Mitä tämmöisen miehen kanssa tekee?
Kaikki alkoi kaksi vuotta sitten. Vietimme humalaisen kiihkeän hetken kaksin. Tätä ennen oli ollut jo satunnaisia pitkiä katseita.
Kuitenkin mies sytytti minussa jotain tuona hetkenä. Siitä hetkestä lähtien olen ollut ihastunut. Aina kun olen päättänyt, että ei enää ja päässyt hetkellisesti yli niin tekee tämä mies jotain ja olen taas aivan ihastunut.
No, meillä on ikäeroa ja hänellä ei ole lapsia joka on varmasti syy sille minkä takia homma ei etene. Välillä kirjotellaan. Nähdessämme hän koskettaa aina kun voi muilta salaa.
Ystävien juhlissa minä lähdin jatkoille ja tämä mies sanoi, että mene nyt "hänen kaverinsa nimi" kanssa vaan ja oli mustasukkainen. Pisti peräänkin viestiä, että pitäkää kivaa.
Hän katsoo niin syvälle, että voisin hukkua hänen silmiinsä. Hän viestittää juuri niinä hetkinä kun meinaan, että eih, unohdan. Hetki sitten kun hän poistui paikalta ennen minua eräästä tapahtumasta hän laittoi, että pakko poistua ettei tapahdu mitään. Kiusaus oli hänen mukaansa liian suuri. Ja näitä riittää siis vielä enemmän tähän. Mutta kaksi vuotta on tuskaisen pitkä aika tätä kuvioo.
Mitä tässä nyt tekee sitten? Millä tästä tunteesta vaan pääsee irti? Jos kysyn suoraan, hän ahdistuu. En saa painostaa, tarvisi antaa aikaa. Mutta kuinkahan kauan?
Olen välillä jopa miettinyt, että ihastus on yksipuolista ja olen säälittävä. Silloin tämä ihminen astuu taas jostain ja tekee jonkun teon jolla taas jaksan odottaa. Mutta nyt en enää jaksa. Jossain luki, että ihastus kestää kaksi vuotta ja hiipuu pois. Nyt ollaan jo yli sen kahden vuoden. Ei ole hiipunut. Ei ole ollut seksiä, läheltä on käynyt muutaman kerran. Mutta aivan väärissä paikoissa.
Kommentit (59)
Ja ei, hän ei ole ystäväni lapsi. Eikä mitään muutakaan. Seksi ei ole onnistunut asumisjärjestelyjen vuoksi vaikka olen minä sitten hotellia ehdottanutkin. Hän asuu kämppiksen kanssa ja minä lasteni, joista vanhin on useimmiten kotona viikonloput. Mies ei uskaltaisi tulla kotiini. Liian kova sellainen tunne hänellä on koko ajan, että mitä muut sanovat. Olen liian vanha hänelle ja tämmöiseen ja vitutttaa riutua tämmöisessä.
Mutta kaksi vuotta. Eikä hänelläkään ole parisuhdetta. Joten jatkan siis keinon etsimistä jolla tämä ihastus vaan loppuisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, hän ei ole ystäväni lapsi. Eikä mitään muutakaan. Seksi ei ole onnistunut asumisjärjestelyjen vuoksi vaikka olen minä sitten hotellia ehdottanutkin. Hän asuu kämppiksen kanssa ja minä lasteni, joista vanhin on useimmiten kotona viikonloput. Mies ei uskaltaisi tulla kotiini. Liian kova sellainen tunne hänellä on koko ajan, että mitä muut sanovat. Olen liian vanha hänelle ja tämmöiseen ja vitutttaa riutua tämmöisessä.
Mutta kaksi vuotta. Eikä hänelläkään ole parisuhdetta. Joten jatkan siis keinon etsimistä jolla tämä ihastus vaan loppuisi.
Ap
Ahaa panna ei voi kuin omissa kodeissa omissa sängyissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi herran tähden. Jos elämässä ei ole vaikeuksia, niitä pitää tehdä.
Roikut kiinni miehessä, josta ei ole sinulle kumppaniksi kumminkaan. Pohdit ja jauhat. Mitä elämää se tuollainen on?
Voimaantuneen, vahvan ja itsenäisen naisen vajaaälyistä elämää
Ja vastaus. Miksi teen ongelmia?
En haluaisi tehdä. Elämäni on ollut melkoisen myrskyisä. Ansaitsin jo onnen ja aikuisen läheisyyden.
Mutta et ehkä itse ole ikinä kokenut tällaista tunnetta? Nimittäin en minäkään ennen ollut. En ikinä ole saanut sellaista katsetta ja tuntenut näin. Siksi on vaikea päästää irti nyt. Koska haluaisin saada tuntea kaiken loppuun. Olisin halunnut nukkua kainalossa, tuntea läheisyyden ja rakastaa. Suudella. Näyttää itseni.
Olisin halunnut. Kun jotenkin tiedän, että kun päästän tästä niin samaa tunnetta ei ole helppo löytää. Luulin joskus olevani ihastunut. Mutta tässä tunne on aivan erilainen. Ollut alusta asti.
On vaikea, mutta varmaan pakko unohtaa.
Ap
Kelpaat flirtiksi koska sulla ikää ja lapsia. Mies haluaa suhteen, jossa aloittaa puhtaalta pöydältä. Ei sen isompi ongelma. Sinulle sanoo, ettei halua menettää vapauttaan, koska etsii samalla sitä kehen sitoutua. Älä tule tänne itkemään kun huomaat jonakin päivänä miehen siirtyneen suoraan syvään päätyyn uuden naisen kanssa, koska hänellä ne asiat mitä mies haluaa. SE, mitä siitä suhteesta sitten tulee on sitten toinen juttu, mutta niin miehetkin uskovat siihen, että saavat mitä haluavat.
Mietin aina tällaisiin tapauksiin törmätessäni, että mikä ihme saa ihmisen tekemään itsestään täyden pellen roikkumalla jossain pleijerissä, joka pitää toista vain pilkkanaan. Aina näitä jostain löytyy. Ja paljon menee aikaa hukkaan.
Ap, jos se mies haluaisi sinut, olisitte nyt yhdessä. Hän ei halua sinua mutta on imarreltu huomiostasi. Siirry eteenpäin.
Jos vain panna ja nusasta haluaisi niin onnistuu varmaan jossain puskassakin.
Mutta tässä ei oikeasti olla sillä tasolla, että vain lihallinen himo veisi. Muutaman kerran olemme kuitenkin hyvin lähelle päässeet. Viimeksi mies sanoi, että hän haluaisi hirveästi. Mutta kiinni jäämisen pelko siinä paikassa olisi ollut suuri. Hän sanoi, että ei täällä eikä näin. Siitä on kohta vuosi.
Hän on todella varmasti sellainen luonnekib että aikaa vaatii, eikä välttämättä halua sitoutua löydy vielä. Minä taas ehkä tunnut ihmiseltä jonka elämässä on velvollisuuksia jotka häntä pelottaa vielä. Minkäänlainen painostus ei tule kuuloonkaan tai että alkaisin vonkaamaan. En ole sellainen.
Ap
Etkö näe, että mies vedättää sinua? Koko ajan tulee jotain muka syitä miksei voi juttu edetä. Tuon ikäisillä ei tuommoinen ikäero ole yhtään mitään ja itsekin varmaan olet tietoinen, että yksi klassisimmista vedätyksistä on että edellinen suhde oli sitä ja tätä, niin nyt en sitten voi edetä mihinkään vaikka tunteita on. Koska ei niitä tunteita oikeasti ole. Kiva ehkä hänen puoleltaan pitää joku flirttikaveri/pikku ihastus elämässä mutta jos hän haluaisi kanssasi parisuhteeseen niin hän olisi kanssasi parisuhteessa. Ja jos lapset ovat este hänen mielestään, niin ei ne lapset siitä mihinkään katoa ja hän kyllä tietää sen.
Joten, ihastusta voi olla mutta tosissaan hän ei ole eikä tule olemaankaan, jos ei 2 vuodessa ole juttu edennyt.
Voi jumalauta. Ja tuo tapa kirjoittaa... kuin jostain ylisiirappisesta ällönovellista.
Vierailija kirjoitti:
Jos vain panna ja nusasta haluaisi niin onnistuu varmaan jossain puskassakin.
Mutta tässä ei oikeasti olla sillä tasolla, että vain lihallinen himo veisi. Muutaman kerran olemme kuitenkin hyvin lähelle päässeet. Viimeksi mies sanoi, että hän haluaisi hirveästi. Mutta kiinni jäämisen pelko siinä paikassa olisi ollut suuri. Hän sanoi, että ei täällä eikä näin. Siitä on kohta vuosi.
Hän on todella varmasti sellainen luonnekib että aikaa vaatii, eikä välttämättä halua sitoutua löydy vielä. Minä taas ehkä tunnut ihmiseltä jonka elämässä on velvollisuuksia jotka häntä pelottaa vielä. Minkäänlainen painostus ei tule kuuloonkaan tai että alkaisin vonkaamaan. En ole sellainen.
Ap
Ihan oikeasti, ihastunut mies tulee vaikka läpi harmaan kiven jos on mahdollisuus päästä polkaisemaan kiinnostavaa naista. Tuota miestä ei kiinnosta, se on kylmä fakta. Älä suotta odottele ja tuhlaa aikaasi.
Sehän olisikin mitä toisinaan kovasti toivonkin. Että hän löytää naisen, joka on se hänelle oikea. Koska silloin on helpompi jatkaa elämää. Ihan oikeasti välitän hänestä ihmisenä niin paljon, että haluan hänelle oman perheen ja hienon elämän. Olisin onnellinen jos hänen elämä menee näin Koska välitän hänestä.
Ei minun sitä itkeä tarvitse.
Lopeta jo nuo vuodatuksesi. En ihmettele, ettei nuori mies lähde tuollaisen draamakuningattaren kanssa millekään.
Pillun mahti on suuri. Miehellä ei tee mitään jos se ei halua panna sinua.
Olisin ajatellut noin myös ennen kuten te. Tätä tilannetta ilman ällösiirappia on vaikea selittää edes. Noh, romaanin voisin asiasta kirjottaa vaikka jo. Vaikea selittää. Ei mies ole paha tai tuollainen ylimielinen. Hyvä ihminen. Väärä tilanne.
Jos joku on keksinyt keinon unohtaa tunteet niin niitä saa kertoa kuitenkin
Ap
Lapset ovat usein este suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ajatellut noin myös ennen kuten te. Tätä tilannetta ilman ällösiirappia on vaikea selittää edes. Noh, romaanin voisin asiasta kirjottaa vaikka jo. Vaikea selittää. Ei mies ole paha tai tuollainen ylimielinen. Hyvä ihminen. Väärä tilanne.
Jos joku on keksinyt keinon unohtaa tunteet niin niitä saa kertoa kuitenkin
Ap
Hyvä ihminen mutta ei oikea mies sinulle. Hän ei ole sinusta kiinnostunut vaikkei mikään pahis olekaan.
Unohdat miehen kun et pidä häneen mitään yhteyttä ja tapaa häntä riittävän pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Pillun mahti on suuri. Miehellä ei tee mitään jos se ei halua panna sinua.
Tämä mahti ei kosketa ainakaan minua yhtään. Saan koska haluan, muutoin ignoraan täysin.
En ole draamakuningatar. Tyylini kirjottaa on tämä. Anteeksi nyt siitäkin. Hän ei itse asiassa muutenkaan ole mikään panomies, naistenkaataja. Ilmeisesti täällä kohdattu vain sellaisia.
Ap
Voi herran tähden. Jos elämässä ei ole vaikeuksia, niitä pitää tehdä.
Roikut kiinni miehessä, josta ei ole sinulle kumppaniksi kumminkaan. Pohdit ja jauhat. Mitä elämää se tuollainen on?