Millaisista naisista miehet pitää
Aina sanotaan, että miehet tykkää siroista, naisellisista ja lempeistä naisista. Mua kuitenkin ihmetyttää, miksi miehet sitten pyörivät jatkuvasti mun ystävän ympärillä. Ystäväni pukeutuu aina tyyliin collegepaita ja verkkarit, hiusten väriä vaihtelee usein shokkivärien välillä, kasvoissa lävistyksiä, ehkä vähän pyöreä (toki bikineissä kaunis, mutta säkkimäiset vaatteet päällä ei omasta mielestä näytä erityisen hyvältä). Luonteeltaan on aika räväkkä, äänekäs, suorapuheinen ja hauska. Tupakkaa polttaa ja nuuskaa.
Onko siis kaikki palstalla sanotut asiat siitä, millainen naisen kuuluu olla, pelkkiä naisten mielipiteitä? Pitääkö miehet oikeasti räväköistä naisista?
Kommentit (92)
Minä pidän naisista, jotka uskaltavat hymyillä ja jopa tervehtiä kun tulee vastaan. Liikaa on yrmeitä naisia, jotka kuvittelevat olevansa vain valikoitujen ihmisten arvoisia ja ovat kuin eivät huomaisikaan. Setämiehilläkin on tunteet eikä silti aikeita.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän naisista, jotka uskaltavat hymyillä ja jopa tervehtiä kun tulee vastaan. Liikaa on yrmeitä naisia, jotka kuvittelevat olevansa vain valikoitujen ihmisten arvoisia ja ovat kuin eivät huomaisikaan. Setämiehilläkin on tunteet eikä silti aikeita.
Kyllä minulla on ainakin aikeita aina naisten suhteen. Ei läskien tietenkään. -Setämies
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti valiten..
Noin 176/70 siniset/ vihreät silmät, brunette. (Blondi ei käy) rinnat max C kuppi. Ja loppujen lopuksi tuolla kaikella ei ole mitään merkitystä jos on hyvä Bärsse 🍑🤗
Melko painava, onko näppäilyvirhe?
Mä oon aika pinnallinen..
Ja sen takia se photo ois kiva ylläri
Ja jos oot ruma mä oon ulvoen pakeneva mylläri..
Hei mut jos oot keskiverto mallilikka niin pystytkö millään tulee tänne?
Pitäiskö meidän juodessamme jakaa elämäämme
Rakentaa talo, hankkia auto ja se kultainen noutaja
Se farmari audi , ja hitosti vaippoja
Sit niinku vakiinnuttais ja vanhettais yhdessä.
Illat menis ristipistoja tai -sanoja tehdessä
HAHA, Just kidding! Mennäänkö meille vai teille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti valiten..
Noin 176/70 siniset/ vihreät silmät, brunette. (Blondi ei käy) rinnat max C kuppi. Ja loppujen lopuksi tuolla kaikella ei ole mitään merkitystä jos on hyvä Bärsse 🍑🤗
No pitää olla pikkusen pläski.
Paras nainen on puhallettava ja kuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti valiten..
Ne bikinifitnessbroilerit ovat ulkoisesti kyllä erittäin vastenmielisiä. Pitää olla vähän pehmeyttä kropassa, kohtuus kaikessa.
Ihan sama mut jos pillua saan niin mä lähden mukaan. En oo edes niin ahne, mulle riittää ihan sellainen pienempikin ihan hyvin.
Mä pystyn sitoutuu yhdeks yöksi mut sitten teen bänät, et ei silleen niin kauheesti väliä kunhan ei oo kova juttelee.
No kunhan miehenpainon kestää niin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti valiten..
Ne bikinifitnessbroilerit ovat ulkoisesti kyllä erittäin vastenmielisiä. Pitää olla vähän pehmeyttä kropassa, kohtuus kaikessa.
Makuasioita tietysti. Itse tykkään bikinifitnessbroilerista(kin). Pidän oikeastaan kaikista naisista jotka ovat huolehtineet terveydestään eli eivät ole läskejä. V**tumainen luonnekaan ei haittaa koska minusta löytyy vastusta. Erohan siitä toki tulee mutta siihen asti nautin ainakin naisen vartalosta jos en muusta. Olen valmis sietämään uskomattoman paljon jos pillunsaanti on varma.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mut jos pillua saan niin mä lähden mukaan. En oo edes niin ahne, mulle riittää ihan sellainen pienempikin ihan hyvin.
Niin no kukapa sitä naamaa panee.
En ikinä ole kokenut PMS kiukkua, tai ollut vaikea. Olen todella kiltti ja hyväntahtoinen, avioliittokin on ollut onnellinen jo yli 20 vuotta. Yhden ainoan kerran olen kieltäytynyt seksistä, kun vauva oli 2 kk vanha ja oli kuumeessa ja olin valvonut koko yön. Aina on muutoin seksi maistunut, ja olen myös itse tehnyt aloitteita. Eikä ole haitannut menoa vaikka olisi kuukautiset.
Kyllä niitä halukkaita, mukavia ja iloisia ja rentoja naisiakin on. Olen myös erittäin hyvä kokkaamaan ja leipomaan. Eipä ole mies vilkuillut muita naisia. On itsekin sanonut että hän on rakkaudessa voittanut päävoiton kun minut tapasi. Ja olen miestä 12 vuotta nuorempi, hoikka, sporttinen ja kauniiksi kehuttu. Meillä on onnellinen avioliitto ja ehkä tämän 20 vuoden aikana ollaan riidelty kaksi kertaa. Meidän kodissa nauretaan paljon, kukaan ei mökötä tai kiukuttele.
Vierailija kirjoitti:
Teille nuorille vinkki: Ei ole väliä vaikka 99.999 prosenttia ei tykkää teistä. Riittää, että löytyy se yksi, joka tykkää. Älä lähde leikkimään muuta kuin oikeasti olet, silloin sinua lähestyvät ihmiset, jotka eivät ole oikeita sinulle. He pitävät siitä esittämästäsi ihmisestä. Se ei ole oikein sinua kohtaan. Älä ota rooleja ja mieti mistä vastakkainen sukupuoli pitää, vaan ole oma itsesi. On vain yksi sinä!
Anteeksi mitä? Kyllä minulle ainakin on ollut aina tärkeää, että vetovoimaa on ja flirttiä siellä sun täällä. En iki päivänä haluaisi olla nainen, jota miehet ei vilkaisekaan, vaikka se yksi oma mies olisi. Enkä kyllä tosin haluaisi miestäkään, jota ei muut naiset haluaisi.
Kyllä - jos vetovoimaa on - sen pistää merkille muutkin. Ja elämä vetovoimaisena nyt on kivaa! Joten pitäkääs itsenne normaalipainoisena ja panostakaan esim. vaatteisiin ja hiuksiin, niin kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla hauska. Minun vaimo on hauska
ap:kin kertoi kaveristaan, joka on hauska.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me miehet tykkäämme ujoista hiljaisista naisista
Ehkä, jos ne naiset on lisäksi kauniita.
T: ujo ja hiljainen ja vähemmän nätti
Miksi te miehet valitatte kun itse olette kumppaninne valinneet?? Miksi ette valinneet mukavaa, iloista ja rentoa, halukasta naista??
Normaali ihminen ei kiukuttele tai ole ärtyisä jatkuvasti.
Iso tissisistä, kiinteä peräisista ja tiukkavakoisista!
Ystäväsi on vain helpo yhden illan juttu. Ei kannata olla kateellinen.
mies, Mies, Miehet vai miehet?