Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jasmin ja Kalle elävät suhteessa, jossa mies maksaa kaiken

Vierailija
15.06.2024 |

Jasmin Aaltosen, 22, unelma on olla kotirouva. Puoliso Kalle Rinki, 24, kannustaa puolisoaan tähän. Kyllä Kalle itsekin haluaisi nostaa jalat pöydälle, mutta tärkeintä on, että edes Jasmin voisi tehdä niin.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010488799.html?utm_source=dlv…

Nyt on kyllä laiskanpulskea rouva... Ei edes lapsia!? Nuoret ihmiset!?

Kommentit (250)

Vierailija
101/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla naisella on se, että jos mies haluaa erota, niin varamsti löytää uuden elättäjän. Kuitenkin ihan hyvännäköinen nainen! 

Hän on vielä nuori. Usein naiset tuossa iässä on ihan ok kaikki. Mutta hän on jo nyt ylipainoinen rymä ja sellaiset vanhenee ja repsahtaa nopeasti. 30-vuotiaan hän on jo nounou-osastoa.

Vaikka sinulta ei laihdutus onnistu, joku muu voi onnistua! Nuorena helpompi pudottaa painoa kuin ikäihmisenä. 

Vierailija
102/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu mode taas haukkumassa nuorta naista, yllättyneitä olivat: 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäpäs siinä, jos kerran noin valitsee. Aika vaatimattomasti ennenkin elettiin, ja äiti oli kotona hoiti lapset ja huuhollin.

Joo, ja vuosikymmenet on taisteltu että siitä päästään pois. Ymmärtääköhän tuo nainen miltä tuntuu 10 vuoden päästä, entä 30? Ei ole mitään omaa, ei päätäntävaltaa, ei eläkettä. 

Tämä on minulle viisikymppisenä naisena aivan täysin käsittämätöntä. 

En pääse lukemaan juttua, mutta sanottiinko siinä, ettei naisella ole mitään päätäntävaltaa?  

Vierailija
104/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa vähän rakastuneelta reppanalta ja nainen laiskalta.

Vierailija
105/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No keneltä tuo on pois? Mies itse haluaa maksaa naisensa elämisen ja nainen ei halua hankkia elantoaan. Good for them. 

Ei se työelämä ole kaikkia varten ja jos joku haluaa elättää tällaisen henkilön niin sehän on vain hyvä. Vaikuttavat molemmat olevan tyytyväisiä tilanteeseensa.

Jännä kyllä, että paheksujia löytyy. Parempihan se on, ettei ole kelan elättinä, kuten nämä paheksujat itse. 

Vierailija
106/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No keneltä tuo on pois? Mies itse haluaa maksaa naisensa elämisen ja nainen ei halua hankkia elantoaan. Good for them. 

Ei se työelämä ole kaikkia varten ja jos joku haluaa elättää tällaisen henkilön niin sehän on vain hyvä. Vaikuttavat molemmat olevan tyytyväisiä tilanteeseensa.

Jännä kyllä, että paheksujia löytyy. Parempihan se on, ettei ole kelan elättinä, kuten nämä paheksujat itse. 

Kyseinen neitihän juuri samaan aikaan nostaa kelan tukia.

Vierailija
107/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron sattuessa lähellä eläkeikää Jasmin huomaa kuinka olematon eläke tulee olemaan!

Vierailija
108/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Jasmin siis tukia vai elää vain miehensä rahoilla? Siinä on eroa.

Vierailija
109/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penikka ei vielä tiedä mitä oikein tekee omalle elämälleen.

No voihan sitä muuttaa suunnitelmia jos ensimmäinen valinta alkaa tuntumaan huonolta.

Nuori ihminen hän on. Ehtii vielä lähtemään opiskelemaan ja luomaan uraa jos sellainen alkaa houkuttelemaan.

Tässä yhteiskunnassa pystyy onneksi valitsemaan miten elämänsä elää.

Vierailija
110/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin häpeästä, jos olisin julkisuudessa tuolla tavalla. 

Minun aikaani opetettiin, että nainen maksaa oman osuutensa omilla rahoillaan. 

Mehän emme tiedä kummankaan taustoja, millaista omaisuutta heillä ja pääomatuloja tai perijöitä. 

Eiköhän suurin osa käy töissä elättääkseen itsensä, maksaa ruuan ja asuminen, eikä itse työ anna paljoakaan iloa ja mielihyvää elämää, vaan on pakkopullaa, mutta rahan takia on käytävä töissä. 

Ja sitten on niitä, jotka voivat tehdä valintoja elämässään ja tehdä juuri niitä asioita, jota kiinnostaa ja tuovat elämään mielihyvää.

Itse tunnen yhden, jolla on akateeminen koulutus, mutta ei päivääkään töissä, vain hyväntekeväisyys työtä ja ollut "kotirouva" kolmen lapsen äiti, suuren yrityksen yksi omistajaja ja kuukaudessa tulot sitä tasoa, mitä monen vuosians

Varmasti on, mutta jutun mukaan mies kustantaa kaiken työtä tekemällä, naisen tulot Kelan tukia. 

Vierailija
111/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo nainen on tosi fiksun oloinen. Mimmit kateellsisina kommentoimassa, kun Jasmin on saanut itselleen hyvännäköisen ja rikkaan miehen. Eikä tarvitse käydä töissä ollenkaan, Koko elämä on lomailua ja luksusta!

Vauva-palstan kommentoijista suurin osa varmaan työskentelee laitoshuoltajina. Kova paikka mimmeille! 

Kalle täällä kehumassa itseään ja mimmiään? 

Vierailija
112/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitö tukia voi 22-vuotias työkykyinen ihminen saada? Onko Kelalla joku lorvimistuki, jos vaan työnteko ei huvita?

Vierailija
113/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparka. Joo, voihan sitä kustantaa puolisolleen kotirouvana olon mutta ei tuo nyt kuulosta pelkästään siltä. Kun jo artikkelin alussa (en näe lukea kokonaan) lukee, että emäntä vaatii tuhansien eurojen synttärilahjoja ym. Tuo menee kyllä jo taloudellisen hyväksikäytön puolelle. Ellei mies ole joku sikarikas - ja tuskin on!

Vierailija
114/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en yrittäisi tehda maksullisesta naisesta vaimoa. Maksullisia naisia käytetään vain seksiin mutta ei niitä elätetä arvottomia naisia arvosteta eikä elätetä

Vierailija
115/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaako tuo emäntä jotain kelan tukia?

Vierailija
116/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en akkoja elättäisi vaikka olis kuinka hyvännäköinen. 

Vierailija
117/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miesparka. Joo, voihan sitä kustantaa puolisolleen kotirouvana olon mutta ei tuo nyt kuulosta pelkästään siltä. Kun jo artikkelin alussa (en näe lukea kokonaan) lukee, että emäntä vaatii tuhansien eurojen synttärilahjoja ym. Tuo menee kyllä jo taloudellisen hyväksikäytön puolelle. Ellei mies ole joku sikarikas - ja tuskin on!

Muija kuppaa poikaparan vararikkoon ja lähtee lätkimään kun on saanut kerättyä tarpeeksi merkkilaukkuja ja timanttikoruja. Ne voi kätevästi myydä sitten eteenpäin ja saa itselleen hyvän potin. 

Vierailija
118/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin miehen pitää naiselle kompensoida parisuhteesta aiheutuva elämänlaadun heikkeneminen.

Eihän naisetkaan kompensoi miehelle parisuhteessa sitä että mies joutuu lopettamaan oman näköisen elämän ja alkaa toteuttamaan naisen näköistä ja vaatimaa elämää

Vierailija
119/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron sattuessa lähellä eläkeikää Jasmin huomaa kuinka olematon eläke tulee olemaan!

Tiedätkö kuinka pieni tuki on ihmisellä, joka on 40 vuotta tehnyt pienipalkkaista työtä? Ei paljon eroa kansaneläkkeestä. Ja tiedätkö, että jonkun on kuitenkin nekin työt tehtävä. Kaikki eivät vo olla isopalkkaisia ja sinäkin hyödyt joka päivä siitä, että kaupan kassat, ruokakeräilijät, hyllyttäjät, siivoojat, lähihoitajat ja moni moni muu tekee työtä, jota sinä itse et suostu tekemään, koska siitä saa vain noin kympin tunnilta. 

Vierailija
120/250 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan saman huomion tekee moni pienipalkkaisessa työssä ikänsä raatanut. Eläke jää monella takuueläkkeen tasolle vaikka olisi koko ikänsä tehnyt töitä. Eläke on nykyään huono motivaattori työnteolle.

Itse teen töitä lähinnä siksi, että voin silloin paremmin kuin työttömänä ollessani. Työni on mielenkiintoista ja motivoivaa.