Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai hitto mä rakastan tätä palstaa!

Vierailija
18.06.2024 |

Täällä pääseee näkemään oman kuplansa ulkopuolelle ja miten pöhköjä ihmiset ovat, kuin hulluja juttuja ajatellaan ja niihin jopa oikeasti uskotaan. Onpa virkistävä kurkistus suomalaiseen mielenmaisemaan. Ja nyt en tarkota mitään tiettyä ryhmää, vaan kaikkia jankkaajia ryhmästä riippumatta. Kiitos, jatkakaa!

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin bussilla kulkiessani, että mahtaako nuo kanssamatkustajat mielessään funtsia että "vihervasemmistopaskat, saatana!" Sitten tajusin, että näin ajattelevat ihmisethän eivät edes käytä bussia, he kulkevat sillä omalla autollansa.

Väitätkö IHAN tosissasi, että bussilla kulkee ainoastaan vihervassuja??!!

Outoakin oudompi on sinun kuplasi, ei voi muuta sanoa.😜🤪😝

Naisista julkisilla kulkee suurin osa riippumatta puoluekannasta, koska naiset eivät niin ripustaudu siihen auton statukseen ja ehkä ovat käytännöllisempiä sen suhteen, että 60e kk-lipusta voi olla halvempi ja helpompi kuin ajaa autolla ees taas keskustaan ja pestä auto joka toinen viikko katuravasta ja lehmusten medestä. Miehistä varmaan kaikki kokoomusta kannattavat ajaa autolla, koska heidän maailma

aika usein se "riippumaton" vain näkyy miehen kuskattavana.

Vierailija
82/82 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on kullanarvoinen. Olen oikeassa elämässä tohtorintutkinnon tehnyt, hyväpalkkaista ja varsin julkista asiantuntijatyötä tekevä velamies. Täällä voin vapaasti suoltaa naisvihaprovoja, ja nautiskella kun ne menee mammoilla tunteisiin. Ties millaisia patoutumia minulla olisi ellen voisi täällä vähän päästellä höyryjä.

Motiivi vihaprovoihin?

Oletko pettynyt rakkaudessa vai tullut  petetyksi ja jätetyksi? 

Jännä että koulutettu ihminen viihtyy täällä provoilemassa. Toisaalta jokainen voi larpata korkeakoulutettua miljönäärisijoittajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla