Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna ei halunnut käyttää aurinkosuojaa ja katuu nyt: Olen pilannut ihoni

Vierailija
18.06.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010489918.html

Ja huuletkin on jäänyt kivasti tolleen tötterölle, koska aurinko? 😂

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kyllä mikään maksaläikkä ole, olisko palanut itseruskettavat/meikkivoiteet silikooniin kiinni.

Minä en kanssa oikeus usko ettei hänellä ole ollut mitään kemikaaleja naamassa, kun on sitä aurinkoa ottanut. 

Auringon ympärille, kuten kaiken lähes kaiken muunkin ympärille tässä maailmassa, on luotu bisnes. esim itseruskettavat, jotka sisältää lukuisia erilaisia kemikaaleja, jotka hapettuvat helposti valossa, lämmössä ja hapessa ja monien kemikaalien käyttö ulkona auringossa voi aiheuttaa vakavia ongelmia, esim soluille. 

Vierailija
22/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 36 v ja ei omasta mielestään näytä 50 vuotiaalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuus kaikessa. Sekä auringosta ja varsinkin aurinkorasvoissa! 

Vierailija
24/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki ei aukee!

Uusavuton. Kopio otsikko esim googleen, jos ei aukee. 

Ei vaan vanha-avuton. Oon niin vanha etten ole eläissäni saanut päivääkään tietsikkakoulutusta. Mutta kiitos vinkistä, se toimi, jee! Paras oli kuitenkin kun joku opetti copy-toiminnon, siihen asti olin todellakin kirjoitellut kaikki kenot sun muut pirskattia huutaen...;)

Vierailija
25/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeaa, meikitön selfie. Kyllä! Kuva ilman meikkiä. Hävetkää! Vahvistatte rohkeudellanne vain sitä, että naisen kuuluu olla meikattu.

Meikitön? Oletko mies?

Vierailija
26/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää klikatko epämääräisiä linkkejä.

Tyyppiesimerkki keskustelusta, jossa viattoman näköinen linkki ja sitte Ap provosoi katsomaan jonkun maksaläiskiä eli vetoaa naisten uökonäkökilpailuun.

Älkää olko tyhmiä. Juuri tällaista on hybridisota. Voi olla, aina ei ole, mutta olkaa varovaisia.

Vierailija
27/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kommenttien perusteella että kyseessä olisi joku turbohuuli jolla on kaikenmaailman täyteaineet naamassa. Ihan tavallisen näköinenhän tuo olikin, mitä ihmettä siis vttuilette?

Miehelläni on samanlaista läiskää naamassa eikä ole mitään kosmetiikkaa käyttänyt, joten ihan on pelkästä auringosta tullut. 

Vierailija
28/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin kommenttien perusteella että kyseessä olisi joku turbohuuli jolla on kaikenmaailman täyteaineet naamassa. Ihan tavallisen näköinenhän tuo olikin, mitä ihmettä siis vttuilette?

Miehelläni on samanlaista läiskää naamassa eikä ole mitään kosmetiikkaa käyttänyt, joten ihan on pelkästä auringosta tullut. 

Seuraavaksi sitten melanooma

Vierailija
29/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä klikkaa linkkejä tällä palstalla.

Vierailija
30/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä kivalta ei. Olen itse 49-vuotias eikä minun iho näytä ollenkaan tuolta.

Vierailija
31/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki ei aukee!

No kopioi se osoite siitä ja pasteta selaimen osoitealueelle. Sillä se lähtee.

Pasteta? Etkö osaa suomea?

Vierailija
32/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kyllä mikään maksaläikkä ole, olisko palanut itseruskettavat/meikkivoiteet silikooniin kiinni.

Minä en kanssa oikeus usko ettei hänellä ole ollut mitään kemikaaleja naamassa, kun on sitä aurinkoa ottanut. 

Auringon ympärille, kuten kaiken lähes kaiken muunkin ympärille tässä maailmassa, on luotu bisnes. esim itseruskettavat, jotka sisältää lukuisia erilaisia kemikaaleja, jotka hapettuvat helposti valossa, lämmössä ja hapessa ja monien kemikaalien käyttö ulkona auringossa voi aiheuttaa vakavia ongelmia, esim soluille. 

Kemikaalit on nimenomaan se aiheuttaja ja syy noille läiskille. Moni ei tajua edes sitä, ettei tuoksutuotteita (hajusteet, parfyymit, deodorantti) kannata laittaa auringossa paljaaksi jäävälle iholle. Ne pigmenttiläiskät voi tulla kenelle tahansa jo yhdestä kerrasta aurinkoisena päivänä.

Liian monet ei esim. lue lääkkeistä sitä niiden mukana seuraavaa tuoteselostetta. On paljon suun kautta nautittavia lääkkeitä, joiden yhteisvaikutus auringon kanssa iholle on negatiivinen ja haitallinen. Niissä lääketuotteissa on selkeä maininta yleensä siitä.

Vierailija
33/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän värinen lärvi. Kuin Jasmin Mäntylällä.

Vierailija
34/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa on väärä ohje. Asiaa ei suinkaan auta, että levittää iholle jotain "suoja-ainetta" ja edelleen lojuu aurinkoa ottamassa. Järkevästi käyttäytyvä välttää polttavinta auringonvaloa eli pysyy varjossa ja käyttää vaatteita.

Vierailija
35/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nauttinut olla auringossa ja pienenä ja teininä kiusattiin siitä kun olen kalpea aina että "hui mene nyt vähän aurinkoon". Minä tiesin jo silloin että rusketus on ihovaurio. Vaikka muut sitä hehkutti.... 

Vierailija
36/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääki on eurooppalaisen rasismin syy

Vierailija
37/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeaa, meikitön selfie. Kyllä! Kuva ilman meikkiä. Hävetkää! Vahvistatte rohkeudellanne vain sitä, että naisen kuuluu olla meikattu.

Meikkaaminen on kauneuden sosiaalidemokratiaa. Kun kaunis nainen ottaa "meikittömän selfien" ja on edelleen kaunis, se vasta onkin v**uilua sille, joka ei meikittä ole mikään ruusu kun kaikki meikkaavat, se on kauneuden tuloerojen taasaamista.

Annakin on edelleen kaunis. 

Kaunis vaikka on selkeästi ihotautinen? :D Ok. Oletan että olisi myös edelleen kaunis 100 kg myöhemmin? 

Vierailija
38/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei nuorena uskonut kun vanhemmat ja asiasta tietävät antoivat neuvoja ja nyt sitten kaduttaa? Tämäpä uutinen, ei ikinä maailmanhistoriassa ole tälläistä tapahtunut! Ja ihan varmasti jokainen parikymppinen auringonpalvoja nyt ottaa opikseen eikä vain ajattele "so what, ei mulle käy noin ja mitä välii miltä joskus 36-vuotiaana näyttää ku oon jo eläkkeellä niin vanhana"

Vierailija
39/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla sekä miehet että naiset vihaavat naisia. Samaa on Facessa monessa ryhmässä. Nyky-Suomessa ylipäänsä naisen pitää olla tapettiin sulautuvaa tyyppiä tai häntä saa surutta haukkua. Kunnon suomalainen nainen ei meikkaa, ota ripsienpidennyksiä, rusketa itseään tai tee mitään muutakaan epäkristillistä ja rumat ne vaatteillakin koreilee...mitä ne muutkin ajattelee!

Vierailija
40/134 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni pysynyt visusti pois auringosta ja jos on pakko olla ulkona kesällä niin aina rasvaa, hattu jne. Ja nyt 42-vuotiaana näytän kyllä heittämällä 15 vuotta nuoremmalta kuin kuvan nainen. Kyllä se aurinko vaan vanhentaa, ei siitä mihinkään pääse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan