Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämmöisen miehen kanssa tekee?

Vierailija
13.06.2024 |

Kaikki alkoi kaksi vuotta sitten. Vietimme humalaisen kiihkeän hetken kaksin. Tätä ennen oli ollut jo satunnaisia pitkiä katseita.

Kuitenkin mies sytytti minussa jotain tuona hetkenä. Siitä hetkestä lähtien olen ollut ihastunut. Aina kun olen päättänyt, että ei enää ja päässyt hetkellisesti yli niin tekee tämä mies jotain ja olen taas aivan ihastunut.

No, meillä on ikäeroa ja hänellä ei ole lapsia joka on varmasti syy sille minkä takia homma ei etene. Välillä kirjotellaan. Nähdessämme hän koskettaa aina kun voi muilta salaa. 

Ystävien juhlissa minä lähdin jatkoille ja tämä mies sanoi, että mene nyt "hänen kaverinsa nimi" kanssa vaan ja oli mustasukkainen. Pisti peräänkin viestiä, että pitäkää kivaa. 

Hän katsoo niin syvälle, että voisin hukkua hänen silmiinsä. Hän viestittää juuri niinä hetkinä kun meinaan, että eih, unohdan. Hetki sitten kun hän poistui paikalta ennen minua eräästä tapahtumasta hän laittoi, että pakko poistua ettei tapahdu mitään. Kiusaus oli hänen mukaansa liian suuri. Ja näitä riittää siis vielä enemmän tähän. Mutta kaksi vuotta on tuskaisen pitkä aika tätä kuvioo.

Mitä tässä nyt tekee sitten? Millä tästä tunteesta vaan pääsee irti? Jos kysyn suoraan, hän ahdistuu. En saa painostaa, tarvisi antaa aikaa. Mutta kuinkahan kauan? 

Olen välillä jopa miettinyt, että ihastus on yksipuolista ja olen säälittävä. Silloin tämä ihminen astuu taas jostain ja tekee jonkun teon jolla taas jaksan odottaa. Mutta nyt en enää jaksa. Jossain luki, että ihastus kestää kaksi vuotta ja hiipuu pois. Nyt ollaan jo yli sen kahden vuoden. Ei ole hiipunut. Ei ole ollut seksiä, läheltä on käynyt muutaman kerran. Mutta aivan väärissä paikoissa.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole draamakuningatar. Tyylini kirjottaa on tämä. Anteeksi nyt siitäkin. Hän ei itse asiassa muutenkaan ole mikään panomies, naistenkaataja. Ilmeisesti täällä kohdattu vain sellaisia.

Ap

Kyllä se panee muttei sinua.

Vierailija
42/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että pöh, kasva aikuiseksi ja jatkaisin matkaa. Anteeksi, mutta kuka aikuinen jaksaa tuollaista pelleilyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista pelleilyä.

Vierailija
44/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää se on.

Vierailija
45/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole draamakuningatar. Tyylini kirjottaa on tämä. Anteeksi nyt siitäkin. Hän ei itse asiassa muutenkaan ole mikään panomies, naistenkaataja. Ilmeisesti täällä kohdattu vain sellaisia.

Ap

Kyllä se panee muttei sinua.

Tämä on totta, syitä ja selityksiä, kaikki niin vaikeeta-> Usko jo sua vedätetään täysillä. Joko jatkat peliä ja hyväksyt tilanteen tai siirryt seuraavaan. Tuollaisella pelleilyllä saa anisen kuin naisen pysymään tarvittaessa saatavilla. Kunnes nainen tajuaa että kyse on yksinkertaisesta dopamiinipelistä. Tämän jälkeen pleijerit eivät saa otetta sinusta.

Vierailija
46/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen verran vielä sanon, ettei ole ollut mitään selittelyä. Olette siis sitä mieltä, että on mahdollista että tämä on täysin yksipuolista? Itselleni on myös kynnys kyllä parisuhde itseäni nuoremman kanssa. Että sekin jarrutti aluksi. Itselläni meni järkytyksessä hetki pari vuotta sitten. Mutta nyt ei mennä eteen eikä taaksepäin. Onhan meidät elämät tosi erilaisia, se on kyllä ihan totta. Toivon, että vielä päästään keskustelemaan ja kysyn sitten suoraan tuleeko tästä mitään. Näemme siis noin kerran kuukaudessa sopimatta, ettei tässä mitenkään jo viikko kohdata. 

En aseta itseäni mitenkään alistuneeseen asemaan ja ota minut asemaan. En ikinä. Mutta hän on selkeästi aika ujo kirjottamaan tässä arjen keskellä. Hän on kuitenkin tehnyt monet aloitteet tavattuamme. Eli hän on laittanut viestiä, kuvaa, pyytänyt sosiaalisessa mediassa kaveriksi jne. Poistin hänet kavereistani snapcahtissa ja parin päivän sisällä oli kutsu jo taas. Olen yrittänyt että poistan hänen numeron enkä enää ikinä itse kirjoita. 

Hidasta on. Mutta aika näyttää. En kuitenkaan oikeasti tarvitse miestä vierelleni eli en mitenkään aktiivisesti hae seuraa muuten. Viihdyn omassa elämässäni.  Minua myös jännittäisikin ihan parisuhde ja päästää elämääni ihmistä. Joten en sillä tavalla 24/7 kärsi tästä. 

Ihmettelen vain miten tästä edetäänkään. 

Ap

Vierailija
47/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on auttava ystävä joka neuvoo miten toisen kannattaisi elämässään toimia ja mitä menettää kun ei häntä valitse. Toisen kontrolloinnista ei tietoakaan <3 

Vierailija
48/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä olen kontrolloinut? Tätä miestä. En ikinä, oikeasti. Mistä tästä saa sellaisen kuvan?

Vierailija
49/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olette siis sitä mieltä, että hänellä on tunteita ja tällaista kaikkea ei tapahdu vain ystävä suhteissa? Olen nimittäin hetkittäin miettinyt jo, että olen tulossa hulluksi.

En ole ikinä kokenut olevani läheisriippuvainen ja nytkin arkeni sujuu kyllä. Olen lukenut kuinka pakkomielteinen ajattelu toimii jopa, ja miettinyt onko tämä sellaista? Mutta pääsen kyllä irtikin ja sitten tapahtuu jotain. Ja hullaantumisesta lukenut. Olen etsinyt keinoa päästä näistä tunteista irti. 

On kyllä erittäin pitkä nyt odottavan aika, koska se toinen olisi valmis 😅 Esteenä on meidän 9 vuoden ikäero varmasti myös, hän pelkää mitä hänestä ajatellaan.

Minä olen se vanhempi. Ja ennenkuin kukaan huuteleen puumaksi niin minä ajattelin aina ennen tätä miestä, että en ikinä voisi nuorempaan mieheen edes katsoa. Hän on 27 nyt. Joten olihan hän vielä nuorempi kun katseita aloimme vaihtamaan. Elämä minun kanssani varmaank

Ei tuo ole ikäero eikä mikään. Ystäväni on ollut jo 20 vuotta 9 v nuoremman miehen kanssa. Itselläni 12 v nuorempi mies jo vuosia. Parilla muulla kaverilla on 5 vuotta nuoremmat miehet. Ikäero ei ole tuon jahkailunne syynä. 

Vierailija
50/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmettelen vain miten tästä edetäänkään."

Sehän se, kun ette etene. Suhteenne on tuo, eikä se siitä näytä muuksi muuttuvan. Ota tai jätä.

Vierailija
51/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaat flirtiksi koska sulla ikää ja lapsia. Mies haluaa suhteen, jossa aloittaa puhtaalta pöydältä. Ei sen isompi ongelma. Sinulle sanoo, ettei halua menettää vapauttaan, koska etsii samalla sitä kehen sitoutua. Älä tule tänne itkemään kun huomaat jonakin päivänä miehen siirtyneen suoraan syvään päätyyn uuden naisen kanssa, koska hänellä ne asiat mitä mies haluaa. SE, mitä siitä suhteesta sitten tulee on sitten toinen juttu, mutta niin miehetkin uskovat siihen, että saavat mitä haluavat.

Tässä  tarinassa voisi vaihtaa sukupuolet toisin päin. Mä siis käyttäydyn kun tuo mies. Tuo on pelaamista. Hauskaa hupia ja ajanvietettä. Annan ymmärtää, mutta en ymmärrä antaa. En oikeasti harkitsisi minkäänlaista suhdetta hänen kanssaan. Liian vanha vuoroviikkoisä eikä fyysisestikään viehättävä.

Vierailija
52/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko lopettaa yhteydenpidon ton äijän kanssa se ei ole kuin pimpist kinostunu muuten veisi varmaan treffeille tjsp 

Vierailija
53/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on jo tuo kaikki mitä sanot että hänellä ei ole. Normaali rakastava parisuhde lapsineen. Jos sinulla ei ole ja siksi toivot tällaista hänelle? Käännä asia toisinpäin. Et vaikuta ihmiseltä joka pystyisi antamaan toiselle vapauden, sen verran ripustautuneelta kuulostat täälläkin. 

Vierailija
54/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitä seksiä pitää vältellä? Joko mies on varattu tai impotentti tmv. salattavaa, unohda tuollainen tunteillasi pelaaja.

Varattu, taatusti. Esittää vain vapaata. Ja voimakkaat narskufibat tulee tuommoisesta käytöksestä tulee. Minä juoksisin karkuun, ja lujaa 

Vierailija
55/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen verran vielä sanon, ettei ole ollut mitään selittelyä. Olette siis sitä mieltä, että on mahdollista että tämä on täysin yksipuolista? Itselleni on myös kynnys kyllä parisuhde itseäni nuoremman kanssa. Että sekin jarrutti aluksi. Itselläni meni järkytyksessä hetki pari vuotta sitten. Mutta nyt ei mennä eteen eikä taaksepäin. Onhan meidät elämät tosi erilaisia, se on kyllä ihan totta. Toivon, että vielä päästään keskustelemaan ja kysyn sitten suoraan tuleeko tästä mitään. Näemme siis noin kerran kuukaudessa sopimatta, ettei tässä mitenkään jo viikko kohdata. 

En aseta itseäni mitenkään alistuneeseen asemaan ja ota minut asemaan. En ikinä. Mutta hän on selkeästi aika ujo kirjottamaan tässä arjen keskellä. Hän on kuitenkin tehnyt monet aloitteet tavattuamme. Eli hän on laittanut viestiä, kuvaa, pyytänyt sosiaalisessa mediassa kaveriksi jne. Poistin hänet kavereistani snapcahtissa ja parin päivän sisällä oli

Ei mitenkään. Lopeta haihattelu, ja jatka matkaa. Unohda tuommoinen mies.

Vierailija
56/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitä seksiä pitää vältellä? Joko mies on varattu tai impotentti tmv. salattavaa, unohda tuollainen tunteillasi pelaaja.

Varattu, taatusti. Esittää vain vapaata. Ja voimakkaat narskufibat tulee tuommoisesta käytöksestä tulee. Minä juoksisin karkuun, ja lujaa 

Kannattaa juosta. Mä harrastan tuollaisia pelejä, jos elämä tuntuu tylsältä. En edes ole varattu, mutta miehillä on kiva leikkiä. Niin, meitä naispelureitakin siis on...

Vierailija
57/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole edes varattu. Kunhan pelaa aikansa kuluksi.

Vierailija
58/59 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa sillä miehellä olla ihan oikeitakin tunteitakin ap:ta kohtaan. Mutta mieshän ei halunut vakavaa suhdetta ja ap:lla on lapsia. Ne lapset on se syy, miksei mies suhdetta halua.

Vierailija
59/59 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava jaksoi 10 v. Miehen vaimo haki lopulta eron. Miehellä olikin kolmaskin, jonka kanssa avioitui. Tuttavani luhistui. Kuten mies sanoi, aina pitää olla kaksi varalla, jos yksi jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi