Oho, Kepukin äänestää epäluottamusta Rydmanille
Tulivat päätökseen. Orpo antoi aseen osoittamalla epäluottamusta
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Rydman ei kyllä sovi politiikoksi
Ei taida sopia oikein mihinkään. Oikeasti. Poliittinen ura on nyt taputeltu, mitäs sitten seuraavaksi. Ehkä kannattaisi antaa se ministerin paikka pois ja virnistellä ihan vaan tavallisena kansanedustajana
Valitettavasti hallitus ei kaadu. Äänet ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos välikysymys menee läpi, niin hallitus kaatuu. Jos muutama edustaja hallituspuolueista tulee mukaan tai on poissaoloja, niin oppositio on vahvoilla. Mielenkiintoista.
Viime vuonna oli jo lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko yhtään seuranneet eduskunnan istuntoja? Ihan kautta linjan on menty siten, että valtaosa edustajista on poissa, osa äänestää tyhjää, loput äänestää luottamuksen puolesta. Sitten vain todetaan että juu, nauttii eduskunnan luottamusta. Demokratia toimii näin. Arvaukseni on, ettei Ryyd tuolta mihinkään poistu virnistelemästä ja ilveilemästä. Toki toivon olevani väärässä, mutta tuskin olen.
Olen seurannut. Täysistuntojen aikaan, kyselytunnin jälkeen porukka on Ihkussa vetämässä Vornaslautasia, vaikka seuraavana päivänä äänestettäisiin ministerin ja hallituksen luottamuksesta. Joillakin on usein henkilökohtainen syy olla poissa, joten luotan eduskunnan dokuosastoon näin kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida sopia oikein mihinkään. Oikeasti. Poliittinen ura on nyt taputeltu, mitäs sitten seuraavaksi. Ehkä kannattaisi antaa se ministerin paikka pois ja virnistellä ihan vaan tavallisena kansanedustajana
Tässä tilanteessa persuilta olisi ainoa oikea liike potkia Rydman helvettiin ministerinhommista ja eduskuntaryhmästä ja puolueesta. Vain siten persujengi voisi pelastaa mitään.
Jos persut osaisi edes hiukan pelata mediapeliä niin vaihtaisivat ryydmannin johonkin naiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tilanteessa persuilta olisi ainoa oikea liike potkia Rydman helvettiin ministerinhommista ja eduskuntaryhmästä ja puolueesta. Vain siten persujengi voisi pelastaa mitään.
No en pidättäisi hengitystä kun puolueessa on kunnostautuneet "jos olisi ase niin ampuisin" -Purra, "vonkaukseni ei tuottanut tulosta"-Vornanen ja tämä teinejä groomaava Rydman. Osoittaako se sinun mielestäsi suoraselkäistä toimintaa?
Hallitus 108 paikkaa, Oppositio 92
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se tiedoksi kaikille "hallitus kaatuu" huutelijoille
Vierailija kirjoitti:
Jos persut osaisi edes hiukan pelata mediapeliä niin vaihtaisivat ryydmannin johonkin naiseen
Kike Elomaa elinkeinoministerinä myymään keppijumppaa Itä-aasiaan Of-videoilla. Vestmanin iskältä kepit ja pussukat ja tulo valtiolle olisi huima, kun sheikit innostuisivat mature-iskelmätähdestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä junttipuolueen pitäisi silti osata lukea huoneen tunnelmaa
onko kaikkonenkin viher kommareiden vietävissä kulmunista saarikosta tua paistoi läpi mutta että kaikkonenkin. luulin että linja muuttuu ei näköjään monessa kunnassa viher kepuun luotto on ollut huono eroan puolueesta enkä mene ehdokkaaksi hävettää valtuutettua.
Purra on kova jumittamaan. Kokisi vaihdon arvovaltatappioksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvittaisi kuin pari Kreivin Ladya, hihhuliakkaa ja porvarinaista niin tämä painajainen olisi ohi.
Kuulitteko hallituspuolueen naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vähätellä poissaolojen merkitystä. Kokoomusrouvat, kd ja rkp saattavat olla "strategisesti" poissa. Ja Biaudet ainakin aikoo äänestää tyhjää. Oppositio sen sijaan on täysilukuisena paikalla, saat nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko yhtään seuranneet eduskunnan istuntoja? Ihan kautta linjan on menty siten, että valtaosa edustajista on poissa, osa äänestää tyhjää, loput äänestää luottamuksen puolesta. Sitten vain todetaan että juu, nauttii eduskunnan luottamusta. Demokratia toimii näin. Arvaukseni on, ettei Ryyd tuolta mihinkään poistu virnistelemästä ja ilveilemästä. Toki toivon olevani väärässä, mutta tuskin olen.
Olen seurannut. Täysistuntojen aikaan, kyselytunnin jälkeen porukka on Ihkussa vetämässä Vornaslautasia, vaikka seuraavana päivänä äänestettäisiin ministerin ja hallituksen luottamuksesta. Joillakin on usein henkilökohtainen syy olla poissa, joten luotan eduskunnan dokuosastoon näin kesällä.
Ihkuun Happy hour joka kestää koko päivän! Minä tarjoan 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihkuun Happy hour joka kestää koko päivän! Minä tarjoan 😀
Vain hallituspuolueiden edustajille, luonnollisesti
Kokoomuksen mielestä sopi ennen, ja ainakin persujen ja kristillisdemarien mielestä sopii edelleen.