Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai hitto mä rakastan tätä palstaa!

Vierailija
18.06.2024 |

Täällä pääseee näkemään oman kuplansa ulkopuolelle ja miten pöhköjä ihmiset ovat, kuin hulluja juttuja ajatellaan ja niihin jopa oikeasti uskotaan. Onpa virkistävä kurkistus suomalaiseen mielenmaisemaan. Ja nyt en tarkota mitään tiettyä ryhmää, vaan kaikkia jankkaajia ryhmästä riippumatta. Kiitos, jatkakaa!

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on kullanarvoinen. Olen oikeassa elämässä tohtorintutkinnon tehnyt, hyväpalkkaista ja varsin julkista asiantuntijatyötä tekevä velamies. Täällä voin vapaasti suoltaa naisvihaprovoja, ja nautiskella kun ne menee mammoilla tunteisiin. Ties millaisia patoutumia minulla olisi ellen voisi täällä vähän päästellä höyryjä.

Ai et olekaan vaarallinen tikittävä aikapommi? Kiva kuulla.

Vierailija
62/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nykyään naiset ei valitse enää keittiökaappeja omistusasuntoon vaan siivousaineita vuokra-asuntoon."

Suomessa on todella rumia vuokra-asuntoja ja niitä remontoidaan harvoin.

Italialainen naisystäväni tuli tänne arkkitehdin koulutuksen saaneena ja totesi minulle tämän maan kerrostaloasuntojen sanoinkuvaamattoman rumuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nykyään naiset ei valitse enää keittiökaappeja omistusasuntoon vaan siivousaineita vuokra-asuntoon."

Suomessa on todella rumia vuokra-asuntoja ja niitä remontoidaan harvoin.

Italialainen naisystäväni tuli tänne arkkitehdin koulutuksen saaneena ja totesi minulle tämän maan kerrostaloasuntojen sanoinkuvaamattoman rumuuden.

Eikä sen toteamiseen edes tarvita arkkitehtia!

Vierailija
64/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä omituinen ryöppy tuli tähänkin ketjuun nyt sitten. Parempi että ei koskaan sano omasta taustastaan yhtään mitään siis tyyppiä että olen korkeampaa keskiluokkaa ja toinen on joku duunari.

Se mitä me oikeasti olemme löytyy parhaiten sukututkimuksesta, jokaisen juurista, ei siitä kuka mitäkin tekee, mikä koulutus, missä nyt asuu, paljonko on palkka, paljonko tilillä rahaa... Taustaasi et voi muuttaa ja siitä mihin kukin on tässä meidän ajassamme päätynyt on oma stoorinsa. Siitä minne olet päätynyt ei paljoa voi päätellä kun yhteiskuntamme on täysin eri kuin mikä se oli vielä jokunen sukupolvi sitten.

Sellaiset humblebragit sieltä.

Sturm und drangia suosittelisin.

Vierailija
65/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tuosta tavasta sanoa, "Jatkakaa"! Ai että!

Vierailija
66/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sivistyneet ja ylikoulutetut voivat larpata mitä vaan ja odottaa vastareaktiota.

Välillä sitä hämmästyy millaisia typeryyksiä sitä saattaakaan tulla näppikseltä.

Vierailija
67/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap:n kanssa! Oma kuplani sisältää vaan ylempää keskiluokkaa. En tunne yhtään työtöntä tai matalapalkkaista enkä olisi ikinä edes ajatellut millainen heidän maailmansa on ennen tätä palstaa. Ei ole yhtään vasemmistolaistakaan tuttua, aika radikaaleja tuntuu heidän mielipiteensä olevan

Samaa mieltä. Ja mun maailmaa ei ole enää edes olemassa yhtään missään eli jos ei olisi palstaa niin ei olisi mitään tietoa mistään. Tämäkin että tässä maassa sanotaan esim mulle päin naamaa että olet jotain White Trashiä on aivan käsittämätöntä. Senkin ymmärtää kun lukee tätä palstaa ja havaitsee että kaikki asiat heittäneet kuperkeikkaa... ja koko maa aivan hajalla... ja ihmiset eivät todellakaan enää tiedä keitä ovat itse ja minne kuuluvat. On tämä kaikki aika vaarallista ja siinä yksi syy miksi näe jonkunlaista mielekkyyttäkin seurata tätä palstaa..

No jokainen voi miettiä miten jatkuva vihapuhe ja se, että sinua ei pidetä ihmisenä (ei ihmisarvoa) vaan pelkkänä loisena ja saastana vaikuttaa ihmisiin. Sinulle voi puhua miten vain. Sinua voi kohdella miten vain. Lakeja ei tarvitse noudattaa sinun kohdallasi (sinulla ei ole oikeuksia). Poliitikot ja viranomaiset osallistuvat ja kannustavat tähän. Vastaavasta ei ole koskaan seurannut mitään hyvää.

Vierailija
68/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa teille yläluokkalaisen jutun näyttää

Vierailija
69/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin joskus ulkona tai kaupassa että käyköhän nuo palstalla tai tuo nuori mies, mitähän se sanoo siellä räyhääkö. Vai ovatko vaan omissa piireissä. Tai muualla somessa.

Vierailija
70/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään täällä on kyllä ihan jonninjoutavia juttuja, kiinnostavaa asiaa saa etsimällä etsiä.

Vierailija
71/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa ja mumma on tämän pastan tervehenkisimmät hahmot.

Terminologiasta päätellen lievästi kehitysvammaisen tajunnanvirtaa? Taaperoikäisen söpösökellyksen pseudosanoja otsikkona?

Vierailija
72/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on arvostus naisia kohtaan kasvanut huomattavasti tämän palstan myötä. Tarkoitan siis fiksuja naisia. Joskus tulee vähän epäuskoinen olo, että onko tosiaan olemassa näin paljon todella tyhmiä naisia, mutta kyllä niitä vaan on.

Vierailija
73/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ulos. Palsta ei edusta suomalaisuutta.

Mitäs se sitten edustaa?

Enimmäkseen tämä palsta taitaa edustaa "chronically online" -ilmiötä

Vierailija
74/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin kaikki täällä pyörii. Tekopyhyys on typerää.

Vierailija
75/82 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap:n kanssa! Oma kuplani sisältää vaan ylempää keskiluokkaa. En tunne yhtään työtöntä tai matalapalkkaista enkä olisi ikinä edes ajatellut millainen heidän maailmansa on ennen tätä palstaa. Ei ole yhtään vasemmistolaistakaan tuttua, aika radikaaleja tuntuu heidän mielipiteensä olevan

Tai sellaisten kupla, jotka eivät ymmärrä että nuo radikaaleimmat mielipiteet ovat vastapuolen kirjoittamia vasemmiston nimissä, tarkoituksena mustamaalata vasemmistoa.

Vierailija
76/82 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei lähde päivä käyntiin ilman tätä palstaa!!!

Vierailija
77/82 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sellaisten kupla, jotka eivät ymmärrä että nuo radikaaleimmat mielipiteet ovat vastapuolen kirjoittamia vasemmiston nimissä, tarkoituksena mustamaalata vasemmistoa.

Näitä muuten palstalla riittää. Varsinkin jos joku väittää olevansa vihervas JA feministi, niin ihan 100% varmasti kyseessä on joku naisvihakirjoittelija. Olen mukana muutamassa facen feministiryhmässä ja joo, siellä on -omituisia- osa ihmisistä, mutta tän palstan "feministit" ei puhu sitä kieltä, mitä nettiin kirjoittelevat feministit käyttää. Selvä ero siinä esittääkö muka-raivofeministiä vai yrittääkö olla maailman paras kaikki huomioiva feministi.

Vierailija
78/82 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika syvälle olet pudonnut sieltä "juodaan teetä pikkusormi pystyssä"-porukoista, kun täällä hillut.

Vierailija
79/82 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin bussilla kulkiessani, että mahtaako nuo kanssamatkustajat mielessään funtsia että "vihervasemmistopaskat, saatana!" Sitten tajusin, että näin ajattelevat ihmisethän eivät edes käytä bussia, he kulkevat sillä omalla autollansa.

Väitätkö IHAN tosissasi, että bussilla kulkee ainoastaan vihervassuja??!!

Outoakin oudompi on sinun kuplasi, ei voi muuta sanoa.😜🤪😝

Naisista julkisilla kulkee suurin osa riippumatta puoluekannasta, koska naiset eivät niin ripustaudu siihen auton statukseen ja ehkä ovat käytännöllisempiä sen suhteen, että 60e kk-lipusta voi olla halvempi ja helpompi kuin ajaa autolla ees taas keskustaan ja pestä auto joka toinen viikko katuravasta ja lehmusten medestä. Miehistä varmaan kaikki kokoomusta kannattavat ajaa autolla, koska heidän maailmassaan julkisilla kulkee vain köyhät.

Vierailija
80/82 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä muuten palstalla riittää. Varsinkin jos joku väittää olevansa vihervas JA feministi, niin ihan 100% varmasti kyseessä on joku naisvihakirjoittelija. Olen mukana muutamassa facen feministiryhmässä ja joo, siellä on -omituisia- osa ihmisistä, mutta tän palstan "feministit" ei puhu sitä kieltä, mitä nettiin kirjoittelevat feminist

Jos palsta olis tylypahka, niin nämä kieroilijat ja toisten suulla puhujat olisivat luihuisia.