Jasmin ja Kalle elävät suhteessa, jossa mies maksaa kaiken
Jasmin Aaltosen, 22, unelma on olla kotirouva. Puoliso Kalle Rinki, 24, kannustaa puolisoaan tähän. Kyllä Kalle itsekin haluaisi nostaa jalat pöydälle, mutta tärkeintä on, että edes Jasmin voisi tehdä niin.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010488799.html?utm_source=dlv…
Nyt on kyllä laiskanpulskea rouva... Ei edes lapsia!? Nuoret ihmiset!?
Kommentit (250)
Montakohan Tinder-treffiä käyty läpi, ennen kuin yksi maksaja osui ja suostui Jasminin ehdoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En jaksanut enää tyytyä vähään, Kallen puoliso Jasmin Aaltonen, 22, sanoo.
Okei, tämä nainen ei näytä jaksavan yhtään mitään.
Henkinen ja fyysinen laiskuus, ylipaino.
Mikset laihduta? Vauvapalstalla riehuminenkaan tuskin älyäsi kehittää xD
Kuolisin häpeästä, jos olisin julkisuudessa tuolla tavalla.
Minun aikaani opetettiin, että nainen maksaa oman osuutensa omilla rahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja kommentteja naisen IG:ssä joka kuvaan "Upeus!", "kuuma" jne...Hohhoijaa. Missä haavemaailmassa nää nuoret elää nykyään...todella tavanomaisen näköinen tytteli ja luulee kai olevansa joku maailman kaunotar :D
Tämä mua jaksaa aina naurattaa somessa. Toiset tyhjäpäät käyvät ristiin rastiin kehumassa toistensa ulkonäköä. Sitten se nousee ns. päähän tämä kehuminen ja kuvittelevat olevansa jotain miss universumeita.
Onpas vanhan näköisiä 20 vuotiaita, menisivät heittämällä 15-20 vuotta vanhemmasta. Olemus sellainen makkaranpurijan, varmaan pierun haju kämpässä vallitseva aromi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä eivät ole kenellekään muulle kelvanneet. Win-win tilanne kahdelle luuserille.
Onhan tuo miehen näköinen ja kokoinen, ei mikään onneton väkäleuka, luonnekin hyvä. Varmasti tienaakin paremmin kuin akateemiset humanistit ja osaa tehdä oikeita töitä, ei mene sormi suuhun kun pitäisi vaihtaa moottorisahaan ketju. Kyllä minulle kelpaisi.
Mies ei näytä päivääkään alle kolmekymppiseltä ja kokoakin näyttää olevan lähinnä vatsan seudulla. Ja mitä oikeisiin töihin tulee, tuolla naisen eteen "raatamisella" polttaa itsensä loppuun jo alta nelikymppisenä.
Kyllä se elämä opettaa. Nämä on vielä nuoria ihmisiä ja tekevät tyhmiä asioita.
Mies maksaa kaiken eli Kalle on homo.
No keneltä tuo on pois? Mies itse haluaa maksaa naisensa elämisen ja nainen ei halua hankkia elantoaan. Good for them.
Ei se työelämä ole kaikkia varten ja jos joku haluaa elättää tällaisen henkilön niin sehän on vain hyvä. Vaikuttavat molemmat olevan tyytyväisiä tilanteeseensa.
Millähän rahoilla Kalle ostelee 1500€ verran lahjoja ja maksaa kaiken? Kaveri on kuitenkin 24-v ja yleensä palkkatulot eivät ole kovin ihmeelliset uran alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän näiden vanhemmat ajattelee? Itse häpeäisin silmät päästäni.
Sinä nyt häpeätkin aivan kaikkea, mt-potilas 😂😂😂🤣
Ja sinua nyt häpeän kaikkein eniten, saisit mennä äidillesi pahoittelemaan, että joutui tuhlaamaan munasolun sinuun😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kuolisin häpeästä, jos olisin julkisuudessa tuolla tavalla.
Minun aikaani opetettiin, että nainen maksaa oman osuutensa omilla rahoillaan.
Mehän emme tiedä kummankaan taustoja, millaista omaisuutta heillä ja pääomatuloja tai perijöitä.
Eiköhän suurin osa käy töissä elättääkseen itsensä, maksaa ruuan ja asuminen, eikä itse työ anna paljoakaan iloa ja mielihyvää elämää, vaan on pakkopullaa, mutta rahan takia on käytävä töissä.
Ja sitten on niitä, jotka voivat tehdä valintoja elämässään ja tehdä juuri niitä asioita, jota kiinnostaa ja tuovat elämään mielihyvää.
Itse tunnen yhden, jolla on akateeminen koulutus, mutta ei päivääkään töissä, vain hyväntekeväisyys työtä ja ollut "kotirouva" kolmen lapsen äiti, suuren yrityksen yksi omistajaja ja kuukaudessa tulot sitä tasoa, mitä monen vuosiansiot. Heitäkin on.
Mun mielestä tuo nainen on tosi fiksun oloinen. Mimmit kateellsisina kommentoimassa, kun Jasmin on saanut itselleen hyvännäköisen ja rikkaan miehen. Eikä tarvitse käydä töissä ollenkaan, Koko elämä on lomailua ja luksusta!
Vauva-palstan kommentoijista suurin osa varmaan työskentelee laitoshuoltajina. Kova paikka mimmeille!
Vierailija kirjoitti:
Mikäpäs siinä, jos kerran noin valitsee. Aika vaatimattomasti ennenkin elettiin, ja äiti oli kotona hoiti lapset ja huuhollin.
Joo, ja vuosikymmenet on taisteltu että siitä päästään pois. Ymmärtääköhän tuo nainen miltä tuntuu 10 vuoden päästä, entä 30? Ei ole mitään omaa, ei päätäntävaltaa, ei eläkettä.
Tämä on minulle viisikymppisenä naisena aivan täysin käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Millähän rahoilla Kalle ostelee 1500€ verran lahjoja ja maksaa kaiken? Kaveri on kuitenkin 24-v ja yleensä palkkatulot eivät ole kovin ihmeelliset uran alussa.
Jos yritysperheen lapsi, 20v ikään mennessä on siirretty jo melkoinen osakekanta nuorimmille sukupolville, jos on lähdetty nollasta. Kaikki eivät elä yhteiskunnan piikkiin ja tuilla. Joka taas tarkoittaa yritystuloja.
Ja ei kait se meille kuulu, kenen rahoilla Kalle ostelee, eikä ole keneltäkään pois.
Kamala kateus heti jos pariskunnasta kummallekkin sopii että toinen saa jäädä kotirouvaksi eikä siinä mitään lapsiakaan välttämättä tarvita että voi toinen jäädä kotiin. Ei kaikki kotirouvat vaadi kallista elintasoa matkusteluineen ja jotkut ovat saaneet perintöä tai saa tipottain ennakkoperintöä. Ei sitä muiden tarvitse ihan kaikkea tietää.
Mies voi olla paljon töissä tai yksityisyrittäjä niin ettei ehdi kotitöitä tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Siinä taitaa naikkonen olla uniikki lumihiutale, jota ei vaan työnteko kiinnosta ja ei muka pääse mihinkään. Kotona lorviminen kivempaa.
Miksi vain naista tässä syytellään? Eikö ole parempi, että mies maksaa, eikä nainen elä pelkillä tuilla?
Kunhan miehellä on varaa tuohon niin hyvä heille. haluaisin vaan varoittaa miestä, että pikavippejä ja luottoja ei pidä missään nimessä mennä ottamaan eli omien varojen mukaan se sponsorointi. Pahoin pelkään, että jotain tälläista voi olla nyt meneillään tuossa kuviossa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä taitaa naikkonen olla uniikki lumihiutale, jota ei vaan työnteko kiinnosta ja ei muka pääse mihinkään. Kotona lorviminen kivempaa.
No onhan se kivempaa kuin töissä raataminen. Sinäkin olet tajunnut.
Tuo on ollut tänään ainakin onnenarpa-jannen kimpussa jo.