IS: Vasemmistoliitto, vihreät ja Sdp jättävät välikysymyksen Wille Rydmanin asemasta.
Palstapersut puolustavat raivokkaasti suoja-ikärajaan vedoten Wille "hassua ja höpöä" Rydmania ja osoittelevat nolosti muita ja kaasuvalottavat. Moderaattori myötäilee kiltisti puolustajia.
Kommentit (243)
Perussuomalaiset nuoret rynkyttävät varmaan ilmiantosymbolia hulluna.
Vasemmistolaiset eivät ilmeisesti koskaan ole hässineet lukioikäisinä ja nuorempinakin? Vai mistä tällainen moraalinen ylemmyys oikein kumpuaa?
Sanna ahdisteli seksuaalisesti koko maailmaa rohkealla ravistelutanssillaan
Vasurinaikkosilla on jalat ristissä 5-kymppisiksi asti. Uskokoon ken haluaa....
Kannattaa kuunnella tuon Amandan haastattelu ja vetää omat johtopäätökset millaisesta henkilöstä kyse ja mikä siellä taustalla oikeasti piilee: https://www.youtube.com/watch?v=khZU1bs7h-I
Varmasti on Rydmanilla omat luurankonsa kaapissa, mutta kyllä tossa haisee ihan muut motiivit kuin pelkästään huoli ministerin vanhoista toimista. Mites muuten oli aikoinaan Jörn Donnerin luottamuksen laita, näin ohimennen. Sillä oli ihan kuvallista todistetta omista seikkailuista alaikäisten kanssa, mutta eipä se ketään tuntunut kiinnostavan tai en huomannut että RKP:ta olisi vaadittu erottamaan hänet jne.
Tuo kommunistiporukka on väsännyt ties kuinka monta ( välikysymystä) itkupotkuraivaria, ei mitään vaikutusta. 😁 Seuraava raivari tulee olemaan ns. rajalaki, posket punaisena taas huudetaan rajattomista ihmisoikeuksista. 😂 Ja tod.näköisesti Anders mukana, jaPidee.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä nyt aikuisen oikeasti voi paatuneinkaan perussuomalainen kiistää että onhan tuo Willen touhu ollut ällöttävää ja limaista.
Vaikka se ei siis itse näe siinä mitään vikaa.
Kyllä voi. Yhdellekään persulle ei ollut mikään ongelma, että niiden Matti Putkonen potkittiin demareista rapetustuomion jälkeen. Persuille riittää, että on syntysuomalainen ja kova vinkumaan. Sitten on hiano miääs.
Onko siitä jotain epäilystä? Hän on valtakunnan virallinen hovigroomaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä nyt aikuisen oikeasti voi paatuneinkaan perussuomalainen kiistää että onhan tuo Willen touhu ollut ällöttävää ja limaista.
Vaikka se ei siis itse näe siinä mitään vikaa.
Ai oliko rydman tuomittu?
Ei vai? No vooi vooi!
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset antavat siis tällaiselle toiminnalle siunauksensa.
Yäk.
Ärsyttääkö? 🤣😂🤣😂
IS: "Viime viikolla vahvistui, ettei HS:n toimittajia vastaan nosteta asiassa syytteitä. Samalla selvisi myös, ettei myöskään Rydmania vastaan nosteta syytteitä."
Eli miksi tällaisesta hölynpölystä vielä Välikysymys tehdään? Hulluutta, sulaa sellaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallituksella enemmistö ja Rydman saa luottamukset 110-90 äänin. Turhaa teatteria vasemmistolta.
Sinulla on kovin kummallinen käsitys teatterista. Kaipa sekin on sinulle teatteria, kun joku ryydmanni tulee ahdistelemaan omia lapsiasi.
Rydeä ei ole tuomittu mistään eikä nostettu syytteitä. Pelkkiä juoruja.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset eivät ilmeisesti koskaan ole hässineet lukioikäisinä ja nuorempinakin? Vai mistä tällainen moraalinen ylemmyys oikein kumpuaa?
No en ole kolmekymppisenä ammattilaisena, kansanedustajuudesta tai perustuslakivaliokunnan jäsenyydestä puhumattakaan, groomannut 14-vuotiaita treffeille.
Katsos kun minä ja monet muut emme ole seksuaalisesti kiinnostuneita lapsista, vaikka se sinulle näyttääkin olevan normaalia ja toivottavaa.
Katkera ex yritti mustamaalata Willeä - siinä onnistumatta. Annettaisiin paskakasan jo olla. Paljon porua tyhjästä.
Jaahas, taas tämä mielenterveysongelmainen, joka näkee pelottavia persuja jokapuolella.
Älä enää jaksa, ketään ei kiinnosta.
0/5
Vihervasemmisto on aloittanut kesätyöt.
Mun nuoruudessa kyllä ne oli no. vasurit, jotka aloittivat seksielämänsä sakkolihaiässä... Tiedä sitten miten nämä asiat makaavat nykyään...
Purran pitäsi tässä tilanteessa osata toimia oikein , koska setämies-Rydman itse ei siihen kykene ja Orpoa ei kiinnosta.
Siellä se pikkunakki vaan roikkuu, kun normaali ihminen olisi jo ajat sitten todennut tilanteensa mahdottomaksi. Miten ministeri kuvittelee töidensä hoituvan, kun pöydän takana toinen vaan näkee sen pikkutyttöjä kutittelemassa?
Itse olisin häipynyt jo ajat sitten johonkin maakuoppaan häpeämään.
Perussuomalaiset antavat siis tällaiselle toiminnalle siunauksensa.
Yäk.