Olen kyllästynyt kaikkeen seksiin liittyvään
Olen yli 4-kymppinen nainen ja on jo muutaman vuoden ajan ärsyttänyt lähes kaikki seksiin liittyvä. Minulla on mies, joka haluaisi harrastaa seksiä, mutta jotenkin hän vain ahdistaa minua.
Haluaisin elää sellaista elämää kuin mummoni eli miehensä kuoltua. Hän asui yksin talossaan, näki paljon ystäviä ja sukulaisia ja soitteli heidän kanssaan. Hän teki myös paljon käsitöitä ja vaikutti todella tyytyväiseltä elämäänsä.
Kommentit (45)
Niin se on että keski-iköiset naiset eivät koe seksiä kuin kiusalliseksi.
Mutta miten oli aikaisemmin? Nuorena?
Samma här.
Seuraava iso trendi on aseksuaalisuus.
Leo Dicaprio voisi asian suhteen tulla vihdoinkin ulos kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Olin itse asiassa todella seksuaalinen n. 16-26 -vuotiaana. Siis ero esim. ystäviini oli suuri.
Ap
Mä olen myös nelikymppinen ja rakastan seksiä koko ajan enemmän <3 Miehen kanssa seksiä on 4 kertaa viikossa.
Seksi on vastenmielistä, jos ei halua. Eikä tarvitse haluta. Mutta mitä tehdä toisen osapuolen haluille. Ikiaikainen ongelma. Ero tämän asian takia on aika turha juttu sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itse asiassa todella seksuaalinen n. 16-26 -vuotiaana. Siis ero esim. ystäviini oli suuri.
Ap
Hm. Onko sinulla sattumalta tuon ikäisiä tyttäriä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hm. Onko sinulla sattumalta tuon ikäisiä tyttäriä...?
Ei ole lapsia ollenkaan.
Ap
Totta. Sitten se ei varmaan toimi, jos toinen vonkaa vaan. Ehkä on parempi elää sinkkuna? En mäkään tietäisi mitä tehdä jos joku vonkaisi koko ajan. Pitäisikö esittää kuin näytelmäkerhossa että mato kiinnostelee. Entä kirvely.
Miksi sinä et enää halua seksiä? Rakastatko miestäsi ja koet hänet viehättävnä?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös nelikymppinen ja rakastan seksiä koko ajan enemmän <3 Miehen kanssa seksiä on 4 kertaa viikossa.
Onko panot merkattu kalenteriin vai syötättekö ne exceliin jälkeen päin? Vai miksi tiedät noin tarkan lukeman.
Et vain rakasta miestäsi enää. Pidät häntä itsestäänselvyytenä, etkä kiihotu enää hänestä. Näin käy monelle. Mutta ero ja uusi mies auttaa tähän:)
Harkitsetko avioeroa tai eroa avopuolisosta?
Kun avo- tai avioliitto on päättymässä eroon, monista asioista on neuvoteltava ja edessä on käytännön järjestelyjä. Tästä oppaasta saat neuvoja esimerkiksi avioeron hakemiseen ja omaisuuden ositukseen tai jakoon. Lisäksi opas ohjaa tuen pariin, jos oma tai perheenjäsenten jaksaminen on koetuksella.
https://www.suomi.fi/oppaat/ero?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIsaWLyPvT…
Kuuluuko (esi)vaihdevuosi-ikäisen nyt sitten haluta seksiä enää? Siis jos miettii biologian näkökulmasta? Mistä on tullut tämä ajatus, että hautaan asti pitäisi haluta harrastaa seksiä?
Ap
Olen itse 48v ja oikeastaan vasta viimeiset 5v olen nauttinut seksistä täysillä. Voisin harrastaa joka päivä ja useammankin kerran päivässä, nuorempana edellisessä liitossa riitti kerran kahteen viikkoon
Olen 51 vuotias nainen ja seksi on aivan ihanaa. Parasta elämässä oikean ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät masturboiko hän ja kuinka usein. Tai kävikö hänellä miehiä jörnimässä.
"Teki paljon käsitöitä". Notta mitäpä luulet?
Ei ole ihme, jos mummosi oli todella tyytyväinen elämäänsä miehensä kuoltua. Käsityöt pitää pirteänä. Ainakin minä piristyn kummasti käsitöiden jälkeen, joita harrastan useamman kerran viikossa.
Ennen tavattiin baarissa, työpaikalla ja tuttavien kautta. Nykyään useimmat parisuhteet syntyvät deittisovellusten kautta. Tämä on mullistava muutos, jota tutkijat nyt tutkivat tarkasti. Mitä se merkitsee suhteille ja yhteiskunnalle, että kumppani löydetään aivan uusilla tavoilla? Tuotanto: SVT, 2023.
https://areena.yle.fi/1-68096477
Mistä sinä tiedät masturboiko hän ja kuinka usein. Tai kävikö hänellä miehiä jörnimässä.