Miehet,onko teidän vaikea sanoa että rakastatte?
Jos siis tunne on voimakas, mutta tilanne epävarma.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat suhteissa, joissa eivät rakasta naista? Sitten ihmettelevät, kun nainen kyllästyy ja lähtee. Ei pitäisi olla mikään ihme.
Eikä naisten mielestä mies rakasta jos mies ei toistele sitä montaa kertaa päivässä. Milloin naiset aloittavat huomioimaan myös miehiä eikä nöin nykyisen kaltaisesti että vaatii pelkästään miestä huomioimaan naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmässä parisuhteessa sanoin tuon naiselle niin sain vastaukseksi että kiitos minä olen niin rakastettava ja silloin sen päätin että en kovin helposti enää lähde pönkittämään naisten itserakkautta ja omahyväisyyttä
Samaa kategoriaa kun sanoo miehelle: Rakastan sinua ja mies vastaa: Niin minäkin ja kumpikin tietää että mies tarkoittaa itseään.
Ei miesten puheissä ole piilomerkityksiä eikä kaksoimerkityksiä että niitä tarvisi jotenkin tulkita kun riittää että kuuntelee mitä mies sanoo. Miehet ei ole läheskään nii kieroja kuin naiset. Miehen ja naisen ero tulee siinä kun mies sanoo jotain se tarkoittaa sitä ja kun nainen sanoo jotain se tarkoittaa aivan kaikkea muuta kuin sitä mitä sanotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmässä parisuhteessa sanoin tuon naiselle niin sain vastaukseksi että kiitos minä olen niin rakastettava ja silloin sen päätin että en kovin helposti enää lähde pönkittämään naisten itserakkautta ja omahyväisyyttä
Samaa kategoriaa kun sanoo miehelle: Rakastan sinua ja mies vastaa: Niin minäkin ja kumpikin tietää että mies tarkoittaa itseään.
Ei miesten puheissä ole piilomerkityksiä eikä kaksoimerkityksiä että niitä tarvisi jotenkin tulkita kun riittää että kuuntelee mitä mies sanoo. Miehet ei ole läheskään nii kieroja kuin naiset. Miehen ja naisen ero tulee siinä kun mies sanoo jotain se tarkoittaa sitä ja kun nainen sanoo jotain se tarkoittaa aivan kaikkea muuta kuin sitä mitä sanotaan
Niin? Mies totesi rakastavansa samaa henkilöä kuin nainen, eli olet ihan oikeassa. Miksi sinun piti päivänselvä asia selittää uusiksi. Tässä suhteessa kaksi henkilöä rakasti samaa ihmistä ja toista ei rakastanut kukaan, ei edes nainen itseään. Mutta tarinalla oli onnellinen loppu, mies jäi itsekseen rakastamaan itseään ja nainen löysi uuden miehen.
Vierailija kirjoitti:
Millaista oli kasvaa tuollaisessa perheessä? Pidätkö lapsuudenperhettäsi täysin normaalina?
Kyllä, tosin olimme onnellisempia kuin monien kavereiden perheet. Lapsuuteni oli todella hyvä.
m44
Mulla oli täysmykkä mies.
Onnex on ex.
Nyt saa sanoja. Ja panoja.
Käytän irtokappaleita. Otan kun haluan ja kenet haluan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat suhteissa, joissa eivät rakasta naista? Sitten ihmettelevät, kun nainen kyllästyy ja lähtee. Ei pitäisi olla mikään ihme.
Voin toki vastata vain omasta puolestani, mutta siksi, että saan säännöllistä seksiä ja lapsilleni kaksi vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista oli kasvaa tuollaisessa perheessä? Pidätkö lapsuudenperhettäsi täysin normaalina?
Kyllä, tosin olimme onnellisempia kuin monien kavereiden perheet. Lapsuuteni oli todella hyvä.
m44
Eli olet ihan täysin aivopesty. Siinä syy miksi et saa parisuhdetta. Ja nyt älä väitä että sinulla on parisuhde, koska ei tosiaankaan ole.
Olen nainen enkä ole koskaan sanonut noita sanoja.
Olen kerran sanonut takaisin, että mäkin sua, kun mulle on noin sanottu. Tämä mies ei sanojaan tarkoittanut tai päättelen näin siitä pettämisestä.
En osaa sanoa noita sanoja edes vanhemmilleni tai sisaruksilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin toki vastata vain omasta puolestani, mutta siksi, että saan säännöllistä seksiä ja lapsilleni kaksi vanhempaa.
Ja panet muitakin eikö niin? Paneeko vaimosi myös muita?
en tiedä mitä tunteet edes ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on vaikea, koska sanomisen aiheuttama tunne on emotionaalisesti pakahduttavan voimakas. Näytän rakkauden mieluummin tekojen kautta. Kun on yhdessä rakkaan kanssa, molemminpuolisen rakkauden voi mielestäni tuntea ilman että sitä tarvitsee sanallistaa.
Tätä miehenikin sanoi silloin kun alettiin seurustella, että hän näyttää sen teoilla, että se on niin teennäistä hokea kun ei siitä tiedä onko se totta vai ei. Mutta kyllä minä haluaisin sen joskus ihan kuulla, ihan vaan sellaisena asiana jota en keltään muulta kuule, koska hän on minun ainoa puolisoni. Minäkin haluaisin kokea, että minulle sanotaan että minua rakastetaan. Lapset ei tietenkään sano, eikä meillä lapsuuden kodissa sitä ikinä sanottu, eli kyllä minäkin sen olen joutunut opettelemaan ja vaikeaa se aluksi oli, mutta ajattelin, että mieheni pitää se kuulla minulta. Ja kun miehellä on ollu
Mykkäpaska. Ei romantiikkaa. Ei sanoja.
Rakkaus on tekoja: voi uiddu. Inhoan tuota sanontaa. Sehän on mykkänä sama kuin ajatus "PASKAPAPERIA OSTETTU LIDLISTÄ TAI PRISMASTA".
Ne Sanat Tarvitaan. Ne Kolme Sanaa.
Joskus.
Muutenhan te ootte kuin työkaverit tai kämppäkaverit.
Ei suinkaan, koska rakastan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m44
Eli olet ihan täysin aivopesty. Siinä syy miksi et saa parisuhdetta. Ja nyt älä väitä että sinulla on parisuhde, koska ei tosiaankaan ole.
En väitä. Olen homo, enkä ole ikinä halunnut parisuhdetta. Olen tyytyväinen sinkku. Mutta minulla on veli ja sisko, jotka ovat olleet yli 20 vuotta naimisissa puolisoidensa kanssa. Nähdäkseni kummankin liitossa toteutuu tuo periaate, mistä puhuin.
m44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja panet muitakin eikö niin? Paneeko vaimosi myös muita?
En enää. Luulen, ettei vaimonikaan pane, mutta mistäpä sen täysin varmasti voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on vaikea, koska sanomisen aiheuttama tunne on emotionaalisesti pakahduttavan voimakas. Näytän rakkauden mieluummin tekojen kautta. Kun on yhdessä rakkaan kanssa, molemminpuolisen rakkauden voi mielestäni tuntea ilman että sitä tarvitsee sanallistaa.
Tätä miehenikin sanoi silloin kun alettiin seurustella, että hän näyttää sen teoilla, että se on niin teennäistä hokea kun ei siitä tiedä onko se totta vai ei. Mutta kyllä minä haluaisin sen joskus ihan kuulla, ihan vaan sellaisena asiana jota en keltään muulta kuule, koska hän on minun ainoa puolisoni. Minäkin haluaisin kokea, että minulle sanotaan että minua rakastetaan. Lapset ei tietenkään sano, eikä meillä lapsuuden kodissa sitä ikinä sanottu, eli kyllä minäkin sen olen joutunut opettelemaan ja vaikeaa se aluksi oli, mutta ajattelin, että mieheni
Ne Sanat Tarvitaan. Ne Kolme Sanaa.
Joskus.
Muutenhan te ootte kuin työkaverit tai kämppäkaverit.
No jaa, kyllä siinä muitakin eroja on. Minulla ei esim, ole tapana paneskella työkaverieni kanssa.
Mun mies ei sano että rakastaa mua, mutta kutsuu rakkaaksi, kullaksi jne.
Päräytän kunnon pierut iltaisin sängyssä. Siinä mun rakkauden sanat akalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa. Jos miehenne ei sano sitä, se tarkoittaa ettei hän rakasta. Yleensä toimivimmat parisuhteet ovatkin niitä, joissa nainen rakastaa ja mies tyytyy.
m44
Tämä on suhteen irvikuva paitsi jonkun i n kkelin mielestä. Normaalit miehet eivät jaa mielipidettäsi.
Ei se ole mielipide vaan laajahkon empiirisen otannan perusteella todettu fakta.
m44
Ketään ei kiinnosta homon mielipide.