Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen naisen haluttomuus

Vierailija
12.06.2024 |

Takana yli kymmenen vuotta yhdessäoloa. Kaksi yhteistä lasta, alle kouluikäisiä. Yksi ongelma varjostanut useamman vuoden. Nimittäin se, että vaimolla seksin harrastaminen on käytännössä viimeinen asia mitä tehdään jos sattuu päivä menemään täydellisesti, seuraavan viikon to-do lista on tyhjä ja on siivottu kämppä lattiasta kattoon minun toimestani, koska muuten hän on varmasti liian väsynyt. Tämä toki kärjistäen, mutta hänen suullaan ei edes mieti seksiä tai sen harrastamista muuten kuin jos minä kyselen varovasti aiheesta. 

kehun häntä/osoitan hellyyttä yms pitkin päivää useita kertoja päivässä. En ole koskaan laskenut mutta keskiarvo varmaan 5-10 välillä kun kehun häntä upeaksi, kauniiksi, rakkaaksi ja halaan, pussaan tms pientä. 

joka ikinen. Siis joka ikinen aamu herään lasten kanssa ja laitan heidät valmiiksi ja ruokin heidät. Teen myös vaimolle aamupalat ja kahvit ja tarjoilen ne jopa sänkyyn. (yleensä ei halua sänkyyn, vaan ilmoittaa tulevansa hetken päästä sohvalle, keittiöön tms.) Teen 80%:sti ruuat ja tiskit. 15% auttaa esikoinen esim tiskikoneen kanssa. Autan muutenkin kotitöissä paljon. En ehkä ole se kaikista tarkin imuroija tai saattaa joku vaatekappale jäädä johonkin, johon toki kiinnittyy vaimon huomio aina.

Käyn päivätöissä, tuloni ovat ylimmän desiilin alarajalla. Iltaisin hoidan lähes aina lapsia kun hän tekee koulu/työjuttuja ja joskus käymme lasten kanssa puistoissa yms. 

Päällisin puolin monikin asia vaikuttaisi olevan kohdillaan. Huomattavan paljon enemmän kohdillaan kuin 8v sitten, kun elettiin opintotuella ja pantiin useita kertoja viikossa. Lähes joka päivä. 

Ja tosiaan, seksiä on nyt tänä vuonna ollut alle viisi kertaa. En sano tarkkaa lukua, koska tästä keskuteltiin ja en tiedä lukeeko hän tätä palstaa. Mutta siis suorastaan surullista mielestäni. Ja omasta mielestä surullisempaa on vielä se, että silloin kun sitä on, niin peiton alla lähetyssaarnaajaa eikä puhettakaan että aloite tulisi toiselta puolen tai että kokisin että tuo vaimo minua haluaa. Seuraavaksi sitten joku sanoo että olen lihava/lihonut. Mikä varmasti osittain totta, mutta olen kuitenkin n. 95kg ja 180cm, joten en nyt mitenkään älyttömän lihava kuitenkaan ja sanoisin että olemme tässä mielessä aika tasoissa. Eli molemmat lihoneet saman verran suhteessa. 

Seuraavaksi joku sanoo, etten tyydytä häntä. Sekin vihkoon, koska suurin osa seksikerroistamme alkaa hänen orgasmistaan, jossa avustan lelun/suulla/käsillä yms. Yhtäkään seksikertaa ei ole viimeiseen viiteen vuoteen ollut, jolloin vaimo ei olisi orgasmia saanut. Usein menee oikeastaan niin, että yhdyntään saakka ei jakseta tämän vaimon orkun jälkeen ja minulle jää vaihtoehdoksi joko itse tyydyttää itseni vaimon kääntäessä selän tai sitten luovuttaa ja nokka kohti uusia pettymyksiä. 

Ostin ylläriksi juuri parisuhdekurssin netistä, mistä olikin ihan hyvillään ja innoissaan, mutta sen jälkeen muutaman muistuttelun jälkeen hän on lykännyt tämän pois omilta listoiltaan odottamaan parempia aikoja. Ja ei siis ole mikään kamasutra kurssi vaan ihan kommunikaatiota yms. Peruspilareita parisuhteelle. 

Mä en rehellisesti tiedä mitä mä voisin tehdä paremmin? Kertokaa te? Ajattelin max vuoden odottaa, jos minua ei parisuhteen toinen osapuoli halua tyydyttää seksuaalisesti tai koe seksuaalista vetoa/tarvetta/halua, niin en koe sen olevan parisuhde, olenko ihmishirviö ajatellessani näin? Sikäli pidän suhteessamme monesta asiasta, rakastan sydämeni pohjasta vaimoani, mutta toisaalta en halua olla loppu elämää puutteessa. 

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttävät seksiä vallanvälineenä. Se, että seksiä ei parisuhteessa ole, syy on mies. Jos olet huomaavainen, olet nössö. Jos pidät rajasi, olet kylmä ja julma. Molemmissa tapauksissa ei enää seksi kiinnosta. Totuus on se, että naiset ovat itsekkäitä ja seksi on heille turhaa. Parisuhteessa sen tulee muutaman vuoden jälkeen kokemaan. Itsellä pihtaus alkoi heti kun alttarilla tuli papin aamen. Raha naiselle kyllä kelpaa.

Ja naiset, ettekö te koskaan näe itsessänne mitään vikaa?

Vierailija
62/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue palstaa niin kaippa sinäkin tajuat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä alapeukku asialliseen kommenttiin. Naiset eivät löydä itsestään koskaan mitään vikaa, koska mies on sika!

Vierailija
64/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä alapeukku asialliseen kommenttiin. Naiset eivät löydä itsestään koskaan mitään vikaa, koska mies on sika!

Minä olen mies ja alapeukutin. Tolla asenteella ei saakaan seksiä naiseltaan. Itsellä ei ole ollut pitkässä parisuhteessa ikinä ongelmia vaimon haluamisen kanssa. Olen joustanut ja auttanut vaimoa kaikissa vaimolle tärkeissä asioissa ja toisinpäin. Kohdellut vaimoani tasa-arvoisesti ja arvostanut vertaisenani. Sitä on tasa-arvo.

Vierailija
65/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät seksiä vallanvälineenä. Se, että seksiä ei parisuhteessa ole, syy on mies. Jos olet huomaavainen, olet nössö. Jos pidät rajasi, olet kylmä ja julma. Molemmissa tapauksissa ei enää seksi kiinnosta. Totuus on se, että naiset ovat itsekkäitä ja seksi on heille turhaa. Parisuhteessa sen tulee muutaman vuoden jälkeen kokemaan. Itsellä pihtaus alkoi heti kun alttarilla tuli papin aamen. Raha naiselle kyllä kelpaa.

Ja naiset, ettekö te koskaan näe itsessänne mitään vikaa?

Tämä on täysin totta! Naisiin ei kannata luottaa ikinä. Aina saa miellyttää ja arvailla mitä päässä liikkuu ja tulla torjutuksi.

Vierailija
66/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sillä olla jotain hormonaalista häikkää?

Vierailija
67/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko sillä olla jotain hormonaalista häikkää?

Ei ole, kaikki naiset tuollaisia on. Kun saavat mitä haluavat niin seksi loppuu.

Vierailija
68/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja alapeukutin. Tolla asenteella ei saakaan seksiä naiseltaan. Itsellä ei ole ollut pitkässä parisuhteessa ikinä ongelmia vaimon haluamisen kanssa. Olen joustanut ja auttanut vaimoa kaikissa vaimolle tärkeissä asioissa ja toisinpäin. Kohdellut vaimoani tasa-arvoisesti ja arvostanut vertaisenani. Sitä on tasa-arvo.

Ole mies tai nainen tai oletettu, ei kiinnosta. Taidat olla pete. En kirjoittanut aina. Enkä myöskään koskaan ole huomannut, että täällä joku vauvanainen olisi kritisoinut itseään. Tasa-arvo on hyvä asia, enkä ole koskaan kohdellut vaimoani itsekään kylmästi. Hän minua, eli minun vikani sinun moraalillasi. Olen hänen harrastuksiinsa antanut viiden viimeisen vuoden aikana 100000 euroa. Arvostan häntä, enkä todellakaan ole tahtomattani antanut rahaakaan. Oma tahtoni. Mutta jos itse pyydän jotain, niin se on heti ei.

Teit yleistyksen. Itselläni on laaja kaveriporukka ja kuule kyllä ne naiset käyttävät suhteessa valtaa ja seksi hiipuu kun suhde pitkittyy. Valkoisten ritarien puheet eivät auta totuuden edessä. Mutta on tässä se totta, että vaikka me miehet kunnioitamme naisia, olemme silti sikoja, jotka tulee jättää!

Vierailija
69/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan puolisoni kanssa oltu yhdessä 25 vuotta. Hyvin on mennyt eikä seksiä ole tarvinnut ruinata tai olla puutteessa.

Mutta ei olla menty edes kihloihin, saati naimisiin. En aio laittaa päätäni siihen silmukkaan. Niin monta tarinaa olen kuullut, mitä on sen papin aamenen jälkeen tapahtunut. Pidän naisen hiukan varpaillaan.

On talot, autot ja lapsi. Yhteiset menot ja laskut maksetaan tietty yhdessä. Muuten meillä molemmilla on ihan omat rahat ja molemmat maksaa omat harrastuksensa. Siivoan silloin, kun mielestäni on likaista. En koska on perjantai. Senkin olen tehnyt selväksi, jotta jos mun siivoaminen ei kelpaa, niin lopetan sen kokonaan. Nalkutusta asiasta ei ole tullut.

Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos se loppuu, niin loppuu yhdessä eläminenkin. Asia on puhuttu halki ja molemmat on asiasta samaa mieltä. Kavereita mulla on jo tarpeeksi, enkä tarvitse naisesta sellaista.

Elämä on paljon antoisampaa, kun on itse jollain lailla ruorissa eikä purjehdi vaan mukana. Elämä on valintoja...

Vierailija
70/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan puolisoni kanssa oltu yhdessä 25 vuotta. Hyvin on mennyt eikä seksiä ole tarvinnut ruinata tai olla puutteessa.

Mutta ei olla menty edes kihloihin, saati naimisiin. En aio laittaa päätäni siihen silmukkaan. Niin monta tarinaa olen kuullut, mitä on sen papin aamenen jälkeen tapahtunut. Pidän naisen hiukan varpaillaan.

On talot, autot ja lapsi. Yhteiset menot ja laskut maksetaan tietty yhdessä. Muuten meillä molemmilla on ihan omat rahat ja molemmat maksaa omat harrastuksensa. Siivoan silloin, kun mielestäni on likaista. En koska on perjantai. Senkin olen tehnyt selväksi, jotta jos mun siivoaminen ei kelpaa, niin lopetan sen kokonaan. Nalkutusta asiasta ei ole tullut.

Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos se loppuu, niin loppuu yhdessä eläminenkin. Asia on puhuttu halki ja molemmat on asiasta samaa mieltä. Kavereita mulla on jo tarpeeksi, enkä tarvitse naisesta sellaista.

Elämä on paljon antoisampaa, kun on itse jollain la

No mutta siinäpä on miehekäs mies. Kateeksi käy.

Vierailija
71/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole mies tai nainen tai oletettu, ei kiinnosta. Taidat olla pete. En kirjoittanut aina. Enkä myöskään koskaan ole huomannut, että täällä joku vauvanainen olisi kritisoinut itseään. Tasa-arvo on hyvä asia, enkä ole koskaan kohdellut vaimoani itsekään kylmästi. Hän minua, eli minun vikani sinun moraalillasi. Olen hänen harrastuksiinsa antanut viid

Mutta oletko ollut mies, joka ilmoittanut, että seksi kuuluu parisuhteeseen ja ilman seksiä ei ole parisuhdetta. Vaimoni hoitanut aina kaikki raha-asiat ja minun rahat. Yhteiset tilit. Olen tienannut välillä enemmän välillä vaimo. Olen antanut vaimoilleni valtuuden vastata taloudesta yms perheen pyörittämisestä. Vaimo tiennyt, että viilinä miehenä meillä on pitänyt olla seksiä viiikoittain, että mies pysyy tyytyväisenä. Tämä myös sytyttänyt vaimoni seksihalut. Hänen vastuullaan seksi. Tiennyt että ilman seksiä olisin lähtenyt, seissyt sanojeni takana. Toki olen tehnyt kaikkeni, että vaimon seksihalut ovat pysyneet ja hän halunnut. Ne asiat on enemmäksen hänen huomioimistaan ja apuna olemista. Seksihalut syttyy yleensä sellaisista toimista mitä miehen on vaikea hahmottaa liittyvän mitenkään seksiin. Ehkä se, että on mies ja pitää päänsä, tekee omia itselleen tärkeitä juttuja ja on oikeasti mies hoitaen "miesten" työt naisensa puolesta. Sellaisia, joista nainen voi olla ylpeä miehestään. Naisten ymmärtää mitä ajan takaa. Sängyssä mies ei myöskään saa olla liian kiltti, pitää olla itsevarma viemään. Vaimolla on valtaa se toinen puoli parisuhteesta, minulla toinen. Joten kumpikaan ei pääse sooloilemaan omiaan vaan yhdessä päätetty kaikki tärkeimmät asiat, kuten molemmille nautinnolinen seksi ja seksin harrastaminen.

Vierailija
72/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä puhumisessa on niin vaikeaa. Jos nainen ei suostu keskustelemalla poistaan ongelmaa voit vain ilmoittaa, että alat tästä lähtien harrastaan seksiä vähintään kerran viikossa. Sen jälkeen älä sinäkään keskustele jos tulee lisäkysymyksiä.

Vierailija
73/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teit yleistyksen. Itselläni on laaja kaveriporukka ja kuule kyllä ne naiset käyttävät suhteessa valtaa ja seksi hiipuu kun suhde pitkittyy. Valkoisten ritarien puheet eivät auta totuuden edessä. Mutta on tässä se totta, että vaikka me miehet kunnioitamme naisia, olemme silti sikoja, jotka tulee jättää!"

Niin naiset ja vaimot  käyttää valtaa ja saa käyttää. Saavat käyttää sen 50% mitä heillä on parisuhteessa käytössä, KUN  mies pitää omasta puoliskostaan kiinni. Vaimot saavat toisinaan miehen suostumuksesta käyttää enemmänkin valtaa. Omakin vaimo käyttänyt monesti liki kaiken vallan, mutta minun suostumusellani. Hän on myös sen tiennyt, että jos ei mennä minun halujeni mukaan, niin se loppuu. Jos lipsuu liikaa niin mies ärähtää ja puhaltaa pelin poikki. Tämä on myös miehen puolelta välittämistä suhteesta. Vaimotkin tarvitsee rajoja ja raamit missä saavat liikkua. Sama juttu se  on naistenkin rajoittaessa miesten tekemisiä. Naiset ja vaimot arvostavat miehiä, jotka pitävät puolensa ja ovat miehiä. Lapasia ei arvoista kukaan nainen, saati halua seksiä sellaisen kanssa. 

Vierailija
74/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli ilmeisen kiinnostava aihe ja hyviä pointteja ketjussa. Pari juttua joita useasti ehdotettu syyksi: 

1) ei ole hormonaalista ehkäisyä. Ei myöskää alkoa tai tupakkaa kummallakaan käytännössä koskaan.

2) vallankäyttö ja palkintoseksi ovat ehkä lähinpänä totuutta omassa päässä mietittyä tilannetta ja osin yhteisten keskusteluidenkin pohjalta

Mä luulen että olen osan ratkaisua löytänyt siitä, että 1) keskityn enemmän omiin juttuihin, 2) viljelen ajatusta/epävarmuutta (tämä vaikea kuvata tarkemmin miten, mutta vaimoni on todella älykäs ja tajuaa hienovaraiset vihjaukset) tulevaisuuteen seksin suhteen. 3) en vihjaile ja kysele/anele seksiä, vaan ilmoitan ja en hyväksy heti ei vastausta. Tämä nyt kuulostaa jollekin feministille raiskaukselta, mutta luulen ainakin osan ketjuun kirjoittavista ymmärtävän mitä tarkoitan. Ei on ehkä tyyppinen tilanne. Jos oikeasti ei, niin se on totta kai ei. 

näillä eväillä on nyt tuplattu tän vuoden seksikerrat viikon sisällä. Ei tässä nyt vielä mitenkään leuhkia tarvitse, mutta jotain positiivista. Itselläkin mieliala huomattavasti korkeammalla. 

ap

Vierailija
75/129 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naista miellyttämällä saa seksiä kuin korkeintaa puoli vuotta. Epävarmuus omasta asemasta saa naisen turvautumaan miellyttämiseen, mitä pelimiehet käyttävät hyväkseen. Nyt vain päätät, haluatko olla pelimies, eroatko vai jatkatko nykyistä palvelijan hommaa.

Vierailija
76/129 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuuteen voi olla niinkin looginen syy kuin menopaussi. Estrogeeniä hakemaan niin homma korjaantuu. 

Turha ehdottaa tätä kun se haluttomuus iskee 35-40v, kun kaikki lapset on syntyneet. Tässäkö tämä elämä oli? miksei tapahdu mitään jännää, miksi en ole onnellinen...

Vierailija
77/129 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuuteen voi olla niinkin looginen syy kuin menopaussi. Estrogeeniä hakemaan niin homma korjaantuu. 

Turha ehdottaa tätä kun se haluttomuus iskee 35-40v, kun kaikki lapset on syntyneet. Tässäkö tämä elämä oli? miksei tapahdu mitään jännää, miksi en ole onnellinen...

Totta helvatussa auttaa. Koettu juttu ja omakin vaimo haki ihan omasta aloitteestaan. Pitänyt itse huolen, että seksihalut ovat säilyneet yhä edelleen vaikka ollaan jo eläkkeellä. Joten turha puhua potaskaa jos ei itsellä ole kokemusta. Silti minusta miehenä jos naisen seksihalut katoaa vaihdevuosina ja siitä eteenpäin mies saa katsoa peiliin ja miettiä miksei ole pitänyt vaimonsa haluista ja haluamisista  huolta. 

Vierailija
78/129 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän oli ilmeisen kiinnostava aihe ja hyviä pointteja ketjussa. Pari juttua joita useasti ehdotettu syyksi: 

1) ei ole hormonaalista ehkäisyä. Ei myöskää alkoa tai tupakkaa kummallakaan käytännössä koskaan.

2) vallankäyttö ja palkintoseksi ovat ehkä lähinpänä totuutta omassa päässä mietittyä tilannetta ja osin yhteisten keskusteluidenkin pohjalta

Mä luulen että olen osan ratkaisua löytänyt siitä, että 1) keskityn enemmän omiin juttuihin, 2) viljelen ajatusta/epävarmuutta (tämä vaikea kuvata tarkemmin miten, mutta vaimoni on todella älykäs ja tajuaa hienovaraiset vihjaukset) tulevaisuuteen seksin suhteen. 3) en vihjaile ja kysele/anele seksiä, vaan ilmoitan ja en hyväksy heti ei vastausta. Tämä nyt kuulostaa jollekin feministille raiskaukselta, mutta luulen ainakin osan ketjuun kirjoittavista ymmärtävän mitä tarkoitan. Ei on ehkä tyyppinen tilanne. Jos oikeasti ei, niin se on totta kai

Vaimosi on huomannut, että olet ryhdistäytynyt ja välität hänestä. Seksin vaatiminenkin on välittämistä. Joten kun vaimosi seksihalut on heränneet, ei ole kyse mistään palkintoseksistä vaan halusta tyydyttää ja olla yhdessä. Vaimosikin saattaa kuulua niihin lukuisiin naisiin, jotkä pohjimmiltaan haluaa, että mies vaatii seksiä ja myös vie. Syttyvät määrätietoisesta miehestä. Oma vaimo totesi onneksi tuon saman itse jo nuorena. Silti on vedättänyt minua joskus jolloin jo joutunut ärähtämään miksei ole ollut seksiä.No siksei, kun en ollut tarpeeksi sitä vaatinut. Vasta ärähdys nostanut vaimon halut kattoon.Sellaisia ne on, ei pidä olla liian kiltti, vaan pitää vaatia  pillua ja antaa testojen nostaa paineita. Naisilla on hyvät tutkat ja haluavat tuntea oikeasti olevansa haluttuja. 

Vierailija
79/129 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olepas taas vaahtoamatta, Pate. Sinulla on käynyt hyvä tuuri parisuhdearvonnassa, mutta ei siitä voi yleistää mitään. Mikä toimii yhdellä, ei välttämättä toimi ollenkaan toisella.

Vierailija
80/129 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hienoa ja monimuotoista. Patet ja monet ajattelevat sen olevan valtapeliä. Naisetkin voisivat ryhdistäytyä ja katsoa peiliin. Mutta niin ei käy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi