Ai hitto mä rakastan tätä palstaa!
Täällä pääseee näkemään oman kuplansa ulkopuolelle ja miten pöhköjä ihmiset ovat, kuin hulluja juttuja ajatellaan ja niihin jopa oikeasti uskotaan. Onpa virkistävä kurkistus suomalaiseen mielenmaisemaan. Ja nyt en tarkota mitään tiettyä ryhmää, vaan kaikkia jankkaajia ryhmästä riippumatta. Kiitos, jatkakaa!
Kommentit (82)
Joo, niin minäkin, varsinkin uutuutta "Missä on Kate MIDDLETON"
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin bussilla kulkiessani, että mahtaako nuo kanssamatkustajat mielessään funtsia että "vihervasemmistopaskat, saatana!" Sitten tajusin, että näin ajattelevat ihmisethän eivät edes käytä bussia, he kulkevat sillä omalla autollansa.
Olen ylempää keskiluokkaa ja vahvistan havaintosi: emme käytä julkisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ulos. Palsta ei edusta suomalaisuutta.
Tämähän juuri edustaa suomalaisuutta, rasistit, pinnalliset ja tyhmät, kaikki samalla alustalla puhumassa turhuudesta.
Älä jauha paskaa Venäjän trolli.
Rikkaat ei lue vauvaa vaan Taloussanomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ap:n kanssa! Oma kuplani sisältää vaan ylempää keskiluokkaa. En tunne yhtään työtöntä tai matalapalkkaista enkä olisi ikinä edes ajatellut millainen heidän maailmansa on ennen tätä palstaa. Ei ole yhtään vasemmistolaistakaan tuttua, aika radikaaleja tuntuu heidän mielipiteensä olevan
Kylläpä oletkin parempi ihminen. Not. Itse tunnen korkeastikoulutettuja, niin työttömiä kuin työssäoleviakin, duunareita, toimihenkilöitä, demareita, vasemmistolaisia, vihreitä, sitoutumattomia, jopa pari järkevähköä ja maltillista uskistakin. Kaikkien kanssa voi jutella sivistyneesti ja rakentavasti. Ylimielisiä perskokkareita sen sijaan en tunne enkä välitäkään tuntea.
Eli et ole ylempää keskiluokkaa, ennemminkin kuulostaa wt:ltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ap:n kanssa! Oma kuplani sisältää vaan ylempää keskiluokkaa. En tunne yhtään työtöntä tai matalapalkkaista enkä olisi ikinä edes ajatellut millainen heidän maailmansa on ennen tätä palstaa. Ei ole yhtään vasemmistolaistakaan tuttua, aika radikaaleja tuntuu heidän mielipiteensä olevan
Hyvä juttu, että pääsee kurkistamaan eri säätyihin. Minulla kävi tuuri, sain konkreettisesti kokea ylemmän säädyn nautintoja tänään hetken ajan. Löysin tien viereltä ahomansikoita, keräsin niitä kourallisen kaurapuuron päälle. Ai, että oli hyvää. Isomman määrän olisin tietenkin myynyt varakkaille, mutta nämä, kotiin tullessa jo vähän liiskautuneet söin itse.
Olet köyhä ja sellaiseksi jäät
Tämäpä oli minulle yllätys. Hyvänen aika! Rakas perskokkare, Kiitos, kun kerroit.
Vierailija kirjoitti:
Enpä lähtisi hurjasti yleistämään mitään tämän lätäkön perusteella.
Niin. Yleistämisestä tunnet imbesillin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oletkin parempi ihminen. Not. Itse tunnen korkeastikoulutettuja, niin työttömiä kuin työssäoleviakin, duunareita, toimihenkilöitä, demareita, vasemmistolaisia, vihreitä, sitoutumattomia, jopa pari järkevähköä ja maltillista uskistakin. Kaikkien kanssa voi jutella sivistyneesti ja rakentavasti. Ylimielisiä perskokkareita sen sijaan en tunne enkä välitäkään tuntea.
Ei minulla olisi mitään puhuttavaa työttömän tai vasemmistolaisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Trolololo lollolo lollolo loo!
Kyllä tätä voi myös pitää jonkunlaisena 'kirjallisuutena' kansan kynästä. Jossain muodossa taitaa jäädä historiaankin sillä niin kauan tämä palsta on pysynyt pystyssä vaikka alkoi ensin vauva-lehden palstana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolololo lollolo lollolo loo!
Miksi tuo ei olisi totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän juuri edustaa suomalaisuutta, rasistit, pinnalliset ja tyhmät, kaikki samalla alustalla puhumassa turhuudesta.
Juuri noin! Vassarit, persut, kokkareet, demarit kaikki sulassa sovussa;)
No nehän oikeasti on, vaikka täällä ei aina olla - kaikki samalla Klasulla duunissa WEF:llä, puolueesta huolimatta! 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, oman piirini keskustelunaiheet ovat matkustelu, sijoitukset ja niiden tuotot, golf, seuraavan leasingauton merkki ja malli, hyvät viinit jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nehän oikeasti on, vaikka täällä ei aina olla - kaikki samalla Klasulla duunissa WEF:llä, puolueesta huolimatta! 😆
-foliohattu teemu 42 v. - ja putinistimummo-Helena
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat ei lue vauvaa vaan Taloussanomia.
Rikas (=Nalle, supercell tyypit jne) on täysin eri asia kun ylempi keskiluokka
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin bussilla kulkiessani, että mahtaako nuo kanssamatkustajat mielessään funtsia että "vihervasemmistopaskat, saatana!" Sitten tajusin, että näin ajattelevat ihmisethän eivät edes käytä bussia, he kulkevat sillä omalla autollansa.
Väitätkö IHAN tosissasi, että bussilla kulkee ainoastaan vihervassuja??!!
Outoakin oudompi on sinun kuplasi, ei voi muuta sanoa.😜🤪😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vielä vähemmän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopuisa tää palsta ei ainakaan ole. Mutta onhan tää ihan ku iso rautatieasema, porukkaa joka junaan ja osa ei edes yritä junaan.
Mikä omituinen ryöppy tuli tähänkin ketjuun nyt sitten. Parempi että ei koskaan sano omasta taustastaan yhtään mitään siis tyyppiä että olen korkeampaa keskiluokkaa ja toinen on joku duunari.
Se mitä me oikeasti olemme löytyy parhaiten sukututkimuksesta, jokaisen juurista, ei siitä kuka mitäkin tekee, mikä koulutus, missä nyt asuu, paljonko on palkka, paljonko tilillä rahaa... Taustaasi et voi muuttaa ja siitä mihin kukin on tässä meidän ajassamme päätynyt on oma stoorinsa. Siitä minne olet päätynyt ei paljoa voi päätellä kun yhteiskuntamme on täysin eri kuin mikä se oli vielä jokunen sukupolvi sitten.
Olet köyhä ja sellaiseksi jäät