Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai hitto mä rakastan tätä palstaa!

Vierailija
18.06.2024 |

Täällä pääseee näkemään oman kuplansa ulkopuolelle ja miten pöhköjä ihmiset ovat, kuin hulluja juttuja ajatellaan ja niihin jopa oikeasti uskotaan. Onpa virkistävä kurkistus suomalaiseen mielenmaisemaan. Ja nyt en tarkota mitään tiettyä ryhmää, vaan kaikkia jankkaajia ryhmästä riippumatta. Kiitos, jatkakaa!

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ulos. Palsta ei edusta suomalaisuutta.

Tämähän juuri edustaa suomalaisuutta, rasistit, pinnalliset ja tyhmät, kaikki samalla alustalla puhumassa turhuudesta.

Juuri noin! Vassarit, persut, kokkareet, demarit kaikki sulassa sovussa;)

Sopuisa tää palsta ei ainakaan ole. Mutta onhan tää ihan ku iso rautatieasema, porukkaa joka junaan ja osa ei edes yritä junaan.

En tiedä teistä muista, mutta minä ainakin menen yöjunaan.

Vierailija
42/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä työuraa takana 35v, päivääkään en ole ollut työttömänä mutta täällä olen oppinut että ei se varmaan herkkua ole 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asiasta nyt on jankattu. Ehkä jankkaaja haluaa lisää näkökulmia jos yhdet on jo käyty läpi. Eikö se ole nerokasta.

Vierailija
44/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä omituinen ryöppy tuli tähänkin ketjuun nyt sitten. Parempi että ei koskaan sano omasta taustastaan yhtään mitään siis tyyppiä että olen korkeampaa keskiluokkaa ja toinen on joku duunari.

Se mitä me oikeasti olemme löytyy parhaiten sukututkimuksesta, jokaisen juurista, ei siitä kuka mitäkin tekee, mikä koulutus, missä nyt asuu, paljonko on palkka, paljonko tilillä rahaa... Taustaasi et voi muuttaa ja siitä mihin kukin on tässä meidän ajassamme päätynyt on oma stoorinsa. Siitä minne olet päätynyt ei paljoa voi päätellä kun yhteiskuntamme on täysin eri kuin mikä se oli vielä jokunen sukupolvi sitten.

Sellaiset humblebragit sieltä.

Vierailija
45/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaltaistesi joukkoon.

Vierailija
46/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että minua ei kiinnosta työttömien, vassareiden, vihreiden, punikkien jne. mielipiteet yhtään. Voitte sanoa vapaasti perskokkareeksi tai miksi haluatte

Vierailija
47/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nykyään naiset ei valitse enää keittiökaappeja omistusasuntoon vaan siivousaineita vuokra-asuntoon.

60 000 ihmistä kuolee vuodessa ja remonttiyritykset menevät konkurssiin.

Vierailija
48/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, nykyään naiset ei valitse enää keittiökaappeja omistusasuntoon vaan siivousaineita vuokra-asuntoon.

Pesin just keittiön lattian, hyvän tuoksuinen siivousaine.

Vierailija
49/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap:n kanssa! Oma kuplani sisältää vaan ylempää keskiluokkaa. En tunne yhtään työtöntä tai matalapalkkaista enkä olisi ikinä edes ajatellut millainen heidän maailmansa on ennen tätä palstaa. Ei ole yhtään vasemmistolaistakaan tuttua, aika radikaaleja tuntuu heidän mielipiteensä olevan

Kylläpä oletkin parempi ihminen. Not. Itse tunnen korkeastikoulutettuja, niin työttömiä kuin työssäoleviakin, duunareita, toimihenkilöitä, demareita, vasemmistolaisia, vihreitä, sitoutumattomia, jopa pari järkevähköä ja maltillista uskistakin. Kaikkien kanssa voi jutella sivistyneesti ja rakentavasti. Ylimielisiä perskokkareita sen sijaan en tunne enkä välitäkään tuntea.

Ei minulla olisi mitään puhuttavaa työttömän tai vasemmistolaisen kanssa

Sama täällä, oman piirini keskustelunaiheet ovat matkustelu, sijoitukset ja niiden tuotot, golf, seuraavan leasingauton merkki ja malli, hyvät viinit jne.

Plaah. Kuulostaapa kuolleelta ja tylsältä. Olenpa onnellinen, etteivät nuo tuollaiset turhakkeet kuulu omaan elämääni!😄

Vierailija
50/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa ja mumma on tämän pastan tervehenkisimmät hahmot.

Vierailija
51/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on todella rumia vuokra-asuntoja ja niitä remontoidaan harvoin.

Vierailija
52/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että minua ei kiinnosta työttömien, vassareiden, vihreiden, punikkien jne. mielipiteet yhtään. Voitte sanoa vapaasti perskokkareeksi tai miksi haluatte

Mitä jos itselläsi olisi hätä köyhänä, kai silloin arvostaisit että joku välittää taloudellisesti tms. Eikö voi voimaantua muulla tavoin kuin pienitulosten hädällä. 

Vierailija
53/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon naisia jotka ei saa koskaan elämässään valita uusia keittiökaappeja tai tapetteja.

En tiedä edes minkälaisia myydään.

Vierailija
54/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on paljon naisia jotka ei saa koskaan elämässään valita uusia keittiökaappeja tai tapetteja.

En tiedä edes minkälaisia myydään.

Joutuu asumaan rumassa vuokra-asunnossa mistä ei tykkää yhtään.

On paljon suomalaisia joilla ei ole omaa kotia.

Vierailija
55/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on kullanarvoinen. Olen oikeassa elämässä tohtorintutkinnon tehnyt, hyväpalkkaista ja varsin julkista asiantuntijatyötä tekevä velamies. Täällä voin vapaasti suoltaa naisvihaprovoja, ja nautiskella kun ne menee mammoilla tunteisiin. Ties millaisia patoutumia minulla olisi ellen voisi täällä vähän päästellä höyryjä.

Vierailija
56/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää millainen sosioekonominen tausta tämän palstan vakkareilla on

Veikkaan että kirjava.

Vierailija
57/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ulos. Palsta ei edusta suomalaisuutta.

Tämähän juuri edustaa suomalaisuutta, rasistit, pinnalliset ja tyhmät, kaikki samalla alustalla puhumassa turhuudesta.

Semmoista vapaata puhetta ei olekaan mikä ei sinun mielestäsi olisi turhaa.

Vierailija
58/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap:n kanssa! Oma kuplani sisältää vaan ylempää keskiluokkaa. En tunne yhtään työtöntä tai matalapalkkaista enkä olisi ikinä edes ajatellut millainen heidän maailmansa on ennen tätä palstaa. Ei ole yhtään vasemmistolaistakaan tuttua, aika radikaaleja tuntuu heidän mielipiteensä olevan

Aika sokeana pitää elää ettei näe ja kuule mitä köyhille kuuluu. Ja luulin, että kaikki suomalaiset tietää eri poliittisten ryhmien eroa. Jos ei muilta niin vaaliväittelyistä. 

Olen siis elänyt kuplassa, jossa kuvittelen kaikkien ihmisten elämän kokemuksen tai ymmärryksen olevan laajan. 

Vierailija
59/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin bussilla kulkiessani, että mahtaako nuo kanssamatkustajat mielessään funtsia että "vihervasemmistopaskat, saatana!" Sitten tajusin, että näin ajattelevat ihmisethän eivät edes käytä bussia, he kulkevat sillä omalla autollansa.

Entäs ne sadattelevat viherfillaroijat sitten?

Nämähän ne tunnettuja leppoisuudestaan.

Vierailija
60/82 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat ei lue vauvaa vaan Taloussanomia.

Kauppalehden keskusteluja. Jauhavat omistuksistaan siellä kaikessa rauhassa.