Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon EM 2024 Official

Vierailija
14.06.2024 |

Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)

Kommentit (4757)

Vierailija
2981/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei studiossa puida qatarin ihmisoikeuksia??

Vierailija
2982/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hupaisaa, kun pikkupentu googlasi pari valkoihoista jalkapalloilijaa ja nyt kuvittelee sen perusteella, ettei Beckhamin aikaan ollut yhtään tumma ihoista pelaajaa kentällä :D:D"

Miksi pitää aina valehdella ja vääristellä? Kukaan ei ole tuollaista väittänyt, Beckhamin aikaan oli ainakin Rio Ferdinand, tulee heti mieleen, mutta pääasiassa joukkue näytti englantilaiselta, ne muutamat tummaihoiset vain kruunasivat sen, koska Britanniassa asuu paljon tummaihoisia, mutta jos alkujaan valkoihoista kansaa edustava maajoukkue on lähes kokonaan musta, niin silloin se ei edusta sitä maata samalla tavalla. Se edustaa vaan sitä tuonti osuutta. 

Jokainen maajoukkueessa pelaava pelaaja edustaa sitä maataan ihan sataprosenttisesti. Koitapa ymmärtää se, jos pystyt. Edellenkin - parhaat pääsevät joukkueeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hupaisaa, kun pikkupentu googlasi pari valkoihoista jalkapalloilijaa ja nyt kuvittelee sen perusteella, ettei Beckhamin aikaan ollut yhtään tumma ihoista pelaajaa kentällä :D:D"

Miksi pitää aina valehdella ja vääristellä? Kukaan ei ole tuollaista väittänyt, Beckhamin aikaan oli ainakin Rio Ferdinand, tulee heti mieleen, mutta pääasiassa joukkue näytti englantilaiselta, ne muutamat tummaihoiset vain kruunasivat sen, koska Britanniassa asuu paljon tummaihoisia, mutta jos alkujaan valkoihoista kansaa edustava maajoukkue on lähes kokonaan musta, niin silloin se ei edusta sitä maata samalla tavalla. Se edustaa vaan sitä tuonti osuutta. 

Miksi pitää jauhaa paskaa asiasta, josta ei ymmärrä mitään? Kännissäkö olet vai miksi juttusi ovat sekavia kuin Italian pelikirja?

Vierailija
2984/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2985/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tässä vielä muita vaihtoja tehty kuin sen loukkaantuneen romanialaisen vaihto?

Hollanti vaihtoi puoliajalla, mutta selostajat eivät mielestäni ole noteerannut vaihtoa.

Vierailija
2986/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tässä vielä muita vaihtoja tehty kuin sen loukkaantuneen romanialaisen vaihto?

Hollanti vaihtoi puoliajalla, mutta selostajat eivät mielestäni ole noteerannut vaihtoa.

Okei, kiitos vastauksesta! Selostaja voisi kyllä olla paremmin tilanteen tasalla...

Vierailija
2987/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että selostaja ei ole edes tajunnut,e ttä tuo vaihto tehtiin. 

Vierailija
2988/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos vastauksesta! Selostaja voisi kyllä olla paremmin tilanteen tasalla...

Se on tässä ongelmana, että musta tuntuu kuin selostajalla ei olisi yhtään enempää tietoa tai muita kuvakulmia käytössä kuin mulla, joka katson tätä kotitelkkarista. Kyllä kai heillä pitäisi enemmän tietoja olla. Kuulostaa siltä kuin minä selostaisin tässä samalla pyykkejä viikatessani ottelua, jonka joukkueista mulla ei ole mitään ennakkotietoa, eikä sitä selostusta halua kuunnella kukaan (en edes minä).

Vierailija
2989/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rasset katsotte kisoja, jos ei-valkoisen näkeminen pelaamassa on noin vaikeaa?

Kuten sanoin, joku ymmärtää väärin. En ole rasse, mutta olisi kiva jos maajoukkue edustaisi myös alkuperäisväestöä. 

Parhaat pääsee joukkueeseen ja sillä hyvä. Pelaaja ei esim vanhempiensa tai isovanhempiensa muuttoliikkeille mitään voi. Eikä sillä ole yhtään mitään väliä kenellekään normaalille ihmiselle.

Tottakai, ymmärrän tämän kuvion täysin. Sanoin vain, että tykkäsin seurata enemmän maajoukkueita, jotka näyttävät siltä kansalta, jonka maajoukkuetta edustavat. Ette tee kenellekään palvelusta haukkumalla tällaista komment

Noloa, kun trollipentu ei osaa edes itse keksiä juttujaan, vaan käyttää muiden juttuja "ominaan". SÄÄLITTÄVÄÄÄ!!!

Vierailija
2990/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pokka vetää maata pitkin vapari Depaylta! Harmi, ettei mennyt sisään.

Vierailija
2991/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vttuako sitten öyhötät, kun itsekin tajuat, että Britit eivät kaikki ole punatukkaisia ja linnunmaitoihoisia pisamanaamoja? 

Sinähän tässä tunnut öyhöttävän ja rähisevän, kun taas tuo kommentoija kertoi vain tuntojaan ilman mitään sen kummempia öyhöttämisiä. 

On se kumma, ettei mielipiteenvapautta sallita sitten millään. Kaikkien pitäisi olla samaa mieltä kuin Putlerin Venäjällä tai tiputetaan ikkunasta alas tai pistetään kommentit poistoon. 

Vierailija
2992/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pokka vetää maata pitkin vapari Depaylta! Harmi, ettei mennyt sisään.

Fiksu veto, kun Romania ei käytä maassa makaavaa varmistajaa muurin takana. Todennäköisemmin se pallo menee maaliin tuolla tavoin kuin muuria päin laukomalla. 

Vierailija
2993/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se edusta sitä että valkoiset pullapojat ei vaan pärjää?

Vierailija
2994/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana se studio nainen(?), joka oli eilen vai toissapäivänä; se joka hymisee "mmm" jokaiseen lauseenpuolikkaaseen.

Vierailija
2995/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskommentaattori kutsui pelaajia ukkeleiksi... vihapuhetta?

Vierailija
2996/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin ovat sinunkin juuresi Afrikassa kun tarpeeksi pitkälle mennään. Sori siitä, rassepentu. "

Sinä itse vain lisäät ras.ism.ia tuolla vauhkoamisella ja syyttelyllä ja tuomalla sitä joka käänteessä esiin, et vain itse ymmärrä sitä. Lisäät omalla toiminnallasi vastakkain asettelua. Minä en edelleenkään ole mikään rasse, saatikka pentu. Minä en voi mitään sille jos et ymmärrä ja sisäistä lukemaasi. 

Vierailija
2997/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joita häiritsee nämä tummaihoiset pelaajat, katsokaa Venäjän järjestämiä kisoja. Siellä pelaa Venäjä, Valko-Venäjä, Uzbekistan, Pohjois-Korea jne... taatusti on aitoa alkuperäiskansaa.

Venäjä on hyvin monikulttuurinen valtio, löytyy kansallisuuksia vaikka kuinka paljon. Samoin Uzbekistan, Kazakstan jne. Kazakstanissakin merkittävä osa on venäläistaustaisia, on saksalaisia jne. Pohjois-Koreassa on mm. suuri japanilaisvähemmistö.

Vierailija
2998/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vttuako sitten öyhötät, kun itsekin tajuat, että Britit eivät kaikki ole punatukkaisia ja linnunmaitoihoisia pisamanaamoja? 

Sinähän tässä tunnu

Mitä mieltä olet äskeisestä Hollanin vapaapotkusta? Käytäpä nyt mielipiteen vapautta ja sano jotain itse pelista, jos osaat. 

Vierailija
2999/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin ovat sinunkin juuresi Afrikassa kun tarpeeksi pitkälle mennään. Sori siitä, rassepentu. "

Sinä itse vain lisäät ras.ism.ia tuolla vauhkoamisella ja syyttelyllä ja tuomalla sitä joka käänteessä esiin, et vain itse ymmärrä sitä. Lisäät omalla toiminnallasi vastakkain asettelua. Minä en edelleenkään ole mikään rasse, saatikka pentu. Minä en voi mitään sille jos et ymmärrä ja sisäistä lukemaasi. 

Juujuu. Kylläkyllä. Otapa nyt ne iltalääkkesi mene nukkumaan. Me aikuiset jatkamme täällä JALKAPALLOSTA puhumista. 

Vierailija
3000/4757 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten, kun sillä yhdellä Hollannin pelaajalla on se suojaverkko päässä (miksi muuten?), niin hänhän ei varmaan voi osallistua pääpeliin ollenkaan. Varmaan aika iso haitta, hmm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan