauksilla mitä yritysten myynneistä lähtee ei kauhean hyvää yhteistyötä tule. Kaupungeilta lähtee verotuloja, kun myynnit vähenevät ja lisäksi hallitus leikkasi kuntaosuuksista.
Sähän se talousnero oot. Pitäskö kaikille myöntää 5000e/kk kansalaispalkka joka pitäs törsätä kauppoihin ja Suomen talousongelmat ratkeaa sillä? Tiesitkö että ihan samanlailla ne tukirahat on pois myös työssäkäyvien ihmisten töihin kulutettavasta rahasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se alv tulo oli laskettu sillä perusteella, että myynnit ei vähene ja nyt ne vähenee 800 miljoonaa.
Riippuu paljonko miehet shoppailee.
Kai ne menee Myllyyn astiaostoksille juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljonko miehet shoppailee.
Kai ne menee Myllyyn astiaostoksille juhannuksena.
Vttu sä oot sekasin ja tyhmä.
Jännä nähdä Prisman, Citymarketin, Pentikin jne myynnit jatkossa.