Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien kannattaisi kokeilla avointa suhdetta

Vierailija
19.10.2025 |

Siinä oppii luottamaan kumppaniin ja itsensä. Suosittelen ehdottomasti kaikille pareille. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luottamus pitäisi rakentaa sängystä sänkyyn hyppimisellä?

Vierailija
2/10 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta seksi ilman rakkautta. Ja jos puolisoa kiinnostaisi, lakkaisin varmaan rakastamasta häntä.

Eli meillä tuo varmaan etenisi niin, että minä en etsisi seksiseuraa ja jos puoliso etsisi, mä varmaan alkaisin sitten myös deittailla toisia, mutta silleen tosissani seuraa ja rakkautta etsien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että antaisin toisen miehen vedellä omaa muijaani? Jos hän haluaa persettään jakaa, niin anti mennä. Minä on sellaiseen lorttoon enää kulliani dippais. Sen verran hyvä ja hieno elämä, ettei mun rinnalle mikään huoranpylly kyllä kelpaa.

Vierailija
4/10 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että antaisin toisen miehen vedellä omaa muijaani? Jos hän haluaa persettään jakaa, niin anti mennä. Minä on sellaiseen lorttoon enää kulliani dippais. Sen verran hyvä ja hieno elämä, ettei mun rinnalle mikään huoranpylly kyllä kelpaa.

Sulla mitään naista ole

Vierailija
5/10 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ei jakorasian kanssa voi olla suhteessa.

Vierailija
6/10 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, ei voisi vähempää kiinnostaa sekstailla tuntemattomien kanssa! Samaa sarjaa vessapytyn kannen nuolemisen kanssa. 

Vierailija
7/10 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vanhempi nainen jo ja kokenut kaikenlaisia suhteita. Yksi vapaa suhde on ollut joskus 3-kymppisenä - se pohjautui pelkkään seksiin - meilä ei ollut mitään tilitysvelvollisuutta, kohteliaasti ei kyseltykään, tavattiin vain seksin takia, ja naisena sanon, että en saanut siitä seksistä yhtään mitään, en edes orgasmia Lopetinkin sen hyvin pian.

Vierailija
8/10 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä, miksi parisuhteeni pitäisi olla avoin suhde. Edes näin 20v naimisissaolon jälkeen.

Tai no, onhan tää tavallaan koko ajan ollut avoin suhde, koska eihän kumpikaan meistä ole mitenkään vangittu olemaan vain toistemme kanssa, jos emme oikeasti niin halua. Me vain halutaan niin.

Vierailija
9/10 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa suhteessa tuota kokeillut mutta se ei ole toiminut kun naisille se ajatus on ollut se että nainen saa käydä vieraissa mutta minä miehen en saa ja kun olen itsekin tapaullut muita naisia on tilanteeseen tullut mustasukkaisuutta ja riitoja jossa nainen on sanonut että en avoimella suhteella tarkoittanut sitä että sinäkin saisit tapailla mutta naisia ja naiset on sanonut että niiden tarkoitus oli se että he köy tapailemassa muita miehiä mutta minä olisin odottanut kiltisti yksin kotona odottamassa naista

Vierailija
10/10 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän avoimesti ilman suhdetta. En tarvitse vakipanoa ollakseni avoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi