Onko sinulla hyvä paineensietokyky työssä?
Kommentit (30)
Ei. Stressin sietokyky on 0. Liikaa tapahtumia elämässä joista on pitänyt vain selvitä.
Mun työ tehtaalla on niin rutiinia, että siinä ei paineita tule. Kotioloissa pieni oma asunto ja kolme kissaa. Rahat riittää hyvin, stressata ei tarvi. Ainoa minä stressaa on miten kieltäytyä nätisti sukulaisten mökkikutsuista niin, että eivät loukkaantuisi. Aika pienet on elämän stressit.
On. Saan jopa enemmän tehdyksi mitä kiireempi töissä on. Eihän tuo tervettä kuitenkaan varmaan ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saan suunnitella työjärjestyksen ja aikataulun itse niin silloin nopeakaan työtahti ei paineista. Jatkuvat asiakkaiden keskeytyksen sen sijaan ärsyttävät. Sama ei päde kollegoiden kohdalla.
Täss oli kysymys siitä, siedätkö painetta työpaikalla.Katsos kun sitä työn tahtia ja työtehtäviä ei läheskään kaikissa työpaikoissa voi aina valita.
Kellä muka ois mitään paineita normaali työssä, jos on saanut itse valita ja aikatauluttaa duuninsa.
Sulla tuntuu olevan tuota painetta ihan liiaksi jo nytkin. Mene ulos luontoon ja rauhotu vähän.
Ei ole. Senpä takia minulla ei ole mikään kiire hoitovapaalta takaisin tilitoimistoon...
Ei ole, mutta alituisen paineen kanssa olen elänyt jo parikymmentä vuotta. Siitä tullut normaali olotila, mutta silti on paljon unettomia öitä, jännitän edelleen oikeudenkäyntejä, murehdin ja pohdin asioita etukäteen, teen viikonloput töitä helpottaakseni seuraavan viikon stressiä, jne....
Oikeudenkäyntien jännittäminen on omituista, kun niitä satoja takana. Mutta taas toisaalta, tiedän, että se jännitys laukeaa heti, kun pääsen saliin. Se on sellaista etukäteisjännitystä. Esim. nyt tiistaina oikeus ja jo nyt se jännittää, mutta edeltävä yö on pahin. Se, mikä tässä auttaa, on kokemus. Toimii rauhallisesti. Jos ajatus katkeaa, niin sanoo sen ääneen... Kyllä se ajatus takaisin tulee...
Mutta se tietyllä tavalla lohduttaa, että olen asian ottanut puheeksi kollegoiden kanssa ja kaikilla tuntuu olevan tilanne. Jokainen asia, kun on päämiehelle se tärkein asia, niin suorituspaineet on kovat. Ryssiä ei saa eikä jättää huomioimatta mitään...
asianajaja, yrittäjä
Täss oli kysymys siitä, siedätkö painetta työpaikalla.
Katsos kun sitä työn tahtia ja työtehtäviä ei läheskään kaikissa työpaikoissa voi aina valita.
Kellä muka ois mitään paineita normaali työssä, jos on saanut itse valita ja aikatauluttaa duuninsa.