Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa töissä kaksinaamainen ilkeä ihminen. Haukkuu minua ja dominoi, koska olen liian kiltti. Taidan ottaa loparit.

Vierailija
23.01.2007 |

Ja tiedän, olen onneton tossukka :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. Erään ilkiön kanssa työskentelemään joutunut.

Vierailija
2/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan pöllämystynyt, että aikuiset toimivat samalla tapaa kuin murrosikäiset lapset! Siinä vaiheessa, kun kiusattu työntekijä alkoi itkeä, puutuin asiaan ja sanoin suoraan kiusaajalle mitä tämän käytöksestä ajattelin. Kiusaaja sitten olevinaan meni selvittämään asiaa kiusattunsa kanssa ja esitti, että nyt ollaan hyvää pataa... kunnes taas toisen selän käännyttyä rupesi samaan touhuun. Musta oli ihan järkyttävää, että tuossa ilkeilyssä oli mukana kaksi muutakin työntekijää!!! Ja tuo kiusattu oli ihana, iloinen ja reipas tyyppi. Ilkeily johtui mielestäni kateudesta. Lähdin sieltä mm. ilmapiirin takia lätkimään, vaikka jatkoa tarjottiinkin (se oli pätkätyötä).

Tsemppiä sulle, ap! Tee selväksi, että peli ei vetele. Ja puhu teidän esimiehen kanssa. Hänen kuuluisi hoitaa asia kuntoon, eikö?

Vierailija
4/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
5/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa fiksuinta on mennä puhumaan esim. työterveyshuollon kanssa, ja he antavat neuvoja kuinka asiassa voidaan edetä.

Ei kannata itseään sairastuttaa. Eikä sekään välttämättä ole oikea ja ainoa ratkaisu, että sinä lähdet. Sittenhän tämä ihminen saa jatkaa ilkeilyjään uudelle ihmiselle, jne jne. Kierre ei katkea koskaan, ja ihan väärät tyypit joutuvat lähtemään.

Suosittelen, hakeudu työterveyshuoltoon edes puhumaan asiasta. Tsemppiä!

Vierailija
6/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin keskustella esimiehen kanssa. Oli vaan siitä kinkkinen tilanne, että tämä kyseinen kiusaaja oli firman vanhimpia työntekijöitä ja hyvää pataa ylimmän pomon kanssa. En ollut ensimmäinen enkä viimeinen joka joutui kiusatuksi, mutta lähin esimies ei voinut asialle mitään tehdä kun olisi isokiho ärähtänyt.

Mun tapauksessa lähtö jäi siis ainoaksi vaihtoehdoksi, mutta suosittelen keskustelemaan pomon kanssa, onneksi kuitenkin harvoin on niin kiero tilanne kun mulla siinä työpaikassa oli. Tsemppiä sulle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi