Masked Singer Suomi kausi 6, 2024
Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria Veitola, Benjamin Peltonen, Jenni Poikelus ja Janne Kataja.
Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika Vikman, Sara Siipola, Kasmir sekä Konsta Hietanen.
Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…
Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.
https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi
Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat
Iltapulusta
Kommentit (3024)
Toukalla ja Luurangolla on samanlainen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Toukka on Noora Karma.
Onko Tampereelta? Toukalla manselaisärrä.
Tähän asti olen ollut varma että Luuranko on Pamela Tola, ääni, liikkeet ja koko. Mutta nyt ei kuulostanut yhtään. Erja Lyytinen on Kuopiosta ja 158 cm, niin voisiko olla.
Kyllä Toukka on Krisse Salminen.
Vierailija kirjoitti:
Oisko luuranko Olga Temonen?
Hyvin asiaton kommentti. Hän tuskin on mukana henkilökohtaisista syistä. Mutta sen tiesitkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Toukka Mariska?
Ei. Mutta Kaisa Mäkäräinen olisi ihana. Tulisi esiin niissä itseneulotuissa villabikineissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Minttu, topsipuikonpää?
Mikko Töyssy! Nyt kuului hänen ääni vielä selkeämmin kuin aikasemmissa biiseissä :)
Pystyykö sellainen pallero edes katsomaan urheilua?
Anteeks mut mikä on tää kommentti....
Kyllä Pesukarhu on Archie Cruz. Hyvä biisi muuten. The Offspring.
Olipa pesukarhulla kova veto. On joku musiikki-ihminen, ei radiojuontaja.
Hyvä Jenspa, pesukarhu on Gogi
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti olen ollut varma että Luuranko on Pamela Tola, ääni, liikkeet ja koko. Mutta nyt ei kuulostanut yhtään. Erja Lyytinen on Kuopiosta ja 158 cm, niin voisiko olla.
Olen nähnyt Erjan muutaman kerran ja en saanut vaikutelmaa että olis noin lyhyt.
Kaalimato Mira Luoti.