Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen naisen haluttomuus

Vierailija
12.06.2024 |

Takana yli kymmenen vuotta yhdessäoloa. Kaksi yhteistä lasta, alle kouluikäisiä. Yksi ongelma varjostanut useamman vuoden. Nimittäin se, että vaimolla seksin harrastaminen on käytännössä viimeinen asia mitä tehdään jos sattuu päivä menemään täydellisesti, seuraavan viikon to-do lista on tyhjä ja on siivottu kämppä lattiasta kattoon minun toimestani, koska muuten hän on varmasti liian väsynyt. Tämä toki kärjistäen, mutta hänen suullaan ei edes mieti seksiä tai sen harrastamista muuten kuin jos minä kyselen varovasti aiheesta. 

kehun häntä/osoitan hellyyttä yms pitkin päivää useita kertoja päivässä. En ole koskaan laskenut mutta keskiarvo varmaan 5-10 välillä kun kehun häntä upeaksi, kauniiksi, rakkaaksi ja halaan, pussaan tms pientä. 

joka ikinen. Siis joka ikinen aamu herään lasten kanssa ja laitan heidät valmiiksi ja ruokin heidät. Teen myös vaimolle aamupalat ja kahvit ja tarjoilen ne jopa sänkyyn. (yleensä ei halua sänkyyn, vaan ilmoittaa tulevansa hetken päästä sohvalle, keittiöön tms.) Teen 80%:sti ruuat ja tiskit. 15% auttaa esikoinen esim tiskikoneen kanssa. Autan muutenkin kotitöissä paljon. En ehkä ole se kaikista tarkin imuroija tai saattaa joku vaatekappale jäädä johonkin, johon toki kiinnittyy vaimon huomio aina.

Käyn päivätöissä, tuloni ovat ylimmän desiilin alarajalla. Iltaisin hoidan lähes aina lapsia kun hän tekee koulu/työjuttuja ja joskus käymme lasten kanssa puistoissa yms. 

Päällisin puolin monikin asia vaikuttaisi olevan kohdillaan. Huomattavan paljon enemmän kohdillaan kuin 8v sitten, kun elettiin opintotuella ja pantiin useita kertoja viikossa. Lähes joka päivä. 

Ja tosiaan, seksiä on nyt tänä vuonna ollut alle viisi kertaa. En sano tarkkaa lukua, koska tästä keskuteltiin ja en tiedä lukeeko hän tätä palstaa. Mutta siis suorastaan surullista mielestäni. Ja omasta mielestä surullisempaa on vielä se, että silloin kun sitä on, niin peiton alla lähetyssaarnaajaa eikä puhettakaan että aloite tulisi toiselta puolen tai että kokisin että tuo vaimo minua haluaa. Seuraavaksi sitten joku sanoo että olen lihava/lihonut. Mikä varmasti osittain totta, mutta olen kuitenkin n. 95kg ja 180cm, joten en nyt mitenkään älyttömän lihava kuitenkaan ja sanoisin että olemme tässä mielessä aika tasoissa. Eli molemmat lihoneet saman verran suhteessa. 

Seuraavaksi joku sanoo, etten tyydytä häntä. Sekin vihkoon, koska suurin osa seksikerroistamme alkaa hänen orgasmistaan, jossa avustan lelun/suulla/käsillä yms. Yhtäkään seksikertaa ei ole viimeiseen viiteen vuoteen ollut, jolloin vaimo ei olisi orgasmia saanut. Usein menee oikeastaan niin, että yhdyntään saakka ei jakseta tämän vaimon orkun jälkeen ja minulle jää vaihtoehdoksi joko itse tyydyttää itseni vaimon kääntäessä selän tai sitten luovuttaa ja nokka kohti uusia pettymyksiä. 

Ostin ylläriksi juuri parisuhdekurssin netistä, mistä olikin ihan hyvillään ja innoissaan, mutta sen jälkeen muutaman muistuttelun jälkeen hän on lykännyt tämän pois omilta listoiltaan odottamaan parempia aikoja. Ja ei siis ole mikään kamasutra kurssi vaan ihan kommunikaatiota yms. Peruspilareita parisuhteelle. 

Mä en rehellisesti tiedä mitä mä voisin tehdä paremmin? Kertokaa te? Ajattelin max vuoden odottaa, jos minua ei parisuhteen toinen osapuoli halua tyydyttää seksuaalisesti tai koe seksuaalista vetoa/tarvetta/halua, niin en koe sen olevan parisuhde, olenko ihmishirviö ajatellessani näin? Sikäli pidän suhteessamme monesta asiasta, rakastan sydämeni pohjasta vaimoani, mutta toisaalta en halua olla loppu elämää puutteessa. 

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena mietin, että olette olleet hirmuisen nuoria, kun olette menneet yhteen, jos olette alle kolmekymppisiä ja kymmenen vuotta suhteessa. Ikäkriisi voi rouvalla olla, miettii, että tässäkö nyt kaikki oli, ette ole varmaan ehtineet kokea hirveästi muita kun toisianne?

Tuohan on hirmu yleinen kuvio. Kriisi voi mennä ohi, jos rakkautta muuten on. Välillä toisen menettäminen pelko/mahdollisuus voi olla se sysäys, joka saakin huomaamaan toisen tärkeyden. Olette muuttuneet itsestäänselvyyksiksi, ja voi olla että sinun koiranpentumainen miellyttämisen halu ahdistaa vielä lisää, jos naisella ei tällä hetkellä ole omia seksuaalisia haluja.

Onko teillä säännöllisesti jotakin kivaa yhteistä/kahdenkeskistä  tekemistä? Alkakaa harrastaa yhdessä jotakin ihan uutta! Ala pitämään entistä parempaa huolta ulkonäöstäsi; kivat vaatteet, uusi hyvä tuoksu, hiukset siististi...

Tai jos vietätte liikaa aikaa saman katon al

Kiitos tästä. Voihan tuossa olla perää. Me oltiin 17. Mä nyt joka tapauksessa aion ottaa enemmän itsenäisen otteen arjesta, pitää huolta itsestäni ja palata taas saliharrastukseni pariin. Kävin itse asiassa taannoin uudistamassa smart casual lookkia useammallakin erivärisellä oxfordilla ja chino-pareilla. Hajuvettä en ole käyttänyt. Mun pitäis mennä ajatuksella palveltavaksi johonkin emotioniin/vastaavaan. Täytyis löytää sellainen tuoksu, joka tuoksuu läheltä miellyttävältä, mutta 1,5m päässä ei juurikaan.

Pienet lapset + tukiverkot kaukana, niin eipä tuota kahdenkeskeistä kodin ulkopuolista elämää paljoa ole. (Yhtään) kavereillakaan ei ole vielä lapsia oikein, koska olemme verrattain nuorena nekin hankkineet. Sitä vastenkin on outoa se, ettei iltaisin oikein kelpaa kuin oma aika joka tietty on kortilla molemmilla meillä, mutta jossain välissä pitäisi sitä parisuhdeaikaakin viettää. Ollaan aina oltu paljon saman katon alla ja yhdessä koska nautimme toistemme seurasta. Jotenkin mä luulen että se ongelma on tää koko paletti, jonka pyörittämisestä vaimo stressaa (taipuvainen stressaamaan) eikä stressaantuneena halua edes ajatella seksiä. Tässä menee ehkä vikaan vaimon puolella, koska seksiä pitäisi olla, joka mielestäni on parisuhteen liima ja itselleni tärkeä asia. 

Toisaalta sen vuoksi olen ottanut enemmän vastuuta arjesta, koska ajattelen että hellitä  sillä stressiä, eikä se tunnu olevan voittava kortti tässä. 

Joten, kallistun ehkä stressiin ja siihen, että olen hänelle itsestäänselvyys. Molempiin voin vaikuttaa. Kolmas on sitten se, ettei hän voi olla kuukauden ilman seksiä ilman että se käy edes mielessä. Tämä siis suora lainaus. En tiedä - voiko tuo olla jotain estrogeenin puutetta myös? Mä en voisi miehenä edes kuvitella muutamaa päivää ilman että olisi mielessä seksi jollain asteella. 

Joten, pikku hiljaa rupean valmistelemaan itseäni yksineläväksi niin arjen pyörityksen, kuin itsestä huolehtimisen osalta. Jos vaimoa ei rupea seksin harrastaminen kanssani kiinnostamaan vuoden sisällä, niin laitamme lusikat jakoon. Turha sitä siinä vaiheessa pitkittämään. Ja nimen omaan, aloitteiden täytyy kääntyä siihen, että vaimolta tulee aloitetta. 

Palaan vuoden päästä kertomaan miten kävi. Ja kerron myös miten onnistuin, jos käy onni ja hommat selviää, mitä lopulta itse toivon ja haluan enemmän.

Ap

Vierailija
102/129 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Haluttomuus parisuhteessa on yleisimmin psykologisista syistä johtuvaa ja liittyy usein parin vuorovaikutussuhteeseen. Korjattavissa oleva ongelma siis. 

B) Apua kannattaa hakea mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.

C) Miehet, jotka täällä kiroaa parisuhdeterapiaa, kusevat nimenomaan miesten muroihin. Heitä ei kannata kuunnella. Monet parit ovat saaneet parisuhde- ja/tai seksuaalitetapiasta apua.

D) Toimiva seksielämä kuuluu hyvään parisuhteeseen. Ongelmat parisuhteen vuorovaikutuksessa ja parin dynamiikassa näkyvät ensimmäisenä seksissä.

E) Muista aina, että sinä olet täysin rakastettava, hurmaava, ihana ja nautinnollisen seksin arvoinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on hienoa ja monimuotoista. Patet ja monet ajattelevat sen olevan valtapeliä. Naisetkin voisivat ryhdistäytyä ja katsoa peiliin. Mutta niin ei käy. 

"Everything is about sex. Except sex, sex is about power." Hyvä seksi on aina valtapeliä, ja se alkaa jo ennen kuin toista on edes nähnyt. Näin siis kun kyseessä on oikea mies joka ottaa naisensa varmaotteisesti. Eikä mikään runoja luikutteleva vässykkä

Vierailija
104/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on hienoa ja monimuotoista. Patet ja monet ajattelevat sen olevan valtapeliä. Naisetkin voisivat ryhdistäytyä ja katsoa peiliin. Mutta niin ei käy. 

"Everything is about sex. Except sex, sex is about power." Hyvä seksi on aina valtapeliä, ja se alkaa jo ennen kuin toista on edes nähnyt. Näin siis kun kyseessä on oikea mies joka ottaa naisensa varmaotteisesti. Eikä mikään runoja luikutteleva vässykkä

Oikea tosimies. Salaa lainailee vaimon dildoa ja sovittelee sitä perseeseensä.

Vierailija
105/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on vähän samalla tavalla, että voi olla kuukauden harrastamatta seksiä. Vähän väsynyt ruokkimaan hänen seksihalujaan, kun ei niitä itse ilmaise. Pitänee omaa kivaa alkaa viettämään enemmän, niin pysyy ajatukset paremmin kasassa. Tyydytettynä ei tarvitse miettiä. Haluaisin naisen, kuka haluaa melkein jatkuvasti

Vierailija
106/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikoikaa tarpeistanne. Jos ette tule kuulluksi, tai toisella osapuolella ei ole halua keskusteluun, alkakaa ottaa henkistä välimatkaa suhteessanne, niin ette katkeroidu.

Vierailija
107/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on vähän samalla tavalla, että voi olla kuukauden harrastamatta seksiä. Vähän väsynyt ruokkimaan hänen seksihalujaan, kun ei niitä itse ilmaise. Pitänee omaa kivaa alkaa viettämään enemmän, niin pysyy ajatukset paremmin kasassa. Tyydytettynä ei tarvitse miettiä. Haluaisin naisen, kuka haluaa melkein jatkuvasti

Mitä vaimosi tuumaa, jos esimerkiksi makuuhuoneessa alatkin pitää omaa kivaa aina siitä huolimatta, onko hän paikalla vai ei?

Vierailija
108/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun haluaisin, että halutaan jo ennen, kuin nähdään mitään äksöniä tms. Vetelen hanskaan nyt toistaseksi ja katsotaan kauan menee, kunnes vaimo "haluaa" tai antaa säälistä, kun mennyt mukamas liian kauan edellisestä kerrasta. Taidampa kieltäytyä, kun tämä tapahtuu

Vierailija
109/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin mun tarina. Luulin, että vaimo on vaan väsynyt lapsiarjesta. Tein juuri varmaan 80% kotitöistäkin, ettei ainakaan syy olisi väsymyksestä. Vaimo oli paljon iltavuorossa ja minä tein päivävuoroa. Sain 50% enemmän palkkaa kuin vaimo. Kaikki rahat oli yhteisiä, mutta lapsiakin oli neljä, joten ylimääräistä rahaa ei ollut.

Rahasta tai seksistä ei saanut puhua, muuten vaimo ahdistuu. Säästäminen jäi sekin minun harteille. Tuntui, että vaimo hiljalleen irtisanoutui kotitöistä. 

Vaimo oli pettänyt aikaisemmin, minulle selvisi vasta myöhemmin ja kai saanut hyvää seksiä mitä kotona ei saanut. Olisi kyllä saanut, jos olisi halunnut järjestänyt vähän aikaa. Minä yritin, mutta vaimo ei halunnut. Aina oli jotain tekosyitä. Vaimo sai pääsääntöisesti orgasmin pelkällä yhdynnällä. Yritin kehua vaimoa, olin tukena monessa eri jutussa, kokeilin kaikkea. En ollut koskaan ilkeä. Lopulta hän petti minua useammankin ke

Teidän jutussa meni pieleen se, ettet saanut häntä kiinni pettämisestä. Se olisi mahdollisesti puhdistanut ilman. Minunkin vaimoni petti, koska hänellä heräsi kokeilunhalu asioihin, joita hän ei kuvitellut minun missään tapauksessa haluavan. Epäilin häntä ja sainkin kiinni. Seurasi vakava kriisi, mutta saatiin puhumalla asiat selväksi ja jatkettiin seksiä ottamalla mukaan uusia juttuja, joista hän oli kiinnostunut. Jos en olisi saanut häntä kiinni, olisi epäluottamus arviolta parissa kuukaudessa tuhonnut liiton peruuttamattomasti ja jompikumpi olisi lähtenyt. Itse olin jo aivan lähtökupissa ja hulluna epäluulosta ja mustasukkaisuudesta. Loppujen lopuksi meidän tapauksessa epäluulo oli pahempi kuin petetyksi tulemisen tuska, koska kyse ei ollut rakastumisesta uuteen tyyppiin vaan uusiin asioihin.

Vierailija
110/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mahdollista, mutta varmasti epätodennäköistä, että vaimo tyydyttää tarpeensa muualla. Jos hän näin tekee, liittyy asiaan jotain viestittelyä vaimon ja uuden partnerin välillä. Nykyisin tällainen viestittely hoidetaan puhelimella. Mahdollisia 'salaisia' sovelluksia on KiK, SnapChat ja Telegram. Naiset on niin huolettomia tietoturvassa, että asia voi olla mahdollista tarkistaa.

Myös jos vaimo keksii uusia juttuja sängyssä tms. voi se viitata tähän. Voit myös kokeilla asiaa kyselemällä kautta rantain esim. hänen mielipidettään avoimeen suhteeseen, pettämiseen luvan kanssa, seksin tärkeyteen elämässä. 

Vierailija
111/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dior sauvage naiset tykkää...

Tilasin aikoinaan täältä

https://www.parfumdreams.fi/?m=5&search=sauvage

Vierailija
112/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on mahdollista, mutta varmasti epätodennäköistä, että vaimo tyydyttää tarpeensa muualla. Jos hän näin tekee, liittyy asiaan jotain viestittelyä vaimon ja uuden partnerin välillä. Nykyisin tällainen viestittely hoidetaan puhelimella. Mahdollisia 'salaisia' sovelluksia on KiK, SnapChat ja Telegram. Naiset on niin huolettomia tietoturvassa, että asia voi olla mahdollista tarkistaa.

Myös jos vaimo keksii uusia juttuja sängyssä tms. voi se viitata tähän. Voit myös kokeilla asiaa kyselemällä kautta rantain esim. hänen mielipidettään avoimeen suhteeseen, pettämiseen luvan kanssa, seksin tärkeyteen elämässä. 

Hänen puhelimensa on ilman lukitusta ja hän sitä tyrkyttääkin minulle tuon tuosta, ei siis siinä mielessä että lukisin viestejä tms. Vaan ihan että katso vaikka mun puhelimella asia x. Tätä tuskin tapahtuisi jos pettäisi sen avulla. Ainakin minä laittaisin koodin ja pitäisin aina taskussa. 

Pettämisen, ainakin fyysisen voi kyllä meidän suhteessa laskea pois laskuista. Toki teoriassa voi jotain facetimea ottaa jonkun kanssa kun nukun tai lapsi nukkuu ja minä teen töitä. 

ap

Vierailija
113/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja edellisen kommentoijan pettämis-asiaan ja on sitä muutkin kysellyt. Se ei vaan ole aikataulullisesti voinut olla mahdollista. Joko minä olen lasten kanssa ja hän tekee töitä(kotona)/on kotona tai sitten hän lasten kanssa ja minä töissä (kotona) tai työreissulla (jossain muualla kuin kotona). Hänen harrastuksensa ei vaadi kotoa poistumista, joten sinnekään ei voi sanoa lähtevänsä (salarakkaan luo)."

Omastakin vaimostani arvelin, ettei hän varmaan ehdi pettää, kun hän aina ehdottomasti kieltäytyy seksistä työpäivän aikana. Kävi kuitenkin ilmi, että hän oli valmis tuosta joustamaan muiden miesten kohdalla. Itsekin yritin sopia tapaamisen salaisen tyttöystäväni kanssa tämän viikon johonkin työpäivään, muttei onnistunut, koska hänen lapsensa on sairas. Mutta kyllä aina jostain parin tunnin väli löytyy. Ja naisen on helpompi vaatia miehiä saapumaan tapaamiseen juuri jonain  tiettynä aikana.

Vierailija
114/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen puhelin piilossa, ammattipettäjillähän on oma pillu/kulli puhelin sitä varten.

Vierailija
115/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli hiukan vastaava tilanne. No seksissä ei ollut mitään kuukauden taukoja. Mutta alkoi kypsyttämään tilanne, että aina minä olin se joka tekee alotteen. Kerran sitten vaan sanoin, että seksiä on sitten seuraavaksi kun sinä teen siihen alotteen. Hetki meni ennen kuin sai aloitteen tehtyä. Nykyään ei enää ole asian kanssa mitään ongelmaa.

En vieläkään oikein ymmärrä, miksi mun piti asettaa tollanen ehto, mutta kyllähän se kannatti.

Vierailija
116/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliselta avioliitolta tuo vaikuttaa. Nainen on hoksannut sen saman minkä fiksut naiset on hoksanneet jo kivikaudella: Pillua ei pidä antaa ilmaiseksi, vaan seksiä pitää säännöstellä. Sillä tavoin saa asiat sujumaan siten kuin niitten haluaa sujuvan. Naisen neuvotteluasema yhteisissä asioissa paranee huomattavasti kun miehen epätoivottavan käytöksen tai puheitten seurauksena laittaa jalat yhteen muutamaksi kuukaudeksi. Kun näkee että mies alkaa pyrkiä iholle, niin toteaa että kylläpä koskee päähän, ja eipä se viime perjantain siivousjälkikään ihan priimaa ollut. Sekin etu säännöstelyssä on, että silloin kun antaa miehelle motivaation säilymisen vuoksi vähän namia, niin siinä ei kauaa mene ja voi sitten taas keskittyä mielenkiintoisempiin asioihin.

Eli fiksu nainen ja normaali avioliitto. Lopeta vinkumisesi ja totu tilanteeseen, AP.

Vierailija
117/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavalliselta avioliitolta tuo vaikuttaa. Nainen on hoksannut sen saman minkä fiksut naiset on hoksanneet jo kivikaudella: Pillua ei pidä antaa ilmaiseksi, vaan seksiä pitää säännöstellä. Sillä tavoin saa asiat sujumaan siten kuin niitten haluaa sujuvan. Naisen neuvotteluasema yhteisissä asioissa paranee huomattavasti kun miehen epätoivottavan käytöksen tai puheitten seurauksena laittaa jalat yhteen muutamaksi kuukaudeksi. Kun näkee että mies alkaa pyrkiä iholle, niin toteaa että kylläpä koskee päähän, ja eipä se viime perjantain siivousjälkikään ihan priimaa ollut. Sekin etu säännöstelyssä on, että silloin kun antaa miehelle motivaation säilymisen vuoksi vähän namia, niin siinä ei kauaa mene ja voi sitten taas keskittyä mielenkiintoisempiin asioihin.

Eli fiksu nainen ja normaali avioliitto. Lopeta vinkumisesi ja totu tilanteeseen, AP.

Miehän on nössö ja tyytyy vähäiseen seksiin jota vaimo sattuu suomaan. PItäisi pitää omasta puolestaan ja  seksinsaannista kiinni. Imoittaa suoraan, että Juhannuksena on seksiä, toivottavasti olet mukana. Jos et niin seksiä on jonkun toisen kanssa.  Ei vaimolta kysytä onko seksiä, vaan milloin on seuraavan kerran, jos ei tänään. Vastaukseksi ei riitä ettei tiedä tai ensikuussa. 

Vierailija
118/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei ole saanut pimppiä aikoihin😅

Vierailija
119/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se mieheltä vonkaan, joten kyllä näinkin on monella. Tosin se mies on sitten hyvä sängyssä...ja ulkopuolellakin.

Vierailija
120/129 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja edellisen kommentoijan pettämis-asiaan ja on sitä muutkin kysellyt. Se ei vaan ole aikataulullisesti voinut olla mahdollista. Joko minä olen lasten kanssa ja hän tekee töitä(kotona)/on kotona tai sitten hän lasten kanssa ja minä töissä (kotona) tai työreissulla (jossain muualla kuin kotona). Hänen harrastuksensa ei vaadi kotoa poistumista, joten sinnekään ei voi sanoa lähtevänsä (salarakkaan luo)."

Omastakin vaimostani arvelin, ettei hän varmaan ehdi pettää, kun hän aina ehdottomasti kieltäytyy seksistä työpäivän aikana. Kävi kuitenkin ilmi, että hän oli valmis tuosta joustamaan muiden miesten kohdalla. Itsekin yritin sopia tapaamisen salaisen tyttöystäväni kanssa tämän viikon johonkin työpäivään, muttei onnistunut, koska hänen lapsensa on sairas. Mutta kyllä aina jostain parin tunnin väli löytyy. Ja naisen on helpompi vaatia miehiä saapumaan tapaamiseen juuri jonain  tiettynä aikana.

Kumpikaan meistä ei käy fyysisesti poissa kotoa töissä, joten tuo on mahdoton skenaario, että käytäisiin työpaikan vessassa tai missä tahansa työpäivän aikana. Joten ihan oikeasti, ei löydy parin tunnin väliä mistään kohti meidän päiviä, ellei lähde keskellä yötä kun nukun ja palaa niin hiljaa ettei kukaan herää takaisin. Ja kun on tuo nuorempi lapsi kotona, niin ei sitäkään voi mihinkään pois lähettää ja panohommat ei tollaisen kanssa onnistu ei vaikka laittaisi pipsapossut ja ryhmä haut joka aparaatista soimaan. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä