Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homehdun tanne sisalle! Muita linjoilla, jotka ei jaksa lahtea ulos pakkaseen, vaikka tekisi varmaan hyvaa. Etta voi ihminen taas passivoitua. Etaopiskeltavaakin ois, mutta en saa

Vierailija
30.01.2007 |

edes lapsen päiväunien aikaan juuri mitään aikaiseksi, kun pää on niin pehmeä tästä kotona olosta. Illalla ulkoillaan, kun mieskin tulee töistä ja esikoisen haen esikoisen eskarista. Siinäpä tämä hehkeä päivä kokonaisuudessaan. Perjantaina pääsen sit koko päiväksi yliopistolle tekeen tuota tehtävää ja se tuntuu luksukselta. Huhti-toukokuussa edessä työn haku ja kuopuskin lähtee hoitoon. Ehkä hyväkin että nyt alkaa olla kurkku täynnä tätä kotiäitiyttä =).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa, kun tekee edes jotain hyödyllistä. Viskaa vaikka täkit ja tyynyt pihalle että pölypunkit kuolee pakkasessa.

Vierailija
2/7 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaana eikä viiti oikein nenäänsä ulos pistää, vauvan kävin hakemassa unilta vähän aikaa sitten ja voi että tekis mieli mennä lasten kanssa pihalle mutta kun ei :( Mieluummin olen kuitenkin terve edes sitten huomenna tai ylihuomenna...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kaikki muukin hyödyllinen.. Aamutakki päällä laahustan täällä ja nautin hiljaisuudesta kun kaikki nukkuu=)

Vierailija
4/7 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 v elohopean viihdyttäminen käy tässä olotilassa liiankin kanssa työstä, mutta en mä meitä uloskaan nyt tässä tilassa saa. Ei voi kuin toivoa itselleen pikaista paranemista... :/

Vierailija
5/7 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä tarvitse näillä pakkasilla montaa tuntia olla, vartti riittää!

Ja miks ei vaikka olisi vähän kipeäkin, kunhan vaan pukeutuu lämpimästi ja voimia riittää.... raitis ilma tekee aina hyvää eikä se te sairastakaan sen sairaammaksi.

Vierailija
6/7 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti vaan päälle ja huppu kireelle... Teki tosi hyvää, tuskin mä sen sairaammaksi muutuin ja lapsi hihkui pulkassa :)

Vierailija
7/7 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä ei ulkoiltu. Iltapäivällä mennään vähäksi aikaa, kun tuo vilpertti tuolta herää ensin. Ilo ei kyllä ole minun puolellani yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi