Millaisista naisista miehet pitää
Aina sanotaan, että miehet tykkää siroista, naisellisista ja lempeistä naisista. Mua kuitenkin ihmetyttää, miksi miehet sitten pyörivät jatkuvasti mun ystävän ympärillä. Ystäväni pukeutuu aina tyyliin collegepaita ja verkkarit, hiusten väriä vaihtelee usein shokkivärien välillä, kasvoissa lävistyksiä, ehkä vähän pyöreä (toki bikineissä kaunis, mutta säkkimäiset vaatteet päällä ei omasta mielestä näytä erityisen hyvältä). Luonteeltaan on aika räväkkä, äänekäs, suorapuheinen ja hauska. Tupakkaa polttaa ja nuuskaa.
Onko siis kaikki palstalla sanotut asiat siitä, millainen naisen kuuluu olla, pelkkiä naisten mielipiteitä? Pitääkö miehet oikeasti räväköistä naisista?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen siro, 149 cm /40 kg, D-kupin kiinteät rinnat, isot siniset silmät, täyteläiset huulet luonnostaan, lapsekkaat kasvonpiirteet, vaaleat pitkät hiukset, hyvä iho
Harrastan urheilua, lukemista, ja ruoanlaittoa. Olen erittäin hyvä leipomaan ja kokkailemaan, ja sängyssä kyltymätön. Miehet ihastuu aina minuun vaikka olen varattu. Mm miehen kaverit kännissä tunnustaneet ihastuneensa ym
Hieno tarina!
Voi olla lempeä, hiljainen ja mukava, mutta pitää olla jotain särmää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen siro, 149 cm /40 kg, D-kupin kiinteät rinnat, isot siniset silmät, täyteläiset huulet luonnostaan, lapsekkaat kasvonpiirteet, vaaleat pitkät hiukset, hyvä iho
Harrastan urheilua, lukemista, ja ruoanlaittoa. Olen erittäin hyvä leipomaan ja kokkailemaan, ja sängyssä kyltymätön. Miehet ihastuu aina minuun vaikka olen varattu. Mm miehen kaverit kännissä tunnustaneet ihastuneensa ym
Vau! Sulla on sitten asiat hyvin. Ole kiitollinen elämästäsi. Varmasti miehiä riittää.
t. nainen 40+
Vierailija kirjoitti:
Normaalivartaloinen (muidenkin kuin kehopositiivisten mielestä) tai hoikka mutta sopivasti lihasta, hyvät perät ja kiinteät tissit (ei liian isot). M54
Ai niin ja punainen tukka. Voi olla luonnostaan tai värjätty, ei väliä kun en ole mitenkään nirso. M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno tarina!
Ihan totta kylläkin. Ehkä jollakin on vaikeuksia uskoa että on olemassa naisia joihin moni mies ihastuu. Kyllä sellaisiakin naisia on, vaikka itse olisit päinvastaista
Vierailija kirjoitti:
Noin pieneen naiseen ei varmaan kovin iso kulli mahdu. Eli ei ehkä minua varten vaikka hyvältä kuulostaa.
Sellaisista yli 190cm amazoneista jotka ohjailee miestä ja vähän äidillisiä
Naisellisista naisista, jotka ovat sopusuhtaisia painoltaan ja panostavat ulkonäköönsä, mikä on yksi naiseuden mittari. Siksi heteromiehet tykkäävät mykyään meistä transnaisista enemmän kuin biologisista naisista, koska tykkäämme näyttää naisellisilta ja osaamme sen. Lisäksi olemme parempia sängyssä ja seksielämä ei lopu lastenteon jälkeen.
Tuttavapiirissäni juurikin nämä räväkät, ylipainoiset, miesmäiset naiset, jotka vetää päällensä pari numeroa liian pienet vaatteet, pariutuvat. Hillityissä hiuksissa ja vaatteissa kulkevat, hyväkäytöksiset, oikeasti ureheilevat, hoikat, elämäänsä tavoitteellisesti elävät ovat sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Naisellisista naisista, jotka ovat sopusuhtaisia painoltaan ja panostavat ulkonäköönsä, mikä on yksi naiseuden mittari. Siksi heteromiehet tykkäävät mykyään meistä transnaisista enemmän kuin biologisista naisista, koska tykkäämme näyttää naisellisilta ja osaamme sen. Lisäksi olemme parempia sängyssä ja seksielämä ei lopu lastenteon jälkeen.
mikä onkelma teillä on biologisia naisia vastaan? Kysyynpähän vaan... xD
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissäni juurikin nämä räväkät, ylipainoiset, miesmäiset naiset, jotka vetää päällensä pari numeroa liian pienet vaatteet, pariutuvat. Hillityissä hiuksissa ja vaatteissa kulkevat, hyväkäytöksiset, oikeasti ureheilevat, hoikat, elämäänsä tavoitteellisesti elävät ovat sinkkuja.
Et tosiaan tiedä mistä tuo johtuu? :D
Vierailija kirjoitti:
Normaalivartaloinen (muidenkin kuin kehopositiivisten mielestä) tai hoikka mutta sopivasti lihasta, hyvät perät ja kiinteät tissit (ei liian isot). M54
Oliko sulla mitään kriteerejä persoonan suhteen vai ihan ulkoisilla mennään? Kuitenkin jo niinkin varttunut, kuin sinä niin jotenkin saattaisi olettaa, että jotain voisi olla...
Vierailija kirjoitti:
Elät jossain mielikuvitusmaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
XD
Jos mies vastaa että meikittömistä, niin useimmiten naiset rynnnivät lausuntoa kumoamaan ja lausujaa haukkumaan.
Mutta näin kuitenkin on.
Ja EN tarkoita "meikitöntä meikkiä".
Itsellä nykyään kaikki lähtee siitä että nainen on mukava, kaikki muu sen jälkeen onvaa plussaa.
Muutamassa parisuhteessa ollut joissa toinen oli ylimielinen ja se oli tosi raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla mitään kriteerejä persoonan suhteen vai ihan ulkoisilla mennään? Kuitenkin jo niinkin varttunut, kuin sinä niin jotenkin saattaisi olettaa, että jotain voisi olla...
tässä taas nähdään että ikä ei tuo automaattisesti kypsyyttä
Nää kaverin miehet siis tosiaan haluaa suhteen, kaveri itse on enemmän sinkku tyyppiä, tykkää flirttailla mutta ei sen vakavampaa halua. Ja en oletakaan, että kaikki miehet tykkää samanlaisista, mutta kun aina toitotetaan että lempeä hissukka on unelmanainen, ihmettelen, miksi juuri tämä ystävä kerää kaiken huomion, samalla kun eloveenatytöt jää yksin.
Minulla siis on poikaystävä, enkä muutenkaan ole niin sosiaalinen että flirttailusta tykkäisin. Ihmettelen tilannetta lähinnä Naiselliset tytöt vs Ystäväni näkökulmasta