Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen naisen haluttomuus

Vierailija
12.06.2024 |

Takana yli kymmenen vuotta yhdessäoloa. Kaksi yhteistä lasta, alle kouluikäisiä. Yksi ongelma varjostanut useamman vuoden. Nimittäin se, että vaimolla seksin harrastaminen on käytännössä viimeinen asia mitä tehdään jos sattuu päivä menemään täydellisesti, seuraavan viikon to-do lista on tyhjä ja on siivottu kämppä lattiasta kattoon minun toimestani, koska muuten hän on varmasti liian väsynyt. Tämä toki kärjistäen, mutta hänen suullaan ei edes mieti seksiä tai sen harrastamista muuten kuin jos minä kyselen varovasti aiheesta. 

kehun häntä/osoitan hellyyttä yms pitkin päivää useita kertoja päivässä. En ole koskaan laskenut mutta keskiarvo varmaan 5-10 välillä kun kehun häntä upeaksi, kauniiksi, rakkaaksi ja halaan, pussaan tms pientä. 

joka ikinen. Siis joka ikinen aamu herään lasten kanssa ja laitan heidät valmiiksi ja ruokin heidät. Teen myös vaimolle aamupalat ja kahvit ja tarjoilen ne jopa sänkyyn. (yleensä ei halua sänkyyn, vaan ilmoittaa tulevansa hetken päästä sohvalle, keittiöön tms.) Teen 80%:sti ruuat ja tiskit. 15% auttaa esikoinen esim tiskikoneen kanssa. Autan muutenkin kotitöissä paljon. En ehkä ole se kaikista tarkin imuroija tai saattaa joku vaatekappale jäädä johonkin, johon toki kiinnittyy vaimon huomio aina.

Käyn päivätöissä, tuloni ovat ylimmän desiilin alarajalla. Iltaisin hoidan lähes aina lapsia kun hän tekee koulu/työjuttuja ja joskus käymme lasten kanssa puistoissa yms. 

Päällisin puolin monikin asia vaikuttaisi olevan kohdillaan. Huomattavan paljon enemmän kohdillaan kuin 8v sitten, kun elettiin opintotuella ja pantiin useita kertoja viikossa. Lähes joka päivä. 

Ja tosiaan, seksiä on nyt tänä vuonna ollut alle viisi kertaa. En sano tarkkaa lukua, koska tästä keskuteltiin ja en tiedä lukeeko hän tätä palstaa. Mutta siis suorastaan surullista mielestäni. Ja omasta mielestä surullisempaa on vielä se, että silloin kun sitä on, niin peiton alla lähetyssaarnaajaa eikä puhettakaan että aloite tulisi toiselta puolen tai että kokisin että tuo vaimo minua haluaa. Seuraavaksi sitten joku sanoo että olen lihava/lihonut. Mikä varmasti osittain totta, mutta olen kuitenkin n. 95kg ja 180cm, joten en nyt mitenkään älyttömän lihava kuitenkaan ja sanoisin että olemme tässä mielessä aika tasoissa. Eli molemmat lihoneet saman verran suhteessa. 

Seuraavaksi joku sanoo, etten tyydytä häntä. Sekin vihkoon, koska suurin osa seksikerroistamme alkaa hänen orgasmistaan, jossa avustan lelun/suulla/käsillä yms. Yhtäkään seksikertaa ei ole viimeiseen viiteen vuoteen ollut, jolloin vaimo ei olisi orgasmia saanut. Usein menee oikeastaan niin, että yhdyntään saakka ei jakseta tämän vaimon orkun jälkeen ja minulle jää vaihtoehdoksi joko itse tyydyttää itseni vaimon kääntäessä selän tai sitten luovuttaa ja nokka kohti uusia pettymyksiä. 

Ostin ylläriksi juuri parisuhdekurssin netistä, mistä olikin ihan hyvillään ja innoissaan, mutta sen jälkeen muutaman muistuttelun jälkeen hän on lykännyt tämän pois omilta listoiltaan odottamaan parempia aikoja. Ja ei siis ole mikään kamasutra kurssi vaan ihan kommunikaatiota yms. Peruspilareita parisuhteelle. 

Mä en rehellisesti tiedä mitä mä voisin tehdä paremmin? Kertokaa te? Ajattelin max vuoden odottaa, jos minua ei parisuhteen toinen osapuoli halua tyydyttää seksuaalisesti tai koe seksuaalista vetoa/tarvetta/halua, niin en koe sen olevan parisuhde, olenko ihmishirviö ajatellessani näin? Sikäli pidän suhteessamme monesta asiasta, rakastan sydämeni pohjasta vaimoani, mutta toisaalta en halua olla loppu elämää puutteessa. 

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa muu auta kuin ottaa asia esille ja keskustella. Kerrot suoraan ja perustellen asiasi ja tarpeesi ja sitten kysyt vaimosi mielipidettä asiaasi.... Jos vaimosi vastaa vaan, että aha, okei tai jotain muuta ala-arvoista niin sitten teet siitä omat päätelmäsi avioliittosi tilasta ja vaimosi tunteista sinua kohtaan.

keskustelu on joko mallia sinäkin vaatimassa kaikkea tai sitten sitten kun asia x on tehty/ohi mutta kun se on tehty tai ohi, löytyy seuraava syy lykkäykselle.

ap

Vierailija
22/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä parisuhdekurssi minkä olet teille hommannut? Jokin netti juttu ilmeisesti? Mitä siinä pitää tehdä, jos jotain tehtäviä niin sehän voi olla hyvä alusta myös keskustelulle. Tehtävät johdattavat teidät keskustelemaan teidän suhteesta ja seksistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä olen täällä lukenut tällaisia vastaavia tekstejä, joissa mies on pidempään, ehkä jopa vuosia, sietänyt naisen haluttomuutta. Samalla mies kertoo kuinka hoitaa lapset, siivoaa ja järjestää vaimolle aikaa ja vaimo ei suostu puhumaan. Kaava on aina tämä sama. 

Tarinoista puuttuu aina sellainen terve juonenkäänne, jossa henkilö ottaa asian puheeksi puolisonsa kanssa ja sanoo tälle: "Tämä tilanne ei ole millään tavalla itselleni ok, tilanteen on muututtava tai lähden suhteestamme." 

Tulee mieleen, että jutut ei voi olla totta tai sitten henkilöllä on jokin uhrautujan syndrooma, hän on riippuvainen parisuhteesta ja omat rajat täysin hukassa. Aamenhan ei todellisuudessa tarkoita sitä, että omat tarpeet pitää hylätä. Aamen ei myöskään tarkoita, että kaikkea pitää vaan sietää.

En tiedä kuinka uskonnollisesta henkilöstä on kyse. Estääkö jokin oma tiukka moraalikäsitys kenties omien tarpeide

Koska se vastaus siihen "muutu tai eroan" kysymykseen saattaa pelottaa. Entä jos se vaimo ilmoittaakin että "erotaan vaan" Tuota uhkausta ei kannata esittää ennenkuin on valmis ihan tosissaan siihen eroonkin

Vierailija
24/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa suunnitella eroa. Toki erittäin iso asia, mutta itse ole siinä pisteessä. Ero on kohta virallinen ja olen tavannut uskomattoman halukkaan naisen. 15 vuoden kärsimys on ohi.

Vierailija
25/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä olen täällä lukenut tällaisia vastaavia tekstejä, joissa mies on pidempään, ehkä jopa vuosia, sietänyt naisen haluttomuutta. Samalla mies kertoo kuinka hoitaa lapset, siivoaa ja järjestää vaimolle aikaa ja vaimo ei suostu puhumaan. Kaava on aina tämä sama. 

Tarinoista puuttuu aina sellainen terve juonenkäänne, jossa henkilö ottaa asian puheeksi puolisonsa kanssa ja sanoo tälle: "Tämä tilanne ei ole millään tavalla itselleni ok, tilanteen on muututtava tai lähden suhteestamme." 

Tulee mieleen, että jutut ei voi olla totta tai sitten henkilöllä on jokin uhrautujan syndrooma, hän on riippuvainen parisuhteesta ja omat rajat täysin hukassa. Aamenhan ei todellisuudessa tarkoita sitä, että omat tarpeet pitää hylätä. Aamen ei myöskään tarkoita, että kaikkea pitää vaan sietää.

En tiedä kuinka uskonnollisesta henkilöstä on kyse. Estääkö jokin oma tiukka moraalikäsitys kenties omien tarpeide

Tietenkin ne on provoja, kun kertojana on mies. Tietenkin.

Tietenkin naisen haluttomuus johtuu miehestä. Tietenkin.

Mitäpä muutakaan.

Vierailija
26/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommentti. Tilanteesta on meillä keskusteltu mutta en osta selitystä ei ole aikaa koska sitä ei löydy useiden vuosien aikana vaikka sitä erikseen järjestää ja silloin kun järjestää niin tekee jotain muuta ja loppuillasta liian väsynyt. Vaikka on flirttailtu koko päivä ja jopa sanottu omasta suusta että tänään seksiä. Siis vaimon suusta.

ap

Vierailija
27/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vastaavassa tilanteessa ja en enää jaksanut. Otin eron ja rupesin suunnittelemaan mistä löytäisin hyvän vaimon itselleni. Suomalaiset eivät olleet vaihtoehto enää tässä iässä, hiton vaikea löytää hyvännäköinen normaali nainen, joka vielä rakastaisi sinua....

Ala suunnittelmaan exit plania, jos yhtään aasialaiset naiset nappaa, niin Filippiineistä löytyy valinnan varaa.

Filippiiniläiset ovat Kristittyjä / katolainen uskonto ( kerran mennään naimisiin), puhuvat englantia, todella ystävällisiä.

Se on vielä uskomatonta, että he oikeasti näkevät sinut tosi seksikkäänä miehenä, (valkoinen iho / pitkä nenä).

Jos lähdet tuolle tiellä muista, että saat sieltä ihan mallin näköisen nuoren naisen itsellesi, joka vielä sinua rakastaa. Laita rima korkealle. Tee lista esim 3 asiaa, mitä naisessa täytyy olla.

esim pituus/paino

koulutus / työssä

3 asiaa jotka heti torjut, jos löytyy...

Tatuoinnit

naisella liian paljon jo lapsia

nainen on naimisissa (ei eroa filippiineissä tai ainakin helvetin vaikea saada)

Itse naimisissa Filippiinilälisen kanssa ja elämä kyllä parani huomattavasti.

Jos haluatte katsoa tarjontaa ei tarvitse rekisteröityä...niin https://www.dateinasia.com ja sieltä take a look...

https://www.dateinasia.com/Apol023

https://www.dateinasia.com/jema25

Siinä muutama esimerkki...

https://www.youtube.com/@Lifebeyondthesea/videos

Vierailija
28/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka uskonnollisesta henkilöstä on kyse. Estääkö jok

ap:n kommenttiin: meillä on usein samaa, että saattaa olla koko päivä flirttiä ja vaimonkin suusta, että kuinka pannaan illalla ja kappas, kun ilta saapuu niin kaikki halut on tipotiessään. Muutenkin meillä aika sama tilanne. Lapset tosin on jo kouluikäisiä.

aikaisempaan vastaukseen: sitä kun kuvittelee, että kyllä asiat kääntyvät parempaan ja yhtäkkiä tajuaakin, että tässähän onkin mennyt monta vuotta odotellessä.

Vierailija
29/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on vain yksi vinkki. Ole ystävällinen ja mukava MUTTA lopeta kehuminen, osallistu kotitöihin mutta älä vahingossakaan liikaa, ala keskittymään omiin harrastuksiin eli vie mielenkiinto pois vaimosta. Mitä enemmän teen positiivisia asioita, sitä enemmän hän haluaa että teet ja sitä enemmän työnnät häntä luotasi pois. Tekemistäsi asioista tulee automaatio eikä hän enää arvosta tekemiäsi asioita. Sinun ei tule tehdä kaikkeasi ansaitaksesi seksiä ja rakkautta. Se on suuri ajatusvirhe. Sinun tulee olla oma itsesi, jolla on oma elämä. Et saa elää puolison elämää. Vain täten olet mielenkiintoinen ja hän joutuu tekemään myös asioita sinun vuoksesi saavuttaakseen haluamansa. Olen toiminut kuten sinä ja saanut vastineeksi samaa. Kun muutin toiminta tapani, sen jälkeen vaimo on ollut se joka ehdottelee ja on kiinnostunut minusta. Jopa kysellyt onko minulla toinen vaikka ei todellakaan ole. Heti kun lankean takaisin antamaan hänelle kaikkensa, sinun kokemasi toistuu. Nyt langat on minun käsissä ja parisuhde on todella hyvä. 15 vuotta piti mennä oppiakseni tämän kikan. Naisia ei aina ymmärrä mutta he eivät halua itsestäänselvyyttä itselleen. Silti, tärkeintä muistaa että arvosta ja kunnioita häntä. Ole kiinnostunut hänestä, hänen urastaan ja kaikesta elämässä. Pysy mukavana ja kohteliaana. Mutta salaisuus on oman elämän eläminen parisuhteessa. 

Vierailija
30/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka uskonnollisesta henkilöstä on kyse. Estääkö jok

Itse nyt en lähtökohtaisesti halua erota, niin sillä uhkailu ei tunnu luontevalta. Olen tosin sanonut että tämä nykymeno on kestämätön. Itselläni on nyt vuoden odotusaika, joka alkoi noin kuukausi sitten. En kerro siitä vaimolleni siksi, että olen tämän tilanteen tuonut ilmi jo ja sen kestämättömyyden. Vuoden odotan onko hänellä minkäänlaista kiinnostusta seksiin kanssani. Samalla kuitenkin yritän parhaani omalta osalta mahdollistaa tilanteen parantumisen. Mä en kuitenkaan voi toiselle seksihaluksi muuttua, enkä omiani sammuttaa, joten se on etsittävä järvi, joka ei ole jäässä sitten jos asia jatkuu. En halua todeta 40vuotiaana olevani jumissa samassa tilanteessa. Todennäköisesti silloin pahempi tilanne vielä. 

ap

Vierailija
31/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehille on niin vaikea tajuta, että se ruttuinen rotanraato jalkovälissä ei tosiaan kiinnosta naista pätkän vertaa. Vempatkaa itse kikkeliänne. Nainen pystyy elämään oikein mukavaa elämää ilman yhdyntöjä.

Vierailija
32/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on vain yksi vinkki. Ole ystävällinen ja mukava MUTTA lopeta kehuminen, osallistu kotitöihin mutta älä vahingossakaan liikaa, ala keskittymään omiin harrastuksiin eli vie mielenkiinto pois vaimosta. Mitä enemmän teen positiivisia asioita, sitä enemmän hän haluaa että teet ja sitä enemmän työnnät häntä luotasi pois. Tekemistäsi asioista tulee automaatio eikä hän enää arvosta tekemiäsi asioita. Sinun ei tule tehdä kaikkeasi ansaitaksesi seksiä ja rakkautta. Se on suuri ajatusvirhe. Sinun tulee olla oma itsesi, jolla on oma elämä. Et saa elää puolison elämää. Vain täten olet mielenkiintoinen ja hän joutuu tekemään myös asioita sinun vuoksesi saavuttaakseen haluamansa. Olen toiminut kuten sinä ja saanut vastineeksi samaa. Kun muutin toiminta tapani, sen jälkeen vaimo on ollut se joka ehdottelee ja on kiinnostunut minusta. Jopa kysellyt onko minulla toinen vaikka ei todellakaan ole. Heti kun lankean takaisin antamaan hänelle kaikkensa, si

Voi kun jokainen mies tajuaisi tämän.

Heittäydy välinpitämättömäksi, äläkä tee yhtään ylimääräistä. Älä kysy seksiä, äläkä selittele menojasi.

Tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
33/129 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille on niin vaikea tajuta, että se ruttuinen rotanraato jalkovälissä ei tosiaan kiinnosta naista pätkän vertaa. Vempatkaa itse kikkeliänne. Nainen pystyy elämään oikein mukavaa elämää ilman yhdyntöjä.

Onneksi niitä ruttuisia rotanraatoja on muillakin, kun vaan sulla. Mutta eihän se ketään yllätä, että angstinen lepakko ei tarvitse yhdyntöjä.

Vierailija
34/129 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asioista ei saa keskustella ja vaimo järjestää asiat niin, ettei tilausuutta tule keskustella. Voisihan vaimokin ottaa sen puheeksi, mutta kun ei ota vaan pakenee ja tekee tilanteet vaikeaksi lähestyä. Ja kun lähestyt hän on jo varpaillaan eikä synny rehellistä keskustelua vaan vaimo on jo puolustuskannalla ennen ensimmäistä sanaa. Siinä tilanteessa vaimo ymmärtää tai haluaa ymmärtää asiat väärin. On yritetty monta kertaa. Luulen, että kun vaimon asenne on kääntynyt jo kohti haluttomuutta vaimon asenne omaa miestään kohtaan on jo jollakin tavalla negatiivinen ja avointa keskustelua ei tule.

Lehdissä on toitotettu naisille, että saavat päättää omasta kehostaan ja parisuhteessa saa olla haluton. Tämä on tavallaan ihan oikein, mutta kukaan tai mikään lehti ei kerro seurauksista, mihin se pitkään jatkunut haluttomuus johtaa. Parisuhteessa pitää tehdä joustoja puolin ja toisin, että parisuhde toimii. Seksin jäädessä pois parisuhteesta, parisuhteesta alkaa hävitä paljon muutakin. Jotakin on naisen mielestä jo hävinnyt, koska hän on tullut haluttomaksi.

Ketjussa näkyy, että miestä leimataan ja naisista ei saa puhua negatiivisesti millään tavalla. 

Minua itseäkin kiinnostaisi tietää miksi vaimostani tuli haluton vaikka kaikkeni yritän. Jos joku nainen sen osaa oikeasti sanoa kertokoon, eikä vain alakpeukuta.

Vierailija
35/129 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbot pystyy, normaali heteronainen ei. Eivät kestä onttoa tyhjää tilaa pillussa toisin kuin lesbot. Eivät tunne itseään naiseksi ilman miesta. Lesbot taasen eivät yleensä edes näytä naisilta.

Vierailija
36/129 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbot pystyy, normaali heteronainen ei. Eivät kestä onttoa tyhjää tilaa pillussa toisin kuin lesbot. Eivät tunne itseään naiseksi ilman miesta. Lesbot taasen eivät yleensä edes näytä naisilta.

Menipäs siellä ukolla tunteisiin. Monet naiset pystyvät elämään ilman yhdyntöjä ja seksiä, vaikka olisivat heteroita. Ihme vihapuhetta lesboista.

Vierailija
37/129 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AInakin pidempi parisuhde ja esivaihdevuosioireet tekee tuon. Ollaan reilu 4-kymppinen pariskunta, yhdessä vajaa 15 vuotta. Kaikki sujuu hyvin, on rakkautta, hellyyttä, hassuttelua, yhteistä aikaa, rauhaa... rahaakin on mukavasti, ja vaimo ainakin väittää että minussa ei ole mitään vikaa. Rakkautta näytetään sanoin ja teoin päivittäin, ja kehun vaimoani kauniiksi ja upeaksi myös päivittäin. Kotityöt jaetaan tasan, tosin ne on pitkälti ulkoistettu siivoojalle. Tästä ei koskaan ole riitaa ollut. Eri parisuhde- ja seksuaaliterapioissa ollaan käyty lähes loputtomiin. Paljon ollaan yhdessä, köllitään viikonloppuaamuisin ja hellitään toisiamme.. mutta sitten kun pitäisi syttyä, nothing. Vaimo itkee ja on surullinen, kun ei vaan mikään hyrrää, vaikka hän tieysti haluaisi haluta. Mitään hormoniehkäisyä ei ole. Parisuhteen avaaminen ei kiinnosta minua. Näin se vaan taitaa loppuelämän mennä että panetukset ovat takanapäin, ja sen myötä seksi.

Vaimo ei koe että voisi mitään tehdä ns minun vuoksi, eli siis niin että vaikka häntä ei niin kiinnostaisi, voisi helpottaa minun oloani. Tuntuu kuulema vastenmieliseltä jos ei itse ole halukas, minkä sort of ymmärrän. Ainoa poikkeus on joskus harvoin käsipeli, mutta suoraan sanottuna olen itse siinä paljon parempi, joten ei vaimon antama pelkkä käsihoito juurikaan auta. On helpompaa jättää se väliin ja todeta että ollaan vaan lähekkäin.

Toisin kuin monella muulla tässä ketjussa, ei meillä ole puheesta puutetta. Keskustellaan kyllä, avoimesti, rehellisesti, loukaantumatta. Ei meillä ole käsitystä siitä mistä tämä johtuu, mutta epäilys on että jo alun alkaen matalan libidon vaimolla on nyt esivaihdevuosioireet sammuttaneet hormonitoiminnan täysin, eikä siksi enää mieli tee. Hän arvelee että vaihtamalla tuskin tilanne muuttuisi, paitsi ehkä lyhyeksi aikaa uuden suhteen tuoman alkuhuuman aikana. Pian hän olisi sanojensa mukaan taas samassa tilanteessa.

Kun luin ketjun, kiinnitin huomioita tuohon kehotukseen lopettaa se toisen jalustalle nostaminen: kehuminen, kaiken hoitaminen, aloitteiden teko, jatkuva läsnäolo.. ja mieluummin ruveta keskittymään enemmän omaan elämään ja omiin menoihin, niistä anteeksi pyytelemättä. Ehkä siitä voisi olla minullekin apua.

Vierailija
38/129 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menipäs siellä ukolla tunteisiin. Monet naiset pystyvät elämään ilman yhdyntöjä ja seksiä, vaikka olisivat heteroita. Ihme vihapuhetta lesboista.

On tullut jo selväksi, että osalla naisista on tunnottomat pillut, eivätkä siten ymmärrä eikä halua kullia sisäänsä.Nämä voisivat ihan vain olla keskenään, ettei miesten tarviitsi käsiä näistä naisista. Normi hetero mies kuin ei tuollaisesta saa kuin pahan mielen. Mutta onneksi on myös viriilejä kullinkipeitä naisia. Pitää vain löytää omansa. Itse löysin nuorena ja kiitän luojaani että olen ymmärtänyt pitää hänet. Säästynyt monilta murheilta ja puutteelta. 

Vierailija
39/129 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti dildo uppoaa vakoon raivon vimmalla illasta toiseen.

Mikä tuossa tuossa oli vihapuhetta? Vihje lesbojen ulkonäköönkö? Tuo väite ei ole ihan tuulesta temmattu.

Vierailija
40/129 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se keskustelun paikka heti 2viikon tauon jälkeen, jos vaimolta häviää seksihalut. Sitten niistä keskutellaan ja sovitaan miten asiaa lähdetään korjamaan. Jos haluamisen halut on loppu, niin mies ilmoittaa hakevansa vierasta tai mietitään jo eroa. Kyllä naisen ja molempien pitää ymmärtää että jos halut toiseen loppuu ja seksi, niin toinen hakee seksin muualta. Kukaan ei ole itsestään selvyys. Vähän ihmettelen näitä vuosien vedätyksiä ja väitteitä, ettei vaimo suostu keskustelemaan. Kyllä suostuu kun ei jää vaihtoehtoja. Ja siitähän pidetään kiinni mitä sanotaan ja sovitaan.Jos ei muuta, niin puolisolle pitää tehdä selväksi, ettei ole itsestäänselvyys, että parisuhde jatkuu. Jos jatkuu niin molemmilla on velvollisuutensa tyydyttää toisensa.

Ap kuullostaa siltä, että on liian kiltti. Jos on, niin kukaan nainen ei arvosta sellaista  miestä, ei ainakaan seksuaalisessa mielessä. Ei muuta kun alkaa käymään ravintoloissa tai mummotunnelista jos vaimoa ei kiinnnosta. Sitten vaimon pitää tehdä valinta onko itse miehen kanssa vai joku toinen  nainen. Mies voi tehdä selväksi että joku on kumminkin, halusi vaimo tai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän