Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukkukierre =(

Vierailija
30.01.2007 |

Plääh. Mihin on kadonnut iloinen, lapsiaan rakastava äiti? Siis kyllä minä huolehdin lasteni perustarpeista, heillä on puhtaat vaatteet, säännölliset ruoka- ja nukkuma-ajat, lapset ovat siistejä jne, mutta onnettomia.

Syynä olen MINÄ, minä olen nykyään AINA kiukkuinen. Olen niin kyllästynyt tähän elämään tällä hetkellä. Aamulla havahduin taas siihen, että en olisi millään jaksanut kuunnella lasten pulinoita ja ainaisia toistuvia kysymyksiä. Olen 5,4-v kaksosten yh.

Tuntuu, että vaikka lapset ovat joka toinen vkl isällään, niin tänä aikana en palaudu vaan se sama " paska" alkaa aina alusta. Tein äsken masennustestin, enkä sen mukaan ollut masentunut. Enkä koekkaan niin, koska jaksan kuitenkin huolehtia myös itsestäni, harrastan useamman kerran viikossa liikuntaa ja nukun hyvin jne. Olen ehkä vain kyllästynyt. Olen niin väsynyt jatkuvaan mölinään, kysymyksiin, siihen, että KAIKEN saa toistaa niin monta kertaa...ja kyllä, lapsillani on rajat, niistä en ole koskaan lipsunut. En tiedä pingotanko sitten liikaa ja turhaan...en tiedä...lähes päivittäin tulee karjuttua lapsille, eikä aina edes syystä...apua, millainen olen...

MUTTA miten ihmeessä tämän mamman naamalle saisi hymyn palaamaan? Kertokaa mulle kokemuksia, please!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeillä sain taas elämää raiteilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän