Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet,onko teidän vaikea sanoa että rakastatte?

Vierailija
18.06.2024 |

Jos siis tunne on voimakas, mutta tilanne epävarma.

Kommentit (165)

Vierailija
101/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian rumalta kuulostava sana, että viitsisi käyttää siinä asiayhteydessä, mihin se on tarkoitettu. "Kirosanan kaltainen on lempi pohjoinen."

Tavallaan ihan totta. On helpompaa kuiskia, I love you, jag älskar dig, ich liebe dich, jet aime, ti amo, te amo. Pahoittelen jos kirjoitusasu meni väärin, mutta asia kuitenkin selvenee noista. 

Vierailija
102/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa. Jos miehenne ei sano sitä, se tarkoittaa ettei hän rakasta. Yleensä toimivimmat parisuhteet ovatkin niitä, joissa nainen rakastaa ja mies tyytyy.

m44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmässä parisuhteessa sanoin tuon naiselle niin sain vastaukseksi että kiitos minä olen niin rakastettava ja silloin sen päätin että en kovin helposti enää lähde pönkittämään naisten itserakkautta ja omahyväisyyttä

Samaa kategoriaa kun sanoo miehelle: Rakastan sinua ja mies vastaa: Niin minäkin ja kumpikin tietää että mies tarkoittaa itseään.

Vierailija
104/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on vaikea, koska sanomisen aiheuttama tunne on emotionaalisesti pakahduttavan voimakas. Näytän rakkauden mieluummin tekojen kautta. Kun on yhdessä rakkaan kanssa, molemminpuolisen rakkauden voi mielestäni tuntea ilman että sitä tarvitsee sanallistaa.

Tätä miehenikin sanoi silloin kun alettiin seurustella, että hän näyttää sen teoilla, että se on niin teennäistä hokea kun ei siitä tiedä onko se totta vai ei. Mutta kyllä minä haluaisin sen joskus ihan kuulla, ihan vaan sellaisena asiana jota en keltään muulta kuule, koska hän on minun ainoa puolisoni. Minäkin haluaisin kokea, että minulle sanotaan että minua rakastetaan. Lapset ei tietenkään sano, eikä meillä lapsuuden kodissa sitä ikinä sanottu, eli kyllä minäkin sen olen joutunut opettelemaan ja vaikeaa se aluksi oli, mutta ajattelin, että mieheni pitää se kuulla minulta. Ja kun miehellä on ollut viime vuodet vaikeaa, niin kyllä teot on puhuneet ihan jotain muuta kuin rakkautta. Varsinkin kun seksi ja muukin läheisyys väheni pikku hiljaa nollaan, oli aika vaikea uskoa, kun mies sanoi ettei se johdu minusta, vaan hänen omasta henkisestä tilastaan. Edes siinä kohtaa olisin kuitenkin toivonut, että hän olisi sanonut, että rakastaa. Tai toki sanoikin siten, että kysyin rakastatko, ja hän vastasi että kyllä. Mutta se ei vaan ole sama asia.

Vierailija
105/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa. Jos miehenne ei sano sitä, se tarkoittaa ettei hän rakasta. Yleensä toimivimmat parisuhteet ovatkin niitä, joissa nainen rakastaa ja mies tyytyy.

m44

Tämä on suhteen irvikuva paitsi jonkun i n kkelin mielestä. Normaalit miehet eivät jaa mielipidettäsi.

Vierailija
106/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä naiset käyttävät tätäkin miestä vastaan.

Siitä tuli vittuilun aihe riitatilanteissa.

Vierailija
107/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma sana suomenkielessä.

Vierailija
108/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimoni mielestä sanoin sitä liian usein. Että...

M40

Vierailija
109/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeaa. Ensin pitäisi päätyä tilanteeseen, jossa lähellä on rakas ihminen. Se on käytännössä mahdotonta.

Vierailija
110/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa sanoa. Kerron joka päivä puolisolleni ja lapselleni että rakastan heitä.

Vierailija
111/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m44

Tämä on suhteen irvikuva paitsi jonkun i n kkelin mielestä. Normaalit miehet eivät jaa mielipidettäsi.

Ei se ole mielipide vaan laajahkon empiirisen otannan perusteella todettu fakta.

m44

Vierailija
112/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tuota lausetta tuli viljeltyä puolin ja toisin vähän liian herkästi. Se ei valitettavasti merkinnyt oikeastaan mitään. Miksi joskus 80-90-luvulla tätä piti toistella, vai liittyikö se vaan ikään +-20-v. Tämä useamman henkilön otannalla. Nykyään olen hyvin varovainen noiden sanojen kanssa ja rakkaudentunnustus saa minut melkein paniikkiin. 

Pelottavaa onkin, jos jo lähemmäs 60v ihminen ei ole vakiintunut ja joutuu paniikkiin kun rakkaudesta puhe...

Itseasiassa olen vähän aikaa sitten 50 täyttänyt nainen. Aloitin nuo jutut varsin nuorena, tai siihen maailmanaikaan en mitenkään erityisen nuorena. Olen minä vakiintunut, missä kohdin väitin etten ole.

&nb

Siksi koska rakkaus on jotain mitä en osaa tuntea. Jo lapsuudessa minusta tap ettiin sellaiset tunteet väkivallalla, insestillä, hylkäämisellä, häpäisemällä jne. Listaa voisi jatkaa, mutta siinä nyt joitain syitä. Olen naimisissa miehen kanssa joka ei myöskään osaa rakastaa. Avioliittomme perustuu muihin asioihin. Emme valehtele toisillemme rakastavamme. Avioliitosta saamme molemmat sitä mitä tarvitsemme, kumpikin hieman eri asioita. Olen yrittänyt pitkään terapiaa, mutta en saa kiinni tunteistani, aikanaan henkiinjäämiseni perustui sille että osasin olla irti tunteistani sekä olla oman kehoni ulkopuolella = dissosiaatio. Mistä kukaan tietää miten paljon tällaisia pareja oikeasti on, koska mekin osaamme julkisesti esiintyä toisiimme kiintyneitä.

Vierailija
113/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m44

Ei se ole mielipide vaan laajahkon empiirisen otannan perusteella todettu fakta.

m44

Mihin ihmisryhmään laajahko empiirinen otantasi perustuu? U L i lautaan? Perustuu mihin tahansa, se kertoo vain ja ainoastaan siitä ryhmästä, ei miehistä yleensä. 

Vierailija
114/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,  rakastan naistani.

Vierailija
115/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä om esimerkki miesten tietämättömyydestä  

En viitsi edes klikata auki, kun tuon näköisen naisen sanomisilla ei ole minulle tuon taivaallista merkitystä.

Kauhee lehmä.

Vierailija
116/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän toi tutkijatohtori on syönyt?

Vierailija
117/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä om esimerkki miesten tietämättömyydestä  

En viitsi edes klikata auki, kun tuon näköisen naisen sanomisilla ei ole minulle tuon taivaallista merkitystä.

Kauhee lehmä.

Nimittely nyt ei ole oikein asiallista, mutta pakko myöntää että Särmä tekee hallaa uskottavuudelleen tutkijana, koska on noin täysin päästänyt itsensä lässähtämään. Tulee mieleen, että jos ei henkilöllä tuon enempää itsekuria ole (eli ei yhtään), niin onko hänen tutkimuksensakaan mistään kotoisin, vai vaan jotain mutuheittelyä pienimmän vaivannäön periaatteella.

Vierailija
118/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m44

m44

Mihin ihmisryhmään laajahko empiirinen otantasi perustuu? U L i lautaan? Perustuu mihin tahansa, se kertoo vain ja ainoastaan siitä ryhmästä, ei miehistä yleensä. 

Laaja ystävien ja sukulaisten joukko, alkaen omista vanhemmista ja sisaruksista. 

m44

Vierailija
119/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on kummallinen lähestymistapa täällä. Ei se, että kertoo rakastavansa vähennä sanan merkitystä jos suhde päättyykin joskus.

Vierailija
120/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeaa joka tapauksessa. Ei suuret sanat suuta halkaise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan