Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämmöisen miehen kanssa tekee?

Vierailija
13.06.2024 |

Kaikki alkoi kaksi vuotta sitten. Vietimme humalaisen kiihkeän hetken kaksin. Tätä ennen oli ollut jo satunnaisia pitkiä katseita.

Kuitenkin mies sytytti minussa jotain tuona hetkenä. Siitä hetkestä lähtien olen ollut ihastunut. Aina kun olen päättänyt, että ei enää ja päässyt hetkellisesti yli niin tekee tämä mies jotain ja olen taas aivan ihastunut.

No, meillä on ikäeroa ja hänellä ei ole lapsia joka on varmasti syy sille minkä takia homma ei etene. Välillä kirjotellaan. Nähdessämme hän koskettaa aina kun voi muilta salaa. 

Ystävien juhlissa minä lähdin jatkoille ja tämä mies sanoi, että mene nyt "hänen kaverinsa nimi" kanssa vaan ja oli mustasukkainen. Pisti peräänkin viestiä, että pitäkää kivaa. 

Hän katsoo niin syvälle, että voisin hukkua hänen silmiinsä. Hän viestittää juuri niinä hetkinä kun meinaan, että eih, unohdan. Hetki sitten kun hän poistui paikalta ennen minua eräästä tapahtumasta hän laittoi, että pakko poistua ettei tapahdu mitään. Kiusaus oli hänen mukaansa liian suuri. Ja näitä riittää siis vielä enemmän tähän. Mutta kaksi vuotta on tuskaisen pitkä aika tätä kuvioo.

Mitä tässä nyt tekee sitten? Millä tästä tunteesta vaan pääsee irti? Jos kysyn suoraan, hän ahdistuu. En saa painostaa, tarvisi antaa aikaa. Mutta kuinkahan kauan? 

Olen välillä jopa miettinyt, että ihastus on yksipuolista ja olen säälittävä. Silloin tämä ihminen astuu taas jostain ja tekee jonkun teon jolla taas jaksan odottaa. Mutta nyt en enää jaksa. Jossain luki, että ihastus kestää kaksi vuotta ja hiipuu pois. Nyt ollaan jo yli sen kahden vuoden. Ei ole hiipunut. Ei ole ollut seksiä, läheltä on käynyt muutaman kerran. Mutta aivan väärissä paikoissa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatvoit tätä suhdettasi varattuun mieheen jo aiemmin useiden sivujen pituisessa ketjussa, ja sinut todettiin yksimielisesti idiootiksi. Miksi aloitit uuden ketjun?

Vierailija
2/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki sitten vietimme hetken yhdessä jolloin juttelimme kaikkea maan ja taivaan väliltä. Kynnys kysyä mitään vakavampaa on kuitenkin jo korkea koska se rikkoo aika jotain siinä hetkessä. Kuitenkin hän oli taas se joka lähestyi. Otti kädestä kiinni ja kuunteli.

Onko hän vaan niin ystävällinen vai ihastunut myös jää aina siis arvoitukseksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis käytännössä estää teitä seurustelemasta, kun kerran molemminpuolista kiinnostusta on?

Vierailija
4/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole varattu.

Ap

Vierailija
5/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mies vissiin on varattu. Sitten onkin aika suuri käytännön este :D

Vierailija
6/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole varattu.

Ap

Käy sitten kimppuun kuin sika limppuun. Katso tuo kortti nyt ensin

Vierailija
7/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä itsekin olen miettinyt. Mikä estää? Hän haluaa olla vapaa. Minun elämä ja velvollisuudet ovat kai liikaa. Mutta odotanko tässä vain kahden vuoden päästäkin jotain ihmettä? 

Haluaisin luovuttaa nämä tunteet jollekin toiselle jo. En vain oikein jaksaisi enää odottaa 

Vierailija
8/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties alaikäinen?

Vierailija
9/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties alaikäinen?

Olen jo 12 vuotias.

Vierailija
10/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi össön sössön

Vierailija
11/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tässä itsekin olen miettinyt. Mikä estää? Hän haluaa olla vapaa. Minun elämä ja velvollisuudet ovat kai liikaa. Mutta odotanko tässä vain kahden vuoden päästäkin jotain ihmettä? 

Haluaisin luovuttaa nämä tunteet jollekin toiselle jo. En vain oikein jaksaisi enää odottaa 

Eli mies ei halua seurustella, mutta kuitenkin vetää herneen nenään ja on mustasukkainen sinusta? Ei hän voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Joku ratkaisu tuohon pitäisi nyt saada, ihan sinun takiasi.

Vierailija
12/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa irstas meno".

Korinttolaiskirje

Vierailija
13/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olette siis sitä mieltä, että hänellä on tunteita ja tällaista kaikkea ei tapahdu vain ystävä suhteissa? Olen nimittäin hetkittäin miettinyt jo, että olen tulossa hulluksi.

En ole ikinä kokenut olevani läheisriippuvainen ja nytkin arkeni sujuu kyllä. Olen lukenut kuinka pakkomielteinen ajattelu toimii jopa, ja miettinyt onko tämä sellaista? Mutta pääsen kyllä irtikin ja sitten tapahtuu jotain. Ja hullaantumisesta lukenut. Olen etsinyt keinoa päästä näistä tunteista irti. 

On kyllä erittäin pitkä nyt odottavan aika, koska se toinen olisi valmis 😅 Esteenä on meidän 9 vuoden ikäero varmasti myös, hän pelkää mitä hänestä ajatellaan.

Minä olen se vanhempi. Ja ennenkuin kukaan huuteleen puumaksi niin minä ajattelin aina ennen tätä miestä, että en ikinä voisi nuorempaan mieheen edes katsoa. Hän on 27 nyt. Joten olihan hän vielä nuorempi kun katseita aloimme vaihtamaan. Elämä minun kanssani varmaankin myös pelottaa 

Itseäni pidän kuitenkin jo ihan pellenä tässä kuviossa. Parempi olisi unohtaa ja jatkaa elämää. Mutta kuinka? Kun näitä tunteita ei vaan saa heitettyä jäteämpäriin. 

Ap

Vierailija
14/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa irstas meno".

Korinttolaiskirje

Tämän saa jokainen puutteessa elävä sinkku omistaa varmana lupauksena. 

Vierailija
15/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän  50v ja  sinä  19v ? Ei ole lapsia; no mikä este sinulla on? 

Vierailija
16/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies haluaa kontrolloida sinua vaikka suhde sinuun on hyvin pinnallinen. Kannattaa pysyä hänestä erossa, tuosta ei tule kuin ongelmia.

Vierailija
17/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitä seksiä pitää vältellä? Joko mies on varattu tai impotentti tmv. salattavaa, unohda tuollainen tunteillasi pelaaja.

Vierailija
18/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu mies kotiisi kynttiläillalliselle. Tätä herkkuruokaa ei kukaan normaalijärkinen mies voi vastustaa. Hurmaat hänet hetkessä ja lopullisesti.

FRETTIPAISTI

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.

Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.

Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.

Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.

Vierailija
19/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitä seksiä pitää vältellä? Joko mies on varattu tai impotentti tmv. salattavaa, unohda tuollainen tunteillasi pelaaja.

Vai onko hän joku ystäväsi lapsi tmv. naurettavaa?

Vierailija
20/59 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuonut hänelle kyllä ilmi, että haluankin vapaamman suhteen ja elää seuraavan kumppanini kanssa tasavertaista suhdetta. Edellinen suhteeni oli kontrolloiva, jonka takia siitä lähdinkin.

Tämä ihminen ei siedä sellaista elämää, jossa se vapaus viedään. Hänellä tällainen nuoruuden suhde takana. Oma elämäni näyttäytyy varmasti sellaisena, että hyvästi vapaus.

Mutta en minä hänen vapauttaan veisi. Nauttisin kahden ihmisen läheisyydestä, arvostaisin hänen omaa elämää. Hänestä sai nyt ehkä väärän kuvan.

Hän on varautunut kyllä, uskallus puuttuu. Lapset ja ikäero siinä jarruttavat. Mutta minulla ei siis ole enää ihan pieniä lapsia edes. 

On minullakin ollut usein sellainen olo, että voi kun hän löytäisi itselleen naisen. Jonka kanssa elää ns.normaali parisuhde lapsineen jne. Itse en esimerkiksi halua enää lapsia. Koen itsekin olevani väärä valinta. Mutta silti tunteet on ja pysyy tässä. Tilanne ei etene eikä taaksepäin pääse.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan